#1
Erg leuk report, met een lach gelezen. Maar 3,5 nijntje, snap dat je dan goed van de kaart gaat. Ik was met 1,5 nijntje na een hoop alcohol ook helemaal leip 


Frenzel zei:Hoi BKJN,
Bedankt nog voor je uitgebreide bijdrage.
Dit keer heb je 2x een bepaalde dosis 2cb ingenomen om aan het gewenste effect toe te kunnen komen. Eén keer 1,5 tabletje (samen 22,5 mg) en daarna heb je er nog 3,5 bij gepakt (dat is 52,5 mg).
In totaal heb je dus 75mg op de avond gehad.
Wat ik me afvraag...
Als je dat nu in één keer goed had willen doen met één enkele dosis (en eventueel zonder die ketamine), hoeveel denk je dan nodig gehad te hebben om te voorkomen dat je je niet voldaan genoeg voelt?
ooscaar zei:Erg leuk report, ik heb er ook best om gelachen, vooral dat gedeelte in dus bus en de wandeling naar huis. Ik stel me gelijk voor dat die mensen in de bus jullie verhaal de komende drie jaar bij elke familieverjaardag aan het vertellen zijnIk vond dit report ondanks de lengte ook erg goed te lezen, compliment daarvoor! Meestal als ze zo lang zijn wordt het op een bepaald punt toch een beetje vervelend.
Je vertelt dat je vriend al truffels gedaan had en daar niet veel aan vond, en daarom wat anders zocht. Dit is ook een beetje mijn situatie. Truffels konden me niet echt boeien, en heb het al meerdere malen gedaan. Ik vind het voornamelijk vervelend dat ik er enorm vaag van word. Daardoor kon ik voor mijn gevoel niet vol genieten van de trip. Ook vond ik de eerste drie uur dan leuk, maar de laatste drie uur vervelend omdat ik alleen super vaag was. Dus mijn vraag: zou je mij 2C-B aanraden?
ooscaar zei:Bedankt voor je reactie BKJN! Ik heb door jouw report en die hier bovenaan in de trip reports toch wel erg benieuwd geworden naar 2C-B, dus ik ga maar even op zoek! Gewoonlijk plaats ik mijn trip reports niet, want wanneer ik ze schrijf, schrijf ik ze voornamelijk als herinnering en zit er nog wel wat persoonlijks in. Ik wil wel de keer dat ik echt iets bijzonders beleef op hallucinerende middelen een report schrijven die ik ook kan en wil posten, dus vroeg of laat zul je wel iets voorbij zien komen, denk ikSowieso zal ik laten horen wat ik ervan vond!
Dankjewel voor de link, maar de algemene informatie ken ik eigenlijk al van 2C-B en ik moet zeggen dat ik bij hallucinogene middelen ook niet echt verder kom van een rijtje met de beschrijving van de effecten, risico's et cetera. Dan vind ik alleen reports nuttig, omdat anders elk hallucinogeen middel in de 'wikipedia-beschrijving' vrijwel hetzelfde lijkt.DhrBKJN zei:Super leuk om te horen! Ben benieuwd hahaha
http://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/2cb/2cb-feiten/
Misschien helpt deze website je ook nog een beetje ?
2CB Is vooral ook erg leuk buiten en overdag, dus stel je bent in de gelegenheid om een rondje buiten te lopen, zou ik dat zeker doen! Mits jij je natuurlijk goed voelt en prettig daarbij!
Frenzel zei:Hoi BKJN,
Bedankt nog voor je uitgebreide bijdrage.
Dit keer heb je 2x een bepaalde dosis 2cb ingenomen om aan het gewenste effect toe te kunnen komen. Eén keer 1,5 tabletje (samen 22,5 mg) en daarna heb je er nog 3,5 bij gepakt (dat is 52,5 mg).
In totaal heb je dus 75mg op de avond gehad.
Wat ik me afvraag...
Als je dat nu in één keer goed had willen doen met één enkele dosis (en eventueel zonder die ketamine), hoeveel denk je dan nodig gehad te hebben om te voorkomen dat je je niet voldaan genoeg voelt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."