Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport van april 2020 Miauw/4fmp

Tripreport van april 2020 Miauw/4fmp

47 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Leuk type. Ik ben debater/visionair.
Klik om te vergroten...
Ga straks nog even op onderzoek uit, ben benieuwd!
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#2
HIERBIJ DE AANGEPASTE, het is sws een lastig stuk tekst. En nog voor de duidelijkheid, het staat hier onder ook; ik vind mijzelf absoluut niet slim of meer dan anderen.
Ik ben er op mijn 23e een keer achter gekomen dat je geen water bij hete olie kan doen (de loempiaatjes gingen te hard). Klein bewijsje. En dit was nuchter.
Dit report niet, dus wees lief voor me😇


Vet gedrukte teksten heb ik ook naderhand bijgevoegd, dus heb ik niet tijdens het gebruik zelf getypt.



Hallo,


Wil ook dit report/doordraaisessie van Miauw Miauw nog even kwijt die nog in mijn notities stond. Neem het niet te serieus, want ik doe mezelf voor als een soort doorgesnoven god die denkt dat ze slim is EN een psycholoog nodig is. En da’s niet echt zo 😜

Het staat er allemaal wat uitgebreid en overdreven, maar misschien is deze denkwijze met oa miauw/3mmc/speed te herkennen voor anderen 🤷🏼‍♀️ En in minder heftige mate ook wel echt mijn ‘kijk op het leven’. En kan er nu persoonlijk wel om lachen, om het verslag😁

Wat er (volgens mij) niet in staat is dat ik ECHT BIJNA WIST hoe het in elkaar zit. Wat ‘het’ is? Geen idee. Net als ballon trips, dat je informatie krijgt en denkt : dit MOET ik zo vertellen aan de rest, maar zodra je klaar bent weet je het niet meer. En bloedserieus!!!! Levensbelangrijke informatie krijgen. VAN EEN BALLON. Wat denk je zelf. Daar in tegen leven we wel op een zwevend bolletje, als je dit niet gek vind, vind ik jou best gek.

——————

April 2020. inmiddels ochtend, een nacht gefeest met vrienden.
Ik als enige miauw gehad en de rest middelen waardoor ze in ieder geval lagen te slapen.
Ik wilde de tuin opruimen waar het feest zich bevond..... maar ik MOEST ook alles wat ik dacht uit typen.
Het is wel 1 lap tekst en daardoor niet verleidelijk om te lezen, ben ik bang. (En jahoor; bekijk de reacties : het klopt!!!!) Het zij zo. (Toch niet 🙁)

Het daadwerkelijke tripreport, alles wat ik dacht tijdenssssss miauw gebruik heb ik dus getypt


Ik kan zo ver na denken dat drugs te interessant is omdat ik steeds een beetje verder mezelf ontdek.
Ik denk veel te veel na over alles waar anderen al automatisch stoppen. Soms vind ik dit leuk, maar heel vaak ook niet. Het is leuk om te ver te kunnen denken maar het gaat me tegen werken omdat ik (nu ik ouder ben en de realiteit zie) continu nadenk over het leven en de dood. Ik kan zo ver nadenken dat het negatief word.

Ik begrijp iedereen en kan me zelfs inleven in het slechte. Waar een ander een sterke mening heeft, en het daar bij kan laten denk ik door. Dit heb ik altijd al gehad maar toen ik jonger was leef je meer in een ander zijn/haar voetsporen. Ik weet dat dit de leeftijd is waar alles anders word, waar mensen voor zichzelf kiezen en dat zet me denk ik aan het denken. Soms heb ik er geen last van, dan kan ik ‘normaal’ denken en dit goed uitleggen aan anderen.

En drugs is slecht en gaat ook stoppen, ik vind het super leuk maar ik heb het gevoel dat ik dit nodig had om op dit punt te komen. Niet de beste manier maar mijn hersenen zijn nu zo actief dat ik mezelf eindelijk snap. En dat is dat ik te ver kan nadenken.

