#1
Ik volg je nieuwsgierigheid en onderzoek van 2-cb al sinds het begin, maar ik heb nooit echt super inhoudelijk, motiverend en gedetailleerd vertelt waarom je 2-cb écht eens moet proberen. Tot nu dan, nu je verteld dat je het niet nog eens wilt doen. ![:openmouth:]()
Dat kan ik niet accepteren (:
De dosis die je hebt genomen kan niet op tegen je verwachting(en). Je had of je verwachtingen naar beneden moeten stellen of meer 2-cb moeten nemen.
---
"Verwachting heb ik niet, laat het over me heen komen en ga er vanuit dat ik zo'n uurtje na inname iets zal voelen."
Verwachting had je degelijk, haha. Je hebt misschien iets te veel research gedaan en je zat vlak voor het gebruik waarschijnlijk jezelf lekker te maken met een prachtig beeld van hoe 2-cb is. Dat dit het toppunt van alles zou worden, bij de 1e keer. Je vriend heeft zich daarentegen minder druk gemaakt, dat zie ik meteen. Die liet het over zich heen komen en pakte het goed op. Was dit voor hem ook zijn eerste keer 2-cb!?
2-cb kan trouwens heel lang de tijd nodig hebben om in te werken. 1 uur, zoals jij zegt, kan zo 2,5 uur zijn. En dan hebben we het nog maar over de opbouw ...
Ik wil je pushen om nog een keer 2-cb te doen! Je móet echt nog een stapje verder gaan, dit is nog niks!
Nu al afhaken en dit zien als een slechte eerste keer, vind ik zwak. Aan de andere kant, kotsen e.d. accepteer je blijkbaar wél. Conclusie: het hoort er bij, minder leuke en super leuke ervaringen.
Bij de 2e keer 2-cb ga je 100% zeker terugkijken naar deze 1e keer en zal dit zich herhalen. Dan krijg je lachkicks die niet te stoppen zijn, zijn die momenten dat je geen puf hebt om te plassen echt geweldig, is dat moment dat je je stoort aan de muziek ook gewoon een bevrediging én een leuke gebeurtenis. Blijf dan ook in deze setting, bouw het verder op. Vanzelf ontdek je al die typische dingen die je doet bij 2-cb, dingen die opvallen omdat je het kan linken aan die 2-cb, zoals dat plassen, irritatie muziek, praten/lachen, het denken dat een wolk anders waait, HAHA. ECHT TYPISCH 2-CB. Roken is ook zóó lekker. En met muziek aan thuis + bass, heb je bijna altijd het gevoel dat de bass echt veel te hard staat, terwijl dit niet zo is, haha. Je denkt geluidsoverlast te maken, terwijl alles in de werkelijkheid eigenlijk zachter staat dan je doet verwachten.
Een hogere dosering geven nog meer aspecten vrij van 2-cb. Ik zelf ga altijd groen/rode lichtpuntjes zien in een vast onverklaarbaar (zorgt voor een flinke mind-fuck) patroon, zoals velen. (ook met ogen dicht bij een wat hogere dosering) Echt geniaal, die puntjes dansen dan zo geweldig. Het voelt alsof alles wat je ziet een beetje trilt, een 'woosj' gevoel, haha.
![:tearsofjoy:]()
Net zoals het zweten, het warme gevoel, het gevoel dat je het koud hebt en je je gaat gedragen als iemand die onderkoelt is, maar na 1min geef je weer aan het weer goed is. Alsof uit het NIETS je temperatuur omhoog is geschoten. (enorme lachkick in 3,2,1)
Het denken dat een liniaal bijvoorbeeld krom is omdat je het niet meer als een recht object ziet dankzij 2-cb.
Tijd dat voorbij vliegt of juist traag aan je voorbij gaat. Ervaren van een gevoel waar je niet op kan komen, alsof het een nieuw gevoel is dat alleen jÃj nu meemaakt, wat super belangrijk is en wat je móet delen.
Er is echt zat te beleven met 2-cb, iedere keer dat je het gebruikt, maak je nieuwe typische dingen mee. Hier kan je uren en uren over kletsen omdat het zo geweldig en leuk is om het erover te hebben.
Met 2-cb in je mik, een gebeurtenis van tijdens 2-cb bespreken en het erover hebben, voelt alsof je het weer meemaakt. En dat het nu veel beter en geweldiger klinkt dan het origineel!
Ik kan hier uren over praten, ik moest mijn ervaring daarom dan ook delen met je om ervoor te zorgen dat je interesse weer terug is voor 2-cb.
Sorry, super lange post. (moment dat ik slaap is de hele week al rond 04:00 uur.) - Was het bijna vergeten te zeggen: de 2e keer 2-cb buiten doen + hogere dosis = badtrip for sure. Blijf gewoon bij de zelfde setting. Heb ik ook altijd gedaan. Ik start met 1,5 pil van 18-22 mg en neem op het juiste moment 1 pil bij. Blowen tussendoor is ook fijn! Ik wilde eigenlijk halverwege stoppen met typen en overstappen op een tripreport, maar geen zin, komt nog wel.![:tongueout:]()
Dat kan ik niet accepteren (:
Klopt wel. Niet zo gek als 2-cb wordt omschreven als een drug dat zo maar eens een badtrip kan veroorzaken. "Vertrouw er niet op dat dezelfde dosering bij een 2e keer, dezelfde plezierige effecten kan geven", wordt er gezegd. Om die reden begon ik eerst zelf ook bescheiden qua dosering, maar al bij de 2e keer had ik dit al flink opgeschroefd met de gedachte: "die badtrip of een slechte ervaring overkomt mij niet". Tot dusver 0 negatieve ervaringen. Heb het minstens 10x gedaan.Misschien ligt het er wel aan dat mensen nu meer gaan stunten met hogere doseringen. Of combineren met andere drugs.
