#1
Oh enne de timestamps zijn achteraf gereconstrueerd. Voor zover ik het nog wist/kon inschatten hahaha
Dank voor je triprapport!
Erg leuk om te lezen hoe het samenzijn met je vrienden zo'n toevoeging was in de trip, en hoe jullie elkaar steunden hierin.
Zelf ook flink aan de twijfel om eens (1P)LSD te doen. Echter heb ik niet echt vrienden die zich hierin zouden kunnen vinden en ben bang dat dat af doet aan de trip. ( Geen gesprekken kunnen hebben en/of domme dingen doen omdat ik alleen ben ).
Als je er zo op terugkijkt, zou je het dan ook alleen doen?
Het zou de eerste keer worden ja, verder ook echt heel weinig ervaring met psychedelica.Dankjewel! Is het je eerste keer LSD?
Vooral angstig dat als ik gekke dingen ga doen er niemand bij zou zijn om tegengas te geven. En de onervarenheid maakt het lastig te voorspellen hoe ik me zou gedragen tijdens een trip. Mijn omgeving probeert mijn middelengebruik juist wat terug te dringen, en zullen dus niet zo goed reageren op de vraag om te tripsittenIk vond de visuals en het loskomen van de realiteit soms best overweldigend en was blij dat er mensen waren die dit begrepen en/of me eventueel zouden kunnen helpen als ik me niet goed zou voelen.
Dank voor je triprapport!
Erg leuk om te lezen hoe het samenzijn met je vrienden zo'n toevoeging was in de trip, en hoe jullie elkaar steunden hierin.
Zelf ook flink aan de twijfel om eens (1P)LSD te doen. Echter heb ik niet echt vrienden die zich hierin zouden kunnen vinden en ben bang dat dat af doet aan de trip. ( Geen gesprekken kunnen hebben en/of domme dingen doen omdat ik alleen ben ).
Als je er zo op terugkijkt, zou je het dan ook alleen doen?
Met plezier jouw verhaal gelezen!Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier. Al lang een meelezer en niet nieuw op gebied van het verkennen van alle krochten van mijn brein en de werkelijkheid, maar wat wel nieuw was was mijn eerste LSD trip. Na deze trip voelde ik voor het eerst de behoefte om een tripreport te schrijven.
Wie?
vrouw, 32, mentaal en fysiek gezond maar met de nodige millenial issues 😉
Ervaring: MDMA/XTC, 2CB, ketamine en truffels
Set: met 2 goede vrienden, ik dit report noem ik ze B en E
Setting: we hadden een huisje geboekt voor onszelf midden in het bos. We voelen ons mentaal goed, en hebben zin in de trip. B en E hebben al ervaring met lsd, voor mij is het de eerste keer.
Achtergrond en setting
Met B heb ik al mijn hele leven een vriendschap en met E ook een hele hechte vriendschap. We voelen ons helemaal op ons gemak en meestal is E degene die alles het meest onder controle heeft. De rots in de branding zo te zeggen. We kwamen aan in het huisje en maakten de ruimte klaar. Zetten snacks neer zoals fruit en nootjes en met lampjes maakten we het gezellig. Om 14:30 besloten we een zegel te nemen, op kwantiteit kon niet worden getest (en de dealer geloven we niet op het woord) maar B heeft een zegel uit de batch zelf al eens gehad en schatte de dosis in op 70-100ug.
Het begin van de trip
T+0:00 (14:30). We hebben alles geprepareerd en leggen alledrie een zegel onder de tong. We besluiten een wandeling in de bosrijke omgeving te maken om ‘m langzaam op te laten komen.
T+0:30 (15:00) We kletsen wat over koetjes en kalfjes terwijl ik opmerk dat het mos en gras in het bos wel érg groen eruit begon te zien.
T+0:45 (15:15) De meligheid begint in te kicken, maar met de meligheid ook de regen. Op een gegeven moment regent het zo hard dat we eerder besluiten terug te gaan. Ik geniet nog steeds van de opkomende fluoriserende groene kleuren van de natuur.