Ik zie opeens in dat dit mijn allergrootste probleem is en ik hoop dat er een psycholoog of iets is die mij kan leren het denken uit te zetten.

Aan de ene kant zie ik dat ik volwassen ben geworden maar aan de andere kant ben ik nu juist labiel geworden. En ik heb het allemaal door, een normaal werkend brein zal ook problemen hebben, maar zij weten niet beter.(onthoud: zo denk ik niet echt. Miauw zat in de vrouw) Ik wel en zo zal ik altijd te veel na blijven denken en vast lopen.

Ik schrijf dit op omdat ik het gevoel heb dat ik nu snap waar mijn grootste problemen weg komen. Ik ging er vanuit dat ik hoog sensitief was maar dat geloof ik niet meer. Of is dit het punt waar mensen door draaien? Nu zou ik moeten stoppen met denken. En dat wil ik leren.

Ik heb het gevoel dat ik niet meer drugs moet nemen. Ik hoop dat het lukt. (Nee, dit is je NIET gelukt 😀👌🏼)

Ik zie dit nu als iets positiefs, alsof ik het nodig had om mezelf te ontdekken. Of is dit precies waar alle ouders altijd voor waarschuwen: geen drugs doen.

Ik ga nu opruimen en niet naar proberen te voelen, ik moet sterk genoeg zijn om van mijn gedachtes te kunnen winnen. Het leven zit ook vol verleidingen en iedereen probeert het goed te doen maar het hangt er gewoon vanaf op welk pad jij komt. Ik vraag mij ook af of er meer mensen zijn waarvan hun hersenen zo werken.

Ik heb wel eens gedacht, dat als ik hier uit kom een boek ga schrijven. Het werk wat ik nu doe kan ik goed maar voelt niet als iets wat voorbestemd is. Als we toch dood gaan en niemand weet waarom, laat ik dan een ander helpen. Misschien lach ik mezelf uit als de drugs volledig is uitgewerkt (klopt) en durf ik dit niet te lezen (begin 2021 wel) maar ik denk nu echt dat ik ergens achter ben gekomen waar ik altijd al naar zocht. Niet een manier om trots op te zijn maar ik denk dat het heeft gewerkt.
Nu stop ik(
Nee toch niet.

Ik zeg altijd drugs is een verrijking van je leven, je gebruikt je hersenen op een manier die je anders nooit zal gebruiken. Dan voel je echte geluk. Maar als je nooit drugs zal doen, zul je niet beter weten en je geluk uit het ‘normale’ leven halen. Beide niet verkeerd, denk ik. Maar voor mij is het een test geweest, ik heb het nodig gehad om zo diep te gaan om mezelf te ontdekken.
Ik begrijp dat mensen verslaafd raken. Ik ben er ook gevoelig voor, maar ik zal altijd zo ver kunnen denken dat er een moment komt dat het stopt. Zo blijf ik dus hangen in een cirkel en zal ik gek worden.

Ik snapte nooit hoe mensen konden doordraaien, maar misschien hebben die mensen overactiviteit in hun hersenen.
Ze begrijpen het leven meer dan anderen. Maar niemand kan weten waarvoor we leven. Iedereen ziet die mensen als gekken maar eigenlijk zijn ze te slim. ‘Normale’ mensen zijn schapen.
Maar was ik ook maar een schaap. Dan was het leven een stuk makkelijker.
Dit lijkt verdrietig maar ik ben denk ik blij dat ik op dit punt ben gekomen.

Ik hoop dat ik mezelf nog snap wanneer de drugs volledig is uitgewerkt.
Zo niet, is het leven eigenlijk te ziek voor woorden en 1 grote test.
Ik zou hier ook weer op in willen gaan maar ik kom daar niet uit. Want niemand waarom we hier zijn. Ik wil ook gewoon kunnen denken: het zal wel. En soms lukt dat, maar dit blijft terug komen en herhalen en mij uitdagen in het leven.
In liefde, werk en verslavingen. Sommige mensen om mij heen kan ik ook zo hardop mee denken, dat vind ik leuk maar uiteindelijk zie ik dat zij het toch weer neerleggen en verder gaan en ik niet.

