#1
Dit heeft weinig zin @Ganggang💯 ...
Thanks voor je reactie!Door hallucinaties was je mogelijk totaal andere gesprekken aan het voeren. Heb vaker gezien dat mensen bij hoge doseren, personen inbeelden en denken gesprekken met die personen te hebben.
Lieve mensen,
Ik heb even een vraagje. Ik weet niet of iemand dit wel eens heeft meegemaakt maar ik vind het nogal een aparte ervaring.
Ik heb laatst xtc gebruikt in een thuis setting. Ik doe dit wel vaker en dat gaat ook altijd goed. Alleen deze keer was ik vrij aangeschoten ( cq. dronken ) en heb in deze staat dus xtc genomen. Zoals gebruikelijk 1.5 tot 2 pillen verspreid in kwartjes over de avond. ( Ik ben mij er van bewust dat dit een te hoge dosis is, en dat combinatie met alcohol niet verantwoord is)
Gelukkig is de space goed gegaan zoals gewoonlijk. Strakke kaken, hangende ogen, love feeling. Uiteindelijk gehallicuneerd, zoals wel vaker.
Alleen op het einde van de avond gebeurde iets, wat ik ( noch iemand van mijn vrienden ) heb meegemaakt. Ik was in gesprek met mijn vriendin ( die nuchter was ) en een vriendin van haar ( zij was wel onder invloed van xtc ). Het rare was dus dat ik een gesprek voerde met hun, maar totaal andere antwoorden gaf op wat hun zeiden. Voor mijn gevoel reageerde ik gewoon logisch op wat hun tegen mij zeiden, maar in werkelijkheid ging het dus totaal nergens over. Dit ging eigenlijk wel een tijdje zo door. Ik was dus blijkbaar compleet in de war, maar voor mijn gevoel was ik gewoon logisch aan t praten.
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? En heeft iemand hier een verklaring voor? Ik snap dat het door combinatie gebruik / hoge dosering kan komen, maar ik zoek meer een psychische/technische verklaring, als jullie snappen wat ik bedoel.
Graag alleen reactie op mijn vraag en geen berichtjes over hoe ik moet gebruiken.
Ik ben heel erg benieuwd!
Groetjes,
Kevin
Ook als je dit eens in de 4-5 maand doet is het net zo schadelijk. Maar het is je al meerdere keren uitgelegd hier, als je het niet wil begrijpen ook prima. We zien over een paar jaar wel een thread van je met gejank over alle bijwerkingen van mdma misbruik.ik weet het’ dat z’n dosis slecht is voor je’ maar mij krijg je het niet uit me hoofd als je het eens in de 4-5 maanden zo hard ga dat het minimaal blijft’ en psychedilics zijn leuk’ ik vind schrooms het vetst hoe de kleuren zijn en adio hallucineties die ik heb’ alleen ik heb van me zelf oorsuizen’ en met schrooms op hoor ik die suis x20 het schreeuwt dan gewoon door me muziek heen
zeker waar en dat waardeer ik’ ik doe er verders alleen niks mee als ik ergens bijwerkingen van zou gaan krijgen is het me eige fout en hoor je mij nergens’ tog bedankt voor het proberen ‘ ik ben best koppigOok als je dit eens in de 4-5 maand doet is het net zo schadelijk. Maar het is je al meerdere keren uitgelegd hier, als je het niet wil begrijpen ook prima. We zien over een paar jaar wel een thread van je met gejank over alle bijwerkingen van mdma misbruik.
Dit is niet koppig maar regelrecht achterlijk. Pardon my French.zeker waar en dat waardeer ik’ ik doe er verders alleen niks mee als ik ergens bijwerkingen van zou gaan krijgen is het me eige fout en hoor je mij nergens’ tog bedankt voor het proberen ‘ ik ben best koppig’
Men noemt dit ook wel vaag in de volksmond. Dan begrijp je niet meer waar gesprekken over gaan, versta je mensen niet meer en kunnen er hallucinaties optreden.Teveel mdma kan je aardig verward maken. Helemaal in combinatie met alcohol.
Sowieso is het niet handig om zoveel mdma te nemen. Je verpest het voor jezelf op deze manier. Hou het leuk en pas je dosis aan.
Heb welleens een mdma blackout gehad waar ik iemand heb gebelt en wakker werd en er van overuigt was dat dit 2 weken eerder was gebeurt terwijl dit niet zo wasTeveel mdma kan je aardig verward maken. Helemaal in combinatie met alcohol.
Sowieso is het niet handig om zoveel mdma te nemen. Je verpest het voor jezelf op deze manier. Hou het leuk en pas je dosis aan.
Men noemt dit ook wel vaag in de volksmond. Dan begrijp je niet meer waar gesprekken over gaan, versta je mensen niet meer en kunnen er hallucinaties optreden.
Was altijd mijn favo meme over xtc (kan m zo snel niet vinden). Twee dansende gasten die de volgende conversatie hebben:
P1: "Ga je lekker?"
P2: "Wat?"
P1: " Ga je lekker?"
P2: "Ja, is goed!"
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."