Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB geslaagde trip report.

2CB geslaagde trip report.

29 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
T
Trivia BotLid
01-01-2024, 00:00
#1
Erg leuk report, met een lach gelezen. Maar 3,5 nijntje, snap dat je dan goed van de kaart gaat. Ik was met 1,5 nijntje na een hoop alcohol ook helemaal leip :wave:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Erg leuk report, ik heb er ook best om gelachen, vooral dat gedeelte in dus bus en de wandeling naar huis. Ik stel me gelijk voor dat die mensen in de bus jullie verhaal de komende drie jaar bij elke familieverjaardag aan het vertellen zijn :tearsofjoy: Ik vond dit report ondanks de lengte ook erg goed te lezen, compliment daarvoor! Meestal als ze zo lang zijn wordt het op een bepaald punt toch een beetje vervelend.

Je vertelt dat je vriend al truffels gedaan had en daar niet veel aan vond, en daarom wat anders zocht. Dit is ook een beetje mijn situatie. Truffels konden me niet echt boeien, en heb het al meerdere malen gedaan. Ik vind het voornamelijk vervelend dat ik er enorm vaag van word. Daardoor kon ik voor mijn gevoel niet vol genieten van de trip. Ook vond ik de eerste drie uur dan leuk, maar de laatste drie uur vervelend omdat ik alleen super vaag was. Dus mijn vraag: zou je mij 2C-B aanraden?
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi BKJN,

Bedankt nog voor je uitgebreide bijdrage.
Dit keer heb je 2x een bepaalde dosis 2cb ingenomen om aan het gewenste effect toe te kunnen komen. Eén keer 1,5 tabletje (samen 22,5 mg) en daarna heb je er nog 3,5 bij gepakt (dat is 52,5 mg).
In totaal heb je dus 75mg op de avond gehad.
Wat ik me afvraag...
Als je dat nu in één keer goed had willen doen met één enkele dosis (en eventueel zonder die ketamine), hoeveel denk je dan nodig gehad te hebben om te voorkomen dat je je niet voldaan genoeg voelt?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat puur die 3,5 al genoeg effect geeft. Boven de 50 kan je er ook echt heel naar op gaan.

Frenzel zei:
Hoi BKJN,

Bedankt nog voor je uitgebreide bijdrage.
Dit keer heb je 2x een bepaalde dosis 2cb ingenomen om aan het gewenste effect toe te kunnen komen. Eén keer 1,5 tabletje (samen 22,5 mg) en daarna heb je er nog 3,5 bij gepakt (dat is 52,5 mg).
In totaal heb je dus 75mg op de avond gehad.
Wat ik me afvraag...
Als je dat nu in één keer goed had willen doen met één enkele dosis (en eventueel zonder die ketamine), hoeveel denk je dan nodig gehad te hebben om te voorkomen dat je je niet voldaan genoeg voelt?
Klik om te vergroten...
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#5
ooscaar zei:
Erg leuk report, ik heb er ook best om gelachen, vooral dat gedeelte in dus bus en de wandeling naar huis. Ik stel me gelijk voor dat die mensen in de bus jullie verhaal de komende drie jaar bij elke familieverjaardag aan het vertellen zijn :tearsofjoy: Ik vond dit report ondanks de lengte ook erg goed te lezen, compliment daarvoor! Meestal als ze zo lang zijn wordt het op een bepaald punt toch een beetje vervelend.

Je vertelt dat je vriend al truffels gedaan had en daar niet veel aan vond, en daarom wat anders zocht. Dit is ook een beetje mijn situatie. Truffels konden me niet echt boeien, en heb het al meerdere malen gedaan. Ik vind het voornamelijk vervelend dat ik er enorm vaag van word. Daardoor kon ik voor mijn gevoel niet vol genieten van de trip. Ook vond ik de eerste drie uur dan leuk, maar de laatste drie uur vervelend omdat ik alleen super vaag was. Dus mijn vraag: zou je mij 2C-B aanraden?
Klik om te vergroten...



Hee, ten eerste bedankt voor je compliment!

het is een goede vraag of ik het jou zou aanraden, persoonlijk vindt ik 2CB goed bestuurbare drugs, je hebt zelf een beetje in de hand van hoe en wat, deze keer liep het op sommigen punten bij wel uit de hand, maar toch vond ik het niet erg dat het even te ver ging, want je bent er toch nog een soort van bij. Die vriend van mij vond truffels inderdaad niet zo leuk, ik heb het nog nooit gedaan en kan daar dus geen mening over geven, maar hij heeft bij de 2CB wel alles eruit kunnen halen wat die wou, en heeft een geweldige trip meegemaakt, Ik zou het je wel aanraden, want de trip is gewoon goed te sturen, en je bent er toch nog wel een soort van bij.
Ik hoop dat ik je hier mee geholpen heb, en stel je gaat het proberen, laat even weten hoe het was :mrgreen:
Veel succes !

