Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsChanga (1ste keer) trip report

Changa (1ste keer) trip report

56 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jay... @Mindless aan de DMT! Kon niet missen dat je deze leuk/interessant zou vinden toch?!
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Verwacht alsjeblieft ook niet dat dat op het niveau van changa of bijvoorbeeld psilo is, die schoonheid. LSD kan wel weer heel praktische lessen geven voor het dagelijkse leven. :)
Klik om te vergroten...
@Space Criminal
Wat ik als een sterk gemis ervaar in LSD is een daadwerkelijke verbinding met jezelf. Het is alsof je er alleen voor staat, terwijl met natuurlijke psychedelica (dus alles niet chemisch) is het meer een warm bad waar ik in stap. LSD was altijd koud.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lucy100 zei:
@Mindless Wat een tof report om te lezen! Het is echt bijzonder DMT en vooral erg spannend! Ik ben ook erg benieuwd naar een Changa Joint. En ik denk dat ik die snel eens ga uitproberen. 😊
Klik om te vergroten...
Dank je :)

En ja heel bijzonder... En met pure DMT experimenteren zoals jij nu doet is nog spannender... Ben echt benieuwd hoe dat verder gaat bij jou!


שמש zei:
Inderdaad, ik voelde de toon. Ik hoorde het ook trouwens. Maar omdat ik zo ver weg was is het onmogelijk te zeggen of ik het met mijn inner-ear of met mijn echte oren hoorde... Het vibreerde dusdanig dat het door mijn hele lichaam heen ging!
Klik om te vergroten...
Op een gegeven moment ga je ook twijfelen of je het nou "echt" hoort (met je oren) of niet ja. In ieder geval was daar die hele lage (niet slechte) vibratie die ik voelde in/als mijn lichaam. De keren dat ik het ervoer was het ook overduidelijk iets waarvan ik dacht: maar dit is al de hele tijd aanwezig... Hoe kan ik dit normaal nou niet opmerken... Alsof je het normaal onbewust constant aan het negeren bent op de een of andere manier.


Mezelf zei:
Ik heb dit zeker vaker ervaren in trips maar ook geregeld tijdens meditaties. Misschien iets minder op de voorgrond, maar ook een zeer duidelijk lage toon/zoem. Heb jij dat nooit dan tijdens meditaties?
Klik om te vergroten...
Wel bepaalde tonen/vibraties, niet zozeer dit 'one hand clapping' "geluid" (ik denk dat het de 'Aum/Om' is). Of misschien ervoer ik het een stuk oppervlakkiger dan tijdens trips.


Rivalrie zei:
Door jou krijg ik ook zin in changa. Toch maar eens proberen te maken 😁
Klik om te vergroten...
Wel ervaring met DMT? En zeker proberen ja!


Space Criminal zei:
Ja! Eindelijk! Mijn missie wordt voltooid, dank je wel @Mindless!

Iedereen aan de changa!

Maken we de wereld weer 'n stukje beter met z'n alle 💫 😉👌🏻

En dan wel deze mix: https://drugsforum.nl/threads/show-je-changa-infused-herb-dmt-kruiden.63703/post-1328855

🚀🚀💥🌈🙏😇
Klik om te vergroten...
:thinking:

Dit was al je plan de hele tijd...

:grimacing:


Zonnetje zei:
Mooi tripreport!
Zou je changa ook als je eerste psychedelische ervaring kunnen doen en dan evt wat minder dan ervaren personen? Omdat het zo kort duurt.
Klik om te vergroten...
Kan op zich wel, maar hangt ook erg van de persoon af denk ik. Ik heb mensen op heel laag gedoseerde truffel en paddo trips horen zeggen dat ze het toch wel intens vonden... Ook mensen die bij hun eerste truffel/paddo trip al heel erg onder de indruk waren dat ze überhaupt een verandering in hun zicht zagen: kleuren of patronen. Zo'n trip komt langzaam op en kun je dus rustig aan wennen. Met changa ga je (dat ging ik in ieder geval) in een kwestie van seconden van helemaal nuchter naar wonderland zeg maar en het was ook meer in mijn face en vrij sterk aanwezig zodat ik het niet zomaar weg kon denken mocht ik dat willen. Ineens zijn er sterk overal visuals aanwezig en ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen die nog nooit een visuele verandering in perceptie hebben gezien, mogelijk overdonderend kan zijn. Misschien kun je minder nemen ja, maar ik weet niet hoeveel minder dan geschikt zou zijn voor een persoon die nog helemaal geen ervaring met trippen heeft.

