#1
Ga straks nog even op onderzoek uit, ben benieuwd!Leuk type. Ik ben debater/visionair.
Ga straks nog even op onderzoek uit, ben benieuwd!Leuk type. Ik ben debater/visionair.
Kun je het opnieuw posten met spatie's en alinea's aub?
Ik zou het graag lezen, maar aan deze wall of text begin ik niet.
Sorry.
Klik op bewerken. 😜Geen probleem, daar was ik al bang voor. Denk dat het überhaupt te lang is, zou zelf ook overslaan😅 kan ik dit verwijderen? Dan doe ik opnieuw een poging.
Ps. Het is onduidelijk vanaf het stuk waar het daadwerkelijke report begint toch? Want anders geef ik sws op. Dat eerste heb ik mn best al op gedaan😂Kun je het opnieuw posten met spatie's en alinea's aub?
Ik zou het graag lezen, maar aan deze wall of text begin ik niet.
Sorry.
Ja, de rest is prima.Ps. Het is onduidelijk vanaf het stuk waar het daadwerkelijke report begint toch? Want anders geef ik sws op. Dat eerste heb ik mn best al op gedaan😂
Klik op bewerken.
Aha 😂😅🧠Klik op bewerken. 😜
Wat leer je eigenlijk van de drugs? Lees veel over schapen maar waarom ben jij geen schaap? Ik weet dat ik geen schaap ben want er is maar ongeveer 3% van de mensheid hezelfde persoonlijkheidstype als ik. 🎂😎😁
weet je welk dier voor drievierde uit wol bestaat?Uit mijn persoonlijkheidstest kwam de campagnevoerder. Toevallig eergister gedaan😂 Was liever een positief schaapje geweest
Leuk type. Ik ben debater/visionair.Uit mijn persoonlijkheidstest kwam de campagnevoerder. Toevallig eergister gedaan😂 Was liever een positief schaapje geweest 💁🏼♀️
Ik heb geleerd van drugs dat mensen behoorlijk raar kunnen denken, iig😁
Doet me deugd, deze reactie🙈 hoopte vooral dat mensen er om konden lachen en misschien wat konden herkennen.Leuk om je hersenspinsels onder invloed van 4-MMC te lezen! Ik heb geen last van het gebrek aan 'enters' tussen de stukjes, zo lang is het niet.
Wat ik interessant vind aan je verhaal, is dat het goed weergeeft hoe stims het denkproces beïnvloeden. Zowel het (nog meer dan normaal) kunnen mijmeren over de zaken des levens als die neiging naar lichte 'grootheidswaanzin'. Vat dit niet verkeerd op, ik zeg niet dat jij jezelf beter vindt dan anderen, helemaal niet. Maar zoals bekend, zie je bij stimulantengebruik vaker dat de manier van denken van mensen tijdelijk een beetje die kant op gaat ('ik denk anders/dieper dan de rest, ik ben bijzonder, ik ben geen schaap, ik moet een boek schrijven'). Dit is een typisch effect van stimulanten en daarom is het boeiend om dat in de gedachtengangen die je in dit report beschrijft terug te kunnen zien.
Thanks voor het delen.![]()
Ik zou zeggen, doe eens de mbti test en kijk wat voor type jij bent en wat bij jou past. Kijk dan wat voor werk je zou wiklen en dan pas naar de opleiding.Gelezen! Omdat ik t interessting vond, heel interessant. Ikkkkkkkk weet niet waar ik moet beginnen? Je bent een dame volgens mij, daar is al een overeenkomst.
Ik kom vaak in zo een, ik noem t even 'sleur' de afgelopen 2 jaren? Als ik me minder voel of indd wanneer ik drugs gebruikt heb? Zit ook op zo een punt dat ik denk hoe ouder we worden hoe meer ervaringen en kennis. Hoe nepper alles word? We gaan steeds meer en dieper nadenken. En indd ik ben er ook nogal een.. zo een denker, zelfs snachts tijdens slapen, zoals sommigen hier al weten, gaat het door tot in detail. Bijna nooit rust. Echt rust.
Hierboven ben ik een overeenkomst aan t maken, nu ga ik een verschil maken. Ik ben nuchter als ik die gevoelens of gedachtes over me heen krijg en in die sleur kom van alles is fake wattefuk zijn we aan t doen. Waarom stop ik niet me rugtasje vol en stap ik op me bike en ga gewoon ipv bedenken wat voor opleiding ik zou moeten doen voor een toekomst? Geen idee waar die gedachtes vandaan komen. Er is nog een soort iets waarvan ik echt niet weet hoe ik t moet uitleggen in woorden? Toch proberen. Dit gebeurt ALLEEN in bed. Of vlak voor ik in slaap val of als ik er net uit kom. FOKING NEP GEVOEL. ik word nu echt boos als ik erover nadenk.😅 Alles is nep, maar in me hoofd is dat geaccepteerd en normaal en wat maakt het allemaal uit. Dan val ik in slaap of word ik Echt wakker en is dat weer uit me hoofd het is altijd megavaag naaaaahh pff ik kan t niet goed uitleggen. Well, ik kan nog uren doorpraten maar ook weer niet.. weet niet welke woorden ik moet gebruiken.
Snap je gevoel van belachelijkheid en grapjes over maken. Dit slaat nergens op , ik stop 💋 GroetJessss
Thanks bro 😭😭😅🤣Ik zou zeggen, doe eens de mbti test en kijk wat voor type jij bent en wat bij jou past. Kijk dan wat voor werk je zou wiklen en dan pas naar de opleiding.
De test is geen 100% waarheid overigens
![]()
Gratis Persoonlijkheidstest | 16Personalities
www.16personalities.com
Doet me deugd, deze reactie🙈 hoopte vooral dat mensen er om konden lachen en misschien wat konden herkennen.
Helemaal eens! En het was een enorme grootheidswaanzin, daarom wilde ik het delen. Denk absoluut niet echt zo over mijzelf en anderen. Dat stukje politiek ook😂 dat gaat toch nergens over. Alleen filosoferen doe ik nuchter ook. Vond t ook niet leuk dat nadenken, het stopte maar niet.
Achteraf ook misschien beter in mijn notities kunnen laten🙈 zoiets is misschien grappig om te delen als je de persoon er achter kent😬
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."