Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste (en laatste) keer heroine

Eerste (en laatste) keer heroine

47 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#1
heroine heeft een totaal ander kakarkter dan mdma. alleen de warme gevoelens en vlinders in je buik is wat imo de overeenkomsten zijn met mdma. ik refereer altijd naar mdma, omdat veel mensen xtc hebben gebruikt en dan een beetje begrijpen wat ik bedoel. maar heroine is veel meer verdoving dan warme tintelingen.
I
IkHoefGeenCokeAlsIkPepsiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Justme83 zei:
Mooi duidelijk verslag! Heb je nog die draak gezien en achterna gezeten?
Chasin the Dragon noemen ze het ook wel :upsidedown:

Ik heb hier vroeger ook wel aangedacht hoe het zou zijn.
En paar jaar geleden ook aangeboden gekregen om wat te snuiven,
maar ik kon gelukkig nog helder denken en dat niet te hoeven.
Ik zou het het ook in porties nemen als coke en het grammetje opmake lol gelukkig had ik toen al wel die zelfkennnis:upsidedown:
Ik denk dat je inderdaad als je het oplost en injecteerd dat je het echte sterkere gevoel krijgt.
En op chinezen of snuiven niet die High en lange roes krijgt.

Dan moet de volgende hier dan. gaan uit proberen want ik ben wel nieuwsgierig wat dat doet!

En de gene die daarna zich aanmeld die wint een wikkel Witte Heroine ( China White)
Dan ben ik weer helemaal op de hoogte over die toch langzaam verdwijnende Heroine!
Deze schijnt echt nog een stuk zwaarder en meer te laten voelen...
Klik om te vergroten...

No worries, de draak is inmiddels alweer totaal buiten zicht. :wink:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Houen zo....
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo ben ik :wink:
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eik zei:
Zullen we afspreken dat je hier over een jaar komt rapporteren dat je niet opnieuw heroine hebt gebruikt?! Dat lijkt me voor iedereen het beste :tonguewink:
Klik om te vergroten...
IkHoefGeenCokeAlsIkPepsi zei:
Ga ik doen!
Klik om te vergroten...

Zo, het is een jaar. Ik ben benieuwd @IkHoefGeenCokeAlsIkPepsi :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cerberus zei:
Zo, het is een jaar. Ik ben benieuwd @IkHoefGeenCokeAlsIkPepsi :)
Klik om te vergroten...
Had je het op de kalender gezet? :tonguewink:
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heroïne word gebruikt om vrouwen afhankelijk van de drugsdealer en pooier te maken. Vrouwen die weleens prostitutie werk doen maar nog vrij zijn, probeert ie op het juiste moment aan de heroïne te krijgen. Ze vind het effect meevallen en gebruikt het vaker om de rust in haar hoofd te vinden. Op ten duur krijgt ze koorts en voelt ze zich verschrikkelijk als ze het even niet gebruikt, en zij begint nu heroïne met nog een reden te gebruiken: om zich niet rot te hoeven voelen. De roes is niet meer wat het is, maar hee, "ik word niet meer ziek". Ze heeft een dealtje met Kleintje de heroïnedealer, en zij werkt klanten af inruil voor haar dagelijkse dosis heroïne. Van het geld dat Kleintje aan haar verdiend, daar ziet zij weinig van terug, terwijl zij dag in dag uit heel veel risico's neemt.

Ikzelf vind het heerlijk spul, mits mijn lichaam er een beetje aan gewend is. Kotsen, misselijkheid, extreme jeuk, verstopping; nah, das niet cool.. En het lijkt indd een beetje op MDMA. Je voelt vlinders in je buik, je ziet fijne beelden voor je als jij je ogen sluit en in foetushouding in bed wegdromen is nog nooit zo fijn geweest :)
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb het nog nooit gedaan en ben dat ook niet van plan.

Dan liever nog 'n keer Speed.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou het wel willen snuiven. Maar denk dat ik dan een kopstoot krijg hier thuis 😁😆
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Ik zou het wel willen snuiven. Maar denk dat ik dan een kopstoot krijg hier thuis 😁😆
Klik om te vergroten...