Eigenlijk raad ik mensen altijd aan om gewoon lekker te beginnen met truffels. Daar kun je vrij makkelijk een lichte trip mee hebben die ook geleidelijk opkomt. En dat is al heel erg bijzonder als je nog nooit iets dergelijks hebt meegemaakt. Is ook zo makkelijk om te halen/doen: gewoon legaal bij de smartshop zonder eerst helemaal DMT en changa te researchen, halen, eventueel maken. (of je moet er makkelijk kant en klaar aan kunnen komen)


שמש zei:
@Space Criminal
Wat ik als een sterk gemis ervaar in LSD is een daadwerkelijke verbinding met jezelf. Het is alsof je er alleen voor staat, terwijl met natuurlijke psychedelica (dus alles niet chemisch) is het meer een warm bad waar ik in stap. LSD was altijd koud.
Klik om te vergroten...
Er is vind ik best wel een sterk spiritueel element aan LSD, maar het voelt voor mij meer alsof het allemaal in mijn persoonlijke psyche is, waar het bij de tryptamines meer een in contact komen met mystieke dimensies is, misschien zelfs een soort 'alien' achtige aanwezigheid. Dat blijkt dan tijdens de trip vaak ook een onderdeel van jezelf, maar iets waar je (helemaal) onbekend mee was, vandaar 'alien' misschien.

LSD is wat meer koud ja en in mijn ogen dus meer mechanisch/analytisch. Al kan ik dat soms ook best waarderen, om in die headspace te zitten. En soms ervaar je toch wel sterke liefde voor alles en zie je overal schoonheid, maar op een meer heldere, minder magische manier.

Denk trouwens dat je met het heel natuurlijke Datura niet in zo'n warm bad zult stappen. :wink:
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Datura hoort wel niet onder de psychedelica. 't Is basically eerder jezelf vergiftigen waardoor je net niet sterft en je in delirium gaat. Volgens mij op dezelfde manier als een van de ontwenningsverschijnselen als je stopt met benzo's of alcohol :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm dat is waar denk ik.

Maar ook natuurlijke psychedelica zijn niet per se een warm bad om in te stappen.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Hmm dat is waar denk ik.

Maar ook natuurlijke psychedelica zijn niet per se een warm bad om in te stappen.
Klik om te vergroten...
Het blijft allemaal subjectief natuurlijk. Ik kan mij voorstellen dat voor sommige mensen LSD exact het juiste is. Daarom spreek ik ook in de ik-vorm :wink:
Ik denk wel dat er een soort algemene schaal is vast te stellen binnen psychedelica (afhankelijk van je doel ermee natuurlijk). Ik zie LSD meer als een soort entry-middel. Je krijgt een glimp te zien van de werkelijkheid. Psilo / truffels gaan voor mij alweer dieper, planten / dieren met DMT / 5Meo-DMT nog dieper.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Op een gegeven moment ga je ook twijfelen of je het nou "echt" hoort (met je oren) of niet ja. In ieder geval was daar die hele lage (niet slechte) vibratie die ik voelde in/als mijn lichaam. De keren dat ik het ervoer was het ook overduidelijk iets waarvan ik dacht: maar dit is al de hele tijd aanwezig... Hoe kan ik dit normaal nou niet opmerken... Alsof je het normaal onbewust constant aan het negeren bent op de een of andere manier.
Klik om te vergroten...
Wel, er was geen enkele twijfel (daarvoor was ik veel te diep. Bewustzijn van omgevingsgeluid kwam pas terug toen de sterkte vh middel afnam). Achteraf (dagen daarna) vroeg ik mij wel af waar het geluid vandaan kwam. Maar ik was mij op het moment wel sterk bewust van het geluid. Bij mij was het trouwens een pulserende vibratie. En heel elektrisch / elektrificerend. Nee geen dildo. Het geluid en de energie waren één en ik werd erdoor geëlektrificeerd.
In sommige religies gaan ze er van uit dat het leven begon met een geluid. 'Aum'. Vanwaar uit alles is ontstaan. Vanuit mijn eigen ervaring voel ik hier heel erg veel bij.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#8
"In Hindu cosmology, Aum is a bija mantra, or sacred seed sound, which created all other sounds and vibrations in our universe. Aum was the original vibration that rippled through pure enlightened awareness, creating the complicated and intricate patterns of our individual consciousness."

