Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon +/- 20mg - 1000 Dromen

Oxycodon +/- 20mg - 1000 Dromen

27 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Ik geloof absoluut dat de staat van bewustzijn consequenties heeft voor de 'afterlife'.
Klik om te vergroten...

Je was de laatste persoon van wie ik verwachte dat hij geloofde in een "afterlife", en dat zeg ik met alle respect. Ik lees je berichten met veel plezier, je denkt over veel dingen heel filosofisch na en dat kan ik waarderen en je bent dat soort persoon met wie iemand diepgaande gesprekken kan hebben. Maar dit stelt me toch een beetje teleur.

Een "afterlife"? Laten we even normaal doen met z'n allen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
BasvanHoven zei:
Je was de laatste persoon van wie ik verwachte dat hij geloofde in een "afterlife", en dat zeg ik met alle respect. Ik lees je berichten met veel plezier, je denkt over veel dingen heel filosofisch na en dat kan ik waarderen en je bent dat soort persoon met wie iemand diepgaande gesprekken kan hebben. Maar dit stelt me toch een beetje teleur.

Een "afterlife"? Laten we even normaal doen met z'n allen.
Klik om te vergroten...
Jij gaat er waarschijnlijk vanuit dat wij dezelfde definitie van 'afterlife' hanteren en projecteert jouw idee van een afterlife op mij.

Met afterlife bedoel ik inderdaad de ervaring die je zult hebben nadat je lichaam sterft, maar alleen in de zin dat je één of andere ervaring zult móeten hebben, aangezien non-ervaring niet jouw ervaring kan zijn. Daarom zúl je iets moeten ervaren. Ik bedoel met afterlife dus niet de religieuze fantasie over een hemel of iets dergelijks, maar simpelweg 'een' ervaring.

Als je erbij stilstaat: wat je nu ervaart moet ook een afterlife van een eerder leven zijn. Simpelweg omdat geen-ervaring niet jouw ervaring kan zijn geweest en je hiervoor dus 'iets' ervaren moet hebben. En alles wat ervaren wordt - wat het ook is - is leven. Want jij bent/leeft om het te ervaren. Ik beroep mij dus op wat ik ken en niet op fantasie.

Maar de reden dat ik hier reageerde was dus dat ik twijfels heb bij of het echt zo is dat het niets meer uitmaakt wat je doet met je lichaam en geest vlak voordat je (lichaam) sterft. Dat is namelijk maar een aanname. Maar het lijkt mij veel meer waarschijnlijk dat het hier een soort leerschool is en dat we (energetisch gezien) alles meenemen naar het volgende leven, net zoals we ook met karma in dit leven komen. Je kunt dat zweverig vinden, maar kijk ook goed naar of jouw idee van iets niet hetgeen is dat zweverig is. We zien meestal alleen ons idee van iets en niet verder dan dat.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Want waarom doen je laatste dagen/maanden/jaren er niet meer toe?
Klik om te vergroten...

Juist wel! :grin: Daarom zou ik mezelf dat dan gunnen. Als het zo vreselijk heftige craving achterlaat, dan hoef ik dat niet nog 30 jaar mee te zeulen zegmaar, vandaar dan. :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
SanneBanne zei:
Juist wel! :grin: Daarom zou ik mezelf dat dan gunnen. Als het zo vreselijk heftige craving achterlaat, dan hoef ik dat niet nog 30 jaar mee te zeulen zegmaar, vandaar dan. :)
Klik om te vergroten...
Dat snap ik, maar mijn punt is dat als je met (o.a.) die heftige cravings en andere negatieve invloed van zulke hardcore middelen sterft, dat het niet zeker is dat het 'er dan toch niet meer toe doet'. Hoe weten we dat? Dat is een aanname. Voor hetzelfde nemen we die negativiteit allemaal mee. Iets dat ik geloof omdat ik denk dat alles energetisch is. Voor het geval dat, lijkt het me verstandiger om er niet vanuit te gaan dat het er allemaal toch niet toe doet omdat je lichaam stervende is.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je @SanneBanne nog zin om het vaker te gebruiken? Of helemaal geen cravings naar opiaten? Ik vraag dit omdat het zo verslavend kan zijn. Is het dat je het na ene keer nu al vaker zou willen nemen of helemaal niet?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee ik heb niet direct iets van "geef me meer!". Ik zou het ooit nog wel eens willen doen maar ook dan zou ik (omdat ik het dan ergens ga moeten kopen, deze keer was een uitzondering) sowieso niet veel kopen. Er kan altijd iets gebeuren waardoor je down bent, en dan zijn die dingen ineens wel heeeeel aantrekkelijk en snel verslavend denk ik.
F
FruitvliegLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wauw! Leuk en goed geschreven! In de verste verte niet wat ik heb meegemaakt, maar ik had ook minder en in vaste tabletvorm. Nogmaals leuke report!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Smaken verschillen denk ik, want ik vind oxycodone juist een van de minder fijne opiaten, ik vind het te stimulerend voor een opiaat eerlijk gezegd. Ik vind opium of Morfine nog steeds het fijnste eigenlijk, alleen geen ervaring met heroĂŻne want die zou dat wel verslaan vermoed ik.
Klik om te vergroten...

