#1
Vanndaag was ik even offline de hele dag. Nog steeds te veel bezig met m'n emoties omtrent m'n relatiebreuk.@Space Criminal
Hoe staat het met het praktiseren van de WH ademhalingstechniek en de eventuele vorderingen daarmee?
Ik ben soms echt overdonderd hoe krachtig dit is. Een paar minuten kan het verschil maken tussen oppervlakkig ademen en diep ademen, tussen gestresst en kalm, tussen depressief en vrolijk, tussen bad trip en good trip.
Merk zelf dat het helpt om met de mond open in te ademen (doe ik normaal nooit, dus is even wennen). Zoveel mogelijk zuurstof binnen krijgen zodat je daarna langer niet hoeft te ademen en de techniek effectiever wordt. Doe/ervaar jij dit ook zo?
Maar wel een goed moment om in te haken op dit onderwerp. Ik ga morgen een ademsessie doen bij Leslie Stoel. Ik ben hier 2 weken geleden voor het eerst geweest en zij heeft mij toen leren ademen om rustig te worden. Diep via de neus in, en langzaam via de mond uit. Maar morgen mag ik weer, en nu wil ik diep gaan! Wat jij zegt @Mindless over met je mond open ademen, dat doe je ook als je voor een dmt release gaat. Ze noemen het verbonden ademen. Hiermee kan je idd de meeste hoeveelheid zuurstof in 1x binnen krijgen in zo'n kort mogelijke tijd. Alleen voor dmt release moet je wel vaker dan 30 x in en uitademen. Soms wel langer dan een half uur 😦😳 maar goed, ik moet het gewoon ervaren! Dus ik ga ervoor 😉
Dus ik ben weer heel erg benieuwd waar ik morgen terecht ga komen als ik mijn lichaam verlaat en één wordt met het universum 🙏😇