Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste keer XTC (Beste ervaring)

Mijn eerste keer XTC (Beste ervaring)

34 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spongebob zei:
Reageren heeft sowieso geen enkel nut, omdat het account fake is.
Trouwens, 1 pil verkopen komt wel voor hoor, maar bijna nooit,
omdat niemand dat risico neemt. Niemand gaat beter zien horen of ruiken van xtc
het kan wel zo zijn dat sterke geuren intenser worden. En de smaken
van ijsjes en lolly's zijn juist zo lekker omdat je een droge mond hebt en een
ijsje is lekker verkoelend en een lolly zorgt dat de droge mond weg gaat.
Vers fruit is inderdaad ook een aanrader, omdat dat een grote dorstlesser is.
Maar het is grote onzin, dat je van xtc beter gaat zien, ruiken of horen.
De smaak word sowieso al minder en dat merk je doordat niks lekker smaakt tijdens
en na de trip. Aanrakingen etc voelen wel extra intens. Als ik deze tripreport lees
dan weet ik direct dat dit een fake report is. Daar hoef je niet eens slim voor te zijn, maar goed.

#Nohate #justsaying
Klik om te vergroten...

Blijkbaar is het bij jullie onmogelijk om via een vriend of bekende 1 pil te kopen. Ik snap niet wat daar zo raar aan is, dat gebeurt onder bekenden zo vaak. Wel grappig dat jullie precies weten hoe het er overal aan toe gaat.Toevallig bevriend met Melissa?

Om terug te komen op het horen, zien en ruiken, nergens in het report staat dat OP zijn zintuigen beter werkten tijdens de trip. Werkelijk waar nergens. Het enige wat OP beschrijft is dat alles lekkerder rook en alles beter smaakte oftewel geuren en smaken werden intenser. Nogmaals, jullie argumentatie waarom dit report fake is slaat helemaal nergens op.

Mocht je laatste zin een indirecte poging zijn om iemand te beledigen, zou ik iets harder m’n best doen.

Ps. voor iemand die zo slim om te zien dat dit een fake report (?????) is, maak je wel verrassend veel spelfouten.
M
MelissaChanelNo1Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Prison zei:
Blijkbaar is het bij jullie onmogelijk om via een vriend of bekende 1 pil te kopen. Ik snap niet wat daar zo raar aan is, dat gebeurt onder bekenden zo vaak. Wel grappig dat jullie precies weten hoe het er overal aan toe gaat.Toevallig bevriend met Melissa?

Om terug te komen op het horen, zien en ruiken, nergens in het report staat dat OP zijn zintuigen beter werkten tijdens de trip. Werkelijk waar nergens. Het enige wat OP beschrijft is dat alles lekkerder rook en alles beter smaakte oftewel geuren en smaken werden intenser. Nogmaals, jullie argumentatie waarom dit report fake is slaat helemaal nergens op.

Mocht je laatste zin een indirecte poging zijn om iemand te beledigen, zou ik iets harder m’n best doen.

Ps. voor iemand die zo slim om te zien dat dit een fake report (?????) is, maak je wel verrassend veel spelfouten.
Klik om te vergroten...

Pardon? Bevriend met Melissa? Waar op basseer je dat? En hoezo staan er in de quote van spongebob veel spelfouten? Ik zie ze niet hoor? En wat dan nog? Iemand die slim is kan ook spelfouten maken. Waarom ga je überhaupt door met deze discussie? Bemoei je ergens anders mee en laat iedereen denken wat hij of zij wilt. En er staat wel degelijk in de post dat zijn zintuigen beter werken. En ja ik weet hoe het er aan toe gaat in de drugswereld, want ik ben geboren en getogen in Amsterdam. Daar word dagelijks heel veel drugs gedeald. En er is niemand die hier 1 pilletje verkoopt. Wie wil in godsnaam dat risico nemen? 1 pil kan je inderdaad wel kopen bij een vriend, maar dat gebeurt haast nooit. Snap ook echt niet waar jij je mee bemoeit. Ik geef gewoon een mening en @Spongebob geeft ook zijn of haar mening. Daar is niks mis mee.