Ik vond Oxycodon wel prettig al is mijn ervaring ermee wat beperkt, leent zich iets beter voor 'iedere dag gebruik' en alsnog het opioĂŻde gevoel. Van heroĂŻne word ik een stuk roeziger, beetje geitenwolle sokken idee. HeroĂŻne was wel iets vermakelijker maar ik vond de Oxycodon aardig in de buurt komen. Als ik al opiaten in huis heb gebruik ik het toch iedere dag, wel prettig als je dan nog een beetje functioneel bent en ietwat normaal overkomt. :')

Diacetylmorfine (heroĂŻne) en Morfine hebben dezelfde receptorbinding, enige verschil zou moeten wezen dat de eerste iets sneller opkomt/piekt. Als we het over een gelijkwaardige kwaliteit product hebben zou ik waarschijnlijk Morfine boven heroĂŻne verkiezen. Voor een sterkere piek in effecten gebruik ik dan een fentanyl. Ik mis vaak het stabiele plateau een beetje bij de opiaten. De fentanyl analogen (heroĂŻne ook maar minder) waren ook vervelend compulsief, tot het punt dat het soms gĂŞnant werd.

SanneBanne zei:
Nee ik heb niet direct iets van "geef me meer!". Ik zou het ooit nog wel eens willen doen maar ook dan zou ik (omdat ik het dan ergens ga moeten kopen, deze keer was een uitzondering) sowieso niet veel kopen. Er kan altijd iets gebeuren waardoor je down bent, en dan zijn die dingen ineens wel heeeeel aantrekkelijk en snel verslavend denk ik.
Klik om te vergroten...
Mijn eerste opiaat ervaringen voelde ook niet heel speciaal of bijzonder en ik werd relatief heel snel misselijk. Mijn gevoel is er een beetje bij dat mijn lichaam zich eerst op de opiaat effecten moest aanpassen. Ik had eerst opiaten sporadisch over enkele maanden tijd gebruikt, bescheiden gebruik in ieder geval, en vrij plots ging ik 2 maanden helemaal los en was ik flink de controle kwijt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jmths zei:
Ik vond Oxycodon wel prettig al is mijn ervaring ermee wat beperkt, leent zich iets beter voor 'iedere dag gebruik' en alsnog het opioĂŻde gevoel. Van heroĂŻne word ik een stuk roeziger, beetje geitenwolle sokken idee. HeroĂŻne was wel iets vermakelijker maar ik vond de Oxycodon aardig in de buurt komen. Als ik al opiaten in huis heb gebruik ik het toch iedere dag, wel prettig als je dan nog een beetje functioneel bent en ietwat normaal overkomt. :')
Klik om te vergroten...
Ik vond oxy ook wel prettig hoor, maar het heeft nooit mijn voorkeur gehad omdat ik het juist niet functioneel gebruikte.

Dat wollige/warme herken ik wel van opium en morfine ja, dat is ook wat ik in een opiaat zoek eigenlijk.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jmths zei:
Mijn eerste opiaat ervaringen voelde ook niet heel speciaal of bijzonder en ik werd relatief heel snel misselijk. Mijn gevoel is er een beetje bij dat mijn lichaam zich eerst op de opiaat effecten moest aanpassen. Ik had eerst opiaten sporadisch over enkele maanden tijd gebruikt, bescheiden gebruik in ieder geval, en vrij plots ging ik 2 maanden helemaal los en was ik flink de controle kwijt.
Klik om te vergroten...
Dus je vond het eerst niet bijzonder en moest ervan overgeven en toch bleef je doorgaan? :tongueclosed:

Maar ik kan me natuurlijk voorstellen dat je doorging om toch een keer het gewenste effect te krijgen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Dus je vond het eerst niet bijzonder en moest ervan overgeven en toch bleef je doorgaan? :tongueclosed:

Maar ik kan me natuurlijk voorstellen dat je doorging om toch een keer het gewenste effect te krijgen.
Klik om te vergroten...
Tja, toch het cliché van naïviteit ook wel ben ik bang, op dat moment dacht ik dat er meer verschil zat binnen de categorieën opiaten en benzos.

