#1
Hallo allemaal
dit is mijn eerste trip report, dus tips zijn welkom.
Ik ging met school op reis naar Londen (ik zit in het 3e jaar middelbaar). ik rook nu ongeveer 2 jaar wiet in het weekend en ben er dus best ervaren mee. ongeveer een week voor we vertrokken bedachten J. en ik om wiet mee te nemen naar Londen maar dat sloten we al snel uit omdat we dat te veel risico vonden en we veel problemen kregen met de school als we gepakt werden op de grens. We kwamen al vrij snel op het idee om in Londen zelf aan mensen op straat te vragen waar wiet te kopen en dan een joint te roken. we wilden dit allemaal doen wanneer we 3 uur vrije tijd kregen en mochten rond lopen door de stad.
en dat deden we, tijdens de vrije tijd gingen we rondlopen en aan de eerste beste wiet vragen waarvan we dachten; die zal wel eens wiet kunnen hebben/verkopen. het lukte eerst niet tot we een zwerver op de grond zagen zitten en we het aan hem vroegen in belabberd Engels hij had het zij die en liet het ons zien het zag eruit als gruis en overlegde even of we het zouden kopen met elkaar we kochten het van hem voor iets van 20 pond en kregen daar Ong 2gr voor.
Wij liepen vol goede moed en zin naar het eerste beste rustige steegje om daar een joint te draaien. J. stak de joint aan en nam 2/3 hijsen en gaf hem aan mij en ik nam er ook 2 of 3, J. heeft de joint weer en ik kijk naar hoe hij een hijs neemt en waneer hij de rook uitblaast begin ik mij heel erg raar te voelen en ik wist meteen dat dit totaal niet op het gevoel leek wat echte wiet gaf en zij tegen J. ;"dit is niet goed man, dit gaat verkeerd". J. keek mij heel wazig aan en knikte enigszins, waarna ik de joint pak en hem uitmaak we staan op en ik voel mijn benen niet meer en het lijkt alsof ik voorruit zweef. ik zeg tegen J.:''ik zit in een hele nare space dit was geen wiet''. en hij verklaart precies hetzelfde te hebben.
Toen we uit het steegje kwamen met het plan om naar het meeting point tegaan werd ik totaal overompeld door de drukte het leek wel alsof iedereen naar ons keek en wij machteloos waren ik was totaal gedesorienteerd en raakte in paniek want ik dacht dat we voor altijd verdwaald zouden zijn en probeerde J ervan de overtuigen dat dit niet goed is en hem duidelijk maken dat ik paniek heb maar elke keer als ik hem aankeek zag ik een heel bleek gezicht hij leek wel dood hij zij niks maar liep me alleen maar achterna waardoor ik nogmeer in paniek raakte omdat ik dacht dat ik er nu alleen voor stond. ik vroeg aan een bouwvakker waar piccalilly circus was (het meetingpoint) en hij legde mij uit dat ik de 2e afslag naar links moest pakken. vanaf daar weet ik niks meer tot het moment dat ik op een bankje zat bij het meeting point met J. naast me. We voelden ons nog een tijdje vaag en hebben het resterende spul weggegooid
Toen dit gebeurden kenden ik synthetische wiet nog niet maar ik weet bijna zeker dat dit het was na veel opgezocht te hebben.
ik ben benieuwd of er ook mensen zijn met ervaringen met deze drug
dankjewel voor het lezen

dit is mijn eerste trip report, dus tips zijn welkom.
Ik ging met school op reis naar Londen (ik zit in het 3e jaar middelbaar). ik rook nu ongeveer 2 jaar wiet in het weekend en ben er dus best ervaren mee. ongeveer een week voor we vertrokken bedachten J. en ik om wiet mee te nemen naar Londen maar dat sloten we al snel uit omdat we dat te veel risico vonden en we veel problemen kregen met de school als we gepakt werden op de grens. We kwamen al vrij snel op het idee om in Londen zelf aan mensen op straat te vragen waar wiet te kopen en dan een joint te roken. we wilden dit allemaal doen wanneer we 3 uur vrije tijd kregen en mochten rond lopen door de stad.
en dat deden we, tijdens de vrije tijd gingen we rondlopen en aan de eerste beste wiet vragen waarvan we dachten; die zal wel eens wiet kunnen hebben/verkopen. het lukte eerst niet tot we een zwerver op de grond zagen zitten en we het aan hem vroegen in belabberd Engels hij had het zij die en liet het ons zien het zag eruit als gruis en overlegde even of we het zouden kopen met elkaar we kochten het van hem voor iets van 20 pond en kregen daar Ong 2gr voor.
Wij liepen vol goede moed en zin naar het eerste beste rustige steegje om daar een joint te draaien. J. stak de joint aan en nam 2/3 hijsen en gaf hem aan mij en ik nam er ook 2 of 3, J. heeft de joint weer en ik kijk naar hoe hij een hijs neemt en waneer hij de rook uitblaast begin ik mij heel erg raar te voelen en ik wist meteen dat dit totaal niet op het gevoel leek wat echte wiet gaf en zij tegen J. ;"dit is niet goed man, dit gaat verkeerd". J. keek mij heel wazig aan en knikte enigszins, waarna ik de joint pak en hem uitmaak we staan op en ik voel mijn benen niet meer en het lijkt alsof ik voorruit zweef. ik zeg tegen J.:''ik zit in een hele nare space dit was geen wiet''. en hij verklaart precies hetzelfde te hebben.
Toen we uit het steegje kwamen met het plan om naar het meeting point tegaan werd ik totaal overompeld door de drukte het leek wel alsof iedereen naar ons keek en wij machteloos waren ik was totaal gedesorienteerd en raakte in paniek want ik dacht dat we voor altijd verdwaald zouden zijn en probeerde J ervan de overtuigen dat dit niet goed is en hem duidelijk maken dat ik paniek heb maar elke keer als ik hem aankeek zag ik een heel bleek gezicht hij leek wel dood hij zij niks maar liep me alleen maar achterna waardoor ik nogmeer in paniek raakte omdat ik dacht dat ik er nu alleen voor stond. ik vroeg aan een bouwvakker waar piccalilly circus was (het meetingpoint) en hij legde mij uit dat ik de 2e afslag naar links moest pakken. vanaf daar weet ik niks meer tot het moment dat ik op een bankje zat bij het meeting point met J. naast me. We voelden ons nog een tijdje vaag en hebben het resterende spul weggegooid
Toen dit gebeurden kenden ik synthetische wiet nog niet maar ik weet bijna zeker dat dit het was na veel opgezocht te hebben.
ik ben benieuwd of er ook mensen zijn met ervaringen met deze drug
dankjewel voor het lezen

