#1
Soms zit de geur ook gewoon in je neus of herinnering en denk je het overal te ruiken
Sins ik DMT voor eerst gedaan heb, denk ik ook steeds dat ik het buiten ruik? Zal wel niet.. Zit vast tussen mijn oren denk ik π€ͺ
Soms zit de geur ook gewoon in je neus of herinnering en denk je het overal te ruiken
Heb wel eens gelezen dat DMT in vele planten zit, zelfs in gras geloof ik. Wie weet heb je wel een supergevoelige neus ontwikkeldSins ik DMT voor eerst gedaan heb, denk ik ook steeds dat ik het buiten ruik? Zal wel niet.. Zit vast tussen mijn oren denk ik π€ͺ
Even terzijde, maar wierook in huis blijkt net zo schadelijk te zijn als roken. Is sinds kort gebleken uit onderzoek van het Belgische Test Aankoop. Er blijken diverse kankerverwekkende stoffen te zitten in wierook en er komt ook fijnstof en koolmonoxide vrij. Toch niet zo onschuldig als je misschien zou denken dus.Heb wel eens gelezen dat DMT in vele planten zit, zelfs in gras geloof ik. Wie weet heb je wel een supergevoelige neus ontwikkeldBij mijn Bufo Alvarius ceremonie werd er oa ook een smudge wierook gebrand. Sindsdien als ik die geur ruik... π
Heb wel eens gelezen dat DMT in vele planten zit, zelfs in gras geloof ik. Wie weet heb je wel een supergevoelige neus ontwikkeld![]()
Even terzijde, maar wierook in huis blijkt net zo schadelijk te zijn als roken. Is sinds kort gebleken uit onderzoek van het Belgische Test Aankoop. Er blijken diverse kankerverwekkende stoffen te zitten in wierook en er komt ook fijnstof en koolmonoxide vrij. Toch niet zo onschuldig als je misschien zou denken dus.
Dan beter maar gewoon DMT geur in je woonkamer... Veel beter voor je.
DMT zit ook in mensen. Misschien in onze neusharen en daaromπ€―
Ja dat heb ik zeker gelezen. En dat ik een bovengemiddeld reukvermogen heb is zeker. Maar die had ik al voor de DMT.Heb wel eens gelezen dat DMT in vele planten zit, zelfs in gras geloof ik. Wie weet heb je wel een supergevoelige neus ontwikkeldBij mijn Bufo Alvarius ceremonie werd er oa ook een smudge wierook gebrand. Sindsdien als ik die geur ruik... π
Mooi beschreven. Dat is hoe ik ook tegen mijn DMT ervaring aankijk.Voor mij heeft het veel betekenis. Ik kan deze beelden en gevoelens gewoon niet ontkennen en zeggen dat het enkel een drugs waardoor ik hersenspinsels krijg. Voor mij is het echt.
Ik heb minder moeite om meer tuigen te nemen, rook jij het ook in een joint @Eik?Interessante ervaring hoor @Space Criminal !
Ik heb nog maar beperkte ervaring met Changa en heb er nog niet zulke "gedetaileerde" ervaringen mee gehad. Ik heb toevallig afgelopen weekend nog eens Changa gerookt. Na drie trekken ging ik al behoorlijk hard en zag ik alleen nog maar Visuals in een soort van 360 graden zicht overal om me heen. Maar echt contact met entiteiten heb ik nog niet gehad. Vind jij het ook lastig om op gegeven moment nog een laatste teug te nemen terwijl je al keihard tript?!
Mooi beschreven. Dat is hoe ik ook tegen mijn DMT ervaring aankijk.
Nee ik adviseer je zeker niet om dmt te kopen voor de hoofdprijs en hier changa van te maken...Ja ik rook het ook in een joint. Heb jij ook ervaring met het roken van changa in een waterpijp?
En nee ik maak de Changa niet zelf. Lijkt me wel leuk maar dan zou ik eerst eens moeten leren om zelf DMT te extraheren denk ik... Want om met hele kleine beetjes DMT te Changa te gaan maken lijkt me ook wat overdreven.
https://drugsforum.nl/threads/show-je-changa-infused-herb-dmt-kruiden.63703/post-1328855 here it is πππ»@Space Criminal. Ik moet toch eens opzoek gaan naar dat recept π€ En erg leuk report om te lezen.
Is de DMT nou zo geel of is dat wat anders?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."