Maar met benzos en opiaten heb ik wel het gevoel dat het lichaam zich er eerst op moet aanpassen voordat het prettiger begint aan te voelen. Na een pauze in opiaat gebruik toch wel meer dan eens dat ik moest overgeven wanneer ik er weer aan begon.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oo deze heb ik ook weten te scoren.
De 10mg IR dan.

Zijn die ook verwerkt?
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Fijnste high van opiaten vind ik toch de rush van heroĂŻne, met name de eerste keer, al is dat voor sommigen gepaard met jeuk, kotsneigingen. Ik heb Oxycodon, Oxycontin, oxynorm geprobeerd en bij allen kreeg ik enorme jeuk en vrijwel direct verstopt, dat vond ik wel een nadeel van de oxy's!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wie: Ik, vrouw van 40 jaar. 1.75. 90Kg
Wat: Aurobindo Oxycodon Retard tabletten
Wanneer: 16-04-2018
Dosering: Maximaal 20mg
Setting: Thuis, alleen.
Toedieningswijze: Omdat de tabletten van Aurobindo behandeld zijn zodat mensen het niet kunnen injecteren, als een keelsnoepje in mond laten smelten om de instant release te krijgen. (Thanks to de ervarenheid van onze leden van dit forum die mij hierop wezen!)
Ervaring: XTC, 2C-B, LSD, Hasj, Wiet, Speed, Coke, 6-APB, Poppers, Benzo's. Verder rook ik, en drink ik geen alcohol.
Verwachtingen: Ik wilde dit heel graag eens proberen in verband met mijn (extreme) nieuwsgierigheid naar HeroĂŻne. Ondanks dat het uiteraard anders is, zou het het meest dichtbij komen van alle andere middelen.
Angsten: De smaak van de tabletten, het teveel nemen en alleen maar misselijk zijn, out gaan en stikken.
Stemming: Ik had me goed ingelezen en voelde me relaxt en ready om het aan te gaan. Nieuwsgierig en openminded.
Voorbereiding: Omdat mijn pc bank niet zo groot is, en ik daar niet plat op kan liggen, vond ik dat beste plek (rekening houden met mijn angst van out gaan en stikken). Verder: Dekentje, playlist met gevoelige, uplifting trance muziek, emmertje, voldoende drinken, Tribbie dichtbij, telefoon 100% opgeladen zodat ik niet voorover achter de pc hoefde te typen indien ik wilde chatten, opgeruimd huis en tevreden (goed uitgelaten) honden. Geen verplichtingen voor verdere dag.

Voorwoord: Ik heb een behoorlijke fascinatie voor de heftigere drugs soorten. Met name de soorten die bij een bepaalde toedieningswijze een “flash” (kunnen) veroorzaken. Ik heb filmpjes gezocht van mensen die zo'n “flash” hebben, om hun reacties te zien bijvoorbeeld. (Valt nog niet mee, meeste filmpjes laten alleen toedieningen zien, niet de reactie als de drug inwerkt/inslaat. Tips welkom!)
Aangezien het er “In the movies” altijd enorm intens/heftig uit ziet en ik me afvraag voor hoeverre dat nou overdreven is. Ook in Trip Reports lees je soms omschrijvingen van zo'n “flash” die gewoon als de 7de hemel klinken. Ik droom er zelfs wel eens over!

Kortom, ik vind dat allemaal enorm boeiend. Aangezien dat allemaal om zeer verslavende, gevaarlijke drugs soorten gaat is dat ooit zelf ervaren geen optie.

Van Oxycodon las ik dat bij de juiste dosering de high veel op Heroïne zou lijken. (Uiteraard zonder de “flash” in verband met toedieningswijze) Ik was er niet echt actief naar opzoek maar toen ik voor Speed langs een vriend ging, gaf hij aan dat hij er wel twee kon missen. (Had ooit verteld over mijn nieuwsgierigheid.)

