#1
Jay... @Mindless aan de DMT! Kon niet missen dat je deze leuk/interessant zou vinden toch?!
@Space CriminalVerwacht alsjeblieft ook niet dat dat op het niveau van changa of bijvoorbeeld psilo is, die schoonheid. LSD kan wel weer heel praktische lessen geven voor het dagelijkse leven.![]()
Dank je@Mindless Wat een tof report om te lezen! Het is echt bijzonder DMT en vooral erg spannend! Ik ben ook erg benieuwd naar een Changa Joint. En ik denk dat ik die snel eens ga uitproberen. 😊
Op een gegeven moment ga je ook twijfelen of je het nou "echt" hoort (met je oren) of niet ja. In ieder geval was daar die hele lage (niet slechte) vibratie die ik voelde in/als mijn lichaam. De keren dat ik het ervoer was het ook overduidelijk iets waarvan ik dacht: maar dit is al de hele tijd aanwezig... Hoe kan ik dit normaal nou niet opmerken... Alsof je het normaal onbewust constant aan het negeren bent op de een of andere manier.Inderdaad, ik voelde de toon. Ik hoorde het ook trouwens. Maar omdat ik zo ver weg was is het onmogelijk te zeggen of ik het met mijn inner-ear of met mijn echte oren hoorde... Het vibreerde dusdanig dat het door mijn hele lichaam heen ging!
Wel bepaalde tonen/vibraties, niet zozeer dit 'one hand clapping' "geluid" (ik denk dat het de 'Aum/Om' is). Of misschien ervoer ik het een stuk oppervlakkiger dan tijdens trips.Ik heb dit zeker vaker ervaren in trips maar ook geregeld tijdens meditaties. Misschien iets minder op de voorgrond, maar ook een zeer duidelijk lage toon/zoem. Heb jij dat nooit dan tijdens meditaties?
Wel ervaring met DMT? En zeker proberen ja!Door jou krijg ik ook zin in changa. Toch maar eens proberen te maken 😁
Ja! Eindelijk! Mijn missie wordt voltooid, dank je wel @Mindless!
Iedereen aan de changa!
Maken we de wereld weer 'n stukje beter met z'n alle 💫 😉👌🏻
En dan wel deze mix: https://drugsforum.nl/threads/show-je-changa-infused-herb-dmt-kruiden.63703/post-1328855
🚀🚀💥🌈🙏😇
Kan op zich wel, maar hangt ook erg van de persoon af denk ik. Ik heb mensen op heel laag gedoseerde truffel en paddo trips horen zeggen dat ze het toch wel intens vonden... Ook mensen die bij hun eerste truffel/paddo trip al heel erg onder de indruk waren dat ze überhaupt een verandering in hun zicht zagen: kleuren of patronen. Zo'n trip komt langzaam op en kun je dus rustig aan wennen. Met changa ga je (dat ging ik in ieder geval) in een kwestie van seconden van helemaal nuchter naar wonderland zeg maar en het was ook meer in mijn face en vrij sterk aanwezig zodat ik het niet zomaar weg kon denken mocht ik dat willen. Ineens zijn er sterk overal visuals aanwezig en ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen die nog nooit een visuele verandering in perceptie hebben gezien, mogelijk overdonderend kan zijn. Misschien kun je minder nemen ja, maar ik weet niet hoeveel minder dan geschikt zou zijn voor een persoon die nog helemaal geen ervaring met trippen heeft.Mooi tripreport!
Zou je changa ook als je eerste psychedelische ervaring kunnen doen en dan evt wat minder dan ervaren personen? Omdat het zo kort duurt.
Er is vind ik best wel een sterk spiritueel element aan LSD, maar het voelt voor mij meer alsof het allemaal in mijn persoonlijke psyche is, waar het bij de tryptamines meer een in contact komen met mystieke dimensies is, misschien zelfs een soort 'alien' achtige aanwezigheid. Dat blijkt dan tijdens de trip vaak ook een onderdeel van jezelf, maar iets waar je (helemaal) onbekend mee was, vandaar 'alien' misschien.@Space Criminal
Wat ik als een sterk gemis ervaar in LSD is een daadwerkelijke verbinding met jezelf. Het is alsof je er alleen voor staat, terwijl met natuurlijke psychedelica (dus alles niet chemisch) is het meer een warm bad waar ik in stap. LSD was altijd koud.
Het blijft allemaal subjectief natuurlijk. Ik kan mij voorstellen dat voor sommige mensen LSD exact het juiste is. Daarom spreek ik ook in de ik-vormHmm dat is waar denk ik.
Maar ook natuurlijke psychedelica zijn niet per se een warm bad om in te stappen.
