Hoi je komt hier informeren op het forum en je krijgt gelijk met moraalridders te maken dat is jammer genoeg de laatste tijd zo hier ipv dat mensen je gewoon wat informatie geven.
Dat kleinerende gedrag is nergens voor nodig en zegt vaak meer over de persoon zelf dan over jou.
Waar dit forum eigenlijk voor bedoeld is om elkaar te helpen en te adviseren zodat je niet weer in zo een situatie beland.
Zoals je zelf al aangaf ben je geen ervaren drugsgebruiker dus zal ik wat informatie met je delen.
Ik ben zelf een ervaren Ketamine gebruiker.
Meestal deden we het na het gebruik van XTC.
Ik gebruik benzo's pas sinds vorig jaar omdat na het stoppen met GHB benzo's erg fijn zijn.
Meestal deed ik Ketamine de laatste jaren samen met een vriend van mij vanaf nuchtere staat.
Nu dus ook! De leukste avonden gesprekken en ideeën voor feesten en kunst krijgen we dan.
Maar de laatste 2x zat ik zwaar onder de benzo's.
En merkte ik dat ik niet meer uit mijn woorden kwam.
Stotteren en gesprekken gingen niet lekker en dat heb ik nooit.
Toen besefte ik dat ik al een paar dagen aan de benzo's was en dat een ongelooflijke invloed had op het Ketamine gebruik.
Ik ben toen online gaan inlezen en de combinatie werd ook zwaar afgewezen.
Er zijn een paar dingen waar je op moet letten bij Ketamine gebruik.
*Zorg ervoor dat je helemaal clean bent van de benzo's, zoals valium kan je het beste 3 dagen wachten voor dat je Ketamine neemt.
*Maak je Ketamine altijd helemaal tot poedervorm niet dat je het zo uit het pakje neemt.
Zo komt het effect goed aan en niet dat je staafjes/bolletjes in je neus open knappen en je ineens een te groot effect tegelijk krijgt.
*Ketamine heb je maar hele kleine lijntjes van nodig! Wat ik vaak zie bij coke gebruikers dat ze toch behoorlijke lijnen neerleggen. Wil je gezellig blijven, dan moet je heel laag doseren. Bij pakken hoeft niet binnen een half uur laat het zijn werk doen.
Wij hebben vaak een thuis zetting met 5 meiden en 5 jongens en dan gaan we aan de Keta.
Dan zetten we het bordje ergens op de eettafel of in de keuken. Wij hebben altijd en Dj set en iedereen danst of zit gezellig te kletsen.
Dat werkt bij ons het beste.
Nooit gaat er bij ons iemand niet lekker.
Ik merkte bij een andere setting waar we met zijn alle om de salontafel zaten met een berg keta voor onze neus dat iedereen geneigd is om snel weer bij te nemen met alle gevolgen van dien.
Mensen namen te veel en sfeer werd er niet beter op.
Elke keer gebeurde dit wanneer je we om een tafel met een groep gingen zitten en het ligt de hele tijd voor je neus.
Zelf heb ik er niet zo een last van want ik doe alles op gevoel maar veel mensen kunnen dat dan niet heb ik gemerkt.
ik was zo overtuigd dat ik dood ging.
Vaak hoor ik dat mensen dit ervaren als ze in een K-Hole gaan. Dus dan heb je teveel gebruikt.
En blijkbaar is dat niks voor jou.
Wees voorzichtig met het gebruik van Ketamine een gram hoeft ook echt niet op met zijn 2e en dan is het een leuke drugs.
Als je deze tips tot handen neemt zou je in de toekomst misschien nog een keertje een leuke Ketamine avondje kunnen hebben.