In de wetenschap is er de string theorie:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
שמש zei:
Wel, er was geen enkele twijfel (daarvoor was ik veel te diep. Bewustzijn van omgevingsgeluid kwam pas terug toen de sterkte vh middel afnam). Achteraf (dagen daarna) vroeg ik mij wel af waar het geluid vandaan kwam. Maar ik was mij op het moment wel sterk bewust van het geluid. Bij mij was het trouwens een pulserende vibratie. En heel elektrisch / elektrificerend. Nee geen dildo. Het geluid en de energie waren één en ik werd erdoor geëlektrificeerd.
In sommige religies gaan ze er van uit dat het leven begon met een geluid. 'Aum'. Vanwaar uit alles is ontstaan. Vanuit mijn eigen ervaring voel ik hier heel erg veel bij.
Klik om te vergroten...
Het is de Aum denk ik ja. Als gedachten stil genoeg zijn, kan het opgemerkt worden. En daarna kun je er ook je aandacht op houden, zelfs wanneer gedachten weer terugkomen. Ik denk dat het "geluid" buiten het fysieke spectrum is, maar daarom niet minder echt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wie? - Ik alleen. Man, 35 jaar. 188cm/~76KG
Wat? – Changa (DMT)
Waar? - Thuis
Wanneer? - 29-1-2020/9:15 uur


Eindelijk… Het is er dan toch van gekomen. Ik heb DMT gedaan! Dan wel in de vorm van changa, maar alsnog DMT! En het was absoluut fantastisch!!! Ik zit nu ook in de afterglow ervan, dus misschien dat dit report wat warrig overkomt. Maar ik wil er nu over schrijven, nu het nog vers in het geheugen zit.

Waarom ik dit niet eerder heb gedaan? Want dit ligt precies in mijn straatje… Angst wellicht? Er niet aan toe zijn? Nog niet het juiste moment? Laten we het daar op houden…

Anyway, ik heb nu geloof ik een dikke week een changa joint in huis liggen. Deze was mij geschonken door @Space Criminal van hier op DF, waaraan nogmaals vele malen dank! @Space Criminal maakte hier een uitzondering, dus ga nou niet bij hem vragen om spul... In ieder geval… Het lag hier dus al een week. Door meerdere redenen (waaronder angst) had ik het nog niet aangedurfd, maar nu vanmorgen had ik het gevoel dat ik er min of meer klaar voor was. Raar moment om te trippen hè? Dus even voor 9 uur ben ik eerst bezig geweest met mijn nieuwe ritueel voor het trippen: het huis en mezelf reinigen met witte salie en palo santo. Het voelt toch fijn om even zo’n ritueel te doen voor een trip, al is het maar voor het gevoel. Daarna heb ik de deurbel eraf gehaald en ben gaan zitten op de bank met voor de zekerheid wat kussens achter me. (niet nodig geweest) Toen heb ik tweemaal de Wim Hof ademhalingstechniek toegepast en zat ik daar tussendoor met de joint in mijn linkerhand en een aansteker in de rechter. Meermaals heb ik de joint in mijn mond gestoken en het vuur er vlakbij gehouden, maar hem toch weer weggelegd. Ik ben duidelijk niet meer de onverschrokken psychonaut die ik ooit was… Uiteraard heeft dat te maken met enkele niet zo fijne trips in mijn verleden. Het zweet stond me in mijn handen en ik heb er serieus twee keer over nagedacht om het allemaal af te blazen. Maar op een gegeven moment was daar zo’n moment van niet nadenken maar doen. Ik zette de joint tussen mijn lippen, stak hem aan en nam een lange diepe hijs. Daarna hield ik hem minstens 10 seconden binnen zoals me verteld werd te doen en herhaalde dat daarna nog 3 keer.

