Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB geslaagde trip report.

2CB geslaagde trip report.

29 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nog steeds twee 9 MG 2c-b pillen liggen, en dit vet leuke report maken me wel nieuwsgierig!

Vet grappig geschreven, dat 9292 moment brak me echt :mrgreen:

Plan your trip!! lmao
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi BKJN,

Bedankt nog voor je uitgebreide bijdrage.
Dit keer heb je 2x een bepaalde dosis 2cb ingenomen om aan het gewenste effect toe te kunnen komen. Eén keer 1,5 tabletje (samen 22,5 mg) en daarna heb je er nog 3,5 bij gepakt (dat is 52,5 mg).
In totaal heb je dus 75mg op de avond gehad.
Wat ik me afvraag...
Als je dat nu in één keer goed had willen doen met één enkele dosis (en eventueel zonder die ketamine), hoeveel denk je dan nodig gehad te hebben om te voorkomen dat je je niet voldaan genoeg voelt?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat puur die 3,5 al genoeg effect geeft. Boven de 50 kan je er ook echt heel naar op gaan.

Frenzel zei:
Hoi BKJN,

Bedankt nog voor je uitgebreide bijdrage.
Dit keer heb je 2x een bepaalde dosis 2cb ingenomen om aan het gewenste effect toe te kunnen komen. Eén keer 1,5 tabletje (samen 22,5 mg) en daarna heb je er nog 3,5 bij gepakt (dat is 52,5 mg).
In totaal heb je dus 75mg op de avond gehad.
Wat ik me afvraag...
Als je dat nu in één keer goed had willen doen met één enkele dosis (en eventueel zonder die ketamine), hoeveel denk je dan nodig gehad te hebben om te voorkomen dat je je niet voldaan genoeg voelt?
Klik om te vergroten...
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#4
ooscaar zei:
Erg leuk report, ik heb er ook best om gelachen, vooral dat gedeelte in dus bus en de wandeling naar huis. Ik stel me gelijk voor dat die mensen in de bus jullie verhaal de komende drie jaar bij elke familieverjaardag aan het vertellen zijn :tearsofjoy: Ik vond dit report ondanks de lengte ook erg goed te lezen, compliment daarvoor! Meestal als ze zo lang zijn wordt het op een bepaald punt toch een beetje vervelend.

Je vertelt dat je vriend al truffels gedaan had en daar niet veel aan vond, en daarom wat anders zocht. Dit is ook een beetje mijn situatie. Truffels konden me niet echt boeien, en heb het al meerdere malen gedaan. Ik vind het voornamelijk vervelend dat ik er enorm vaag van word. Daardoor kon ik voor mijn gevoel niet vol genieten van de trip. Ook vond ik de eerste drie uur dan leuk, maar de laatste drie uur vervelend omdat ik alleen super vaag was. Dus mijn vraag: zou je mij 2C-B aanraden?
Klik om te vergroten...



Hee, ten eerste bedankt voor je compliment!

het is een goede vraag of ik het jou zou aanraden, persoonlijk vindt ik 2CB goed bestuurbare drugs, je hebt zelf een beetje in de hand van hoe en wat, deze keer liep het op sommigen punten bij wel uit de hand, maar toch vond ik het niet erg dat het even te ver ging, want je bent er toch nog een soort van bij. Die vriend van mij vond truffels inderdaad niet zo leuk, ik heb het nog nooit gedaan en kan daar dus geen mening over geven, maar hij heeft bij de 2CB wel alles eruit kunnen halen wat die wou, en heeft een geweldige trip meegemaakt, Ik zou het je wel aanraden, want de trip is gewoon goed te sturen, en je bent er toch nog wel een soort van bij.
Ik hoop dat ik je hier mee geholpen heb, en stel je gaat het proberen, laat even weten hoe het was :mrgreen:
Veel succes !

