Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD live report Rupsje: De solitaire soldaat

LSD live report Rupsje: De solitaire soldaat

95 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi! Ik ga vanavond trippen op LSD en wilde hier graag een live report van maken.
Mijn vriend wilt heel graag op LSD anime kijken, dat vind ik niks dus hebben we afgesproken om beide een beetje ons eigen dingetje te doen. We trippen altijd samen, en nu voor het eerst dus redelijk afzonderlijk van elkaar. Ik neem mijn tablet mee, en dan kan ik ook ongestoord eindelijk eens alle animatie films bekijken die ik nog wilde zien, want ik ben gek op animatie films kijken op psychedelica. Tot zover op de planning (Ik ben misschien een beetje overmoedig hierin)

Brave
Rise of the Guardians (de vijf legendes op Netflix)
Ratatouille
Mowgli?
The Guardian Brothers
Angela's Christmas
Happy Feet 2

En ook een mooie manier om een live report bij te houden. Ik heb dit nog nooit gedaan, dus ik heb geen idee in hoeverre het nog leesbaar zal zijn allemaal op mijn piek. We zullen zien!
De planning is om rond een uur of 23:00 een halve zegel te nemen, even te wachten hoe ik me voel, en als het allemaal goed gaat (wat ik wel verwacht) de andere helft in te nemen.
Ik ken deze zegels, zijn van een toch wel aardige hoeveelheid (vrij sterk) dus ik gok dat ik aan 1 zegel ook meer dan zat heb voor de hele nacht.

Tot vanavond!

8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Om 23.00 pas? Dat wordt een nachtje doorhalen lol.

Heb je Coco al eens gezien? heel kleurrijk, lijkt me een feest op LSD. Rango is ook een must see on psychedelica, maar die is helaas net van Netflix gehaald.

Succes met je live-report. Zelf krijg ik er alleen maar gebrabbel uit tijdens de piek als ik dan al uberhaupt mijn toetsenbord kan vinden lol. :tongueout:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk! Ben benieuwd!
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gave plannen, ben benieuwd wat ervan lukt met het live-reporten! Ik heb datzelfde als acht.zes; kan meestal weinig coherente dingen meer uitbrengen op de piek van psychedelica, dus vind het knap haha. Nou vind ik het idee van een live-report op LSD sowieso wel interessant omdat mijn hoofd er ook niet naar zou staan, denk ik. Maar ik vind het tof als anderen het wel kunnen en het ook leuk vinden tijdens hun trip dat te doen :) Ben benieuwd!

Van welk van de films is de afbeelding bij je topic? :grin:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
Succes met je live-report. Zelf krijg ik er alleen maar gebrabbel uit tijdens de piek als ik dan al uberhaupt mijn toetsenbord kan vinden lol. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Haha ja en dan nog eens proberen te typen. :wink: Is voor mij onmogelijk dan.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kijk ook graag animaties maar dan vooral bij de come-down van psychedelica.
Book of life echt een topper. Bijna net zo kleurrijk als coco maar verhaal veel beter, in mijn ogen dan.
Nemo alle twee de delen.
Ratatouille is ook echt leuk trouwens
Cloudy with a change of meatballs 2 delen.
En nog vele andere animaties.

Maar vooral: Le Petit Prince/The little Prince - krijgt een 7,7 op imdb maar verdient nog hoger in mijn ogen. Het verhaal is diep en veelzeggend, heel bijzonder en laat je denken. Echte aanrader voor vele psychonauten onder ons :).
Helaas niet op Netflix denk ik.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben ook heel benieuwd hoe ik dit daadwerkelijk ga realiseren hoor hahahah. Ik ben meestal ook totaal niet met mn telefoon bezig op de piek, maar aangezien ik met name met mijn tablet zal zitten voor die films leek het me wel makkelijk om af en toe over te switchen naar DF en updates te geven.
Of dat met name gebrabbel wordt.. We zullen zien :yum: Ik wilde nog heel graag een keer een live report maken, dus dit is wel de perfecte kans ervoor. Ik ga mn best doen! Ben ook wel heel benieuwd hoe ik klink erop, als ik het terug ga lezen morgen hahaha.

acht.zes zei:
Om 23.00 pas? Dat wordt een nachtje doorhalen lol.

