Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee ik ben inderdaad geen professionele drugs gebruiker. Dat het een onnodige ziekenhuisopname was heb je zeker gelijk in en schaam ik me ook voor. Maar zoals ik al schreef, ik was zo overtuigd dat ik dood ging en dat er iets ernstigs aan de hand was dat ik in mijn trip naar het ziekenhuis ben gegaan."
"Mijn eerste trip report. Deze trip is al een aantal weken geleden maar is mij behoorlijk bij gebleven omdat deze eindigde op de spoedeisende hulp van het ziekenhuis. Het was een vrijdag avond en D en ik zouden ketamine gaan gebruiken in combinatie met benzo's. Ik had al meerdere keren ketamine gebruikt en ook bijzondere ervaringen meegemaakt, positief en negatief. Toch blijf ik het lastig vinden om ketamine te plaatsen, de effecten per trip verschillen bij mij erg. Deze vrijdag avond dus, we snoven de ketamine en D en ik begonnen diepgaande gesprekken te voeren. Ook hadden we meerdere benzo's gebruikt. Hoeveel MG het precies was weet ik niet meer. Het was best gezellig en ik zou de avond kunnen vergelijken alsof we coke hadden gebruikt, het praten over dingen waar we normaal niet over praten enz. Tot een bepaald moment waarop we het over een onderwerp kregen wat nogal gevoelig lag. Ik ben van mijzelf niet zo'n prater en krop veel dingen op. Door het gespreksonderwerp begon ik te huilen en tijdens het huilen kwam ik in roes. Ik was wel bij bewustzijn maar ik was er niet bij, ondertussen bleef ik maar door huilen. Ik schat in dat dit ongeveer een half uur/ 3 kwartier heeft geduurd. Omdat D niet goed wist wat hij met mij aan moest (hij probeerde mij wel te troostten en me rustig te maken) gaf hij mij een wiet joint, in de hoop dat ik daar wat rustiger van zou worden, waar ik wat van gerookt heb. Helaas gebeurde het tegendeel. 5 minuten na het roken van de wiet kreeg ik een verschrikkelijk angst gevoel over me heen. Ik zei tegen D dat ik een paniek aanval kreeg, waar op hij zei dat dat niet mogelijk is omdat ik benzo's gebruikt had. Toen hij dat zei was ik er van overtuigd dat er lichamelijk iets met mij aan de hand was dat ik mij zo voelde. Ik ben toen op de grond gaan liggen en het enige wat ik kon denken was dat ik dood ging. Ook begon ik pijn op mijn borst te krijgen en ik was ervan overtuigd dat ik een hartaanval kreeg. Ik heb in paniek mijn vriendin opgebeld en gevraagd of ze zo snel mogelijk kon komen. Ik MOEST naar het ziekenhuis. D probeerde mij constant gerust te stellen en me ervan te proberen te overtuigen dat het kwam door de drugs dat ik me zo voelde maar ik was zo overtuigd dat ik dood ging. Mijn vriendin was er binnen 10 minuten. Het wachten tot zij er was en in de auto onderweg naar het ziekenhuis voelde echt als 'overleven'. Bij het ziekenhuis aangekomen wist ik niet hoe snel ik naar de ingang moest komen, ik had nog steeds de pijn op mijn borst. Ik heb daar op een bel gedrukt en het enige wat ik kon zeggen was: ik voel me niet goed en ik heb pijn op mijn borst. Ik werd naar binnen gelaten en werd direct opgenomen op de spoedeisende hulp waar ik vertelde wat ik gebruikt had. Eigenlijk vanaf het moment dat ik daar op het bed ging liggen viel er een last van mijn schouders af. Ik werd serieus genomen en er werd een hartfilmpje gemaakt en bloed afgenomen vanwege de pijn op mijn borst waar ik nog wel last van had. Ik kreeg nog een spraytje onder mijn tong (iets wat de bloedvaten verwijdden) en moest de rest van de nacht blijven voor controle. Achteraf ben ik gaan nadenken wat er nou eigenlijk gebeurd is. Ik heb wel eens vaker last van angst met middelen gebruik maar ik kan mezelf altijd wel weer bij elkaar rapen en het 'uitzitten'. Deze avond verloor ik volledig de controle, ook snap ik tot de dag van vandaag waarom ik zo'n lange heftige huilbui kreeg. Een heftige ervaring, die ik graag even kwijt wou."
