#1
Wie: ikzelf 28j 183 en 64kg
Waar: thuis
Met wie: de kat, en DF members in de chatt![:)]()
Wat: 3mmc in thuis situatie, totaal 330 mg
Inleiding,
Ik ga er van uit dat de meeste mensen hier wel bekend zijn met mijn haat-liefde verhouding met 3mmc, maar voor de duidelijkheid: begin augustus heb ik weer zo een 3 weken stevig zitten bingen op 3mmc en etizolam. OP het einde daarvan zat ik aan de 700 mg 3MMC en 8mg etizolam p/d
15-08 gestopt met 3mmc en daarna in 2 weken tijd van de etizolam afgekickt. Van de 10gr 3mmc die ik toen had besteld heb ik plusminus 2,5 van weggegooid.
Sindsdien heb ik geen 3mmc of etizolam meer aangeraakt.
Ik kan niet zeggen of zulke hoeveelheden normaal zijn, of veel of weinig, en ik wil ook niet naar andere gebruikers kijken, daar heb ik niks mee te maken.
Half september nog wel een lijntje speed gehad, maar dat was zo weinig, dat tel ik geeneens mee :P
Aanloop,
Afgelopen maandag op en zwak moment toch maar weer 5gr 3mmc besteld. Woensdag kwam dat binnen en ik kon het niet meer uit mijn hoofd zetten. Die avond de 3mmc ‘veilig’ opgeborgen op zolder met de gedachte dat ik dan nog een trap moet halen, enzenz, (een soort fysieke drempel)
S ’avonds lekker naar bed, en donderdagochtend word ik wakker met pijn in mn buik en krampen, een keer goed naar de wc hielp niet veel dus ik besluit me ziek te melden van mijn werk en kruip terug in mijn bed.
1,5 uur later wordt ik wakker, en ik voel me prima, nergens last van en bedenk dat ik dan nu wel 3mmc kan pakken.
Note: @Mindless or somebody else 😛
Om 10:15 verdwijnt de eerste lijn 3mmc van 80mg in mijn neusgat, aaah, heerlijk, vertrouwd, energiek en rustgevend. Ik doe wat onzinnige karweitjes in m'n huis, chat wat met vrienden, probeer de poes wat extra aandacht te geven maar die kijkt met zulke grote ogen naar mij, dat ik me afvraag of die stiekem mee snuift met me.
Nadat ik m'n schuldgevoel van werkende collega’s VS snuivende-dude heb geaccepteerd, besluit ik er maar van te genieten ook, en daarom verdwijnt de 2e lijn van 60mg om 11:15 zonder weerstand mijn neus in.
Het vervolg is misschien raar om te lezen/horen, in de zin, gebruik je daar 3mmc voor? eeh ja, Whatever, ik besef steeds meer dat 3mmc mijn ultieme chill drug is. Mijn boog staat zowat altijd gespannen, dit moet gebeuren, dat moet af, enzenz, Mijn hobby’s /werkzaamheden vind ik ook gewoon ontspannend hoor, maar op een andere manier. Als ik bijv. 2 avonden achter elkaar op de bank zit te ‘niksen’ voel ik mij daar schuldig over. Dit soort gevoel https://www.proud2bme.nl/Proud2Live/Ik_moet_nuttig_bezig_zijn
Er ligt nog een puzzel van 1000 stukje op tafel, daar was ik de vorige avond mee gestart om o.a wat afleiding te creëren.
Ik ga verder met de puzzel en verlies de tijd helemaal uit het oog, er is gewoon niets belangrijker als gewoon hier chill, op het gemakje deze puzzel maken. Op de achtergrond heb ik nog wat muziek aan staan en veel meer hoeft van mij niet.
De laatse tijd zit luister ik vaak naar zulk soort muziek,
Om 12:45 verdwijnt de 3e lijn van 60mg in mijn neusgat en ik besluit het middageten maar over te slaan.
Ik geniet vooral van de rust in mijn hoofd, het zoeken naar puzzelstukjes en de stilte die er is als er geen muziek is. Ik merk wel dat ik wat meer aanwezig ben op de chatt en dat bevalt me ook wel goed.