Heb je Coco al eens gezien? heel kleurrijk, lijkt me een feest op LSD. Rango is ook een must see on psychedelica, maar die is helaas net van Netflix gehaald.

Succes met je live-report. Zelf krijg ik er alleen maar gebrabbel uit tijdens de piek als ik dan al uberhaupt mijn toetsenbord kan vinden lol. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ja, ik neem altijd laat psychedelica :blush: Waarschijnlijk tussen 22:00 en 23:00 maar vroeger zeker niet hoor. Rango wilde ik super graag zien ja, maar is eraf inderdaad. Disney is alles er langzamerhand aan het afhalen ivm de eigen streamingdienst die ze krijgen binnenkort.
Coco heb ik vorige maand gezien op LSD, heb hier nog een report over geschreven als je het leuk vind :) Ik zit echt met smart te wachten op die nieuwe streamingdienst van Disney, zou het allemaal zoveel makkelijker maken! Sowieso ook met al die Marvel films die je dan kunt zien.

https://drugsforum.nl/threads/lsd-xtc-het-verboden-fruit.64408/

KropSla zei:
Gave plannen, ben benieuwd wat ervan lukt met het live-reporten! Ik heb datzelfde als acht.zes; kan meestal weinig coherente dingen meer uitbrengen op de piek van psychedelica, dus vind het knap haha. Nou vind ik het idee van een live-report op LSD sowieso wel interessant omdat mijn hoofd er ook niet naar zou staan, denk ik. Maar ik vind het tof als anderen het wel kunnen en het ook leuk vinden tijdens hun trip dat te doen :) Ben benieuwd!

Van welk van de films is de afbeelding bij je topic? :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ben ook heel benieuwd! Mocht ik ineens een raar bericht tikken vannacht wat nergens op slaat.. je bent bij deze gewaarschuwd :joycat:

De foto is van Rise of the Guardians, of De Vijf Legendes op Netflix. Heb m al een paar keer gezien op psychedelica gezien vroeger en echt een aanrader! Super mooie film, leuk verhaal ook.

Mezelf zei:
Ik kijk ook graag animaties maar dan vooral bij de come-down van psychedelica.
Book of life echt een topper. Bijna net zo kleurrijk als coco maar verhaal veel beter, in mijn ogen dan.
Nemo alle twee de delen.
Ratatouille is ook echt leuk trouwens
Cloudy with a change of meatballs 2 delen.
En nog vele andere animaties.

Maar vooral: Le Petit Prince/The little Prince - krijgt een 7,7 op imdb maar verdient nog hoger in mijn ogen. Het verhaal is diep en veelzeggend, heel bijzonder en laat je denken. Echte aanrader voor vele psychonauten onder ons :).
Helaas niet op Netflix denk ik.
Klik om te vergroten...

Is bij beide tof vind ik, op het hoogtepunt kan ik ook helemaal uit mn dak gaan erop :grin: Alle films die je opnoemt heb ik gezien ja, hele toffe films! Niet allemaal op psychedelica tho. Le Petit Prince ken ik dan weer niet, jammer dat ie niet op Netflix staat! Daar ben ik wel van afhankelijk vrees ik..
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Rupsje
Mijn geheugen laat het weer eens afweten, ik heb Coco gezien door jouw tip in dat topic lol :tongueout:

Het schijnt dat Nederland het eerste land is waar de streamingsdienst van Disney gaat komen, ergens later dit jaar.

Ik ben na een maand al weer klaar denk ik met Netflix, ik vind het aanbod toch wat suf.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
@Rupsje
Mijn geheugen laat het weer eens afweten, ik heb Coco gezien door jouw tip in dat topic lol :tongueout:

Het schijnt dat Nederland het eerste land is waar de streamingsdienst van Disney gaat komen, ergens later dit jaar.

Ik ben na een maand al weer klaar denk ik met Netflix, ik vind het aanbod toch wat suf.
Klik om te vergroten...

Kan gebeuren :yum: Toffe film is dat op psychedelica he? Vond 'm echt heel intens.