~BKJN
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor je reactie BKJN! Ik heb door jouw report en die hier bovenaan in de trip reports toch wel erg benieuwd geworden naar 2C-B, dus ik ga maar even op zoek! Gewoonlijk plaats ik mijn trip reports niet, want wanneer ik ze schrijf, schrijf ik ze voornamelijk als herinnering en zit er nog wel wat persoonlijks in. Ik wil wel de keer dat ik echt iets bijzonders beleef op hallucinerende middelen een report schrijven die ik ook kan en wil posten, dus vroeg of laat zul je wel iets voorbij zien komen, denk ik :wink: Sowieso zal ik laten horen wat ik ervan vond!
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#6
ooscaar zei:
Bedankt voor je reactie BKJN! Ik heb door jouw report en die hier bovenaan in de trip reports toch wel erg benieuwd geworden naar 2C-B, dus ik ga maar even op zoek! Gewoonlijk plaats ik mijn trip reports niet, want wanneer ik ze schrijf, schrijf ik ze voornamelijk als herinnering en zit er nog wel wat persoonlijks in. Ik wil wel de keer dat ik echt iets bijzonders beleef op hallucinerende middelen een report schrijven die ik ook kan en wil posten, dus vroeg of laat zul je wel iets voorbij zien komen, denk ik :wink: Sowieso zal ik laten horen wat ik ervan vond!
Klik om te vergroten...


Super leuk om te horen! Ben benieuwd hahaha
http://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/2cb/2cb-feiten/
Misschien helpt deze website je ook nog een beetje ?
2CB Is vooral ook erg leuk buiten en overdag, dus stel je bent in de gelegenheid om een rondje buiten te lopen, zou ik dat zeker doen! Mits jij je natuurlijk goed voelt en prettig daarbij!

Groetjes en succes !!

~BKJN
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
DhrBKJN zei:
Super leuk om te horen! Ben benieuwd hahaha
http://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/2cb/2cb-feiten/
Misschien helpt deze website je ook nog een beetje ?
2CB Is vooral ook erg leuk buiten en overdag, dus stel je bent in de gelegenheid om een rondje buiten te lopen, zou ik dat zeker doen! Mits jij je natuurlijk goed voelt en prettig daarbij!
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor de link, maar de algemene informatie ken ik eigenlijk al van 2C-B en ik moet zeggen dat ik bij hallucinogene middelen ook niet echt verder kom van een rijtje met de beschrijving van de effecten, risico's et cetera. Dan vind ik alleen reports nuttig, omdat anders elk hallucinogeen middel in de 'wikipedia-beschrijving' vrijwel hetzelfde lijkt.

Ik ga zeker naar buiten inderdaad, de tweede of derde keer wil ik ook direct een lichte dosis op een feestje proberen als de eerste keer goed bevalt. Ik heb zelfs met truffels al gemerkt dat een iets drukkere omgeving niet echt uitmaakt, als je maar niet echt hard tript ofzo. Verheug me erop in ieder geval!

Het zal overigens waarschijnlijk niet heel binnenkort gebeuren, ik gebruik sowieso niet zo vaak hallucinerende middelen (tot nu toe dus alleen truffels gedaan).

Bedankt voor de info en het mooie report en ik houd jullie dan wel op hoogte als ik het ga proberen :)
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#8
Frenzel zei:
Hoi BKJN,

Bedankt nog voor je uitgebreide bijdrage.
Dit keer heb je 2x een bepaalde dosis 2cb ingenomen om aan het gewenste effect toe te kunnen komen. Eén keer 1,5 tabletje (samen 22,5 mg) en daarna heb je er nog 3,5 bij gepakt (dat is 52,5 mg).
In totaal heb je dus 75mg op de avond gehad.
Wat ik me afvraag...
Als je dat nu in één keer goed had willen doen met één enkele dosis (en eventueel zonder die ketamine), hoeveel denk je dan nodig gehad te hebben om te voorkomen dat je je niet voldaan genoeg voelt?
Klik om te vergroten...