Maar wie zegt dat psychologen hier vanaf weten, het zijn ook mensen die denken dat ze het goed doen. Ook schapen. En die moet ik voor nu dan eerst maar geloven. Ik zou het kunnen geloven als iemand mij volledig begrijpt. Ze stempelen mensen af en ze gaan er in geloven. Dat is goed, dan kunnen ze er mee om gaan. Maar wat als ik dat niet kan geloven? Ik denk zelfs dat ik misschien de enige ben die zo ver kan denken. En mijn broer ook maar weer op een andere manier.

Okee misschien draai ik gewoon echt door maar als ik een boek zal uitbrengen zal het heten: was ik maar een schaap.
Wtf 😂

Ik weet ook als ik dit vertel aan mensen, dat ik er maar grapjes van maak omdat ik weet wat ze denken. Ze kunnen niet zo ver gaan, gelukkig voor ze! Mensen blijven zich maar ontwikkelen, maar waarom? Ik verdiep mij nooit in politiek omdat ik altijd denk dat het te lastig is om te begrijpen dat ik daar te dom voor ben. Het boeit me niet.
Maar misschien omdat dat hetgene is wat de wereld in zijn macht heeft.
De ‘slimste’ mensen, eigenlijk de domste. Mensen leven om anderen gelukkig te maken, ik wil mijn ouders trots maken. Familie en vrienden, mensen van wie ik houd.
En toch faal ik daarin. Iedereen zoekt een reden om te leven. Maar waarvoor? Omdat ze niet beter weten.
Ik denk dat het beste is om de wereld uit te laten sterven. Mensen kunnen zich zo gelukkig voelen maar iedereen ervaart pijn in zijn/haar leven. Schapen dus.

Ik denk hier normaal ook over na, maar met drugs kom ik net verder. Maar daarna komt weer een schuldgevoel. Wij worden getest. Wie wat waar geen idee, maar ik denk dat het beste is de mens en dier uit te laten sterven.

Planten hebben naar mijn weten geen gevoel maarja, misschien denken planten dat wij geen gevoel hebben.
En waarom moet de mens uitsterven? Omdat er iets is wat ons test, en we blijven voortplanten omdat dit nou eenmaal zo werkt.
Een test dus, ze hebben ons hersenen gegeven.

En wij vinden ons allemaal zo belangrijk terwijl er ooit niemand meer weet van ons bestaan. Het leven is niet mooi, het is een test dat speelt met gevoel, en hoe dat werkt mogen wij niet weten. Hetgene wat ons heeft bedacht, is een monster.

Ik wil niet dat mensen hier negatief door gaan denken, zolang mensen geloven in een god, denken dat de wereld normaal is en wij leven voor liefde is dat fijn voor hen. Hou dat vast. Meer kunnen jullie toch niet.


Dat was m. En jullie kunnen wel meer hoor, schaapjes van me 😛
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kun je het opnieuw posten met spatie's en alinea's aub?
Ik zou het graag lezen, maar aan deze wall of text begin ik niet.

Sorry.
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Kun je het opnieuw posten met spatie's en alinea's aub?
Ik zou het graag lezen, maar aan deze wall of text begin ik niet.

Sorry.
Klik om te vergroten...

Geen probleem, daar was ik al bang voor. Denk dat het überhaupt te lang is, zou zelf ook overslaan😅 kan ik dit verwijderen? Dan doe ik opnieuw een poging.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
3mmctje zei:
Geen probleem, daar was ik al bang voor. Denk dat het überhaupt te lang is, zou zelf ook overslaan😅 kan ik dit verwijderen? Dan doe ik opnieuw een poging.
Klik om te vergroten...
Klik op bewerken. 😜
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aardig wat text. Zonder enters heel lastig te lezen.
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Kun je het opnieuw posten met spatie's en alinea's aub?
Ik zou het graag lezen, maar aan deze wall of text begin ik niet.

