Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer speed (festival)

Eerste keer speed (festival)

20 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MdmjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kwak zei:
Ha, in mijn achterhoofd riep er wel een stemmetje. 'Je mist van alles. Ga lekker dansen'. Omdat de pil zo zwaar op mijn maag insloeg ben ik gaan zitten. Het werd een teveel. Normaal gesproken prik ik daar doorheen en sta ik meteen op de dansvloer. Zitten was wel fijn.
De volgende keer zal ik je tip opvolgen. Al vind ik het wel vervelend om aan vrienden te vragen of zij even met mij willen zitten. Omdat ik van hun roes afsnoep. Zij zullen geen nee zeggen.

Komende maanden even geen xtc meer. Benzo Fury lijkt mij een interessant projectje om eens uit te proberen.
Naar welk feest ga je in oktober?
Klik om te vergroten...


Ik ga naar Awakenings ADE in gashouder.
Mijn vrienden zijn zelf niet echt van het nonstop dansen, meestal wisselen we de hele dag wat af, dan even zitten, dan even lopen, daarna weer dansen. Iemand stelt wat voor en dan is er altijd wel iemand die daar ook zin in heeft en mee gaat. Dus dat probleem heb ik niet, maakt het inderdaad lastiger. Misschien een idee om te vragen of ze er zelf zin in hebben en anders van te voren te vragen of je bij iemand terecht kan?

Voor mij nu toch echt de hoofdregel doen waar je op dat moment zin in hebt en als je het niet weet maakt het dus ook niet zo veel uit en ga ik lekker mee met de groep en laat ik de rest gewoon los. Als iemand zin heeft om te dansen ga ik gewoon lekker mee tenzij ik er echt geen zin in heb.
Ik besef nu dat ik de keren dat ik zo besluiteloos was de boel aan he forceren was en ik bijv. Met mensen wou praten omdat ik dat de vorige keer zo leuk vond, niet omdat het ontstond of omdat ik er behoefte aan had, maar ik zocht het op zeg maar, dat werkt niet.
Je moet het juist lekker moet laten gebeuren en elke roll is anders.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."