#1
Soms worden ze via het darkweb verkocht. Het gaat dan om een tank voor een e-sigaret waarin vloeistof zit met daarin DMT opgelost. Wat mij betreft is het ideaal inderdaad. Je drukt gewoon op de knop en je bent al aan het verdampen. Hoe langer je de knop ingedrukt houdt des te sterker de trip. Het verbrandt niet en smaakt niet vies.Er zijn ook speciale DMT-vaporizers te krijgen las ik pas ergens, die een bepaald aantal keren meegaan. Ik kan echter niet zeggen waar zoiets te vinden is want dat stond er niet bij dus dat weet ik niet, en als ik het wel wist zou ik dat hier uiteraard niet kunnen zeggen, want DMT is niet legaal. Maar ze bestaan dus wel schijnbaar... Ik vond het vrij ideaal klinken. :’)
Je kan zulke tanks met DMT erin ook zelf maken. Los 500 mg DMT au bin marie op in 1 mL 50/50 pg/vg en doe het in een tank van een e-sigaret. Wel eerst even de juiste temperatuursetting vinden voor het verdampen van die 50/50 pg/vg.