#1
Doet me deugd, deze reactie🙈 hoopte vooral dat mensen er om konden lachen en misschien wat konden herkennen.Leuk om je hersenspinsels onder invloed van 4-MMC te lezen! Ik heb geen last van het gebrek aan 'enters' tussen de stukjes, zo lang is het niet.
Wat ik interessant vind aan je verhaal, is dat het goed weergeeft hoe stims het denkproces beïnvloeden. Zowel het (nog meer dan normaal) kunnen mijmeren over de zaken des levens als die neiging naar lichte 'grootheidswaanzin'. Vat dit niet verkeerd op, ik zeg niet dat jij jezelf beter vindt dan anderen, helemaal niet. Maar zoals bekend, zie je bij stimulantengebruik vaker dat de manier van denken van mensen tijdelijk een beetje die kant op gaat ('ik denk anders/dieper dan de rest, ik ben bijzonder, ik ben geen schaap, ik moet een boek schrijven'). Dit is een typisch effect van stimulanten en daarom is het boeiend om dat in de gedachtengangen die je in dit report beschrijft terug te kunnen zien.
Thanks voor het delen.![]()
Helemaal eens! En het was een enorme grootheidswaanzin, daarom wilde ik het delen. Denk absoluut niet echt zo over mijzelf en anderen. Dat stukje politiek ook😂 dat gaat toch nergens over. Alleen filosoferen doe ik nuchter ook. Vond t ook niet leuk dat nadenken, het stopte maar niet.
Achteraf ook misschien beter in mijn notities kunnen laten🙈 zoiets is misschien grappig om te delen als je de persoon er achter kent😬