#1
Dit is trouwens het nummer waar ik volledig in opging met die emoties. Wel leuk om toe te voegen:
Oh, dat is weer eens anders zeg. Hoop dat je dan ook een rapport schrijft. Ben erg benieuwd naar je ervaring.
Ja vast hoor, zoek eens op youtube je hebt vanalles. Ik zelf ging het wel echt pas op LSD waarderen, omdat je dan alle lagen in de muziek perfect hoort.Is er ook uplifting spytrance of zeg ik nu iets heel raars? :P
Bij dit stukje moet ik denken aan een paragraaf uit het boek 'ketamine dreams and realities' waarbij mensen met PH.D. flinke doseringen ketamine nemen en met een dolfijn in een watertank gaan om naar eigen zeggen met de dolfijn te kunnen communiceren. :')We kijken elkaar aan en in een flits voelt het alsof we elkaars wereld betreden.
Heerlijk de chaos.Vanaf hier gaat het vrij snel allemaal. Gedachten vliegen als een gek, en ik laat me totaal meevoeren met de muziek. Ik voel dat er iets aan mij trekt.
Lijkt me super ingewikkeld om de computer te besturen, laat staan ook nog een zinnig chatgesprek te hebben !Soms kan ik het hele chatvenster niet meer vinden, en snap ik er niks meer van. Ik denk dan steeds dat mijn Firefox vastgelopen is, en dat ik hem opnieuw moet starten.
Die ervaring met de hond snap ik op dit moment nog steeds niet goed, en omdat ze rustiger lijkt, ga ik het nog een keer proberen.
Heel apart die ervaring met je hond. Denk dat je zelf ook wel heel erg mixed signals afgeeft tijdens een trip en dat je hond(of ander dier) daar heel moeilijk op kan anticiperen/reageren en daarom misschien een beetje angstig wordt.De connectie is inmiddels verbroken. Ik stel haar gerust en ze lijkt zich er ook bij neer te leggen dat het moment van connectie voorbij is en we weer gewoon een mens-hond verhouding hebben.
Dank je! Ja, dat idee heb ik wel. Ik voel me nu anders als voor de ervaring. Hoopvoller is denk ik het goede woord. Het voelde echt als een kennismaking. "Mijn geest" heeft me in een rap tempo laten zien wat het kan, en ik voel dat ik daar nog veel meer uit kan halen een volgende keer. Voor nu was dit intens genoeg. Hoe ik me verder voel zullen de komende dagen uitwijzen. Het gevoel "ik moet het nog verwerken" is op dit moment nog heel sterk.
Heb je al een idee of je in de toekomst nog eens wilt trippen op LSD of iets anders?
Ervaar je dit niet als heftig zo snel allemaal achter elkaar? En wat voor effect heeft het op je gemoedstoestand?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."