#1
Hoi! Ik ga vanavond trippen op LSD en wilde hier graag een live report van maken.
Mijn vriend wilt heel graag op LSD anime kijken, dat vind ik niks dus hebben we afgesproken om beide een beetje ons eigen dingetje te doen. We trippen altijd samen, en nu voor het eerst dus redelijk afzonderlijk van elkaar. Ik neem mijn tablet mee, en dan kan ik ook ongestoord eindelijk eens alle animatie films bekijken die ik nog wilde zien, want ik ben gek op animatie films kijken op psychedelica. Tot zover op de planning (Ik ben misschien een beetje overmoedig hierin)
Brave
Rise of the Guardians (de vijf legendes op Netflix)
Ratatouille
Mowgli?
The Guardian Brothers
Angela's Christmas
Happy Feet 2
En ook een mooie manier om een live report bij te houden. Ik heb dit nog nooit gedaan, dus ik heb geen idee in hoeverre het nog leesbaar zal zijn allemaal op mijn piek. We zullen zien!
De planning is om rond een uur of 23:00 een halve zegel te nemen, even te wachten hoe ik me voel, en als het allemaal goed gaat (wat ik wel verwacht) de andere helft in te nemen.
Ik ken deze zegels, zijn van een toch wel aardige hoeveelheid (vrij sterk) dus ik gok dat ik aan 1 zegel ook meer dan zat heb voor de hele nacht.
Tot vanavond!
Mijn vriend wilt heel graag op LSD anime kijken, dat vind ik niks dus hebben we afgesproken om beide een beetje ons eigen dingetje te doen. We trippen altijd samen, en nu voor het eerst dus redelijk afzonderlijk van elkaar. Ik neem mijn tablet mee, en dan kan ik ook ongestoord eindelijk eens alle animatie films bekijken die ik nog wilde zien, want ik ben gek op animatie films kijken op psychedelica. Tot zover op de planning (Ik ben misschien een beetje overmoedig hierin)
Brave
Rise of the Guardians (de vijf legendes op Netflix)
Ratatouille
Mowgli?
The Guardian Brothers
Angela's Christmas
Happy Feet 2
En ook een mooie manier om een live report bij te houden. Ik heb dit nog nooit gedaan, dus ik heb geen idee in hoeverre het nog leesbaar zal zijn allemaal op mijn piek. We zullen zien!
De planning is om rond een uur of 23:00 een halve zegel te nemen, even te wachten hoe ik me voel, en als het allemaal goed gaat (wat ik wel verwacht) de andere helft in te nemen.
Ik ken deze zegels, zijn van een toch wel aardige hoeveelheid (vrij sterk) dus ik gok dat ik aan 1 zegel ook meer dan zat heb voor de hele nacht.
Tot vanavond!