~ 9:20 uur
Na luttele seconden voel ik het al opkomen. Het effect zorgt direct voor een heel specifiek gevoel. Hmm, dit is dus DMT dacht ik nog… Niet dat ik wist wat DMT in zijn geheel was natuurlijk, maar dat specifieke gevoel voelde wat als de “signature” van DMT. But what do i know… Ik heb het nog maar 1 keer gedaan. Al ervaar ik bij psilo ook iets dergelijks. Een soort gevoel wat erbij hoort en je vertelt: we gaan weer naar (bijvoorbeeld) psilo-land. Wat heel raar was voor mij, was dat de kamer al zo goed als direct vol visuals stond. Toen ik mijn ogen dicht deed was het al helemaal een spektakel. Maar zelfs met open ogen dus al een kamer vol met gekleurde bewegende patronen. Gelijkend aan die van psilo, maar scherper en verfijnder. Ik sloot mijn ogen weer om meer in de ervaring te komen. Ja, dit heeft zeker een bezieling dacht ik meteen. Niet alleen dingen zien, maar de aanwezigheid van ‘iets’ daarachter. Ik kan echter niet zeggen dat ik de aanwezigheid van ‘entiteiten’ of iets dergelijks voelde. Het was wederom vergelijkbaar met psilocybine voor mij: een bezieling die het middel echt een soort identiteit geeft. Vrij in het begin waren er nog enkele momenten waar ik licht een soort dreiging in de verte voelde, maar het was duidelijk dat dat door mijn eigen angst kwam. Het was verder vrij makkelijk om me daarvan te distantiëren, wat opvallend was want als ik zo hard trip als dit op psilo (ik blijf het ermee vergelijken…) dan is die dreiging meestal veel sterker.

Door deze distantiëring merk ik op een gegeven moment op dat ik me makkelijk helemaal begin over te geven aan de ervaring. Hierdoor wordt alles heel erg, tja… puur… Zo kan ik het alleen maar beschrijven. Mijn hele ervaring is puur/hemels en ikzelf ook. Ik voel me letterlijk als een baby die nog niet aangetast is door de wereld. Er is alleen maar complete geborgenheid en tevredenheid. Er is niets anders dat ik wil dan dit hier nu. Op een gegeven moment doe ik mijn ogen open en kijk door het raam naar buiten. Daar zie ik een grote boom aan de overkant van het water hier extreem vervormen/verkleuren. Alsof deze uit allemaal lagen bestaat en deze allemaal afzonderlijk van elkaar bewegen. De kleuren en met name de kleurovergangen zijn intens maar op een bepaalde manier toch ook subtiel (het tegenovergestelde van het schreeuwerige van bijvoorbeeld LSD is wat ik bedoel denk ik), maar ik merk nu al die subtiliteiten extreem op. Ik ben wel bekend met prachtige visuals, maar dit is er een waar je gefascineerd met bijna open mond naar blijft kijken. Zoals eerder gezegd, de soort visuals lijken op die van psilo, maar hebben ook weer iets heel eigens. Ze zijn nog een stuk verfijnder en ook scherper afgebakend. Ik ben diep onder de indruk en besluit van mijn plek op de bank af te komen en ga op de stoel bij het raam zitten om de bomen en dergelijke van dichterbij te bekijken. De visuals gaan onverminderd door en ik zie de meest prachtige vormen en kleuren. Even kijk ik naar de stof van mijn trui en naar mijn eigen huid en alles is gewoon magisch. Ik kan niet geloven wat ik zie…

9:41 uur
Het is 20 minuten na inname en ik voel de trip afnemen. Meteen besluit ik @Space Criminal te appen over dat ik het gedaan heb en hoe fantastisch het is. En niet lang daarna begin ik te typen aan dit report. Ik herinner me gelukkig min of meer alles, maar moet er soms wel wat moeite voor doen om het weer boven te halen, waardoor het report schrijven wel een paar uurtjes duurt.