Ik probeer nog te bedenken of er wat andere dingen aandacht nodig hebben, maar nee, deze puzzel heeft alle belangstelling gekaapt. Om 14:30 wordt het tijd voor een 4e lijn van 50 mg en ik blijf nog een uurtje puzzelen, maar vanaf een uur of 4, half 5, word ik afgeleid door mijn kat die de hele tijd in de kamer rondloopt, vanuit mijn ooghoeken zie ik ze, maar zodra ik kijk, is ze weg.... Dat is storend en twijfelachtig, en ik besluit even boven te kijken en ja hoor, de kat ligt heerlijk te slapen, en ik weet dat ik weer zover ben, dat ik niet teveel meer van mijn gezichtsveld aan moet trekken.
Hallo hersenspinsels.... en plots hoor ik stemmen in mijn woonkamer, snel loop ik naar beneden maar ik zie niemand, ohja, netflix staat nog aan, vanaf dit moment komen de ‘irritante’ effecten steeds vaker voor, aansteker kwijt, telefoon weg, asbak verdwenen, wat was ik ook alweer aan het doen? Ahja, ik wou een shagje draaien maar m'n shag ben ik ondertussen ook alweer kwijt omdat ik naar vloei moest zoeken, een poosje is dat best grappig maar de lol gaat er snel vanaf, zeker omdat die kat me ook nog eens uitlacht vanuit een onzichtbare hoek.
Ik besluit voor een 2e keer te douchen en vroeg iets te gaan eten en ik warm een pannetje soep op, eet er 3 boterhammen mee op en bedenk hoelang ik hiervoor getraind heb, om te kunnen eten met een upper op, een twijfelachtige skillset om te leren, maar verdomd handig.
Na het eten besluit ik de laatste lijn uit het zakje te halen en de rest van de inhoud door de gootsteen te spoelen. Daaaag grote hoeveelheid 3mmc, het was weer leuk, maar ben je ook alweer beu.Het valt nog niet mee om dat allemaal met 1 hand te doen want ik had s’morgens al toegezegd in de chatt om dat te doen., wat uiteraard niet door iedereen als een heldendaad werd gezien
(er komt vast wel een volgende keer :P)
Om 17:25 snuffel ik de laatste lijn van 70mg naar binnen, maar veel werking heeft het niet meer, ietwat meer energieker, maar de mindere effecten komen steeds meer doorzetten zoals het chaotische, vergeetachtigheid, dubbel zicht, trillende handjes, koppijn, en wordt zelfs lichtelijk schagerijnig en prikkelbaar.
Om 18:15 besluit ik 2mg etizolam onder mijn tong te leggen en binnen een half uur verdwijnen de negatief effecten en zit ik vooral heel rustig op de bank, te voelen hoe alle spanningen uit mijn lijf wegtrekken. Om 20:00 neem ik nog 1,5 mg etizolam bij, en babbel nog wat mee maar zit vooral in mijn eigen gedachten verzonken. Ik probeer te bedenken wat ik van deze dag moet vinden en blijkbaar deel ik dat rond 22:30 nog in de chat, hoewel ik dat zelf de volgende dag pas lees.
Al met al, vond ik het een onverwachte, geslaagde dag. Niet perse tripraport waardig, maar voor mij, hoe ik deze dag doorgebracht en afgesloten heb, mwah, not so badd after all
Note: die laatste 1,5 mg etizolam was overkill, onleesbare berichten en een kleine black-out is totaal niet mijn gewoonte. Ik dacht dat mijn tolerantie nog hoger zou liggen maar dat was dus niet het geval. Wel fijn om te weten![:)]()
Ohja, puzzellll :P

Waar: thuis
Met wie: de kat, en DF members in de chatt
Wat: 3mmc in thuis situatie, totaal 330 mg
Inleiding,
Ik ga er van uit dat de meeste mensen hier wel bekend zijn met mijn haat-liefde verhouding met 3mmc, maar voor de duidelijkheid: begin augustus heb ik weer zo een 3 weken stevig zitten bingen op 3mmc en etizolam. OP het einde daarvan zat ik aan de 700 mg 3MMC en 8mg etizolam p/d
15-08 gestopt met 3mmc en daarna in 2 weken tijd van de etizolam afgekickt. Van de 10gr 3mmc die ik toen had besteld heb ik plusminus 2,5 van weggegooid.
