"Hallo,
Me: vrouw/27
Waar: mijn bank, en bedje
Wat: een aantal hijsen van een voorgedraaide hasj joint
Ik lees al een tijdje mee hier, mega interessant wat er allemaal gepost wordt!
Ik kan heerlijk genieten van alle reports, vooral de truffel en lsd reports vind ik onwijs boeiend. Ook al heel veel salvia reports gelezen, wat een bijzonder goedje is dat zeg..
Zelf nog nooit geprobeerd, (verder wel wat ervaring met xtc en coke, maar allemaal op recreatieve wijze, en ga er altijd heel voorzichtig en met respect voor mijn lichaam en geest mee om) maar ik denk dat ik toch binnenkort truffels ga proberen. Ook omdat ik in de reports soms wat herken van iets wat ik laatst had, het filosoferen, het alles begrijpen en je onderdeel voelen van het grotere geheel. ( ik ben sowieso wel heel erg geïnteresseerd in spiritualiteit en zo, dit sluit daar naar mijn mening wel echt op aan, daarbij sta ik open voor nieuwe ervaringen)
Ik had wat hasj gerookt. Dit doe ik af en toe, niet iedere dag, soms weken/maanden niets. Een paar hijsen, dan slaap ik goddelijk. Veel meer dan een hijs of 6/8 zijn het er niet geweest. Ik ging lekker mijn mandje in, maar mijn hoofd bleef overuren draaien, en ik bleef nadenken over een aantal zaken. Zoals bijvoorbeeld de censuur vwb de onrust in Turkije, de vlees en voedsel industrie, en de gedachte dat wij bewust 'dom' worden gehouden.
Hierop gingen mijn gedachtes door, dat er ergens een meesterbrein zal zijn die ons bestuurt, ons als makke lammetjes probeert in toom te houden. Geen fijne gedachte. Maar er zijn gelukkig steeds meer mensen die vragen stellen bij heel veel dingen, en dit creëert een soort bewustzijn bij veel mensen en hopelijk zorgt dat voor een ommekeer, nemen wij het recht in eigen hand zodat wij echt gelukkig kunnen worden, met respect voor onze medemens en aarde!
Behoorlijk filosofisch allemaal, maar probleem was dat ik eigenlijk probeerde te slapen
Nouja ik bleef maar denken en kwam op een punt dat ik zeker wist dat ik het uitgevogeld had. Ik wist het, ik snapte hoe de wereld in elkaar stak, ik had het begrepen! Ik wist precies wat ik moest doen om gelukkig te worden EN om de wereld te redden
Iedere keer bedacht ik me iets wat ik zo geniaal vond dat ik het op moest schrijven, dan ging ik weer liggen, licht uit en dacht ik JA nu kan ik slapen.. maar dan kwam er nog meer..
Als ik het nu teruglees kan ik me ook nog wel herinneren wat ik bedacht had, en zal het zeker gebruiken om mezelf goed te voelen en mezelf te motiveren, maar als ik uit ga leggen wat ik er precies mee bedoel zit ik hier morgen nog. En of het te begrijpen zal zijn is een tweede :P
Ik zal een klein stukje met jullie delen, ook omdat ik het best bijzonder vond dit mee te maken op een paar hijsen van een joint. Snap er niets van! Het heeft er ook voor gezorgd dat ik nog meer geïnteresseerd ben geraakt in truffels.. volgens mij kun je daar nog lekkerder op filosoferen, wie weet bedenk ik echt wereldvrede
----
Het is wat je er zelf van maakt, hoe je het benaderd.
Positief of negatief.
Negatief denken: de wereld is verloren..
Maar positief: Je kunt niets doen OF je kunt IETS doen. Het is wat ik er zelf van maak, ik ben onderdeel van het grote geheel, ik BEN het grote geheel ( ) Ik kan iets betekenen en het bestaan op aarde de moeite waard maken. Dat is een keuze, dat is vrije wil!
Het begint bij positief denken, die keus heb je!
-
creating awareness.
Hoe? Door vragen te stellen! Kritisch zijn! Geen genoegen nemen!
Welke vragen moet ik stellen?
En hoe moet ik die vragen stellen?
En aan wie?
Kan ik misschien al heel goed vragen stellen? (zie hierboven )
Hoe goed kan ik dat?
Hoe kom ik er achter hoe goed ik er in ben (of goed ben in wat dan ook)
Door het te doen! Niets doen is achteruitgaan
Vraag alles wat je wil weten, aan iedereen, en vergeet jezelf niet! Wie wil ik zijn, en waarom? wat wil ik bereiken en hoe?
-
Ik wil inspireren
-----
Misschien heel nietszeggend voor jullie Maar vond het leuk het een stukje te delen
En mochten er nog tips zijn of zaken die ik moet lezen voor het evt gebruik van truffels, ik hoor ze graag.. ik doe niets zonder heel goede voorbereiding, en vindt het interessant om over te lezen, ben heel leergierig wat dat betreft
Dank voor de aandacht!
Blauw"
In: Een paar hijsen...
1-1-2024