David Attenborough en het washandje
T+1:00 (15:30) We besluiten de nieuwe natuurfilm van David Attenborough te kijken. Op dit moment komen de visuals in een noodvaart opzetten. David Attenborough lijkt soms wel een cartoon figuur en verandert van heel oud naar heel jong in een ademende beweging. Dit wordt afgewisseld met natuurbeelden en hardop verbazen we onszelf over onze aarde, de mooiheid ervan en hoe gaaf het is dat alles wat mooi is in de wereld al bestaat; maar dat we alleen de tijd moeten nemen om het te ‘zien’. Ook lachen we tot huilens aan toe om random situaties die we voorgeschoteld krijgen en ik veeg mijn tranen weg met een washandje. Dat washandje was hilarisch en mijn vrienden liggen helemaal dubbel om mij en mijn washandje.
T+2:00 16:30 De film begint af te leiden en E geeft aan zin te krijgen om te bewegen en kan zijn benen niet stilhouden. Ik opperde dat ik op dit forum () had gelezen dat veel mensen ‘Shpongle’ opzetten. Mijn vrienden hadden hier nog nooit van gehoord dus dit leverde de nodige hilariteit op door de naam en ik niet wist hoe ik het uit moest spreken. Ik had ook geen idee hoe je het eigenlijk moest schrijven en ook de smart tv in het huisje bleek lastig te bedienen. Vraag me niet hoe maar uiteindelijk lukte het ons een fijn setje Shpongle aan te zetten.
De visuals zijn bij mij nu sterk aanwezig en ik verlies af en toe grip op hoe het ‘echt’ is. De houten tafel lijkt te leven en de ruimte veranderd constant van groot naar klein afhankelijk van waar ik me bevind. Ik merk bij vlagen op dat ik goed hard aan het trippen ben, en als ik me focus op bv een hoekje van de tafel lukt het om af en toe nog een beetje contact te maken met de realiteit. Ik merk dat ik dit fijn vind.
Awkward situatie met een paard en bad gaan van B
T+2:15 16:45 B geeft aan dat hij niet zo lekker gaat. Hij vindt het hier heel donker en wil de wijde wereld in. Een blik naar buiten leert ons dat het opklaart en de zon leek te schijnen (spoiler, was niet zo 😂, de lucht was blauwe en het gras groener 😜) dus we besluiten naar buiten te gaan voor nog een rondje om B wat chillere vibes te geven. Elke keer raken we afgeleid, terwijl we bezig zijn ons klaar te maken voor de wandeling. E instrueert: eerst schoenen. Oke focus, schoenen aan. Nu jas. Oke focus, nu jas aan. Dit lukt goed. B begint wat te ratelen over wat een goede vriend E is dat hij zo voor ons zorgt en wat voor slechte vriend hij zelf eigenlijk voor ons is. Dit is een voorbode van het moment dat B bad gaat..
T+ 2:30 17:00 we lopen buiten, en komen zodra we af willen slaan naar het bos een paard tegen met een boer. Dit leverde een awkward situatie op waardoor B flink bad begon te gaan. Wij liepen met zn drieen naast elkaar, in stilte, om geen gekke situaties te creeeren. Het paard en de man haalden ons heeeel langzaam in. Dat paard was wit maar leek wel licht te geven. Op een gegeven moment liep het paard voor ons en zag ik ineens ook een vrouw met een hond. De hond gaf ook licht en plaste tegen een paaltje wat daarna ook licht begon te geven. Ondertussen hield E krampachtig zijn lach in en B was angstvallig stil.
Als het paard en de man, en de vrouw met hond afslaan, kijkt B me in doodsangst aan. Ik zie de doodangst letterlijk op zijn gezicht vormen. Hij is bang dat hij net wat raars deed/zei tegen de mensen met het paard, dat hij een slechte vriend voor ons is, dat hij naar ons kijkt en ziet hoe wij stralen en shinen maar dat hij een donkere vibe is die ons steeds naar beneden zuigt.