Gewoon kappen nu...
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#3
MelissaChanelNo1 zei:
Gewoon kappen nu. Klaar.
Klik om te vergroten...

Nee, jij begon.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#4
MelissaChanelNo1 zei:
En wie ben jij? Bemoei je lekker ergens anders mee
Klik om te vergroten...

Oh sorry. Wist niet dat je kwaad werd. Maar misschien moet je in ogenschouw nemen dat dit een openbaar forum is waar men op elkaar kan en mag reageren. Als dat niet meer gebeurt heeft het forum geen bestaansrecht meer. Daarbij wakkerde jij een nogal onzinnige discussie aan in de optiek van meerdere leden. Actie - reactie. Hittepetit.
M
MelissaChanelNo1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Avīci zei:
Oh sorry. Wist niet dat je kwaad werd. Maar misschien moet je in ogenschouw nemen dat dit een openbaar forum is waar men op elkaar kan en mag reageren. Als dat niet meer gebeurt heeft het forum geen bestaansrecht meer. Daarbij wakkerde jij een nogal onzinnige discussie aan in de optiek van meerdere leden. Actie - reactie. Hittepetit.
Klik om te vergroten...

Dus? Dat het openbaar is hoeft zeker niet te betekenen dat je je er mee moet bemoeien. En al helemaal niet een kinderachtig spelletje spelen met wie nou begon. Ik gaf gewoon mijn mening over een post. Laat me.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doe je zelf en anderen een lol en post geen uitspraken zonder ze te beargumenteren. Vind je het niet raar dat je met iedereen zulke rare discussies hier hebt, misschien toch eens in de spiegel kijken.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#7
MelissaChanelNo1 zei:
En al helemaal niet een kinderachtig spelletje spelen met wie nou begon.
Klik om te vergroten...

Dat was een ironische opmerking.
M
MelissaChanelNo1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Kap gewoon met deze discussie @Prison @Spongebob @stomme eend @Avīci. Fake post of niet.. het heeft geen enkel nut om hier over door te gaan want het voegt niks toe. Laten we het gezellig houden en ga dan vooral niet door. Bedankt.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gezellige boel hier
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jullie moeten een beetje MDMA nemen en een Gtje en weer lief zijn voor elkaar :kissingheart:
S
SpongebobLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Sallytessio :

Het is niet voor niets dat ik zeg dat het account fake is. Hij heeft met de zelfde naam op Partyflock gezeten en daar ook hele lul verhalen op zitten hangen. Op partyflock is hij ook actief geweest en heeft hij zich meerdere malen niet aan de regels gehouden van de site en is uiteindelijk permanent verbannen. Hij heeft daar een verhaal op zitten hangen over wiet. Dat hij allemaal wezens zag die er niet waren en dat hij buiten zijn lichaam was en dat hij met een vrouw stond te praten die ineens verdween uit het niets en opeens kwam hij haar weer tegen. Vervolgens zei hij dat zijn vrienden die vrouw gingen knuffelen en gingen daarna samen met de vrouw thee drinken bij haar thuis. Nou sorry maar, ik heb nog nooit in mijn hele leven mee gemaakt dat iemand zoveel dingen gaat zien van wiet en zulke vage verhalen ophangt..Ik herkende het verhaal gelijk toen ik zag dat er stond: Sorry voor de spelfouten etc.. dat typt hij namelijk in elk bericht wat hij op Partyflock heeft geplaatst.

Zoals @melisachanel1 zei laten we hier over ophouden. Het heeft geen zin om hier over door te gaan. Ik weet wel heel zeker dat zijn verhalen hier en op partyflock erg nep zijn. Maar wat maakt het uit. Laten we het gezellig houden hier op het forum.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#12
@MelissaChanelNo1 Als TS rond die tijd 16 was dan kan het best zijn dat hij van een leeftijdsgenoot, die de beginnende, stoere drugsdealer uit wilde hangen, een pilletje had gekocht. Dat, of het was een goede kennis die het niet erg vond om maar één pilletje te verkopen. Er zijn weleens vreemdere dingen in het leven gebeurd, toch? Het lijkt me extreem onnodig om x aantal jaar later bij het herleven en neerpennen van je eerste xtc/mdma tripje te liegen over de aanschaf. Je scepsis over de manier waarop TS eraan kwam lijkt dus ook nogal onnodig.