Hahah, zo herkenbaar dit. Typisch momentje van: "alles is ok, chill" gevoel! Zoals @PsyTekZ al zegt! (:Zit hier te zitten en dat is het, mijn geklets kom niet aan bij mijn vriend want die zit ook alleen maar te zitten en heeft daar eigenlijk wel vrede mee. Geeft aan dat hij meer in de tv zit, de teksten van de muziek nog niet eerder heeft gehoord en hier helemaal wordt ingezogen.
De dosis die je hebt genomen kan niet op tegen je verwachting(en). Je had of je verwachtingen naar beneden moeten stellen of meer 2-cb moeten nemen.
---
"Verwachting heb ik niet, laat het over me heen komen en ga er vanuit dat ik zo'n uurtje na inname iets zal voelen."
Verwachting had je degelijk, haha. Je hebt misschien iets te veel research gedaan en je zat vlak voor het gebruik waarschijnlijk jezelf lekker te maken met een prachtig beeld van hoe 2-cb is. Dat dit het toppunt van alles zou worden, bij de 1e keer. Je vriend heeft zich daarentegen minder druk gemaakt, dat zie ik meteen. Die liet het over zich heen komen en pakte het goed op. Was dit voor hem ook zijn eerste keer 2-cb!?
2-cb kan trouwens heel lang de tijd nodig hebben om in te werken. 1 uur, zoals jij zegt, kan zo 2,5 uur zijn. En dan hebben we het nog maar over de opbouw ...
Ik wil je pushen om nog een keer 2-cb te doen! Je móet echt nog een stapje verder gaan, dit is nog niks!
Nu al afhaken en dit zien als een slechte eerste keer, vind ik zwak. Aan de andere kant, kotsen e.d. accepteer je blijkbaar wél. Conclusie: het hoort er bij, minder leuke en super leuke ervaringen.Bij de 2e keer 2-cb ga je 100% zeker terugkijken naar deze 1e keer en zal dit zich herhalen. Dan krijg je lachkicks die niet te stoppen zijn, zijn die momenten dat je geen puf hebt om te plassen echt geweldig, is dat moment dat je je stoort aan de muziek ook gewoon een bevrediging én een leuke gebeurtenis. Blijf dan ook in deze setting, bouw het verder op. Vanzelf ontdek je al die typische dingen die je doet bij 2-cb, dingen die opvallen omdat je het kan linken aan die 2-cb, zoals dat plassen, irritatie muziek, praten/lachen, het denken dat een wolk anders waait, HAHA. ECHT TYPISCH 2-CB. Roken is ook zóó lekker. En met muziek aan thuis + bass, heb je bijna altijd het gevoel dat de bass echt veel te hard staat, terwijl dit niet zo is, haha. Je denkt geluidsoverlast te maken, terwijl alles in de werkelijkheid eigenlijk zachter staat dan je doet verwachten.
Een hogere dosering geven nog meer aspecten vrij van 2-cb. Ik zelf ga altijd groen/rode lichtpuntjes zien in een vast onverklaarbaar (zorgt voor een flinke mind-fuck) patroon, zoals velen. (ook met ogen dicht bij een wat hogere dosering) Echt geniaal, die puntjes dansen dan zo geweldig. Het voelt alsof alles wat je ziet een beetje trilt, een 'woosj' gevoel, haha.
Net zoals het zweten, het warme gevoel, het gevoel dat je het koud hebt en je je gaat gedragen als iemand die onderkoelt is, maar na 1min geef je weer aan het weer goed is. Alsof uit het NIETS je temperatuur omhoog is geschoten. (enorme lachkick in 3,2,1)
Het denken dat een liniaal bijvoorbeeld krom is omdat je het niet meer als een recht object ziet dankzij 2-cb.
Tijd dat voorbij vliegt of juist traag aan je voorbij gaat. Ervaren van een gevoel waar je niet op kan komen, alsof het een nieuw gevoel is dat alleen jÃj nu meemaakt, wat super belangrijk is en wat je móet delen.
Er is echt zat te beleven met 2-cb, iedere keer dat je het gebruikt, maak je nieuwe typische dingen mee. Hier kan je uren en uren over kletsen omdat het zo geweldig en leuk is om het erover te hebben.
Met 2-cb in je mik, een gebeurtenis van tijdens 2-cb bespreken en het erover hebben, voelt alsof je het weer meemaakt. En dat het nu veel beter en geweldiger klinkt dan het origineel!
Ik kan hier uren over praten, ik moest mijn ervaring daarom dan ook delen met je om ervoor te zorgen dat je interesse weer terug is voor 2-cb.
Sorry, super lange post. (moment dat ik slaap is de hele week al rond 04:00 uur.) - Was het bijna vergeten te zeggen: de 2e keer 2-cb buiten doen + hogere dosis = badtrip for sure. Blijf gewoon bij de zelfde setting. Heb ik ook altijd gedaan. Ik start met 1,5 pil van 18-22 mg en neem op het juiste moment 1 pil bij. Blowen tussendoor is ook fijn! Ik wilde eigenlijk halverwege stoppen met typen en overstappen op een tripreport, maar geen zin, komt nog wel.