Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon +/- 20mg - 1000 Dromen

Oxycodon +/- 20mg - 1000 Dromen

27 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee ik heb niet direct iets van "geef me meer!". Ik zou het ooit nog wel eens willen doen maar ook dan zou ik (omdat ik het dan ergens ga moeten kopen, deze keer was een uitzondering) sowieso niet veel kopen. Er kan altijd iets gebeuren waardoor je down bent, en dan zijn die dingen ineens wel heeeeel aantrekkelijk en snel verslavend denk ik.
F
FruitvliegLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wauw! Leuk en goed geschreven! In de verste verte niet wat ik heb meegemaakt, maar ik had ook minder en in vaste tabletvorm. Nogmaals leuke report!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Smaken verschillen denk ik, want ik vind oxycodone juist een van de minder fijne opiaten, ik vind het te stimulerend voor een opiaat eerlijk gezegd. Ik vind opium of Morfine nog steeds het fijnste eigenlijk, alleen geen ervaring met heroïne want die zou dat wel verslaan vermoed ik.
Klik om te vergroten...

Ik vond Oxycodon wel prettig al is mijn ervaring ermee wat beperkt, leent zich iets beter voor 'iedere dag gebruik' en alsnog het opioïde gevoel. Van heroïne word ik een stuk roeziger, beetje geitenwolle sokken idee. Heroïne was wel iets vermakelijker maar ik vond de Oxycodon aardig in de buurt komen. Als ik al opiaten in huis heb gebruik ik het toch iedere dag, wel prettig als je dan nog een beetje functioneel bent en ietwat normaal overkomt. :')

Diacetylmorfine (heroïne) en Morfine hebben dezelfde receptorbinding, enige verschil zou moeten wezen dat de eerste iets sneller opkomt/piekt. Als we het over een gelijkwaardige kwaliteit product hebben zou ik waarschijnlijk Morfine boven heroïne verkiezen. Voor een sterkere piek in effecten gebruik ik dan een fentanyl. Ik mis vaak het stabiele plateau een beetje bij de opiaten. De fentanyl analogen (heroïne ook maar minder) waren ook vervelend compulsief, tot het punt dat het soms gênant werd.

SanneBanne zei:
Nee ik heb niet direct iets van "geef me meer!". Ik zou het ooit nog wel eens willen doen maar ook dan zou ik (omdat ik het dan ergens ga moeten kopen, deze keer was een uitzondering) sowieso niet veel kopen. Er kan altijd iets gebeuren waardoor je down bent, en dan zijn die dingen ineens wel heeeeel aantrekkelijk en snel verslavend denk ik.
Klik om te vergroten...
Mijn eerste opiaat ervaringen voelde ook niet heel speciaal of bijzonder en ik werd relatief heel snel misselijk. Mijn gevoel is er een beetje bij dat mijn lichaam zich eerst op de opiaat effecten moest aanpassen. Ik had eerst opiaten sporadisch over enkele maanden tijd gebruikt, bescheiden gebruik in ieder geval, en vrij plots ging ik 2 maanden helemaal los en was ik flink de controle kwijt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jmths zei:
Ik vond Oxycodon wel prettig al is mijn ervaring ermee wat beperkt, leent zich iets beter voor 'iedere dag gebruik' en alsnog het opioïde gevoel. Van heroïne word ik een stuk roeziger, beetje geitenwolle sokken idee. Heroïne was wel iets vermakelijker maar ik vond de Oxycodon aardig in de buurt komen. Als ik al opiaten in huis heb gebruik ik het toch iedere dag, wel prettig als je dan nog een beetje functioneel bent en ietwat normaal overkomt. :')
Klik om te vergroten...
Ik vond oxy ook wel prettig hoor, maar het heeft nooit mijn voorkeur gehad omdat ik het juist niet functioneel gebruikte.

Dat wollige/warme herken ik wel van opium en morfine ja, dat is ook wat ik in een opiaat zoek eigenlijk.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jmths zei:
Mijn eerste opiaat ervaringen voelde ook niet heel speciaal of bijzonder en ik werd relatief heel snel misselijk. Mijn gevoel is er een beetje bij dat mijn lichaam zich eerst op de opiaat effecten moest aanpassen. Ik had eerst opiaten sporadisch over enkele maanden tijd gebruikt, bescheiden gebruik in ieder geval, en vrij plots ging ik 2 maanden helemaal los en was ik flink de controle kwijt.
Klik om te vergroten...
Dus je vond het eerst niet bijzonder en moest ervan overgeven en toch bleef je doorgaan? :tongueclosed:

Maar ik kan me natuurlijk voorstellen dat je doorging om toch een keer het gewenste effect te krijgen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Dus je vond het eerst niet bijzonder en moest ervan overgeven en toch bleef je doorgaan? :tongueclosed:

Maar ik kan me natuurlijk voorstellen dat je doorging om toch een keer het gewenste effect te krijgen.
Klik om te vergroten...
Tja, toch het cliché van naïviteit ook wel ben ik bang, op dat moment dacht ik dat er meer verschil zat binnen de categorieën opiaten en benzos.

Maar met benzos en opiaten heb ik wel het gevoel dat het lichaam zich er eerst op moet aanpassen voordat het prettiger begint aan te voelen. Na een pauze in opiaat gebruik toch wel meer dan eens dat ik moest overgeven wanneer ik er weer aan begon.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oo deze heb ik ook weten te scoren.
De 10mg IR dan.

Zijn die ook verwerkt?
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Fijnste high van opiaten vind ik toch de rush van heroïne, met name de eerste keer, al is dat voor sommigen gepaard met jeuk, kotsneigingen. Ik heb Oxycodon, Oxycontin, oxynorm geprobeerd en bij allen kreeg ik enorme jeuk en vrijwel direct verstopt, dat vond ik wel een nadeel van de oxy's!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."