bobsacamano zei:
Je hebt wel gelijk. Het irritante is een trip die net niet lekker doorzet of genoeg is. Dan wil je bijnemen. Wat niet met iedere stof werkt overigens. Maar wellicht beter om zon lichte trip uit te zitten en het later gewoon nog een keer te proberen.
Mijn verstand zegt inderdaad ook dat dat zo beter is, maar wat BKJN gedaan heeft, begrijp ik ten zeerste.
Als je een lange tijd van te voren hebt ingepland om te gaan trippen en je blijkt een rekenfout te hebben gemaakt met de dosis, dan zeg je meestal bij jezelf: Ik zet door wat ik me voor vandaag had voorgenomen! (namelijk trippen)
En ik denk dat hij er goed aan heeft gedaan om de dosis te verdubbelen, plus nog een heel klein beetje erbij.
Maar die >50mg dan ook alleen omdat hij er op dat moment al onder invloed van was.
Dus niet 50mg innemen terwijl je op dat moment nog niet onder invloed bent en het ook nog een lange tijd niet hebt gedaan.
Nadeel is echter dat bijnemen ervoor gezorgd heeft dat je een hogere waarde in het lichaam hebt opgebouwd wat op zijn beurt weer een langere uitwastijd nodig heeft.
Dan kun je 2 dingen doen:
Ofwel je blijft het in dezelfde regelmaat gebruiken en dat je voortaan meer nodig hebt.
Ofwel je wacht wat langer met je volgende gebruik en dat die 30mg weer volstaat.
Hoelang je moet wachten, weet ik niet.
Zelf heb ik ooit eens 2cb uitgeprobeerd, maar gaf het bij mij totaal geen effect. Geen wonder als je de dag van te voren op een party 5 andere drugs met elkaar had gecombineerd
Dat was in de tijd waar ze 2cb "NATUURLIJKE" extasy noemden en toen het nog legaal in de smartshops te krijgen was. De '90-er jaren.