Sindsdien heb ik geen 3mmc of etizolam meer aangeraakt.
Ik kan niet zeggen of zulke hoeveelheden normaal zijn, of veel of weinig, en ik wil ook niet naar andere gebruikers kijken, daar heb ik niks mee te maken.
Half september nog wel een lijntje speed gehad, maar dat was zo weinig, dat tel ik geeneens mee :P
Aanloop,
Afgelopen maandag op en zwak moment toch maar weer 5gr 3mmc besteld. Woensdag kwam dat binnen en ik kon het niet meer uit mijn hoofd zetten. Die avond de 3mmc ‘veilig’ opgeborgen op zolder met de gedachte dat ik dan nog een trap moet halen, enzenz, (een soort fysieke drempel)
S ’avonds lekker naar bed, en donderdagochtend word ik wakker met pijn in mn buik en krampen, een keer goed naar de wc hielp niet veel dus ik besluit me ziek te melden van mijn werk en kruip terug in mijn bed.
1,5 uur later wordt ik wakker, en ik voel me prima, nergens last van en bedenk dat ik dan nu wel 3mmc kan pakken.
Note: @Mindless or somebody else 😛
Spoiler: vraag voor een zweverige persoonlijkheid die geen kees genoemd wil worden. Maar iemand die zo is, en wel kees heet, mag ook gewoon antwoorden
Kan je onderbewust je zo manipuleren dat het lichamelijke klachten kan faken? Met het idee van, als dit menspersoon vandaag de hele dag thuis zit gaat ie 3mmc gebruiken? Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt zo. De gedachte om 3mmc te gaan gebruiken kwam pas opzetten toen ik voor de 2ex uit bed kwam, gedouchd had, me prima voelde...en ja, wat nu? Ik had dus eerst besloten dat ik er geen tijd voor had, werk, sociale afspraken enzenz, alsof vervolgens mijn onderbewuste er eens voor zorgt dat er wel tijd komt? Vreemde gewaarwording om dat te beseffen.
Om 10:15 verdwijnt de eerste lijn 3mmc van 80mg in mijn neusgat, aaah, heerlijk, vertrouwd, energiek en rustgevend. Ik doe wat onzinnige karweitjes in m'n huis, chat wat met vrienden, probeer de poes wat extra aandacht te geven maar die kijkt met zulke grote ogen naar mij, dat ik me afvraag of die stiekem mee snuift met me.
Nadat ik m'n schuldgevoel van werkende collega’s VS snuivende-dude heb geaccepteerd, besluit ik er maar van te genieten ook, en daarom verdwijnt de 2e lijn van 60mg om 11:15 zonder weerstand mijn neus in.
Het vervolg is misschien raar om te lezen/horen, in de zin, gebruik je daar 3mmc voor? eeh ja, Whatever, ik besef steeds meer dat 3mmc mijn ultieme chill drug is. Mijn boog staat zowat altijd gespannen, dit moet gebeuren, dat moet af, enzenz, Mijn hobby’s /werkzaamheden vind ik ook gewoon ontspannend hoor, maar op een andere manier. Als ik bijv. 2 avonden achter elkaar op de bank zit te ‘niksen’ voel ik mij daar schuldig over. Dit soort gevoel https://www.proud2bme.nl/Proud2Live/Ik_moet_nuttig_bezig_zijn
Er ligt nog een puzzel van 1000 stukje op tafel, daar was ik de vorige avond mee gestart om o.a wat afleiding te creëren.
Ik ga verder met de puzzel en verlies de tijd helemaal uit het oog, er is gewoon niets belangrijker als gewoon hier chill, op het gemakje deze puzzel maken. Op de achtergrond heb ik nog wat muziek aan staan en veel meer hoeft van mij niet.