Zo kwamen deze dus in mijn bezit. Na voldoende info zoeken en navragen was het gister dan een geschikte dag. Het report bevat weinig tijden. Ik was er niet heel bewust mee bezig.

18:06 – Nerveus voor de smaak van de tabletten doe ik de eerste 10mg met de nodige weerstand in mijn mond. Wat een geluk! Ze smaken niet lekker, maar ook niet zo zwaar chemisch en vies als ik verwacht had. Mijn opluchting was van korte duur. Na enkele minuten sabbelen werd het niet veel kleiner, maar merkte ik dat er heel langzaam een slijmerige substantie vanaf kwam. Inderdaad kleverig zoals uitgelegd was. Draden van kleverig slijm hing om mijn tanden en kiezen, ondanks dat ik er niet op beet. Lastig weg te slikken en daardoor voor mij (met mijn slikfobieën) een ware hell. En dat is tot daar aan toe als dat even is, maar de pil werd amper kleiner en duurde onwijs lang. Met slokjes chocomel probeerde ik mijn leed wat te verzachten maar het was echt afschuwelijk. Na een 10 minuten zat ik zo vreselijk te kokhalzen dat ik bang was dat ik het zou gaan moeten opgeven.

Tot mijn heldere ingeving om er kauwgom bij te nemen. Ik dacht dan kauw ik de rest wel door mijn kauwgom heen. Dat scheelt vast en is beter dan het op deze manier niet binnen houden.

Leuk idee. Leuke oplossing. De eerste paar minuten dan. Ik kauwde zachtjes en de pil was al snel niet meer te onderscheiden van de kauwgom. Smaak was ook prima. Echter al snel daarna veranderde de structuur van de kauwgom. Nu viel die kauwgom in draden uit elkaar en bleef overal aan plakken. Al kokhalzend de kauwgom uiteindelijk met wc papier uit mond geveegd. Hoeveel ik van de 10mg nu daadwerkelijk binnen had blijft dus de vraag. Het hele proces heb ik ruim een half uur volgehouden.

18:45 – Ik voel me een beetje “benzo achtig” en besluit dus even af te wachten wat dit gaat doen.

19:15 – Ik lig lekker te hangen op de bank en geniet van de muziek. Ik voel me erg lekker. Echt een beetje comfy en tevreden feeling. Het is niet overdonderend maar een keuze. Ik zou best nog actief kunnen zijn maar als ik lekker mijn ogen dicht doe dan voel ik golfjes warmte die vanuit het midden van mijn lichaam lijken te komen. Een soort middelpunt of zo. Het lijkt op de afterglow die ik na speed soms heb maar dan golvend vanuit dat midden. (???)

Het lijkt ook een beetje op een horny gevoel en als ik me daar op focus (sexy thoughts) lijkt dat ook toe te nemen. Nu heb ik dat met Speed ook, en in de combinatie met een Benzo helemaal extreem dus op zich keek ik daar niet zo van op. Omdat ik me nog best actief voel pak ik Tribbie om eens te zien wat dat zou doen. :tongueout:

forumshs.jpg

Niets...:flushed: Dat gevoel is duidelijk niet het echte horny gevoel maar een ander heerlijk gevoel.

19:45 – Na nog een tijdje heerlijk zo liggen dagdromen vroeg ik mezelf af of ik het hierbij zou laten, of dat ik toch de tweede 10mg zou nemen, met het risico dat ik het verpest en misselijk word. Met name omdat ik niet weet hoeveel ik van de eerste 10mg uiteindelijk op heb, en er maar twee heb, besluit ik het erop te wagen. Als het nu nog fout gaat, was het in ieder geval de eerste 2 uur erg leuk geweest.

Ook verwacht ik met deze pil het zelfde slijm probleem te krijgen en hem sowieso ook niet de hele 10mg in mijn mond te kunnen houden. Kauwgom ga ik er zeker niet meer bij doen.

Door de al aanwezige high lukt het me ditmaal iets beter de pil in mijn mond te houden zonder al teveel kotsneigingen. Na ruim een half uur ging de pil echter ook dikkere stukjes slijm loslaten en werd ik (door het idee vermoedelijk) kotsmisselijk. Omdat ik niet zeker wist of dit kwam door de hoeveelheid werkzame stof, of door de geestelijke reactie op het slijmerige, heb ik de pil uitgespuugd. Doorslikken was op dit moment geen optie meer zo misselijk was ik inmiddels.