Ik snap wat hij bedoeld en hoe hij zich voelt en gek genoeg begrijp ik ook dat hij bad gaat, nu mentaal met zichzelf geconfronteerd wordt, en dat dit is wat lsd ook met je kan doen. Ik pak zijn arm en praat met hem. Over hoeveel hij voor mij betekent, dat we elkaar al zo lang kennen en dat we hier nu lopen dat we dat aan ons allemaal te danken hebben. Dat we allemaal bijdragen en hij dus ook. Dat ik geen negatieve vibes zie maar alleen maar liefde en dat ik hoop dat hij dat ook zo ervaart omdat hij dat waard is.
We lopen langs een zandpad en voor mijn gevoel lopen we daar uuuuren letterlijk door ons leven te lopen. Alsof we een reis maken met B, om hem met deze persoonlijke issue en ontwikkeling te helpen. E stelt ons gerust dat we ons normaal gedroegen tegen het paard en dat het tijd wordt om terug te gaan. We kijken om en zien dat we nog maar een paar tientallen meters hebben afgelegd 😂
Tijdsbesef is weg, de badtrip van B gaat voort..
T+3:00-5:00 18:00/20:00
Terug in het huisje raak ik tijdsbesef nog meer kwijt. B blijft in dezelfde negatieve issue terugkomen en is ervan overtuigd dat hij slechte vibes meebrengt. Ik probeer hem af te leiden met wat praktisch. Ik open een bakje gesneden fruit (ananas, goddelijk!) en laat hem wat proeven. Met z’n drieen snoepen we van het fruit en ik weet niet hoe maar Shpongle is overgegaan op een set op Burning man op de tv en hier genieten we van. We lijken er echt zelf te staan.
B gaat slecht en ik leg hem op de bank. Hij krult op in een foetushouding en brabbelt nog steeds over dat hij zo’n slechte vriend is. E zegt tegen hem dat het de lsd is, dat hij hier veilig ligt, hij noemde onze namen en zei blijf maar even liggen, wij zijn hier voor je, het gaat vanzelf over. Wetende dat hij innerlijke demonen aan het bevechten is. Ik merk dat ik de grip op de realiteit ook wel begin terug te krijgen als in- ik heb meer controle over de trip. We kijken naar Burning man, bewegen wat, zeggen af en toe wat leuks, eten fruit en trippen zo de uurtjes door.
Confrontatie met mezelf
Ik ga naar de wc en zie mezelf in de spiegel. Ik zie er lelijk uit. Ik begin te huilen en besef me dat ik er voor mezelf zo lelijk uit zie omdat dat is hoe ik soms over mezelf denk. Dat ik mezelf mooier zou vinden als ik ook mooier over mezelf zou denken en meer van mezelf zou houden. Met deze gedachte nestel ik me op een stoel en laat het over me heen komen. Ik huil. Ik laat mijn emoties de vrije loop. Het voelt heerlijk en verwarrend tegelijkertijd.
B is er weer bij, E haakt af
T+ 6:00/8:00 21:00/23:00
De trip begint in intensiteit af te nemen en de visuals komen nog in golven opzetten. B komt bij en heeft weer grip op de trip. Hij begrijpt niet goed wat er nou gebeurde en probeert het te verklaren. Ik laat het in het midden en we genieten nog van de Burning Man set, en visualiseren onszelf op die plek.
T+8:30 23:30
E besluit naar bed te gaan. Hij geeft aan de trip niet zo intens te hebben ervaren en is er helemaal ‘uit’. Hij checkt uit, we bedanken hem voor alle hulp en fijne vibes tijdens de trip en hij duikt zijn bed in. Ondertussen kijken B en ik een set waarbij de dj vanuit en luchtballon draait. Wat echt magisch was.
En toen. Kwam er keta op tafel. Ik voelde me ook al redelijk uit de trip en E gaf zelf aan zich goed te voelen. We besluiten allebei een puntje keta te nemen.
Deel 2 van de trip icm keta. Een andere dimensie....