De laatse tijd zit luister ik vaak naar zulk soort muziek,
Om 12:45 verdwijnt de 3e lijn van 60mg in mijn neusgat en ik besluit het middageten maar over te slaan.
Ik geniet vooral van de rust in mijn hoofd, het zoeken naar puzzelstukjes en de stilte die er is als er geen muziek is. Ik merk wel dat ik wat meer aanwezig ben op de chatt en dat bevalt me ook wel goed.
Ik probeer nog te bedenken of er wat andere dingen aandacht nodig hebben, maar nee, deze puzzel heeft alle belangstelling gekaapt. Om 14:30 wordt het tijd voor een 4e lijn van 50 mg en ik blijf nog een uurtje puzzelen, maar vanaf een uur of 4, half 5, word ik afgeleid door mijn kat die de hele tijd in de kamer rondloopt, vanuit mijn ooghoeken zie ik ze, maar zodra ik kijk, is ze weg.... Dat is storend en twijfelachtig, en ik besluit even boven te kijken en ja hoor, de kat ligt heerlijk te slapen, en ik weet dat ik weer zover ben, dat ik niet teveel meer van mijn gezichtsveld aan moet trekken.
Hallo hersenspinsels.... en plots hoor ik stemmen in mijn woonkamer, snel loop ik naar beneden maar ik zie niemand, ohja, netflix staat nog aan, vanaf dit moment komen de ‘irritante’ effecten steeds vaker voor, aansteker kwijt, telefoon weg, asbak verdwenen, wat was ik ook alweer aan het doen? Ahja, ik wou een shagje draaien maar m'n shag ben ik ondertussen ook alweer kwijt omdat ik naar vloei moest zoeken, een poosje is dat best grappig maar de lol gaat er snel vanaf, zeker omdat die kat me ook nog eens uitlacht vanuit een onzichtbare hoek.
Ik besluit voor een 2e keer te douchen en vroeg iets te gaan eten en ik warm een pannetje soep op, eet er 3 boterhammen mee op en bedenk hoelang ik hiervoor getraind heb, om te kunnen eten met een upper op, een twijfelachtige skillset om te leren, maar verdomd handig.
Na het eten besluit ik de laatste lijn uit het zakje te halen en de rest van de inhoud door de gootsteen te spoelen. Daaaag grote hoeveelheid 3mmc, het was weer leuk, maar ben je ook alweer beu.Het valt nog niet mee om dat allemaal met 1 hand te doen want ik had s’morgens al toegezegd in de chatt om dat te doen., wat uiteraard niet door iedereen als een heldendaad werd gezien
Om 17:25 snuffel ik de laatste lijn van 70mg naar binnen, maar veel werking heeft het niet meer, ietwat meer energieker, maar de mindere effecten komen steeds meer doorzetten zoals het chaotische, vergeetachtigheid, dubbel zicht, trillende handjes, koppijn, en wordt zelfs lichtelijk schagerijnig en prikkelbaar.
Om 18:15 besluit ik 2mg etizolam onder mijn tong te leggen en binnen een half uur verdwijnen de negatief effecten en zit ik vooral heel rustig op de bank, te voelen hoe alle spanningen uit mijn lijf wegtrekken. Om 20:00 neem ik nog 1,5 mg etizolam bij, en babbel nog wat mee maar zit vooral in mijn eigen gedachten verzonken. Ik probeer te bedenken wat ik van deze dag moet vinden en blijkbaar deel ik dat rond 22:30 nog in de chat, hoewel ik dat zelf de volgende dag pas lees.
Al met al, vond ik het een onverwachte, geslaagde dag. Niet perse tripraport waardig, maar voor mij, hoe ik deze dag doorgebracht en afgesloten heb, mwah, not so badd after all
Note: die laatste 1,5 mg etizolam was overkill, onleesbare berichten en een kleine black-out is totaal niet mijn gewoonte. Ik dacht dat mijn tolerantie nog hoger zou liggen maar dat was dus niet het geval. Wel fijn om te weten
Ohja, puzzellll :P