Hee, bedankt voor je reactie, mijn eerste keer 2CB had ik 1,5 op en was ik ook wel aardig van de planeet zo maar te noemen ik had een aardige trip, wat ik vooral heb met 2CB is dat het elke keer anders valt... De ene keer heb ik een lekkere trip met 1,5 2CB op en de andere keer heb ik bijvoorbeeld aan 2 genoeg en ben ik helemaal van de kaart... Moeilijk te zeggen dus hoeveel je elke keer moet nemen.
Hoop dat dit andwoord je kan helpen man :mrgreen:


~BKJN
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oké.
Dus met 2 heb je al meer zekerheid dan met 1,5.
En volgens Bobsacamano ga je je ongemakkelijk voelen wanneer je boven de 50mg neemt, maar ja, in jouw geval van toen moest je wel erboven gaan omdat je er al onder invloed van was.

Ik denk dat het wel belangrijk voor je is dat je van jezelf weet hoeveel je moet innemen om ineens voldaan te worden aangezien dit middel zo tolerant is, want als je te weinig neemt frustreert het, zoals we dat ook uit je verslag kunnen afleiden, en ga je je impulsiever gedragen waarmee je de kans op afhankelijkheid vergroot.
Want is er bijvoorbeeld een halfwaardetijd bekend over 2cb?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je hebt wel gelijk. Het irritante is een trip die net niet lekker doorzet of genoeg is. Dan wil je bijnemen. Wat niet met iedere stof werkt overigens. Maar wellicht beter om zon lichte trip uit te zitten en het later gewoon nog een keer te proberen.

Frenzel zei:
Oké.
Dus met 2 heb je al meer zekerheid dan met 1,5.
En volgens Bobsacamano ga je je ongemakkelijk voelen wanneer je boven de 50mg neemt, maar ja, in jouw geval van toen moest je wel erboven gaan omdat je er al onder invloed van was.

Ik denk dat het wel belangrijk voor je is dat je van jezelf weet hoeveel je moet innemen om ineens voldaan te worden aangezien dit middel zo tolerant is, want als je te weinig neemt frustreert het, zoals we dat ook uit je verslag kunnen afleiden, en ga je je impulsiever gedragen waarmee je de kans op afhankelijkheid vergroot.
Want is er bijvoorbeeld een halfwaardetijd bekend over 2cb?
Klik om te vergroten...
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#11
bobsacamano zei:
Je hebt wel gelijk. Het irritante is een trip die net niet lekker doorzet of genoeg is. Dan wil je bijnemen. Wat niet met iedere stof werkt overigens. Maar wellicht beter om zon lichte trip uit te zitten en het later gewoon nog een keer te proberen.
Klik om te vergroten...
Mijn verstand zegt inderdaad ook dat dat zo beter is, maar wat BKJN gedaan heeft, begrijp ik ten zeerste.
Als je een lange tijd van te voren hebt ingepland om te gaan trippen en je blijkt een rekenfout te hebben gemaakt met de dosis, dan zeg je meestal bij jezelf: Ik zet door wat ik me voor vandaag had voorgenomen! (namelijk trippen)
En ik denk dat hij er goed aan heeft gedaan om de dosis te verdubbelen, plus nog een heel klein beetje erbij.
Maar die >50mg dan ook alleen omdat hij er op dat moment al onder invloed van was.
Dus niet 50mg innemen terwijl je op dat moment nog niet onder invloed bent en het ook nog een lange tijd niet hebt gedaan.

Nadeel is echter dat bijnemen ervoor gezorgd heeft dat je een hogere waarde in het lichaam hebt opgebouwd wat op zijn beurt weer een langere uitwastijd nodig heeft.
Dan kun je 2 dingen doen:
Ofwel je blijft het in dezelfde regelmaat gebruiken en dat je voortaan meer nodig hebt.
Ofwel je wacht wat langer met je volgende gebruik en dat die 30mg weer volstaat.
Hoelang je moet wachten, weet ik niet.