Nadat de pil uit mijn mond was, verdween de misselijkheid. Heel kort hierna (voor mijn gevoel, geen idee qua tijd) werd het heel wat levels vager. Ik vond het lastig om de “gewone” dingen te blijven doen. Als ik de kracht al had, was het met name de motivatie die ontbrak. Ik had geen zin om mijn telefoon te checken op chatberichten, geen zin om shaggies te draaien of om iets te drinken. Ik wilde alleen maar lekker hangen (liggen gaat op dat kleine bankje niet echt) en wegdromen in mijn gedachten.

Echt heel euforisch was ik niet. Ook niet somber. Ik was gewoon. Tevreden gevoel, niet heel bijzonder verder. De golfjes warmte waren er nog steeds. Niet toegenomen, maar ook niet minder. Soms leek het een beetje op het ritme van een emotioneel deuntje in een trance nummer te gaan wat opstond voor een paar seconden. Dat was best nice waardoor ik steeds flink zuchtte. Gapen heb ik niet gedaan.

Na een tijdje merkte ik dat ik moeite kreeg om mijn ogen open te willen houden en mijn hoofd zwaar werd, en meer de behoefte kreeg weg te zakken in mijn bank. Dit ging niet en ik ging me eraan storen. Ik besloot dat de muziek een te kleine rol speelde in de ervaring om perse te moeten en toch naar mijn bed te willen verhuizen. Omdat ik hiervoor in actie moest kon ik mooi even een shaggie roken. Die smaakte anders, niet bijzonder lekker vooral. Ook wilde ik zien hoe mijn ogen eruit zagen en heb ik daar nog snel een foto van gemaakt, naar de wc geweest en daar kort jeuk op mijn rug gehad, echt van die before sleep kippenvel/jeuk.

oxxxxy.jpg
Oxy Eyes

Helemaal ready en met enige moeite sleepte ik mijn kussen, deken en kotsemmertje mee naar mijn slaapkamer en plofte in bed.

:hearteyes:OMG!:hearteyes: Alsof ik helemaal wegzakte in mijn bed en mijn bed zich om me heen sloot als een warme knuffel, zacht, warm. Heerlijk. Ik was bang dat ik in slaap zou gaan vallen maar het voelde zo lekker dat het me weinig kon schelen!

Al snel merkte ik dat ik helemaal niet echt kon slapen. Althans, ik was steeds niet langer dan enkele seconden tot een paar minuten “weg”.

Er zat een duidelijk patroon in. Ik was wakker, lag met gesloten ogen en dacht aan iets, of hoorde iets en dan viel ik even weg waarbij die gedachten beeldend werden als een droom. Dat was dus ook letterlijk vaak als dat ik bijvoorbeeld dacht, oh ik hoor de buren lopen. En dan zakte ik weg, en dan zag ik die buren lopen en verscheen daar een soort droompje uit. Steeds heel kort en dan werd ik weer wakker, ogen open en weer opnieuw. Ik had in deze steeds herhalende momenten namelijk mijn wekker in het zicht, en zag dus dat er inderdaad maar minuten tussen zaten.

Het volgende wat ik ondervond ga ik moeilijk vinden om uit te leggen maar ga mijn best doen.

Ik merkte ineens dat er tijdens die korte dromen een soort ultieme stilte was. Het werd moeilijker om de gedachten van de dromen te onderscheiden maar wat onwijs opviel was dat ik alles beter hoorde. Ik hoorde buiten meer, alsof er een raam open stond, en ik hoorde mijn buren ineens veel duidelijker. Er was een bepaalde ruis weg, die er normaal wel was. Zoals je midden in de nacht op straat loopt en denkt dat het doodstil is, tot de elektriciteit uitvalt. Dan merk je pas hoe hard dat geluid is, als het ineens weg valt.

Daar leek het op. Ik kon niet ontdekken waar het door kwam, welk “normaal basic aanwezig” geluid nu miste. Maar het viel me op dat het geluid terug kwam, op het momenten dat ik weer uit de droom kwam en het weer gedachten werden. Na de “trip” wist ik me pas te herinneren welk geluid ontbrak...