Ik ben zo blij dat ik het gedaan heb en nu een idee heb van wat het is! Tegelijkertijd heb ik ook het gevoel dat ik nog maar het topje van de ijsberg heb gezien. Toch ben ik meteen al verliefd op changa/DMT. Meteen na 1 keer mijn top 5 binnen, for sure… Al zal ik dit prachtige goedje natuurlijk verder moeten verkennen!

Trouwens… Die geur hangt hier nog steeds en ik vind het heerlijk. :hearteyes:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb 1 x dmt gedaan en ik herken me in dingen die je beschrijft! Anders dan andere psychedelica vond ik dit ook hemels, puur en bovennatuurlijk. Ik ben niet zo spiritueel ingesteld maar toen het voorbij was voelde ik veel liefde en dankbaarheid. Zo mooi!

Mindless zei:
Even kijk ik naar de stof van mijn trui en naar mijn eigen huid en alles is gewoon magisch. Ik kan niet geloven wat ik zie…
Klik om te vergroten...

Jaaah ALLES waar je naar kijkt ziet er zo anders uit! Zo vol detail en op de een of andere manier straalt alles!

Het is al een half jaar geleden en ik ben nog moed aan verzamelen voor de volgende keer. Is changa minder heftig? Misschien moet ik dat eens proberen?

Bedankt voor het delen ❤
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zelf dus geen ervaring met puur DMT roken, maar changa staat erom bekend minder heftig te zijn. Sommigen noemen het ook wel rookbare ayahuasca. De trip duurt langer en is minder heftig.

Met andere tripmiddelen moet ik veel meer mijn best doen om in een vergelijkbare staat te komen, maar dat is zeker mogelijk door meditatie hoor. Het kost alleen veel meer moeite. Bij changa ging het eigenlijk als vanzelf!

Zeker de moeite waard om te proberen ja! :hearteyes: :hearteyes::hearteyes:

Wat ik verder trouwens nog was vergeten in het report: echt een rare gewaarwording dat je het ene moment echt hard aan het trippen bent en een paar minuten later bijna weer helemaal nuchter bent. :tonguewink:
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat goud om dit te lezen! 🙏😇 Van alle psychedelica blijft changa mijn nummer 1!

Als je in een meditatieve healing staat wilt komen, hou je het bij 4 trekjes. Maar wil je helemaal uit je plaat kan je 8 tot 10 trekken nemen en je bewustzijn als mens volledig vergeten. Een half uur later ben je weer 100% nuchter. Dit blijft zoiets bijzonders, hoe het opkomt en hoe het weer wegvaagt.

Ik ben benieuwd hoe je dit plantmedicijn gaat ervaren als je dit zelf dieper gaat verkennen! 💥🚀💫🌈
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eik zei:
Jay... @Mindless aan de DMT! Kon niet missen dat je deze leuk/interessant zou vinden toch?!
Klik om te vergroten...
Nee dat kon eigenlijk echt niet missen nee! :grin::grin:

Ik wist het eigenlijk ook wel. Maar er was toch die drempel van angst en waarschijnlijk ook gewoon luiheid om ernaar op zoek te gaan of het te maken. :sweatsmile: Nu heb ik de smaak te pakken en dus moet ik nu wel bezig met uitzoeken hoe ik het zelf kan maken... :sweat::wink: Al heb ik denk ik nog wel genoeg over van die joint om nog een keer te gaan!! :hearteyes:

Edit:

Trouwens nog wat vergeten te vermelden in het report: Helemaal aan het begin van de trip bij het opkomen hoorde ik een lange toon. Soort zoem achtig geluid. Daar had ik ook wel vaker van gehoord/over gelezen. Maar het verdween wel snel weer. Moet wel zeggen dat ik het me nu nog maar vaag herinner.