"Rebell zei: Deze jongen deelt een heftige ervaring op dit forum. Natuurlijk om te zien wat de reacties zijn. Dus jij vind het neerhalen meer gepast dan mijn informatie wat ik geef? Als DF staff zal je gewoon 100% achter me moeten staan dat de reacties onder dit trip report onnodig zijn. En het meer gepast is om iemand te waarschuwen voor de gevaren en informatie te verstrekken wat hij in vervolg beter kan doen. Klik om te vergroten... Ik deelde dit inderdaad om te zien wat de reacties waren en of andere mensen misschien soort gelijke ervaring hebben mee gemaakt. Dankje voor je tips en begrip. Dat de keta bij jou anders viel met benzos verklaart voor mij misschien ook dat ik in zo’n waan kwam. Deze combinatie niet meer gebruiken dus. Ook dat als je je keta helemaal tot poeder moet maken wist ik niet. Nogmaals dank voor je reactie!"
"Hallo. Anderhalf uur geleden 2cb genomen maar voel vrij weinig. Wel misselijkheid gehad en nu wat lichte effectjes. Is het onverstandig om nog een pilletje 2cb te nemen?"
"Hey hoi, Ben redelijk nieuw hier op dit forum en heb geen idee of ik dit topic op de juiste plek plaats maar dan hoor ik het vanzelf wel denk ik. Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst MDMA kristallen gebruikt. De setting was gewoon thuis met wat vrienden. Het duurde even voor het werkte, meerdere keren moeten bijnemen maar toen kwam het hoor.. Ik heb echt de avond van me leven gehad, ik ging zo lekker, de muziek was zo intens en heb zo goed als de hele nacht het bekende love feeling gehad. Trouwens ook helemaal geen last gehad van een kater. Met XTC pillen heb ik al wel wat ervaring. Toen ik jaren geleden voor het eerst XTC gebruikte ging ik net zo lekker. De keren erna niet, 1 uurtje lekker gaan en daarna alleen maar strak staan, dit vond ik niet leuk meer en daarom besloten dit niet meer te gebruiken. Ik moet hierbij wel vermelden dat dit ook in een periode was waarin ik met een speed verslaving worstelde en mijn leven niet zo lekker liep, deze periode heb ik gelukkig achter mij kunnen laten en gaat het nu stukken beter. Maar goed, afgelopen vrijdag dus, redelijk spontaan toch maar weer eens proberen en zoals ik al schreef, GE-WEL-DIG. In mijn enthousiasme van de avond hebben we tickets gekocht voor Hard Bass 2019 . Ik ben nog nooit naar zo'n feestje geweest (iets wat ik altijd al graag wilde). Ik heb er super veel zin in, alleen weet ik dus niet of ik XTC of kristallen zal gaan gebruiken. Ook omdat ik geen idee heb hoe het er aan toe gaat op een feestje als Hard Bass(is het bijv. daar mogelijk om net als thuis steeds wat bij te nemen) en dus de verschillende ervaringen die ik heb gehad met XTC en kristallen. Ik snap overigens wel dat de werkzame stof het zelfde is. Misschien een warrig verhaal, maar het komt er eigenlijk op neer dat ik gewoon een leuke avond wil hebben 9 februari en misschien hebben jullie advies/tips voor mij. Groetjes"
"Dank voor je reactie! Ik denk toch dat ik voor de XTC pillen ga. Ik ben van mezelf een beetje angstig aangelegd en vind de inslag eng. Afgelopen vrijdag met de kristallen kwam het gevoel heel langzaam, geen klap in mijn gezicht om het zo maar te noemen. In het verleden heb ik wel eens voordat ik drugs ging gebruiken (2-cb/ketamine) een diazepam van te voren genomen. Dit beviel goed en had geen last van angst of paniek. Is het verstandig om een diazepam van 10 mg te nemen voordat ik de XTC pil neem? Of hoort dat angstige gevoel er een gewoon bij en moet je het gewoon laten gebeuren. Heeft iemand misschien ook enig idee waarom (zoals ik in de eerste post schreef) het soms zo is dat bij het nemen van XTC het euforische gevoel na 1 uur al weg ging?"
"Allereerst bedankt voor je reactie, super fijn! Ik heb al vaker 2cb gedaan, deze keren bevielen prima. Dit is al wel een langere tijd geleden dus van tolerantie zal geen spraken zijn. Voor het laatst gegeten rond 18.00 uur, 2 boterhammen. Verder is de setting gewoon thuis op de bank samen met mijn vriendin. De dosiring van de pil is ong. 10 mg en we hebben er beide 1 genomen."
"Nogmaals bedankt voor je reactie. Heb net de 2e genomen, misselijkheid komt ook weer wat opzetten maar dat zal er wel bijhoren denk ik. Dat had ik de vorige keren namelijk ook. Bedankt voor je hulp! Ik zal straks nog wel even plaatsen hoe het is gegaan."