#1
Het is maar goed dat ik hier ook ben![]()
Zodat je Robin Hood kan spelen voor iedereen die zich totaal niet inleest voor hij of zij iets gebruikt? Ik veroordeel drugsgebruik totaal niet maar bewuste onwetendheid wel.
Vind je het niet gek dat je met vrijwel iedereen hier een confrontatie hebt? Wellicht toch eens in de spiegel kijken.