T+ 09:00/11:00 (24:00/02:00)
10 minuten nadat we keta hebben genomen raken we samen verwikkeld in een andere realiteit en dimensie. Alsof we samen in onze vriendschap hebben plaatsgenomen en vanuit daar ineens snappen hoe onze kern van liefde voor elkaar andere vrienden en mensen bij elkaar brengt. Hoe bijzonder het is dat we allemaal met elkaar in verbinding staan en dat we deze liefde ervaren met elkaar. Hij ziet eruit als een hele mooie wijze geleerde filosoof en hij zegt dat ik er ook prachtig uit zie als een schilderij. We spreken uit dat we hopen dat we de ander ooit zo aan elkaar zouden kunnen laten zien. Zodat je kan zien hoe mooi je eigenlijk bent door andermans ogen.
Ergens tussendoor hebben we het ook over kernbaby’s. Een concept wat we hebben bedacht voor onze vriendschappelijke liefdeskern met onze vrienden waarmee we de love-ratio van de wereld zouden kunnen opkrikken. Hier gaan we helemaal dubbel om 😂
Tijd om te slapen T+11:00 om 2:00
Daarna tunen wij ook in. We gaan in bed liggen en komen erachter dat het een bed is waarvan je de rugleuning kan verstellen met een afstandbediening. We beelden ons in dat we oude mensen zijn van 90 die in dit bed nog prima kunnen spacen omdat je lekker veilig ligt en toch overeind kan zitten. Het donzen dekbed is net een gigantische grote warme wolk en samen trippen we op het houten plafond en vertellen elkaar wat hier allemaal in zien.
Na een donkere slapeloze nacht waarin ik tussen dromen/wakker zijn heb gezweefd, gaan we naar huis en verwerk ik deze trip. Oa door dit report te schrijven.
Het is de meest intense trip die ik tot nu toe heb meegemaakt. Er is geen enkele andere drug die met lsd te vergelijken valt en nu snap ik waarom. Ondanks dat B minder lekker ging geeft hij aan wel op een fijne trip terug te kijken en ook dat wij voor hem echt bakens van licht zijn geweest toen het voor hem zo donker was en dat dat hem erdoorheen hielp. Hij besefte op gegeven moment dat hij het moest ‘uitzitten’, en dat is wat hij heeft gedaan. Hij zegt dat hij heeft ervaren hoe het is om jezelf écht te verliezen en weg te kwijnen. En dat dit hem veel zegt over een mentaal persoonlijk issue waar hij weer wat mee kan.
Bedankt voor het lezen! Ik vond het heel therapeutisch om op te schrijven ook ter verwerking. Omdat ik nog niet echt goed heb geslapen heb ik nog aftereffects en ben ik nog niet 100% terug op aarde. Toen ik thuiskwam zei mijn vriend: je hebt glazige oogjes X-D Ik ga zometeen een flink uiltje knappen![]()
Super leuk en uitgebreid report om te lezen, dank je wel!Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier. Al lang een meelezer en niet nieuw op gebied van het verkennen van alle krochten van mijn brein en de werkelijkheid, maar wat wel nieuw was was mijn eerste LSD trip. Na deze trip voelde ik voor het eerst de behoefte om een tripreport te schrijven.
Wie?
vrouw, 32, mentaal en fysiek gezond maar met de nodige millenial issues 😉
Ervaring: MDMA/XTC, 2CB, ketamine en truffels
Set: met 2 goede vrienden, ik dit report noem ik ze B en E
Setting: we hadden een huisje geboekt voor onszelf midden in het bos. We voelen ons mentaal goed, en hebben zin in de trip. B en E hebben al ervaring met lsd, voor mij is het de eerste keer.
Achtergrond en setting
Met B heb ik al mijn hele leven een vriendschap en met E ook een hele hechte vriendschap. We voelen ons helemaal op ons gemak en meestal is E degene die alles het meest onder controle heeft. De rots in de branding zo te zeggen. We kwamen aan in het huisje en maakten de ruimte klaar. Zetten snacks neer zoals fruit en nootjes en met lampjes maakten we het gezellig. Om 14:30 besloten we een zegel te nemen, op kwantiteit kon niet worden getest (en de dealer geloven we niet op het woord) maar B heeft een zegel uit de batch zelf al eens gehad en schatte de dosis in op 70-100ug.