Deze hele periode met slapen/wakker zijn heeft ongeveer 3 uur aan gehouden. Ik had af en toe ook van die schokjes die je wel eens hebt voor je in slaap valt. Alleen was dat meer lichamelijk of zo. Soms smeet ik ineens deken van me af omdat ik in zo'n schok mijn arm bewoog, en dan pakte ik al zuchtend deken weer terug warm om me heen. Was niet erg, niks was erg. Vond het wel lekker zo.

Veel random gedachten en dromen gehad. Verreweg de meeste was ik direct al vergeten.

23:00 – Op dit moment kom ik redelijk uit de staat waar ik de afgelopen uren was, en check ik mijn telefoon eens die naast mijn kussen lag. Ik reageer kort op een chat van Roze Olifant en geef aan dat ik me nog vaag voel, maar wel koffie wil. Dat lukt niet en ik zak weer weg.

23:08 – Ik word weer wakker. In de droom had ik de gedachte aan de chat met Roze Olifant voordat ik weer weg zakte duidelijk “voortgezet”. In mijn droom typte ze namelijk in de chat dat ze een gozer kende in Spanje die huizen verkocht aan toeristen. Pedro heette hij. Of dat niet iets voor mij was aangezien ik werk zoek. Ik vond het vreemd en kan me de verbazing in die droom nog voor me halen: “Ze weet dat ik reizen haat. Wat mot ik daar? En sowieso wat een vreemd onderwerp om over te beginnen als ik nog vaag ben van de Oxy.”

Ik lach erom, en typ het dit keer naar haar, zodat ze direct een idee heeft hoe apart deze Oxy ervaring was. En achteraf ben ik er ook blij mee aangezien ik het daardoor niet vergeten ben, zoals 80% van de andere dromen wel tijdens de ervaring.

23:25 – Duizelig en onstabiel lukt het om koffie te zetten en kruip ik achter de pc, en chat verder met Roze. De “echte” high is duidelijk weg. Ik blijf nog een tijdje duizelig, wazig en ietsjes misselijk. Na enkele uren neem ik de “makkelijke” weg en onderbreek de verdere coming down door een lijn Speed te nemen. Die doet er lang over om iets te gaan doen maar doet dat uiteindelijk wel.

Ineens besef ik me wat het “normaal basic aanwezige” geluid is dat tijdens de dromen miste. Mijn ademhaling. Blijkbaar werd die zo traag/zacht dat ik die dus innerlijk niet meer kon horen. Ik herinner me op dit moment ook dat er wakkere momenten waren waarvan ik ook al vaststelde dat ik idioot langzaam ademde en ik dacht mezelf eraan te moeten herinneren te blijven ademen. Tijdens de trip heb ik me daar trouwens totaal geen zorgen om gemaakt. Nu de high uitgewerkt is, vind ik dat wel een beetje een eng idee.

sexyy.jpg

Volgende dag/Kater: Duidelijke hot flashes die me in zweet doen uitbreken dat uren aanhoud. Ik ben slaperig en kan me niet goed concentreren. Geen fijn gevoel.

Nawoord: Wat een aparte ervaring. Zeker leuk maar ik zou dit niet perse vaker willen. Ik ben in die zin echt meer een stimmer. Had het echter ook echt niet willen missen. Ik heb nu een beetje een idee wat Opiaten doen met je. Ondanks dat ik totaal niet kan zeggen hoeveel ik nu daadwerkelijk binnen heb gekregen denk ik dat het wel een “volledige” ervaring was, al heb ik natuurlijk geen referentie punt.

Was dat nou “nodden”? Had ik meer euforie moeten voelen? Geen idee. Wel heel leuk!!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Helder geschreven, jammer dat je dat klote merk had want Sandoz kan je makkelijker fijn hakken en instant release krijgen.

Klinkt alsof je te weinig had om euforie en nodden te ervaren. Dat nodden is dat je echt geen zorgen hebt en zo makkelijk 30 minuten of langer half slaapt. In je kauwgum doen zou ik nooit doen dan beter gewoon inslikken of de IR versie vinden (oxynorm) Je had (veel) meer euforie en een warm gevoel moeten krijgen als opiaat naĂŻef persoon. Dat is wel echt jammer! Wil je geen verslaving aanpraten maar zo hoort dat wel te zijn de eerste keer. En een anti braak middel tegen riesziekte (Suprimal bijvoorbeeld) was handig geweest achteraf.

