#1
@Cerberus Vroeger zeiden ze “je ruikt je onderlip”. Ik ga daar vanaf nu inderdaad op letten.
Ja dat heb ik zeker gelezen. En dat ik een bovengemiddeld reukvermogen heb is zeker. Maar die had ik al voor de DMT.Heb wel eens gelezen dat DMT in vele planten zit, zelfs in gras geloof ik. Wie weet heb je wel een supergevoelige neus ontwikkeldBij mijn Bufo Alvarius ceremonie werd er oa ook een smudge wierook gebrand. Sindsdien als ik die geur ruik... 🚀
Mooi beschreven. Dat is hoe ik ook tegen mijn DMT ervaring aankijk.Voor mij heeft het veel betekenis. Ik kan deze beelden en gevoelens gewoon niet ontkennen en zeggen dat het enkel een drugs waardoor ik hersenspinsels krijg. Voor mij is het echt.
Ik heb minder moeite om meer tuigen te nemen, rook jij het ook in een joint @Eik?Interessante ervaring hoor @Space Criminal !
Ik heb nog maar beperkte ervaring met Changa en heb er nog niet zulke "gedetaileerde" ervaringen mee gehad. Ik heb toevallig afgelopen weekend nog eens Changa gerookt. Na drie trekken ging ik al behoorlijk hard en zag ik alleen nog maar Visuals in een soort van 360 graden zicht overal om me heen. Maar echt contact met entiteiten heb ik nog niet gehad. Vind jij het ook lastig om op gegeven moment nog een laatste teug te nemen terwijl je al keihard tript?!
Mooi beschreven. Dat is hoe ik ook tegen mijn DMT ervaring aankijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."