#1
Nee ik heb niet direct iets van "geef me meer!". Ik zou het ooit nog wel eens willen doen maar ook dan zou ik (omdat ik het dan ergens ga moeten kopen, deze keer was een uitzondering) sowieso niet veel kopen. Er kan altijd iets gebeuren waardoor je down bent, en dan zijn die dingen ineens wel heeeeel aantrekkelijk en snel verslavend denk ik.