Nogmaals netjes geschreven alleen heb je echt pech gehad met aurobindo ER.

Mocht je het nog een keer doen want dit was te weinig en verspreid ipv instant release zou je Sandoz of iets anders dan aurobindo moeten hebben of de instant release van aurobindo.

Dan heb je namelijk echt een hele andere ervaring!

Dank voor het delen en jammer dat het niet ging zoals het hoort! Het is de fijnste high van de opiaten op oxymorphine na.

Bijzonder goed voorbereid en ingelezen kudo's daarvoor ook :wink:
Groetjes
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#17
SanneBanne zei:
@MDMAap Is dat dus wel mogelijk door bijvoorbeeld zo'n capsule die je noemt te snuiven?
Klik om te vergroten...

Ik heb het nooit gespoten of gerookt, dus dat kan ik je (gelukkig) niet vertellen. Dat zal ongetwijfeld heftiger zijn, maar snuiven werkt ook vrijwel direct. Zeker als je oxy herkent, merk je het gevoel en de rush al in 10 seconden. Het bloed suist in je oren, je ogen worden zwaar, dat geile kriebel gevoel wat je noemde komt op en -poef- alles is verdoofd.

Dit klinkt natuurlijk fantastisch maar pas op: dat is precies de valkuil. Je brein legt die verbanden onbewust razendsnel en voor je het weet ligt er een blauwdruk voor verslaving.

Zelfs na drie jaar zonder, kan ik stellig zeggen dat ik mezelf 0% vertrouw als het toevallig in de buurt lag.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tijdloos zei:
Helder geschreven, jammer dat je dat klote merk had want Sandoz kan je makkelijker fijn hakken en instant release krijgen.
Klik om te vergroten...

Dank je! Ja, dat kleverige geslijm was een horror! :tired:

Tijdloos zei:
Dat nodden is dat je echt geen zorgen hebt en zo makkelijk 30 minuten of langer half slaapt.
Klik om te vergroten...

Dat was ook zo, ik maakte me nergens druk om. Die hele slaap/wakker periode heeft ongeveer 3 uur geduurd.

Tijdloos zei:
Je had (veel) meer euforie en een warm gevoel moeten krijgen als opiaat naĂŻef persoon.
Klik om te vergroten...

Euforie inderdaad niet (niets was belangrijk, zowel positieve als negatieven dingen niet. Soort algehele acceptatie die prettig was) maar warmte was er zeker. Dat omschrijf ik ook. :wink:

Tijdloos zei:
En een anti braak middel tegen riesziekte (Suprimal bijvoorbeeld) was handig geweest achteraf.
Klik om te vergroten...

Ik heb niet overgegeven. Ik ben kort misselijk geweest maar dat was omdat ik mezelf gek maakte door de structuur van de pillen. En kort bij de uitwerking maar dit was erg licht. Ik heb Promethazine in huis, maar het was niet nodig.

Ik weet niet of ik de algehele ervaring opnieuw zou doen als het veel heftiger kan worden dan dit eigenlijk. :astonished:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Leuk geschreven report hoor @SanneBanne !

Ik ben zelf niet bijzonder geinteresseerd in opiaten maar heb toch met veel interesse je report gelezen! Mijn enige ervaring met opiaten was het roken van Opium in Laos. Daar laat jouw verhaal me wel een beetje aan denken. Ik weet nog dat ik toen echt redelijk knock-out in bed lag in een half-dromerige staat. Voelde best wel lekker en zorgeloos maar bij lange na niet zo fijn als een goede trip of mdma ervaring vond ik.

Mijn conclusie was toen dat opium vooral fijn is als je geen leuk leven hebt. Het haalt alle narigheid, zorgen en pijn weg en geeft je daarvoor in de plaats een comfortabele roes. Als je wel een leuk leven hebt heb je dat niet nodig en kun je beter psychedelica gebruiken :blush:

Beetje kort-door-de-bocht misschien maar dat was toen mijn voorlopige conclusie. Die ervaring met opium is ondertussen 15 jaar geleden en ik heb daarna nooit meer de behoefte gevoeld om verder te experimenteren met opiaten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Leuk geschreven en mooi geschreven rapport hoor! Weer eens wat anders dan de “standaard” rapportjes over standaard drugs zeg maar. Je hebt idd mooie groene ogen! :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."