Wel, er was geen enkele twijfel (daarvoor was ik veel te diep. Bewustzijn van omgevingsgeluid kwam pas terug toen de sterkte vh middel afnam). Achteraf (dagen daarna) vroeg ik mij wel af waar het geluid vandaan kwam. Maar ik was mij op het moment wel sterk bewust van het geluid. Bij mij was het trouwens een pulserende vibratie. En heel elektrisch / elektrificerend. Nee geen dildo. Het geluid en de energie waren één en ik werd erdoor geëlektrificeerd.Op een gegeven moment ga je ook twijfelen of je het nou "echt" hoort (met je oren) of niet ja. In ieder geval was daar die hele lage (niet slechte) vibratie die ik voelde in/als mijn lichaam. De keren dat ik het ervoer was het ook overduidelijk iets waarvan ik dacht: maar dit is al de hele tijd aanwezig... Hoe kan ik dit normaal nou niet opmerken... Alsof je het normaal onbewust constant aan het negeren bent op de een of andere manier.
Het is de Aum denk ik ja. Als gedachten stil genoeg zijn, kan het opgemerkt worden. En daarna kun je er ook je aandacht op houden, zelfs wanneer gedachten weer terugkomen. Ik denk dat het "geluid" buiten het fysieke spectrum is, maar daarom niet minder echt.Wel, er was geen enkele twijfel (daarvoor was ik veel te diep. Bewustzijn van omgevingsgeluid kwam pas terug toen de sterkte vh middel afnam). Achteraf (dagen daarna) vroeg ik mij wel af waar het geluid vandaan kwam. Maar ik was mij op het moment wel sterk bewust van het geluid. Bij mij was het trouwens een pulserende vibratie. En heel elektrisch / elektrificerend. Nee geen dildo. Het geluid en de energie waren één en ik werd erdoor geëlektrificeerd.
In sommige religies gaan ze er van uit dat het leven begon met een geluid. 'Aum'. Vanwaar uit alles is ontstaan. Vanuit mijn eigen ervaring voel ik hier heel erg veel bij.
Even kijk ik naar de stof van mijn trui en naar mijn eigen huid en alles is gewoon magisch. Ik kan niet geloven wat ik zie…
Nee dat kon eigenlijk echt niet missen nee!Jay... @Mindless aan de DMT! Kon niet missen dat je deze leuk/interessant zou vinden toch?!
Ik heb dit vooral op dmt puur, dan wordt de stille piep die je waarneemt als het doodstil is, een heel hard hoog piepend geluid. Op changa heb ik eigenlijk altijd muziek in m'n oren zitten.Helemaal aan het begin van de trip bij het opkomen hoorde ik een lange toon. Soort zoem achtig geluid. Daar had ik ook wel vaker van gehoord/over gelezen
Dankje!Wouw prachtig report hoor!
Met veel plezier gelezen.
Is echte dmt de volgende stap? Of laat je het even zakken voordat je het nog eens neemt nu?
Daar hebben we hem!Wat goud om dit te lezen! 🙏😇 Van alle psychedelica blijft changa mijn nummer 1!
Als je in een meditatieve healing staat wilt komen, hou je het bij 4 trekjes. Maar wil je helemaal uit je plaat kan je 8 tot 10 trekken nemen en je bewustzijn als mens volledig vergeten. Een half uur later ben je weer 100% nuchter. Dit blijft zoiets bijzonders, hoe het opkomt en hoe het weer wegvaagt.
Ik ben benieuwd hoe je dit plantmedicijn gaat ervaren als je dit zelf dieper gaat verkennen! 💥🚀💫🌈
Ik voelde me toch niet in de mood om muziek op te zetten. Dus helaas ook niet je voorstel opgevolgd om die specifieke muziek te luisteren... Maar het is eigenlijk ook hoe ik altijd trip, tenminste in het begin van een trip: Zo min mogelijk impulsen van buitenaf. Vaak komt de zin in muziek luisteren dan wel op na de piek.Ik heb dit vooral op dmt puur, dan wordt de stille piep die je waarneemt als het doodstil is, een heel hard hoog piepend geluid. Op changa heb ik eigenlijk altijd muziek in m'n oren zitten.
Absoluut, changa is werkbaar. Puur DMT niet, dan weet je niet eens wat je overkomt en vergeet je vaak ook wat je hebt meegemaakt en gezien. Changa is veel beter verstaanbaar en verwerkbaar.Changa zelfs boven pure DMT dus?
Dat had ik al gedacht.Absoluut, changa is werkbaar. Puur DMT niet, dan weet je niet eens wat je overkomt en vergeet je vaak ook wat je hebt meegemaakt en gezien. Changa is veel beter verstaanbaar en verwerkbaar.
Wat let je? (wanneer je thuis bent)Krijg meteen zin om het te doen nu 😂
Ja meerdere, volgens mij 3 stuks 😊Dat had ik al gedacht.
Wat let je? (wanneer je thuis bent)
Had jij hier nou ook changa reports op DF staan? Ja toch? Heb ineens zin om ze te lezen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."