Zelf heb ik ooit eens 2cb uitgeprobeerd, maar gaf het bij mij totaal geen effect. Geen wonder als je de dag van te voren op een party 5 andere drugs met elkaar had gecombineerd :grin:
Dat was in de tijd waar ze 2cb "NATUURLIJKE" extasy noemden en toen het nog legaal in de smartshops te krijgen was. De '90-er jaren.
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#12
Frenzel zei:
bobsacamano zei:
Je hebt wel gelijk. Het irritante is een trip die net niet lekker doorzet of genoeg is. Dan wil je bijnemen. Wat niet met iedere stof werkt overigens. Maar wellicht beter om zon lichte trip uit te zitten en het later gewoon nog een keer te proberen.
Klik om te vergroten...
Mijn verstand zegt inderdaad ook dat dat zo beter is, maar wat BKJN gedaan heeft, begrijp ik ten zeerste.
Als je een lange tijd van te voren hebt ingepland om te gaan trippen en je blijkt een rekenfout te hebben gemaakt met de dosis, dan zeg je meestal bij jezelf: Ik zet door wat ik me voor vandaag had voorgenomen! (namelijk trippen)
En ik denk dat hij er goed aan heeft gedaan om de dosis te verdubbelen, plus nog een heel klein beetje erbij.
Maar die >50mg dan ook alleen omdat hij er op dat moment al onder invloed van was.
Dus niet 50mg innemen terwijl je op dat moment nog niet onder invloed bent en het ook nog een lange tijd niet hebt gedaan.

Nadeel is echter dat bijnemen ervoor gezorgd heeft dat je een hogere waarde in het lichaam hebt opgebouwd wat op zijn beurt weer een langere uitwastijd nodig heeft.
Dan kun je 2 dingen doen:
Ofwel je blijft het in dezelfde regelmaat gebruiken en dat je voortaan meer nodig hebt.
Ofwel je wacht wat langer met je volgende gebruik en dat die 30mg weer volstaat.
Hoelang je moet wachten, weet ik niet.

Zelf heb ik ooit eens 2cb uitgeprobeerd, maar gaf het bij mij totaal geen effect. Geen wonder als je de dag van te voren op een party 5 andere drugs met elkaar had gecombineerd :grin:
Dat was in de tijd waar ze 2cb "NATUURLIJKE" extasy noemden en toen het nog legaal in de smartshops te krijgen was. De '90-er jaren.
Klik om te vergroten...



Hee,
Ik denk dat het in deze situatie wel goed gehandeld heb met het verdubbelen en een beetje erbij, je moet natuurlijk wel goed weten en kijken wat je bijtikt, want het kan natuurlijk ook goed fout gaan, maar gelukkig in dit geval is alles goed gekomen en hebben we een leuke avond gehad :grin:
Nu inderdaad wel wat langer wachten, om in zo soort trip te komen, maar met 2CB vind ik het zowiezo altijd maar leuk 1x in de zoveel tijd.

Groetjes
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hey
Ja, aangezien Jay het nog nooit gedaan had en jullie allebei hetzelfde voelden, neem ik aan dat ook jij, ondanks je eerdere 2cb-gebruik, gewoon helemaal clean was.

Als ik vragen mag... hoe vaak gebruiken jullie dit?
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#14
Frenzel zei:
Hey
Ja, aangezien Jay het nog nooit gedaan had en jullie allebei hetzelfde voelden, neem ik aan dat ook jij, ondanks je eerdere 2cb-gebruik, gewoon helemaal clean was.

Als ik vragen mag... hoe vaak gebruiken jullie dit?
Klik om te vergroten...



Yoo,

Hoe vaak ik het gebruik ja dat is een goeie haha, echt zelden gewoon hooguit 3 a 4 x per jaar, echt heel weinig. Wil het vooral bijzonder houden een soort van met 2CB, leuk een weekendje voor plannen enzo.