Je opmerking over zintuiglijke perceptie klopt sowieso niet. Onderstaande wordt bijvoorbeeld aangegeven op de Azarius webshop over de verandering van smaakperceptie bij gebruik van xtc/mdma:
"MDMA kan de zintuigen duidelijk versterken (in sommige gevallen ook verstoren): gevoelens en aanrakingen, proprioceptie, zicht, smaak, geur worden beïnvloed en kunnen als bijzonder intens worden ervaren. MDMA gebruikers zijn tijdens hun ervaring soms te herkennen doordat zij herhaaldelijk met hun handen aan verschillende oppervlaktes voelen, en ruiken en proeven van allerlei drankjes en etenswaren."

Ik heb zelf absoluut gehad dat iets beter smaakte na gebruik van xtc/mdma, zoals drank of een waterijsje. En ook iets als sigarettenlucht, wat ik normaal gesproken walgelijk vind, ruikt lekker wanneer ik heb gebruikt. Je vriend zit er helaas naast.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spongebob zei:
@Sallytessio :

Het is niet voor niets dat ik zeg dat het account fake is. Hij heeft met de zelfde naam op Partyflock gezeten en daar ook hele lul verhalen op zitten hangen. Op partyflock is hij ook actief geweest en heeft hij zich meerdere malen niet aan de regels gehouden van de site en is uiteindelijk permanent verbannen. Hij heeft daar een verhaal op zitten hangen over wiet. Dat hij allemaal wezens zag die er niet waren en dat hij buiten zijn lichaam was en dat hij met een vrouw stond te praten die ineens verdween uit het niets en opeens kwam hij haar weer tegen. Vervolgens zei hij dat zijn vrienden die vrouw gingen knuffelen en gingen daarna samen met de vrouw thee drinken bij haar thuis. Nou sorry maar, ik heb nog nooit in mijn hele leven mee gemaakt dat iemand zoveel dingen gaat zien van wiet en zulke vage verhalen ophangt.. zoals @melissachan1 zei is het niet nodig om door te gaan met deze discussie en ik snap dan niet waarom je hier nog over door gaat.
Klik om te vergroten...

Jij bent vast het vriendje van....
S
SpongebobLid
01-01-2024, 00:00
#14
Avīci zei:
Jij bent vast het vriendje van....
Klik om te vergroten...

Ja ik ben het vriendje van .... Jij je zin :wink:
Dat is wat je graag wilt horen toch?
S
SpongebobLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik lul maar wat zei:
Jullie moeten een beetje MDMA nemen en een Gtje en weer lief zijn voor elkaar :kissingheart:
Klik om te vergroten...

Heb je een likje voor me? (: <3
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Elk topic waar Melissa reageert cringe ik weer een beetje. Wat een figuur is dat.
S
SpongebobLid
01-01-2024, 00:00
#17
Techneut zei:
Elk topic waar Melissa reageert cringe ik weer een beetje. Wat een figuur is dat.
Klik om te vergroten...

Wel eens naar jezelf gekeken? Jij bent pas een vaag figuur. Als @melissachanel1 zegt stoppen met deze discussie, stop dan ook en ga dan niet verder mensen irriteren. Jij bent echt zo'n sensatie zoeker. Iedereen stopt met de discussie en jij gaat weer leuk verder haat zaaien.
M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eerste keer XTC blijft toch de mooiste ervaring.
T in twijfel trekken van de echtheid van de trip lijkt me beetje overbodig, het gaat hier over hoe iemand zich voelt, geeft niemand t recht om dat gevoel in twijfel te trekken. (Lijkt mij)
K
KetamientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bijna 't zelfde hoe 't bij mijn eerste keer is gegaan, vond het ook een mooie ervaring. Binnenkort nog es overdoen alweer 4 maanden geleden..
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."