Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste keer LSD :O

Mijn eerste keer LSD :O

37 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is trouwens het nummer waar ik volledig in opging met die emoties. Wel leuk om toe te voegen:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat wat Elpee poste spreekt me niet heel erg aan, waarschijnlijk door het donkere inderdaad. Ik houd echt van het vrolijke, uplifting idee, dat nummer wat ik poste is al vrij emo voor mijn "normale" smaak in trance. Is er ook uplifting spytrance of zeg ik nu iets heel raars? :P
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
SanneBanne zei:
Oh, dat is weer eens anders zeg. Hoop dat je dan ook een rapport schrijft. Ben erg benieuwd naar je ervaring.
Klik om te vergroten...

Ja, ga ik zeker doen! :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom trouwens de zegel uitspugen? Oké, waarschijnlijk is alles wel opgenomen, maar waarom het risico nemen? Een doorweekte zegel is makkelijk door te slikken.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had hem nog in mijn mond toen ik richting piek ging en het vreselijk intens werd. Ik vond het wel voldoende op dat moment, denk dat ik een beetje schrok van de snelle opkomst en geen risico wilde lopen dat het me boven het hoofd zou gaan. :)
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt magisch. Mooi report!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ah op die fiets. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
SanneBanne zei:
Is er ook uplifting spytrance of zeg ik nu iets heel raars? :P
Klik om te vergroten...
Ja vast hoor, zoek eens op youtube je hebt vanalles. Ik zelf ging het wel echt pas op LSD waarderen, omdat je dan alle lagen in de muziek perfect hoort.

Dit komt in ieder geval een stuk minder duister over:
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misschien vind je dit beter?

S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oh die zijn veel nicer ja! Beide in favo gezet voor de volgende trip. :grin:
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooi report, leuk om je eerste ervaring zo te lezen. Heel bijzonder, het momentje van connectie met je hond.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Leuk, ik heb hem ook gelezen! Fijn dat je een goede ervaring had (:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#13
400µg blotters klinkt wel extreem. Een 200µg blotter is al heftig, het dubbele daarvan lijkt me echt waanzin. :hushed:
Ieder zijn smaak natuurlijk maar trance daarbij lijkt me ook wel vrij heftig, zou ik echt slecht trekken. :')

Erg leuk rapport, wil zelf binnenkort 200µg LSD nemen en een rapportje daarvan uittikken, koste me vrij veel tijd om een LSD blotter te vinden waarvan ik zeker was wat de precieze dosering hiervan was. Ook altijd interessant om te lezen hoe mensen reageren bij een eerste kennismaking.

We kijken elkaar aan en in een flits voelt het alsof we elkaars wereld betreden.
Klik om te vergroten...
Bij dit stukje moet ik denken aan een paragraaf uit het boek 'ketamine dreams and realities' waarbij mensen met PH.D. flinke doseringen ketamine nemen en met een dolfijn in een watertank gaan om naar eigen zeggen met de dolfijn te kunnen communiceren. :')
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
@SanneBanne
Ah, dacht dat je op 220µg uit kwam omdat je iets meer dan de helft had, my bad. :tongueout:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#15
400ug? Nee, op deze zegels zit max 220ug. En deze eerste keer had ik net iets meer dan de helft. :confused:mile: Dus zeker geen 400ug, ga ik ook echt niet aan beginnen. Ergens deze maand ga ik voor het eerst voor een hele zegel. Als dat erg anders is, zal ik daar ook zeker weer een rapport over schrijven. :confused:mile: Leuk, kijk uit naar jouw rapport.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat een mooi verhaal Sanne. Ik heb in zekere zin genoten tijdens het lezen :grin:
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat een leuk verhaal Sanne! Fijn dat je een positieve eerste ervaring had.
SanneBanne zei:
Vanaf hier gaat het vrij snel allemaal. Gedachten vliegen als een gek, en ik laat me totaal meevoeren met de muziek. Ik voel dat er iets aan mij trekt.
Klik om te vergroten...
Heerlijk de chaos.

SanneBanne zei:
Soms kan ik het hele chatvenster niet meer vinden, en snap ik er niks meer van. Ik denk dan steeds dat mijn Firefox vastgelopen is, en dat ik hem opnieuw moet starten.
Klik om te vergroten...
Lijkt me super ingewikkeld om de computer te besturen, laat staan ook nog een zinnig chatgesprek te hebben !

SanneBanne zei:
Die ervaring met de hond snap ik op dit moment nog steeds niet goed, en omdat ze rustiger lijkt, ga ik het nog een keer proberen.
Klik om te vergroten...
SanneBanne zei:
De connectie is inmiddels verbroken. Ik stel haar gerust en ze lijkt zich er ook bij neer te leggen dat het moment van connectie voorbij is en we weer gewoon een mens-hond verhouding hebben.
Klik om te vergroten...
Heel apart die ervaring met je hond. Denk dat je zelf ook wel heel erg mixed signals afgeeft tijdens een trip en dat je hond(of ander dier) daar heel moeilijk op kan anticiperen/reageren en daarom misschien een beetje angstig wordt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
SanneBanne zei:
Dank je! Ja, dat idee heb ik wel. Ik voel me nu anders als voor de ervaring. Hoopvoller is denk ik het goede woord. Het voelde echt als een kennismaking. "Mijn geest" heeft me in een rap tempo laten zien wat het kan, en ik voel dat ik daar nog veel meer uit kan halen een volgende keer. Voor nu was dit intens genoeg. Hoe ik me verder voel zullen de komende dagen uitwijzen. Het gevoel "ik moet het nog verwerken" is op dit moment nog heel sterk.
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat er nog veel komt voor je. Dit was iig leuk om te lezen!
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Leuk report, lijkt me een interessante ervaring! Ik heb een aantal berichten van je gevolgd op DF. Als ik me niet vergis vertelde je dat je sinds kort aan het experimenteren bent met harddrugs. Ervaar je dit niet als heftig zo snel allemaal achter elkaar? En wat voor effect heeft het op je gemoedstoestand?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eik zei:
Heb je al een idee of je in de toekomst nog eens wilt trippen op LSD of iets anders?
Klik om te vergroten...

Ja, LSD is het helemaal voor mij. Ik weet op dit moment nog niet of ik de dosering dan al ga verhogen. Het was echt best heftig al. Allicht doe ik eerst nog eens dezelfde dosering en ga ik wat meer proberen toe te laten. Sowieso ga ik daar echt pas over een maand pas over nadenken. Het is allemaal nu nog zo vers. :)

Elpee zei:
Ervaar je dit niet als heftig zo snel allemaal achter elkaar? En wat voor effect heeft het op je gemoedstoestand?
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad nog niet zo lang geleden maar het voelt eigenlijk prima. De MDMA blijft er sowieso in, eens in de 2 a 3 maanden, en voor zo af en toe zocht ik er echt nog iets bij, omdat ik het jammer vind enkel en alleen op "het weer mogen" van MDMA te wachten. De 2c-b viel wat tegen en daarom kwam de LSD nu in beeld. In principe ben ik wel klaar met experimenteren voor voorlopig. De andere drugs spreken me nog niet erg aan. Dat blijven voor nu "misschien ooit" opties maar voor nu ben ik helemaal gelukkig met MDMA en LSD en kan ik daar voorlopig lekker mee vooruit.

Het heeft me zeker veranderd hoor, ik voel me veel minder angstig op zoveel gebieden, en heb het gevoel dat ik weer leef. Ik leer mezelf vinden, mezelf te accepteren en te veranderen op gebieden die ik belangrijk vind. Het is dus allemaal positief.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."