Sorry.
Klik om te vergroten...
Ps. Het is onduidelijk vanaf het stuk waar het daadwerkelijke report begint toch? Want anders geef ik sws op. Dat eerste heb ik mn best al op gedaan😂
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat leer je eigenlijk van de drugs? Lees veel over schapen maar waarom ben jij geen schaap? Ik weet dat ik geen schaap ben want er is maar ongeveer 3% van de mensheid hezelfde persoonlijkheidstype als ik. 🎂😎😁
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Graag geen reacties meer met hoe NIET aantrekkelijk mijn report is om te lezen. Het doet me zeer 😂😂😂😂 Ik dacht dat ik er met ‘het zij zo’ goed vanaf kwam maar niet dus. Ga er meteen mee bezig thanks!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
3mmctje zei:
Ps. Het is onduidelijk vanaf het stuk waar het daadwerkelijke report begint toch? Want anders geef ik sws op. Dat eerste heb ik mn best al op gedaan😂
Klik om te vergroten...
Ja, de rest is prima.
Thanks alvast.
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Klik op bewerken.
Klik om te vergroten...
CuriousExplorer zei:
Klik op bewerken. 😜
Klik om te vergroten...
Aha 😂😅🧠
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Wat leer je eigenlijk van de drugs? Lees veel over schapen maar waarom ben jij geen schaap? Ik weet dat ik geen schaap ben want er is maar ongeveer 3% van de mensheid hezelfde persoonlijkheidstype als ik. 🎂😎😁
Klik om te vergroten...

Uit mijn persoonlijkheidstest kwam de campagnevoerder. Toevallig eergister gedaan😂 Was liever een positief schaapje geweest 💁🏼‍♀️

Ik heb geleerd van drugs dat mensen behoorlijk raar kunnen denken, iig😁
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Leuk om je hersenspinsels onder invloed van 4-MMC te lezen! Ik heb geen last van het gebrek aan 'enters' tussen de stukjes, zo lang is het niet.

Wat ik interessant vind aan je verhaal, is dat het goed weergeeft hoe stims het denkproces beïnvloeden. Zowel het (nog meer dan normaal) kunnen mijmeren over de zaken des levens als die neiging naar lichte 'grootheidswaanzin'. Vat dit niet verkeerd op, ik zeg niet dat jij jezelf beter vindt dan anderen, helemaal niet. Maar zoals bekend, zie je bij stimulantengebruik vaker dat de manier van denken van mensen tijdelijk een beetje die kant op gaat ('ik denk anders/dieper dan de rest, ik ben bijzonder, ik ben geen schaap, ik moet een boek schrijven'). Dit is een typisch effect van stimulanten en daarom is het boeiend om dat in de gedachtengangen die je in dit report beschrijft terug te kunnen zien.

Thanks voor het delen. :)
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
3mmctje zei:
Uit mijn persoonlijkheidstest kwam de campagnevoerder. Toevallig eergister gedaan😂 Was liever een positief schaapje geweest
Klik om te vergroten...
weet je welk dier voor drievierde uit wol bestaat?


Wolf. 😂

Ot : hoe ver staan de aanpassingen?
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gelezen! Omdat ik t interessting vond, heel interessant. Ikkkkkkkk weet niet waar ik moet beginnen? Je bent een dame volgens mij, daar is al een overeenkomst.

Ik kom vaak in zo een, ik noem t even 'sleur' de afgelopen 2 jaren? Als ik me minder voel of indd wanneer ik drugs gebruikt heb? Zit ook op zo een punt dat ik denk hoe ouder we worden hoe meer ervaringen en kennis. Hoe nepper alles word? We gaan steeds meer en dieper nadenken. En indd ik ben er ook nogal een.. zo een denker, zelfs snachts tijdens slapen, zoals sommigen hier al weten, gaat het door tot in detail. Bijna nooit rust. Echt rust.

