#1
Leuk report.
Heel herkenbaar dat besluitloosheid. Misschien dat ik daarom niet vaak met xtc niet in de flow kom.
Heel herkenbaar dat besluitloosheid. Misschien dat ik daarom niet vaak met xtc niet in de flow kom.
Denk dat dit ligt aan hoeveelheid die je neemt en kwaliteit!Na het innemen van speed werkt het ongeveer 5 uur, en vanaf het moment dat het begint te werken, zal de slapeloosheid minimaal 12 uur lang duren, want speed werkt na 5 uur gewoon door, alleen dan op een niet zo fijne manier, want je word wazig, je word chagrijnig, hebt nergens meer zin in, maar het praten kan maar niet ophouden, en dat irriteert je echtdan volkomen, en het duurt ook 48 uur voordat de vuilstoffen volledig je lichaam uit zijn, mits je naar de wc gaat om de boel er flink uit te pissen
Na het innemen van speed werkt het ongeveer 5 uur, en vanaf het moment dat het begint te werken, zal de slapeloosheid minimaal 12 uur lang duren, want speed werkt na 5 uur gewoon door, alleen dan op een niet zo fijne manier, want je word wazig, je word chagrijnig, hebt nergens meer zin in, maar het praten kan maar niet ophouden, en dat irriteert je echtdan volkomen, en het duurt ook 48 uur voordat de vuilstoffen volledig je lichaam uit zijn, mits je naar de wc gaat om de boel er flink uit te pissen
Leuk report.
Heel herkenbaar dat besluitloosheid. Misschien dat ik daarom niet vaak met xtc niet in de flow kom.
Afgelopen vrijdag op een festival een xtc pil van 100 mg gepakt. Ik weeg zelf 52-54 kg (man). Paar uur tevoren normaal gegeten en niet meer dan twee/drie bier over de gehele dag gedronken. Ik probeerde mijn gedachtes los te laten om zo lekker te kunnen dansen.
Een klein half uurtje later kreeg ik zoals altijd kots/kuch neigingen dat nooit verder komt dan kuchen. Normaal ga ik altijd terug naar de danszaal. Nu besloot ik lekker in het gras te zitten en rustig en goed door te ademen. Toen er zowaar een leuke vrouw aan mij vroeg of zij naast mij mocht zitten. Zelfs met drugs durf ik niet de 'moves'/praatjes aan te knopen. Nadat we eventjes gepraat hebben, ging zij op zoek naar haar zus die ergens lag te spacen. Enfin
Ik heb lekker kunnen dansen alleen was het snel uit mijn de pret. Binnen 3 uur na inname was het uitgewerkt! Beetje jammer wel. Voor het eerst heb ik niet bijgepakt, dat echt lastig was. Met opzet het andere halfje thuisgelaten.
Heb je post net te laat gelezen. Wel geprobeerd om in het moment te zijn, dat erg lastig is. Omdat er zoveel podia en zoveel mooie vrouwen daar waren.
Toch lekker gedanst. Ik was op dit festival alleen.
In augustus staat er weer een festival met vrienden gepland. Alleen moet ik netjes wachten op de volgende dosis xtc. Meestal gaan we met een groepje vrienden op stap. Nadeel van hier is, als ik ergens lekker sta te dansen en vrienden naar een andere stage of willen eten. Ik dan uit mijn fijne plek wordt getrokken.
Of dat ik telkens mij afvraag of mijn vrienden naar hun zin hebben. Dus vaak huppel ik ergens alleen rond.
Met speed heb ik dit altijd, maar mij krijg je echt niet van het bankje af. Ik doe af en toe een rondje op de stage en een uur later vind je mij daar weer terug. Zitten is zo chill <3Ik neem aan dat dat even zitten ook heerlijk geweest was? Dat was voor mij het moment dat ik besefde dat ik gewoon lekker mân gang moet gaan en ik zie het wel.
Ha, in mijn achterhoofd riep er wel een stemmetje. 'Je mist van alles. Ga lekker dansen'. Omdat de pil zo zwaar op mijn maag insloeg ben ik gaan zitten. Het werd een teveel. Normaal gesproken prik ik daar doorheen en sta ik meteen op de dansvloer. Zitten was wel fijn.
De volgende keer zal ik je tip opvolgen. Al vind ik het wel vervelend om aan vrienden te vragen of zij even met mij willen zitten. Omdat ik van hun roes afsnoep. Zij zullen geen nee zeggen.
Komende maanden even geen xtc meer. Benzo Fury lijkt mij een interessant projectje om eens uit te proberen.
Naar welk feest ga je in oktober?
Zelf heb ik alleen thuis ervaring met speed en vind het dan wel chill, maar kan me niet zo goed voorstellen dat het voor mij een volwaardige MDMA-vervanger zou zijn voor op feestjes. Misschien vergis ik me hoor, maar ik vind het overall toch beduidend minder bijzonder dan MDMA en voor een feest lijkt het me dan iets te oppervlakkig/underwhelming.