Dat Nederland het eerste land is waar de streamingdienst gaat komen wist ik niet! :frowning: Tof zeg!
Het aanbod van Netflix is echt heel schaars ja.. maar beter dan niets. Illegaal downloaden wilde ik vroeger nog wel eens doen, maar heb er gewoon geen zin meer in. Subtitles erbij zoeken die matchen, laptop aansluiten aan de tv. Via de PlayStation direct naar Netflix is dan echt een verademing, dus het is met name gewoon laksheid hoor. Plus dat ik op iemand anders haar Netflix zit die dat abonnement betaald en hem met mij deelt :yum: Dus ik betaal toch niks per maand.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rupsje zei:
Illegaal downloaden wilde ik vroeger nog wel eens doen, maar heb er gewoon geen zin meer in. Subtitles erbij zoeken die matchen.
Klik om te vergroten...
Hmm dan downloaden je zeker via torrent? Er zijn ook andere manieren hoor zonder al dat gedoe. Maar Netflix blijft makkelijker natuurlijk alleen dat aanbod is om te huilen. Dat er meerdere streaming diensten komen moeten we ook niet echt toejuichen want dat kost ook alleen maar weer. Lekker 1 streamingdienst met alles, maar goed dat is een beetje utopie.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mezelf zei:
Hmm dan downloaden je zeker via torrent? Er zijn ook andere manieren hoor zonder al dat gedoe. Maar Netflix blijft makkelijker natuurlijk alleen dat aanbod is om te huilen. Dat er meerdere streaming diensten komen moeten we ook niet echt toejuichen want dat kost ook alleen maar weer. Lekker 1 streamingdienst met alles, maar goed dat is een beetje utopie.
Klik om te vergroten...

Klopt ja, torrents binnenhalen de hele tijd. Streamen bedoel je? Het nadeel is dat je dan geen subtitles hebt vaak.. Ik kan prima Engels, maar films en series kijk ik toch het liefst met subtitles. Netflix haalt er ook van alles af, een seizoen van Family Guy is er nu ook weer afgehaald terwijl er al zo weinig op stond. Ben wel blij dat The Walking Dead er weer op staat want die moet ik nog steeds zien (alles)
Maar al met al is het aanbod echt om te janken ja. Films huren via Pathé willen we ook nog wel eens doen, daar is het aanbod wel wat ruimer en betaal je gewoon per film.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee ik bedoelde nieuwsgroepen spotnet enzo @Rupsje ... Sorry als dit niet mag haal dan maar weg.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
@Rupsje
Bijpakken is nogal zinloos bij LSD gezien de tolerantie die je dan al hebt opgebouwd.

Lol, leuk dat @Mezelf je weer uit die negativiteit heeft kunnen trekken met zijn avatar.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ook even een triomfje dat ik vannacht tot een "belezen gebruiker" ben gepromoveerd :yum:
Niet helemaal eerlijk, staan een hoop onzin dingen hier ook in denk ik (zoals een random comment met "shit") die ik in the heat of the moment dan neerzet.. probeer over het algemeen toch wat nuttigere dingen neer te zetten op het forum dan dat :tonguewink:
Máár buiten dat alsnog was dat ook ineens een groot moment in mijn trip ofzo. Het boeit echt niks natuurlijk, maar op dat moment was dat echt een enorme triomf. Alsof ik de Mount Everest had beklommen ofzo.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#15
acht.zes zei:
@Rupsje
Bijpakken is nogal zinloos bij LSD gezien de tolerantie die je dan al hebt opgebouwd.
Klik om te vergroten...

Yesss.. Ik weet het. En dan eigenwijs met je drugshoofd het alsnog doen :tearsofjoy: Tegen beter weten (en raad hier) in. Heel zinloos allemaal. Vandaar ook, ik weet dat dit met 2c-b echt prima kan dus ik baalde uiteindelijk ook dat ik dat niet had. Want dat spul werkt echt fantastisch op zo'n moment. Maar helaas had ik qua psychedelica alleen nog pure DMT liggen.. Dat leek me dan weer niet zo'n handig idee :thinking: Hoewel ik er nog serieus over na heb zitten denken ook - lekker slim. Uiteindelijk blij dat ik die stap toch niet genomen heb, dat was echt veel te extreem geweest.