Hierboven ben ik een overeenkomst aan t maken, nu ga ik een verschil maken. Ik ben nuchter als ik die gevoelens of gedachtes over me heen krijg en in die sleur kom van alles is fake wattefuk zijn we aan t doen. Waarom stop ik niet me rugtasje vol en stap ik op me bike en ga gewoon ipv bedenken wat voor opleiding ik zou moeten doen voor een toekomst? Geen idee waar die gedachtes vandaan komen. Er is nog een soort iets waarvan ik echt niet weet hoe ik t moet uitleggen in woorden? Toch proberen. Dit gebeurt ALLEEN in bed. Of vlak voor ik in slaap val of als ik er net uit kom. FOKING NEP GEVOEL. ik word nu echt boos als ik erover nadenk.😅 Alles is nep, maar in me hoofd is dat geaccepteerd en normaal en wat maakt het allemaal uit. Dan val ik in slaap of word ik Echt wakker en is dat weer uit me hoofd het is altijd megavaag naaaaahh pff ik kan t niet goed uitleggen. Well, ik kan nog uren doorpraten maar ook weer niet.. weet niet welke woorden ik moet gebruiken.

Snap je gevoel van belachelijkheid en grapjes over maken. Dit slaat nergens op , ik stop 💋 GroetJessss
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
3mmctje zei:
Uit mijn persoonlijkheidstest kwam de campagnevoerder. Toevallig eergister gedaan😂 Was liever een positief schaapje geweest 💁🏼‍♀️

Ik heb geleerd van drugs dat mensen behoorlijk raar kunnen denken, iig😁
Klik om te vergroten...
Leuk type. Ik ben debater/visionair.
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Leuk om je hersenspinsels onder invloed van 4-MMC te lezen! Ik heb geen last van het gebrek aan 'enters' tussen de stukjes, zo lang is het niet.

Wat ik interessant vind aan je verhaal, is dat het goed weergeeft hoe stims het denkproces beïnvloeden. Zowel het (nog meer dan normaal) kunnen mijmeren over de zaken des levens als die neiging naar lichte 'grootheidswaanzin'. Vat dit niet verkeerd op, ik zeg niet dat jij jezelf beter vindt dan anderen, helemaal niet. Maar zoals bekend, zie je bij stimulantengebruik vaker dat de manier van denken van mensen tijdelijk een beetje die kant op gaat ('ik denk anders/dieper dan de rest, ik ben bijzonder, ik ben geen schaap, ik moet een boek schrijven'). Dit is een typisch effect van stimulanten en daarom is het boeiend om dat in de gedachtengangen die je in dit report beschrijft terug te kunnen zien.

Thanks voor het delen. :)
Klik om te vergroten...
Doet me deugd, deze reactie🙈 hoopte vooral dat mensen er om konden lachen en misschien wat konden herkennen.

Helemaal eens! En het was een enorme grootheidswaanzin, daarom wilde ik het delen. Denk absoluut niet echt zo over mijzelf en anderen. Dat stukje politiek ook😂 dat gaat toch nergens over. Alleen filosoferen doe ik nuchter ook. Vond t ook niet leuk dat nadenken, het stopte maar niet.

Achteraf ook misschien beter in mijn notities kunnen laten🙈 zoiets is misschien grappig om te delen als je de persoon er achter kent😬
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
TripJess zei:
Gelezen! Omdat ik t interessting vond, heel interessant. Ikkkkkkkk weet niet waar ik moet beginnen? Je bent een dame volgens mij, daar is al een overeenkomst.

Ik kom vaak in zo een, ik noem t even 'sleur' de afgelopen 2 jaren? Als ik me minder voel of indd wanneer ik drugs gebruikt heb? Zit ook op zo een punt dat ik denk hoe ouder we worden hoe meer ervaringen en kennis. Hoe nepper alles word? We gaan steeds meer en dieper nadenken. En indd ik ben er ook nogal een.. zo een denker, zelfs snachts tijdens slapen, zoals sommigen hier al weten, gaat het door tot in detail. Bijna nooit rust. Echt rust.