Het begin van de trip
T+0:00 (14:30). We hebben alles geprepareerd en leggen alledrie een zegel onder de tong. We besluiten een wandeling in de bosrijke omgeving te maken om ‘m langzaam op te laten komen.
T+0:30 (15:00) We kletsen wat over koetjes en kalfjes terwijl ik opmerk dat het mos en gras in het bos wel érg groen eruit begon te zien.
T+0:45 (15:15) De meligheid begint in te kicken, maar met de meligheid ook de regen. Op een gegeven moment regent het zo hard dat we eerder besluiten terug te gaan. Ik geniet nog steeds van de opkomende fluoriserende groene kleuren van de natuur.
David Attenborough en het washandje
T+1:00 (15:30) We besluiten de nieuwe natuurfilm van David Attenborough te kijken. Op dit moment komen de visuals in een noodvaart opzetten. David Attenborough lijkt soms wel een cartoon figuur en verandert van heel oud naar heel jong in een ademende beweging. Dit wordt afgewisseld met natuurbeelden en hardop verbazen we onszelf over onze aarde, de mooiheid ervan en hoe gaaf het is dat alles wat mooi is in de wereld al bestaat; maar dat we alleen de tijd moeten nemen om het te ‘zien’. Ook lachen we tot huilens aan toe om random situaties die we voorgeschoteld krijgen en ik veeg mijn tranen weg met een washandje. Dat washandje was hilarisch en mijn vrienden liggen helemaal dubbel om mij en mijn washandje.
T+2:00 16:30 De film begint af te leiden en E geeft aan zin te krijgen om te bewegen en kan zijn benen niet stilhouden. Ik opperde dat ik op dit forum () had gelezen dat veel mensen ‘Shpongle’ opzetten. Mijn vrienden hadden hier nog nooit van gehoord dus dit leverde de nodige hilariteit op door de naam en ik niet wist hoe ik het uit moest spreken. Ik had ook geen idee hoe je het eigenlijk moest schrijven en ook de smart tv in het huisje bleek lastig te bedienen. Vraag me niet hoe maar uiteindelijk lukte het ons een fijn setje Shpongle aan te zetten.
De visuals zijn bij mij nu sterk aanwezig en ik verlies af en toe grip op hoe het ‘echt’ is. De houten tafel lijkt te leven en de ruimte veranderd constant van groot naar klein afhankelijk van waar ik me bevind. Ik merk bij vlagen op dat ik goed hard aan het trippen ben, en als ik me focus op bv een hoekje van de tafel lukt het om af en toe nog een beetje contact te maken met de realiteit. Ik merk dat ik dit fijn vind.
Awkward situatie met een paard en bad gaan van B
T+2:15 16:45 B geeft aan dat hij niet zo lekker gaat. Hij vindt het hier heel donker en wil de wijde wereld in. Een blik naar buiten leert ons dat het opklaart en de zon leek te schijnen (spoiler, was niet zo 😂, de lucht was blauwe en het gras groener 😜) dus we besluiten naar buiten te gaan voor nog een rondje om B wat chillere vibes te geven. Elke keer raken we afgeleid, terwijl we bezig zijn ons klaar te maken voor de wandeling. E instrueert: eerst schoenen. Oke focus, schoenen aan. Nu jas. Oke focus, nu jas aan. Dit lukt goed. B begint wat te ratelen over wat een goede vriend E is dat hij zo voor ons zorgt en wat voor slechte vriend hij zelf eigenlijk voor ons is. Dit is een voorbode van het moment dat B bad gaat..
T+ 2:30 17:00 we lopen buiten, en komen zodra we af willen slaan naar het bos een paard tegen met een boer. Dit leverde een awkward situatie op waardoor B flink bad begon te gaan. Wij liepen met zn drieen naast elkaar, in stilte, om geen gekke situaties te creeeren. Het paard en de man haalden ons heeeel langzaam in. Dat paard was wit maar leek wel licht te geven. Op een gegeven moment liep het paard voor ons en zag ik ineens ook een vrouw met een hond. De hond gaf ook licht en plaste tegen een paaltje wat daarna ook licht begon te geven. Ondertussen hield E krampachtig zijn lach in en B was angstvallig stil.
