#1
Helenas zei:He bah, wat super vervelend zegVolgende keer weer met een kwartje beginnen en zorgen voor voldoende afkoeling. Denk dat je nu ook niet zo lekker bent omdat je steeds van warm naar koud bent gegaan.
Met 4fmp is het niet handig om kwartjes te nemen. Beter gewoon 1x je dosis en dan niet bijnemen. Je zou wel 3/4e kunnen proberen. Hoop dat je je snel beter voelt!
Halfje te weinig denk je? Heb natuurlijk de schrik te pakken door deze ervaring dus speel ik liever op safe.
Volgens mij heeft het er toch ook wel mee te maken dat de zaal daar echt enorm vochtig was.
Nog eens met mijn vrienden over gesproken en die konden toch ook bevestigen dat het zweet in belachelijke hoeveelheid van mijn voorhoofd stroomde.
Kon misschien slechter aflopen?
In disco's of clubs met slechte klimaatbeheersing is het vaak warm en vochtig. Door verdamping van zweet op de huid koelt de huid af. Is het vochtig en warm dan kan het zweet niet verdampen. Het druppelt dan van je lichaam af met als gevolg dat je niet afkoelt.
Aan oververhitting kun je overlijden. Bij een temperatuur van 41 graden kan afbraak van het spierweefsel ontstaan, kunnen bloedstolsels optreden en kunnen verschillende organen ophouden met functioneren. Naar schatting overlijden er per jaar zo’n 4 mensen aan oververhitting
We kunnen de tijd helaas niet terugdraaien maar ik ga toch nog het resterende halfje laten testen zodat ik exact weet hoeveel ik binnen heb gehad. (wat ik uiteraard van tevoren had moeten doen ja)