Hierboven ben ik een overeenkomst aan t maken, nu ga ik een verschil maken. Ik ben nuchter als ik die gevoelens of gedachtes over me heen krijg en in die sleur kom van alles is fake wattefuk zijn we aan t doen. Waarom stop ik niet me rugtasje vol en stap ik op me bike en ga gewoon ipv bedenken wat voor opleiding ik zou moeten doen voor een toekomst? Geen idee waar die gedachtes vandaan komen. Er is nog een soort iets waarvan ik echt niet weet hoe ik t moet uitleggen in woorden? Toch proberen. Dit gebeurt ALLEEN in bed. Of vlak voor ik in slaap val of als ik er net uit kom. FOKING NEP GEVOEL. ik word nu echt boos als ik erover nadenk.😅 Alles is nep, maar in me hoofd is dat geaccepteerd en normaal en wat maakt het allemaal uit. Dan val ik in slaap of word ik Echt wakker en is dat weer uit me hoofd het is altijd megavaag naaaaahh pff ik kan t niet goed uitleggen. Well, ik kan nog uren doorpraten maar ook weer niet.. weet niet welke woorden ik moet gebruiken.

Snap je gevoel van belachelijkheid en grapjes over maken. Dit slaat nergens op , ik stop 💋 GroetJessss
Klik om te vergroten...
Ik zou zeggen, doe eens de mbti test en kijk wat voor type jij bent en wat bij jou past. Kijk dan wat voor werk je zou wiklen en dan pas naar de opleiding.

De test is geen 100% waarheid overigens:)

www.16personalities.com

Gratis Persoonlijkheidstest | 16Personalities

www.16personalities.com www.16personalities.com
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Ik zou zeggen, doe eens de mbti test en kijk wat voor type jij bent en wat bij jou past. Kijk dan wat voor werk je zou wiklen en dan pas naar de opleiding.

De test is geen 100% waarheid overigens:)

www.16personalities.com

Gratis Persoonlijkheidstest | 16Personalities

www.16personalities.com www.16personalities.com
Klik om te vergroten...
Thanks bro 😭😭😅🤣
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
3mmctje zei:
Doet me deugd, deze reactie🙈 hoopte vooral dat mensen er om konden lachen en misschien wat konden herkennen.

Helemaal eens! En het was een enorme grootheidswaanzin, daarom wilde ik het delen. Denk absoluut niet echt zo over mijzelf en anderen. Dat stukje politiek ook😂 dat gaat toch nergens over. Alleen filosoferen doe ik nuchter ook. Vond t ook niet leuk dat nadenken, het stopte maar niet.

Achteraf ook misschien beter in mijn notities kunnen laten🙈 zoiets is misschien grappig om te delen als je de persoon er achter kent😬
Klik om te vergroten...

Ik geloof dat je normaal niet zo over jezelf denkt, het is een effect van de drug. :wink: En juist goed dat je het erin laat staan, geeft een mooi kijkje in de geest. Dat dwangmatige denken en jezelf moeilijk kunnen afremmen waardoor je het op een bepaald moment zelf een beetje irritant gaat vinden herken ik trouwens wel, ook dat is typisch voor stimulanten. Ik heb het zelf nog niet gehad op 3-MMC (4-MMC geen ervaring mee), maar wel regelmatig na hogere dosissen pep. Dan niet zozeer het niet kunnen stoppen met filosoferen, maar meer in het algemeen een hyperfocus, niet kunnen stoppen met waar je op dat moment in je hoofd mee bezig bent, om het even wat dit op dat specifieke moment is. Plaat-blijft-hangen-idee. Kan soms echt een beetje 'out of control' aanvoelen, en dat vind ik zelf ook minder prettig, daarom neem ik tegenwoordig eigenlijk nooit meer echt grotere hoeveelheden speed.

Merkte je nog iets van de serotoninewerking van 4-MMC?

* Edit: Oei, ik zie dat ik in de war ben, je hebt het over 4-FMP/4-FA, niet over 4-MMC (Miauw, mephedrone). 4-FMP wordt niet aangeduid met Miauw, toch? Of ben ik nu helemaal mis. xD 4-FMP is een amfetamine, en Miauw is een cathinone, aan elkaar verwante maar toch net andere stoffen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."