Groetjes

BKJN
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou nog wat van me laten horen wanneer ik het had geprobeerd, en afgelopen vrijdag was het zo ver, dus bij deze: wat een ongelooflijk chill spul zeg! Het voelde echt heel euforisch en toch ook best trippend. Het was ook erg goed te sturen. Mijn dosis was eerst ongeveer 20 mg en twee uur later nog 10 mg, dit verlengde de trip enkel voor mijn gevoel, maar versterkte het niet. In totaal ben ik toch wel een goede zes uur zoet geweest. Wat me erg verbaast, is dat een drug die niet neurotoxisch is en geen serotonine verbruikt zo ongelooflijk euforisch kan zijn. De eerste helft van de trip was redelijk hallucinogeen en ook best euforisch, en de tweede helft van de trip benaderde de euforie het gevoel van MDMA. De space bleef er, ook wat na-effecten tot wel 9 à 10 uur na eerste inname.

Zeker iets om vaker te doen voor mij, vooral omdat 2C-B me totaal niet heeft gesloopt of iets dergelijks. Ik heb gewoon goed geslapen en heb 36 uur na inname nog een mooie prestatie neer kunnen zetten met sporten. Dit is ondenkbaar bij veel andere drugs. Ik zou 2C-B ieder ander die op zoek is naar een leuke trip zeker aanraden. Dit lijkt me ook het ideale middel voor beginnende gebruikers van hallucinogene middelen; omdat het heel goed te sturen is, is 2C-B naar mijn mening veel geschikter om voor het eerst te gebruiken dan bijvoorbeeld truffels.

Ideaal middeltje naar mijn mening! BKJN en ook bobsacamano, bedankt voor jullie reports die mij nieuwsgierig hebben gemaakt en ook iedereen in mijn omgeving die er enthousiast over was. :hearteyes: :wave:
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#16
ooscaar zei:
Ideaal middeltje naar mijn mening! BKJN en ook bobsacamano, bedankt voor jullie reports die mij nieuwsgierig hebben gemaakt en ook iedereen in mijn omgeving die er enthousiast over was. :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...


Yoo Ooscar, thanks voor het laten weten wat je er van vondt. man! Heb met alle plezier je stukkie gelezen en mooi dat het zo goed uitgepakt heeft man! 2CB jaa een vaag apart pilletje, maar oh wat leuk hahha :grin: ik doe het persoonlijk wel met grote tussen pauzes om het zo leuk mogenlijk te houden zeg maar ;p

En toevalig is vanavond weer zo avond, rode nijntjes ik hoop dat ze lekker gaan dansen zo en let the trip begin! :smoke:

Groetjes

BKJN
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alweer een tijdje geleden dat ik online ben geweest, nog mensen leuke 2CB trips mee gemaakt?
vanavond ga ik weer een x met combi Keta :hearteyes:

Fijn weekend & fijne sinterklaas alvast ! :stoned:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
DhrBKJN zei:
Alweer een tijdje geleden dat ik online ben geweest, nog mensen leuke 2CB trips mee gemaakt?
vanavond ga ik weer een x met combi Keta :hearteyes:

Fijn weekend & fijne sinterklaas alvast ! :stoned:
Klik om te vergroten...

Jep en saar schrijf ik straks een report over. Fijn klaas weekend!
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
DhrBKJN zei:
Alweer een tijdje geleden dat ik online ben geweest, nog mensen leuke 2CB trips mee gemaakt?
vanavond ga ik weer een x met combi Keta :hearteyes:

Fijn weekend & fijne sinterklaas alvast ! :stoned:
Klik om te vergroten...
Have fun! Ik net ook weer een 2C-B tripje gedaan :mrgreen:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Geweldig tripreport om te lezen met 2-CB op. Lachkicks om lachkicks (huh? ohja! haha!! wat?).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."