#1
Is dit eigen aan keta?
Heb ook ganse taferelen gezien, op zwak verlichte plaatsen, in gordijnen etc...maar was dan wel op 4mmc.
Heb ook ganse taferelen gezien, op zwak verlichte plaatsen, in gordijnen etc...maar was dan wel op 4mmc.
Ik kan er soms iets mee. Vaak is het allemaal te abstract, zoals toe ik de lente zag op moleculair vlak. Dat is mooi op zich, maar daar kan je verder weinig mee. Toch zag ik ook antwoorden rond mijn verslaving aan speed. Zeer concreet zeg maar. Materie zien en/of begrijpen komt wel vaker voor met disso's. Zo krijg ik van 3-ho-PCP haast geen visuals, maar blijft het wel mijn favoriete disso, doordat het zo'n warm dekentje euforie over me heen legt, en de space vooral in het hoofd plaatsheeft.Kun je die antwoorden of bevestigingen nadien dan ook meenemen in je nuchtere leven? Kun je er wat mee?
Zelf heb ik met disso's meermaals inzichten gekregen in de ultieme aard van materie. Niet louter inzichten als in gedachten, maar een werkelijk doorleefd begrip, een impliciet weten, waarbij alle mysteries waren ontrafeld. Ik was niet die begreep, maar ik wÑs het begrip, of, sterker nog, het te begrijpen concept zélf. Ik lééfde het concept. De ervaring ging gepaard met een begrip dat niet viel mee te nemen buiten de ervaring zelf, een begrip inherent aan de ervaring. Vandaag de dag heb ik alleen de herinnering aan de ervaring het te weten, maar het weten zélf is niet meer toegankelijk. In die zin kan ik het niet meenemen. Echter, alleen al de (vage) herinnering hoe het was om het te weten is er echter wel een die ik koester. Zo ook een andere herinnering, waarbij ik geheel voor ogen zag hoe ik tegelijkertijd een onmetelijk groot en onmetelijk klein onderdeel ben van het geheel, maar ongeacht mijn grootte in het geheel even onmisbaar ben dan welk onderdeel dan ook. Ik zoomde in naar nul en uit naar oneindig. Ik ben deel van het geheel. Het geheel bestaat niet zonder dit deel. Deel en geheel zijn onlosmakelijk verbonden. Daarom ben ik ook het geheel, of even essentieel als het geheel. Deel en geheel zijn één. Ook deze ervaring voelde meer dan louter een begrip. Ook hier was er geen 'ik' meer dat begreep, maar lééfde ik het concept zélf, een concept dat we vanuit onze normale bewustzijnstoestand nooit écht zullen begrijpen. Ook hierbij is het begrip zelf zoals ik het toen doorleefde weg, maar de herinnering aan deze ervaring is er een die het hebben van bijvoorbeeld zelftwijfel of een laag zelfbeeld in feite tot iets belachelijks maakt. Het is een herinnering die me helpt te relativeren.
Nogmaals, je hebt een zeer open ziel... Zoveel is duidelijk. Als je tijdens een ademhalingssessie zo diep geraakt, dan zegt dat heel veel over jou, en hoe dicht je bij je spirituele zelf staat. Laat die kant nooit links liggen, daarin liggen al je antwoorden klaar. Aan jou om ze te ontrafelen.Eens had ik het antwoord op alles, maar dan ook echt Ñlles, nadat ik al enige tijd met bepaalde levensvragen worstelde. Het antwoord oversteeg echter alle vragen. Ik had vrij recent een ademwerkceremonie gedaan die had geresulteerd in een ervaring van totale eenwording in een alomvattend wit licht, in contact met de ultieme bron van goddelijke liefde. Noem alle clichés. Het was een ervaring waarbij mijn identiteit evenals tijd en ruimte volledig op waren gehouden te bestaan. Nog altijd is dit de meest memorabele ervaring die ik ooit heb gehad. Anyway, opeens tijdens een trip op 3-MeO-PCP wist ik het. Ik zou naar Bali af moeten reizen, daar waar de begeleiders van die ademwerkceremonie woonachtig zijn. Ik had mijn roeping gevonden. Ik zou bij hen in de leer gaan. Mijn leven zou nooit meer hetzelfde zijn. Ik zag mezelf tussen de rijstvelden, in een adembenemend mooie, haast paradijselijke omgeving. Op Bali zou ik totale verlichting bereiken. Ik zag het scenario helemaal voor me. Ik doorleefde elk detail. Ik was volledig overtuigd van de keuze die ik moest maken. Toen de trip begon af te zwakken, begonnen toch twijfels in te dalen. 'Zou het écht...?' ... 'Hmm, ik weet het niet...' ... 'Toch niet...?' ... 'Nee...?' ... 'Eh, nee!' ... 'Kut!' Naarmate de trip afzwakte en de nuchterheid weer begon in te dalen besefte ik me dat het één grote mindfuck was geweest. Het voelde zó echt! Dit is niet de enige keer geweest dat ik dergelijke mindfucks heb gehad waar ik me tijdens de trip zelf geheel in verloor.