Of een klap met een deegrol. :smirk:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Ik zou het wel willen snuiven. Maar denk dat ik dan een kopstoot krijg hier thuis 😁😆
Klik om te vergroten...
Pas op:

Het verdovende effect van heroïne kan tot viermaal versterkt worden door alcohol. Het kan de ademhaling verdoven en zo een overdosis veroorzaken.
Klik om te vergroten...


Spoiler
:tonguewink:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Cerberus zei:
Zo ben ik :wink:
Klik om te vergroten...
Wat goed dat je dit in je agenda hebt gezet. Ik ben ook heel benieuwd of het bij 1 keer gebleven is!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
C-Man zei:
Of een klap met een deegrol. :smirk:
Klik om te vergroten...
Laat ik maar niet zeggen, wat mij te wachten staat als ik aan de smack zou beginnen.
Kan ik in één woord beschrijven.
Dat is: Hell....en daar tot op de bodem van die put vol misère!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
OP ligt nu onder de brug..
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Denk niet dat hij nog stroom heeft voor zn smartphone
l
lampenkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gezien de 0% nieuwsgierigheid naar heroine en dus weinige kennis ervan behalve de stereotypes valt mij een ding op; vaak wordt het met het gevoel van MDMA vergeleken. Waarom is M niet ‘goed genoeg’ dan? Gezien de dip? De lage frequentie waarin je het kan nemen gezien het herstellen van de serotonine?

Ook ik ben heel benieuwd waar de OP nu is.. ik hoop dat hij nog eens met een (positieve) update komt.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Eik zei:
Interessant report!

Ik heb wel eens eerder met mensen gesproken die eenmalig heroine hebben geprobeerd en het daarbij hebben gelaten. Het percentage mensen dat heroine probeert en verslaafd raakt ligt lager dan ik oorspronkelijk verwachte (rond 1/3 meen ik me te herinneren) maar is nog steeds heel hoog. Zelf durf ik het niet aan in ieder geval. Ik heb teveel te verliezen en ik vermoed dat het effect mij minder kan interesseren dan bijvoorbeeld een nieuw psychedelicum.

Zullen we afspreken dat je hier over een jaar komt rapporteren dat je niet opnieuw heroine hebt gebruikt?! Dat lijkt me voor iedereen het beste :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Eén op de drie raakt verslaafd?! Dat kan toch niet waar zijn?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat heb ik ooit ergens gelezen en verbaasde me. Ik had het veel hoger verwacht. Desondanks is heroïne dus alsnog mega gevaarlijk. Zou jij een straat over durven steken als je 1/3 kans had om aangereden te worden?! 🙄
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wow, ik vind 1/3 echt hoog. :openmouth:
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heroine vond ik vooral lichamelijk erg verslavend. De roes stelt in normale doseringen niet zo heel veel voor, en vooral als je problemen hebt is het lekker om het te gebruiken om je dagen door te komen. Ik werd na een week elke dag behoorlijke hogere doseringen gebruiken op ten duur licht grieperig. Had koorts, mijn stoelgang kwam langzaam weer op gang en slapen lukte niet. Ik was ook veel aan het zweten en had het koud, maar ik had geen "botkramp". Als je vraagt aan een heroinegebruiker of ie weleens botkrampen heeft gehad toen ie even zijn dosis niet kreeg, weet je dat ie verslaafd is als ie daar ja op antwoord. En in kringen van heroinedealers ben je al gauw de klos, want je wilt geen botkrampen ervaren en daardoor ga je wanhopig opzoek naar de volgende fix. Dealers weten dit, en geven je een lichte dosis om de botkramp wat ui te stellen. Vervolgens moet je iets voor ze doen en daarna krijg je je volgende fix.. In eerste instantie denk je dat heroïne een vriendelijk karakter heeft, maar al gauw kom je erachter dat de verslaving er kruipt. Voordat je heroïne gebruikt (doe het niet!) lees er veel over en dan ook verhalen van gebruikers. Mijn ervaring met heroïne is dat het een liefde is die je heel moeilijk los kan laten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."