Als het paard en de man, en de vrouw met hond afslaan, kijkt B me in doodsangst aan. Ik zie de doodangst letterlijk op zijn gezicht vormen. Hij is bang dat hij net wat raars deed/zei tegen de mensen met het paard, dat hij een slechte vriend voor ons is, dat hij naar ons kijkt en ziet hoe wij stralen en shinen maar dat hij een donkere vibe is die ons steeds naar beneden zuigt.
Ik snap wat hij bedoeld en hoe hij zich voelt en gek genoeg begrijp ik ook dat hij bad gaat, nu mentaal met zichzelf geconfronteerd wordt, en dat dit is wat lsd ook met je kan doen. Ik pak zijn arm en praat met hem. Over hoeveel hij voor mij betekent, dat we elkaar al zo lang kennen en dat we hier nu lopen dat we dat aan ons allemaal te danken hebben. Dat we allemaal bijdragen en hij dus ook. Dat ik geen negatieve vibes zie maar alleen maar liefde en dat ik hoop dat hij dat ook zo ervaart omdat hij dat waard is.
We lopen langs een zandpad en voor mijn gevoel lopen we daar uuuuren letterlijk door ons leven te lopen. Alsof we een reis maken met B, om hem met deze persoonlijke issue en ontwikkeling te helpen. E stelt ons gerust dat we ons normaal gedroegen tegen het paard en dat het tijd wordt om terug te gaan. We kijken om en zien dat we nog maar een paar tientallen meters hebben afgelegd 😂
Tijdsbesef is weg, de badtrip van B gaat voort..
T+3:00-5:00 18:00/20:00
Terug in het huisje raak ik tijdsbesef nog meer kwijt. B blijft in dezelfde negatieve issue terugkomen en is ervan overtuigd dat hij slechte vibes meebrengt. Ik probeer hem af te leiden met wat praktisch. Ik open een bakje gesneden fruit (ananas, goddelijk!) en laat hem wat proeven. Met z’n drieen snoepen we van het fruit en ik weet niet hoe maar Shpongle is overgegaan op een set op Burning man op de tv en hier genieten we van. We lijken er echt zelf te staan.
B gaat slecht en ik leg hem op de bank. Hij krult op in een foetushouding en brabbelt nog steeds over dat hij zo’n slechte vriend is. E zegt tegen hem dat het de lsd is, dat hij hier veilig ligt, hij noemde onze namen en zei blijf maar even liggen, wij zijn hier voor je, het gaat vanzelf over. Wetende dat hij innerlijke demonen aan het bevechten is. Ik merk dat ik de grip op de realiteit ook wel begin terug te krijgen als in- ik heb meer controle over de trip. We kijken naar Burning man, bewegen wat, zeggen af en toe wat leuks, eten fruit en trippen zo de uurtjes door.
Confrontatie met mezelf
Ik ga naar de wc en zie mezelf in de spiegel. Ik zie er lelijk uit. Ik begin te huilen en besef me dat ik er voor mezelf zo lelijk uit zie omdat dat is hoe ik soms over mezelf denk. Dat ik mezelf mooier zou vinden als ik ook mooier over mezelf zou denken en meer van mezelf zou houden. Met deze gedachte nestel ik me op een stoel en laat het over me heen komen. Ik huil. Ik laat mijn emoties de vrije loop. Het voelt heerlijk en verwarrend tegelijkertijd.
B is er weer bij, E haakt af
T+ 6:00/8:00 21:00/23:00
De trip begint in intensiteit af te nemen en de visuals komen nog in golven opzetten. B komt bij en heeft weer grip op de trip. Hij begrijpt niet goed wat er nou gebeurde en probeert het te verklaren. Ik laat het in het midden en we genieten nog van de Burning Man set, en visualiseren onszelf op die plek.