Zeer zeker. Je moet er ook mee opletten. Ik rook altijd een stickie in de staart, omdat dit altijd nog een extra dimensie geeft aan de trip. Maar ook dat kan gevaarlijk zijn. Je kan er mindloops en angstaanvallen aan over houden. Wees dus voorzichtig, maar space em lekker voort!! (goed uitgedrukt trouwens allemaal)Ik heb er ook prachtig mooie dingen op mogen ervaren. Disso's blijven me enorm fascineren, minstens zo als psychedelica. Tegelijkertijd kunnen disso's zΓ³ bedrieglijk zijn. Het heeft echt een duistere rand, een keerzijde. Het is het verboden fruit.
Niet meer aanraken voor een paar jaar denk ikKreeg ik maar met 200mg ketamine nog effect
Bedankt!Heerlijk tripreport.
Wel een vraagje, je hebt in het begin CEV's, hoe eraar je die? Laatste maal dat ik aan het trippen was ( wel op truffels ) vroeg ik mij steeds : bestaat een CEV eigenlijk?
Wat is het verschil met gedachten die je zelf kiest ?
Trip jij trouwens met ogen dicht of open?
Ik kan op Keta altijd 2 verschillende trips beleven en die ook sturen. Zowel met ogen open als met ogen dicht. Heel bijzonder, mijn trips met ogen dicht beginnen gek genoeg ook altijd hetzelfde.
Good βoldβ times. ππ»π€£ nu moet ik maar gaan genieten van de reports... πSteden, ridders, lichtreizen, samen smelten en een molecule worden. π€£
Ook beide, maar in de hole toch liefst met gesloten ogen.Trip jij trouwens met ogen dicht of open?
Ik kan op Keta altijd 2 verschillende trips beleven en die ook sturen. Zowel met ogen open als met ogen dicht. Heel bijzonder, mijn trips met ogen dicht beginnen gek genoeg ook altijd hetzelfde.
Ja, met ogen dicht kun je je helemaal laten meezuigen door de Keta inderdaad. Op hogere dosissen heb je dat ook wel met open ogen, maar ik ben zelf ook meer van de ogen-dicht trips.Ook beide, maar in de hole toch liefst met gesloten ogen.
Dan gaat er een magische wereld open!
Met ogen open mis ik wat diepgang.
Dan blijft het bij mij vaak bij het puur visuele.
En dan ben ik altijd zo in de war! lol
@NiandraLades heeft me onlangs een boek toegestuurd over Ketamine.Wat lekker dat je er nog zo van kan genieten. π
Bij mij was het 8/10 keer duister. Maar ik vind dat juist gaaf. En een boek over Ketamine? Die wil ik ook! π±@NiandraLades heeft me onlangs een boek toegestuurd over Ketamine.
Ik blijf op zoek gaan naar wat ik er nog meer mee kan.
Het is niet altijd genieten, maar soms eerder zwaar en duister.
Het is maar waarheen je onderbewustzijn je soms stuurt denk ik...
Maar blijf jij maar lekker de reportjes lezen![]()
Geen idee of dit eigen is aan Keta alleen, maar ik heb het wel al heel vaak gehoord.Is dit eigen aan keta?
Heb ook ganse taferelen gezien, op zwak verlichte plaatsen, in gordijnen etc...maar was dan wel op 4mmc.
Kut, ik kan je geen PDF doorsturen in een privΓ© conversatie!Bij mij was het 8/10 keer duister. Maar ik vind dat juist gaaf. En een boek over Ketamine? Die wil ik ook! π±
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."