Ik vind speed een goeie mdma vervanger. Na 3 minuutjes voel je je gewoon heerlijk ,voor 1 a 2 uurtjes. Veel energie.Thanks voor het lezen en je reactie! Ondanks dat ik tot 10 uur wakker lag en maar 2 uur heb geslapen heb ik echt een leuk weekend gehad. Vervelende is wel dat ik me elke dag beroerder voel (keelpijn, niezen, hoesten, duizelig). Aan de andere kant fijn dat ik âgestraftâ ben. Merk dat het wel echt mijn drug is en als ik ergens aan onderdoor ga zal het speed zijn. Dus dit zorgt er wel voor dat ik er de komende tijd van af blijf.
Ik zie inderdaad dat ik niet duidelijk genoeg aangeef wat ik precies bedoel. Natuurlijk is komt het jiet eens in de buurt van XTC, mar het fijne was dat het wel wat in de buurt kwam waardoor ik wel op het level zat van de andere gebruikers. Beetje lastig uit te leggen, ik denk dat je het zou kunnen vergelijken met drank, zij waren hartstikke dronken en ik voelde me aangeschoten. Totaal ander niveau, maar ik zat wel in dezelfde flow ofzo.
Daarbij komt ook dat ik erg gevoel voor drugs ben en me erg door de omgeving laat leiden, dus dat ik alleen maar omringd was door leipe mensen zal ook zeker invloed gehad hebben.
Het is geen xtc light maar het komt dichterbij dan bijvoorbeeld coke of alcohol. Ik had het gevoel dat ik in hetzelfde straatje zat ofzo.
Nja, ik merk dat ik het nog steeds niet echt helder kan verwoorden haha maar ik hoop dat het zo iets duidelijker is.
Als je goeie zuivere Pep hep is dat heeeerlijk!Speed is absoluut me favoriete hard drug, is eigenlijk ook wel het enige wat ik gebruik. Fijn dat je speed zo positief hebt ervaren.
Leuk rapport! Ook informatief voor mijzelf. Ik heb tot nu toe alleen nog of op mdma of alcohol (1x) of nuchter gefeest op eenfestival.
Xtc vind ik nog steeds erg leuk maar omdat ik het eigenlijk altijd gebruik met festivals is het voor mij niet meer zo mega geweldig als in het begin. Ik heb het zo een 9 a 10 jaar lang 1-3 keer per jaar gebruikt en soms ook een jaar niet. Ik vind het nog zeker leuk en heb ook nog wel wat love gevoel hoor maar ik ben het een klein beetje âzatâ zegmaar. Ik kijk er echt minder naar uit als vroeger. Al kijk ik der nog wel naar uit natuurlijk.
Dit jaar heb ik voor het eerst kennis gemaakt met speed endat beviel mij erg goed. Ik heb het nu een paar keer gebruikt en alleen in thuissetting. Maar omdat ik mij wel heel lekker relax, rustig en gefocussed voel, ook wel wat energiek (adhd), is het voor mij een ding dat ik bang ben me te helder te blijven voelen om echt te feesten. Dus net zo graag willen en kunnen dansen en genieten van gesprekken en het contact met anderen zoals tijdens mdma.
Bij mdma vind ik dat lichte wause/ lichte vage gevoel juist zo fijn. Dat dromerige zeg maar. Ik ben bamg dat ik datmet speed ga missen. Hoe ervaarde jij dat?
Oke bedankt voor je reactie. Ik ben ook wel vrij sociaal van mijzelf. Maak makkelijk contact en idd ook nuchter. Nuchter feesten heb ik wel een aantal keer gedaan maar eigenlijk alleen omdat we om de beurt BOB zijn met ons groepje. Liever gebruik ikwel iets . En bij ons is de BOB 100% nuchter. Daar houd iedereen zich ook aan.Je bent inderdaad helderder, ik heb zelf ook ADD. Op het feest zelf was ik gewoon erg vrolijk, had ik eigenlijk even veel interactie als met xtc, en had ik juist een beetje een âschijt, alles is en komt goedâ gevoel. Terwijl ik met MDMA meer aan het stressen en denken ben.
Pas toen ik thuis was merkte ik inderdaad dat ik heel helder was maar tijdens het festival was dit niet storend, ik genoot nog steeds enom en mân zorgen waren even weg.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik van mezelf al wel sociaal ben en ook wel los durf te gaan zonder hulpmiddelen, als ik dat niet had gehad was mân ervaring misschien wel heel anders.
Dus naar mijn ervaring raad ik het je wel aan, het is niet zo intens, heftig of leuk als MDMA maar het was voor mij een leuke verassing.
Oke bedankt voor je reactie. Ik ben ook wel vrij sociaal van mijzelf. Maak makkelijk contact en idd ook nuchter. Nuchter feesten heb ik wel een aantal keer gedaan maar eigenlijk alleen omdat we om de beurt BOB zijn met ons groepje. Liever gebruik ikwel iets . En bij ons is de BOB 100% nuchter. Daar houd iedereen zich ook aan.
Waarschijnlijk ga ik het toch eens proberen speed op een festival. Ik ben nieuwsgierig hoe dat zal zijn.
Bedankt voor je informatieve en uitgebreide rapport.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."