#1
nu gaan we regelmatig
Met nu bedoel je 1 jaar terug?
nu gaan we regelmatig
Inderdaad wat Snuffel zegt, wat enorm tof dat jullie zo open-minded en verstandig met drugs omgaan! Drugs forum is zeker een informatief en handig forum waar iedereen een beetje op elkaar let wat super fijn is!Wat leuk om te lezen! Knuffelen is idd leuker dan seks op MDMA haha.
Ik heb geen echte ervaring met GHB, misschien dat @Spyro je wat beter kan inlichten. Maar ik wil wel even zeggen dat ik veel bewondering heb voor zowel u als uw vrouw aangezien jullie ondanks de leeftijd er zo open-minded over zijn en toch de discipline hebben om verantwoord te gebruiken.
Dikke pluim! (en euh, geniet er van!)
Dank je wel voor deze hele goede tips Spaceil!!Mooi report en fijn dat meerdere generaties mensen geestverruimende middelen kunnen waarderen (en dat delen). Wat betreft GHB heb ik zelf redelijke ervaring. De meesten vinden het opzich niet zo denderend, een ontspannen alcohol-achtige roes zonder de duizeligheid is mijn inziens de meest duidelijke beschrijving. Ik raad je aan om vooral rustig te beginnen (2-2,5 ml). Aanvoelen hoe je GHB voelt. Vervolgens bij doseren. Over het algemeen de helft of 3/4 van je vorige dosering. Je voelt op een gegeven moment wel een chillheid/roes die redelijk subtiel is.
Als je het combineert, probeer dan GHB op de staart van MDMA te nemen (dat is echt relaxt en vrij onschuldig). Na een aantal keren leer je wel doseren/hoe jouw ghb zich verhoudt tot jouw lichaam en welke ml je dus kan pakken. Gebruik altijd een buisje. Na een tijdje verandert GHB bij de meesten van een 'subtiele drug' tot een echt go-to drug. Om verslaving te voorkomen zou ik het psychologisch koppelen aan bepaalde momenten. Als GHB bijvoorbeeld alleen een downer is voor na de XTC of enkel een feestelijk 'momentje' ipv een reguliere escapade raak je m.i. minder snel verslaafd. Veel plezier gewenst in ieder geval.
Leuk om deze positieve reacties allemaal te lezen, had ik niet zo verwacht.Leuk tripreport om te lezen Rowdy!
Klinkt als een hele mooie eerste ervaring met je vrouw!
Mijn vrouw en ik doen dit ook samen zo een 4x per jaar. Blijft een van mijn favoriete ervaringen.
Blijf vooral posten, gezellig! 😁
Maar vind je het moeilijk dat hij gebruiktMijn vader knalt nog mdma, speed en ketamine op techno party's.... En die is echt geen 50 meer. Verstandig gebruik is een schone
Nee helemaal niet, hij is extreem voorzichtig en doet het maar een paar keer per jaar... Daarnaast heeft die tot z'n 55e niks gebruikt naast wat blowen in zijn jeugd.Maar vind je het moeilijk dat hij gebruikt
Heb je weleens samen met je vader drugs gebruikt?Mijn vader knalt nog mdma, speed en ketamine op techno party's.... En die is echt geen 50 meer. Verstandig gebruik is een schone zaak.
Wel wat blowen, kratom en lachgas maar nog geen sterk sterk spul.... Ben daar ook wat voorzichtig mee omdat ik bang ben dat ik rare shit ga zeggen aan de mdma of iets dergelijks... Sommige dingen moet je gewoon niet delen met je ouders.Heb je weleens samen met je vader drugs gebruikt?
Leuk om je reactie te lezen en goed idee om eens vroeg in de middag te beginnen!Mooi report. Heerlijk toch, zo'n avond thuis. Ik vind t zelf fijn om wat vroeger op de dag te beginnen (12 / 13 uur). En verdeel 1 pil over de dag, begin met een halve en later op de middag nog een halve. Ik doe dit ook om niet teveel uit mijn slaapritme te raken. En als het zonnig is gaan we vaak een rondje lopen over de heide of door het bos. Kan het je aanraden.
Voor mij staat er morgen weer een moooe middag op de planning. 🎉
Lijkt me inderdaad heel bijzonder dat je dit met je vader kunt delen en dat jij het mooi vindt om te zien als hij geniet.Nee helemaal niet, hij is extreem voorzichtig en doet het maar een paar keer per jaar... Daarnaast heeft die tot z'n 55e niks gebruikt naast wat blowen in zijn jeugd.
Ik vind het juist heerlijk om te zien en heeft het ook gezorgd voor een open band wat betreft drugs, hij weet alles wat ik uitvreet.
Heerlijk verhaal. Heel herkenbaar. Wij (mijn maatje en ik) zijn wel ‘s te ver gegaan. Vier keer per jaar is “verstandig”. Ik vind inderdaad 4 cl. GHB wanneer de X omlaag komt superGeil. Tomeloze energie en zeer opwindend. We doen óf een middag of een nacht doorhalen. Eerst goed eten, veel fruit of yoghurt klaarzetten van te voren. Dat samen geil opeten tussendoor in bed. Yoghurt eten met veel zoenen. Vruchtensappen, koffie of thee. Bad en douche (licht uit) binnen handbereik. Intensief voelen en zoenen. En dan de dag erna uitbrakken.Ik was bijna 60 toen ik voor het eerst xtc gebruikte. Ik vond het meteen fantastisch. Maar heb me zelf beperkt tot een keer of 4 per jaar. Maar dan gebruik ik best veel en ga liefst zo lang mogelijk door. Ik heb wel een behoorlijke later achteraf.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."