Was het bij jullie ook zo tekeer aan het gaan vannacht buiten? Tijdens het trippen leek het vaak echt alsof de hele wereld aan het vergaan was buiten, echt heel apart ook om dat zo mee te maken.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@Rupsje
Ik lag vannacht in coma na te veel alcohol, niks van gemerkt lol!
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#17
acht.zes zei:
@Rupsje
Ik lag vannacht in coma na te veel alcohol, niks van gemerkt lol!
Klik om te vergroten...

Oja dat las ik nog er tussendoor op KiK ja. Super fijn hoor! Het ging echt helemaal los. Maar wel weer heel erg zuur van die kater die er bovenop kwam :confused:
Van zo'n zware lichamelijke kater heb ik dan weer geen last, met name heel geestelijk.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rupsje zei:
Al met al, als ik 2c-b in huis had gehad dan had ik dat zeker nog genomen als een waardige trip verlenger, daar was ik echt aan toe.
Klik om te vergroten...
Rupsje zei:
Ik vraag me altijd af of ik wel tot het maximum genoten heb..
Klik om te vergroten...
Fijn om te horen dat je het leuk hebt gehad en ook redelijk wat confrontatie hebt gehad op het gebied van los laten.

Toch komt bovenstaande me erg over als het willen controleren van je trip, zowel qua duur als qua heb je wel het maximale eruit gehaald. Waarom ook niet gewoon accepteren dat zo'n trip eindig is? En waarom niet gewoon accepteren wat de trip je brengt ipv voor het 'maximale' te gaan, wat dat überhaupt ook moge zijn?

Ik zeg dit niet om je feestje te bederven of overdreven kritisch te zijn, maar het valt me wel in alles op als je het over trippen hebt dat je enorm de controle wilt houden en moeite hebt gewoon te accepteren met wat een trip je brengt.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rupsje zei:
Ik meen me te herinneren dat Mezelf precies op dat punt aan het meechatten was hier en ik ineens zijn avatar zag opdoemen. Ik heb mezelf toen met man en macht gedwongen om mezelf los te rukken uit deze negativiteit, en ben toen echt heel hard gaan spacen op zijn avatar. Het leek alsof ik een fotografisch brein had verkregen, als een soort super kracht en daarmee zijn avatar kon fotograferen en dupliceren in de rest van mijn mobiele scherm. Maar ook daarbuiten, ik zag ineens zijn profielfoto heel groot over mijn hele woonkamer geprint staan in 3D, alsof je er echt in kon springen. Op dat moment ging ik weer goed.
Mezelf heeft me echt gered op dit moment, en dat was echt een hele mooie en liefdevolle omslag.
Ook zeker al de foto's die ik ineens zag die naar me toegestuurd werden hier waren echt bijzonder mooi tijdens het trippen.
Klik om te vergroten...
Wat tof dat ik helemaal op het juiste moment kwam :).
Ik was op dat moment ook echt even ongerust of je niet te lang in de negativiteit zou blijven hangen.
Toffe live report:thumbsup1:
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Psychedelibee zei:
Fijn om te horen dat je het leuk hebt gehad en ook redelijk wat confrontatie hebt gehad op het gebied van los laten.

Toch komt bovenstaande me erg over als het willen controleren van je trip, zowel qua duur als qua heb je wel het maximale eruit gehaald. Waarom ook niet gewoon accepteren dat zo'n trip eindig is? En waarom niet gewoon accepteren wat de trip je brengt ipv voor het 'maximale' te gaan, wat dat überhaupt ook moge zijn?

Ik zeg dit niet om je feestje te bederven of overdreven kritisch te zijn, maar het valt me wel in alles op als je het over trippen hebt dat je enorm de controle wilt houden en moeite hebt gewoon te accepteren met wat een trip je brengt.
Klik om te vergroten...

Het is meer dat ik ineens zo enthousiast was over de hele ervaring dat ik graag wilde dat die nog een paar uur langer in zijn piek bleef voortbestaan, als een dubbele trip als het ware. Dit is nu de 2de keer dat ik trip op LSD sinds jaren, en doordat ik nu zo goed en fijn ga wilde ik heel graag langer blijven in die wereld waar ik me zo fijn voelde vannacht. Het is meer een gelukzalig moment van positiviteit, blij dat ik die wereld mag zien en dat ik er graag nog wat langer zou willen blijven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."