~BKJN
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor je reactie BKJN! Ik heb door jouw report en die hier bovenaan in de trip reports toch wel erg benieuwd geworden naar 2C-B, dus ik ga maar even op zoek! Gewoonlijk plaats ik mijn trip reports niet, want wanneer ik ze schrijf, schrijf ik ze voornamelijk als herinnering en zit er nog wel wat persoonlijks in. Ik wil wel de keer dat ik echt iets bijzonders beleef op hallucinerende middelen een report schrijven die ik ook kan en wil posten, dus vroeg of laat zul je wel iets voorbij zien komen, denk ik :wink: Sowieso zal ik laten horen wat ik ervan vond!
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#7
ooscaar zei:
Bedankt voor je reactie BKJN! Ik heb door jouw report en die hier bovenaan in de trip reports toch wel erg benieuwd geworden naar 2C-B, dus ik ga maar even op zoek! Gewoonlijk plaats ik mijn trip reports niet, want wanneer ik ze schrijf, schrijf ik ze voornamelijk als herinnering en zit er nog wel wat persoonlijks in. Ik wil wel de keer dat ik echt iets bijzonders beleef op hallucinerende middelen een report schrijven die ik ook kan en wil posten, dus vroeg of laat zul je wel iets voorbij zien komen, denk ik :wink: Sowieso zal ik laten horen wat ik ervan vond!
Klik om te vergroten...


Super leuk om te horen! Ben benieuwd hahaha
http://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/2cb/2cb-feiten/
Misschien helpt deze website je ook nog een beetje ?
2CB Is vooral ook erg leuk buiten en overdag, dus stel je bent in de gelegenheid om een rondje buiten te lopen, zou ik dat zeker doen! Mits jij je natuurlijk goed voelt en prettig daarbij!

Groetjes en succes !!

~BKJN
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
DhrBKJN zei:
Super leuk om te horen! Ben benieuwd hahaha
http://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/2cb/2cb-feiten/
Misschien helpt deze website je ook nog een beetje ?
2CB Is vooral ook erg leuk buiten en overdag, dus stel je bent in de gelegenheid om een rondje buiten te lopen, zou ik dat zeker doen! Mits jij je natuurlijk goed voelt en prettig daarbij!
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor de link, maar de algemene informatie ken ik eigenlijk al van 2C-B en ik moet zeggen dat ik bij hallucinogene middelen ook niet echt verder kom van een rijtje met de beschrijving van de effecten, risico's et cetera. Dan vind ik alleen reports nuttig, omdat anders elk hallucinogeen middel in de 'wikipedia-beschrijving' vrijwel hetzelfde lijkt.

Ik ga zeker naar buiten inderdaad, de tweede of derde keer wil ik ook direct een lichte dosis op een feestje proberen als de eerste keer goed bevalt. Ik heb zelfs met truffels al gemerkt dat een iets drukkere omgeving niet echt uitmaakt, als je maar niet echt hard tript ofzo. Verheug me erop in ieder geval!

Het zal overigens waarschijnlijk niet heel binnenkort gebeuren, ik gebruik sowieso niet zo vaak hallucinerende middelen (tot nu toe dus alleen truffels gedaan).

Bedankt voor de info en het mooie report en ik houd jullie dan wel op hoogte als ik het ga proberen :)
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frenzel zei:
Hoi BKJN,

Bedankt nog voor je uitgebreide bijdrage.
Dit keer heb je 2x een bepaalde dosis 2cb ingenomen om aan het gewenste effect toe te kunnen komen. Eén keer 1,5 tabletje (samen 22,5 mg) en daarna heb je er nog 3,5 bij gepakt (dat is 52,5 mg).
In totaal heb je dus 75mg op de avond gehad.
Wat ik me afvraag...
Als je dat nu in één keer goed had willen doen met één enkele dosis (en eventueel zonder die ketamine), hoeveel denk je dan nodig gehad te hebben om te voorkomen dat je je niet voldaan genoeg voelt?
Klik om te vergroten...

Hee, bedankt voor je reactie, mijn eerste keer 2CB had ik 1,5 op en was ik ook wel aardig van de planeet zo maar te noemen ik had een aardige trip, wat ik vooral heb met 2CB is dat het elke keer anders valt... De ene keer heb ik een lekkere trip met 1,5 2CB op en de andere keer heb ik bijvoorbeeld aan 2 genoeg en ben ik helemaal van de kaart... Moeilijk te zeggen dus hoeveel je elke keer moet nemen.
Hoop dat dit andwoord je kan helpen man :mrgreen:


~BKJN
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oké.
Dus met 2 heb je al meer zekerheid dan met 1,5.
En volgens Bobsacamano ga je je ongemakkelijk voelen wanneer je boven de 50mg neemt, maar ja, in jouw geval van toen moest je wel erboven gaan omdat je er al onder invloed van was.

Ik denk dat het wel belangrijk voor je is dat je van jezelf weet hoeveel je moet innemen om ineens voldaan te worden aangezien dit middel zo tolerant is, want als je te weinig neemt frustreert het, zoals we dat ook uit je verslag kunnen afleiden, en ga je je impulsiever gedragen waarmee je de kans op afhankelijkheid vergroot.
Want is er bijvoorbeeld een halfwaardetijd bekend over 2cb?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."