Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport van april 2020 Miauw/4fmp

Tripreport van april 2020 Miauw/4fmp

47 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aardig wat text. Zonder enters heel lastig te lezen.
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Kun je het opnieuw posten met spatie's en alinea's aub?
Ik zou het graag lezen, maar aan deze wall of text begin ik niet.

Sorry.
Klik om te vergroten...
Ps. Het is onduidelijk vanaf het stuk waar het daadwerkelijke report begint toch? Want anders geef ik sws op. Dat eerste heb ik mn best al op gedaan๐Ÿ˜‚
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
3mmctje zei:
Ps. Het is onduidelijk vanaf het stuk waar het daadwerkelijke report begint toch? Want anders geef ik sws op. Dat eerste heb ik mn best al op gedaan๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Ja, de rest is prima.
Thanks alvast.
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Klik op bewerken.
Klik om te vergroten...
CuriousExplorer zei:
Klik op bewerken. ๐Ÿ˜œ
Klik om te vergroten...
Aha ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…๐Ÿง 
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Wat leer je eigenlijk van de drugs? Lees veel over schapen maar waarom ben jij geen schaap? Ik weet dat ik geen schaap ben want er is maar ongeveer 3% van de mensheid hezelfde persoonlijkheidstype als ik. ๐ŸŽ‚๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜
Klik om te vergroten...

Uit mijn persoonlijkheidstest kwam de campagnevoerder. Toevallig eergister gedaan๐Ÿ˜‚ Was liever een positief schaapje geweest ๐Ÿ’๐Ÿผโ€โ™€๏ธ

Ik heb geleerd van drugs dat mensen behoorlijk raar kunnen denken, iig๐Ÿ˜
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk om je hersenspinsels onder invloed van 4-MMC te lezen! Ik heb geen last van het gebrek aan 'enters' tussen de stukjes, zo lang is het niet.

Wat ik interessant vind aan je verhaal, is dat het goed weergeeft hoe stims het denkproces beรฏnvloeden. Zowel het (nog meer dan normaal) kunnen mijmeren over de zaken des levens als die neiging naar lichte 'grootheidswaanzin'. Vat dit niet verkeerd op, ik zeg niet dat jij jezelf beter vindt dan anderen, helemaal niet. Maar zoals bekend, zie je bij stimulantengebruik vaker dat de manier van denken van mensen tijdelijk een beetje die kant op gaat ('ik denk anders/dieper dan de rest, ik ben bijzonder, ik ben geen schaap, ik moet een boek schrijven'). Dit is een typisch effect van stimulanten en daarom is het boeiend om dat in de gedachtengangen die je in dit report beschrijft terug te kunnen zien.

Thanks voor het delen. :)
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
3mmctje zei:
Uit mijn persoonlijkheidstest kwam de campagnevoerder. Toevallig eergister gedaan๐Ÿ˜‚ Was liever een positief schaapje geweest
Klik om te vergroten...
weet je welk dier voor drievierde uit wol bestaat?


Wolf. ๐Ÿ˜‚

Ot : hoe ver staan de aanpassingen?
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gelezen! Omdat ik t interessting vond, heel interessant. Ikkkkkkkk weet niet waar ik moet beginnen? Je bent een dame volgens mij, daar is al een overeenkomst.

Ik kom vaak in zo een, ik noem t even 'sleur' de afgelopen 2 jaren? Als ik me minder voel of indd wanneer ik drugs gebruikt heb? Zit ook op zo een punt dat ik denk hoe ouder we worden hoe meer ervaringen en kennis. Hoe nepper alles word? We gaan steeds meer en dieper nadenken. En indd ik ben er ook nogal een.. zo een denker, zelfs snachts tijdens slapen, zoals sommigen hier al weten, gaat het door tot in detail. Bijna nooit rust. Echt rust.

Hierboven ben ik een overeenkomst aan t maken, nu ga ik een verschil maken. Ik ben nuchter als ik die gevoelens of gedachtes over me heen krijg en in die sleur kom van alles is fake wattefuk zijn we aan t doen. Waarom stop ik niet me rugtasje vol en stap ik op me bike en ga gewoon ipv bedenken wat voor opleiding ik zou moeten doen voor een toekomst? Geen idee waar die gedachtes vandaan komen. Er is nog een soort iets waarvan ik echt niet weet hoe ik t moet uitleggen in woorden? Toch proberen. Dit gebeurt ALLEEN in bed. Of vlak voor ik in slaap val of als ik er net uit kom. FOKING NEP GEVOEL. ik word nu echt boos als ik erover nadenk.๐Ÿ˜… Alles is nep, maar in me hoofd is dat geaccepteerd en normaal en wat maakt het allemaal uit. Dan val ik in slaap of word ik Echt wakker en is dat weer uit me hoofd het is altijd megavaag naaaaahh pff ik kan t niet goed uitleggen. Well, ik kan nog uren doorpraten maar ook weer niet.. weet niet welke woorden ik moet gebruiken.

Snap je gevoel van belachelijkheid en grapjes over maken. Dit slaat nergens op , ik stop ๐Ÿ’‹ GroetJessss

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."