En nog iets: op een gegeven moment had ik heel erg de behoefte om mijn ledematen en hoofd te bewegen. En dat ging dan soort van vanzelf, alsof die energie me even goed los maakte. Dat voelde erg fijn en was weer iets dat ik bij praktisch elke psilo trip ook heb.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wouw prachtig report hoor!
Met veel plezier gelezen.
Is echte dmt de volgende stap? Of laat je het even zakken voordat je het nog eens neemt nu?
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Helemaal aan het begin van de trip bij het opkomen hoorde ik een lange toon. Soort zoem achtig geluid. Daar had ik ook wel vaker van gehoord/over gelezen
Klik om te vergroten...
Ik heb dit vooral op dmt puur, dan wordt de stille piep die je waarneemt als het doodstil is, een heel hard hoog piepend geluid. Op changa heb ik eigenlijk altijd muziek in m'n oren zitten.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Albertospaghetti zei:
Wouw prachtig report hoor!
Met veel plezier gelezen.
Is echte dmt de volgende stap? Of laat je het even zakken voordat je het nog eens neemt nu?
Klik om te vergroten...
Dankje!

Nou, ik heb geen haast om pure DMT te gaan doen, maar de fascinatie ervoor is wel groter geworden nu. :wink: Eerst maar verder experimenteren met changa denk ik... Daarnaast, ik ben bovenal geïnteresseerd in introspectieve trips die je ook onthoudt en niet zozeer in zo heftig mogelijk trippen. Maar wie weet komt ook pure DMT er nog een keer van. :wink:


Space Criminal zei:
Wat goud om dit te lezen! 🙏😇 Van alle psychedelica blijft changa mijn nummer 1!

Als je in een meditatieve healing staat wilt komen, hou je het bij 4 trekjes. Maar wil je helemaal uit je plaat kan je 8 tot 10 trekken nemen en je bewustzijn als mens volledig vergeten. Een half uur later ben je weer 100% nuchter. Dit blijft zoiets bijzonders, hoe het opkomt en hoe het weer wegvaagt.

Ik ben benieuwd hoe je dit plantmedicijn gaat ervaren als je dit zelf dieper gaat verkennen! 💥🚀💫🌈
Klik om te vergroten...
Daar hebben we hem! :grin:

Changa zelfs boven pure DMT dus?

Inderdaad ongelofelijk bijzonder dit spul... Ook mede door de snelle opkomst en het weer snelle verdwijnen ervan ja. Ik twijfelde zelfs een beetje naderhand, zo van: heb ik dit nou echt net gedaan...

Ja ik ben ook zeer benieuwd!

Space Criminal zei:
Ik heb dit vooral op dmt puur, dan wordt de stille piep die je waarneemt als het doodstil is, een heel hard hoog piepend geluid. Op changa heb ik eigenlijk altijd muziek in m'n oren zitten.
Klik om te vergroten...
Ik voelde me toch niet in de mood om muziek op te zetten. Dus helaas ook niet je voorstel opgevolgd om die specifieke muziek te luisteren... Maar het is eigenlijk ook hoe ik altijd trip, tenminste in het begin van een trip: Zo min mogelijk impulsen van buitenaf. Vaak komt de zin in muziek luisteren dan wel op na de piek.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Changa zelfs boven pure DMT dus?
Klik om te vergroten...
Absoluut, changa is werkbaar. Puur DMT niet, dan weet je niet eens wat je overkomt en vergeet je vaak ook wat je hebt meegemaakt en gezien. Changa is veel beter verstaanbaar en verwerkbaar.

Krijg meteen zin om het te doen nu 😂
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Space Criminal zei:
Absoluut, changa is werkbaar. Puur DMT niet, dan weet je niet eens wat je overkomt en vergeet je vaak ook wat je hebt meegemaakt en gezien. Changa is veel beter verstaanbaar en verwerkbaar.
Klik om te vergroten...
Dat had ik al gedacht. :)

Space Criminal zei:
Krijg meteen zin om het te doen nu 😂
Klik om te vergroten...
Wat let je? (wanneer je thuis bent) :hearteyes:

Had jij hier nou ook changa reports op DF staan? Ja toch? Heb ineens zin om ze te lezen...
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Dat had ik al gedacht. :)


Wat let je? (wanneer je thuis bent) :hearteyes:

Had jij hier nou ook changa reports op DF staan? Ja toch? Heb ineens zin om ze te lezen...
Klik om te vergroten...
Ja meerdere, volgens mij 3 stuks 😊

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."