T+8:30 23:30
E besluit naar bed te gaan. Hij geeft aan de trip niet zo intens te hebben ervaren en is er helemaal ‘uit’. Hij checkt uit, we bedanken hem voor alle hulp en fijne vibes tijdens de trip en hij duikt zijn bed in. Ondertussen kijken B en ik een set waarbij de dj vanuit en luchtballon draait. Wat echt magisch was.
En toen. Kwam er keta op tafel. Ik voelde me ook al redelijk uit de trip en E gaf zelf aan zich goed te voelen. We besluiten allebei een puntje keta te nemen.
Deel 2 van de trip icm keta. Een andere dimensie....
T+ 09:00/11:00 (24:00/02:00)
10 minuten nadat we keta hebben genomen raken we samen verwikkeld in een andere realiteit en dimensie. Alsof we samen in onze vriendschap hebben plaatsgenomen en vanuit daar ineens snappen hoe onze kern van liefde voor elkaar andere vrienden en mensen bij elkaar brengt. Hoe bijzonder het is dat we allemaal met elkaar in verbinding staan en dat we deze liefde ervaren met elkaar. Hij ziet eruit als een hele mooie wijze geleerde filosoof en hij zegt dat ik er ook prachtig uit zie als een schilderij. We spreken uit dat we hopen dat we de ander ooit zo aan elkaar zouden kunnen laten zien. Zodat je kan zien hoe mooi je eigenlijk bent door andermans ogen.
Ergens tussendoor hebben we het ook over kernbaby’s. Een concept wat we hebben bedacht voor onze vriendschappelijke liefdeskern met onze vrienden waarmee we de love-ratio van de wereld zouden kunnen opkrikken. Hier gaan we helemaal dubbel om 😂
Tijd om te slapen T+11:00 om 2:00
Daarna tunen wij ook in. We gaan in bed liggen en komen erachter dat het een bed is waarvan je de rugleuning kan verstellen met een afstandbediening. We beelden ons in dat we oude mensen zijn van 90 die in dit bed nog prima kunnen spacen omdat je lekker veilig ligt en toch overeind kan zitten. Het donzen dekbed is net een gigantische grote warme wolk en samen trippen we op het houten plafond en vertellen elkaar wat hier allemaal in zien.
Na een donkere slapeloze nacht waarin ik tussen dromen/wakker zijn heb gezweefd, gaan we naar huis en verwerk ik deze trip. Oa door dit report te schrijven.
Het is de meest intense trip die ik tot nu toe heb meegemaakt. Er is geen enkele andere drug die met lsd te vergelijken valt en nu snap ik waarom. Ondanks dat B minder lekker ging geeft hij aan wel op een fijne trip terug te kijken en ook dat wij voor hem echt bakens van licht zijn geweest toen het voor hem zo donker was en dat dat hem erdoorheen hielp. Hij besefte op gegeven moment dat hij het moest ‘uitzitten’, en dat is wat hij heeft gedaan. Hij zegt dat hij heeft ervaren hoe het is om jezelf écht te verliezen en weg te kwijnen. En dat dit hem veel zegt over een mentaal persoonlijk issue waar hij weer wat mee kan.
Bedankt voor het lezen! Ik vond het heel therapeutisch om op te schrijven ook ter verwerking. Omdat ik nog niet echt goed heb geslapen heb ik nog aftereffects en ben ik nog niet 100% terug op aarde. Toen ik thuiskwam zei mijn vriend: je hebt glazige oogjes X-D Ik ga zometeen een flink uiltje knappen![]()
Thanks! Een goed moment is wel belangrijk inderdaad. Ik zou de dag erna eigenlijk bij mijn ouders op visite gaan en heb dat toch maar even afgezegd 😅 de dag erna vrij gepland hebben is toch wel heel fijn.Super leuk en uitgebreid report om te lezen, dank je wel!
Het ‘bad’ gaan was zonde, maar toch fijn dat hij er met een goed gevoel op terug kijkt.
Juist door dat soort dingen te beschrijven weet je iets beter wat je te wachten staat.
Voor ons staat dit ook op het lijstje, even het goede moment kiezen.
Nog geen ervaring zelf met psychedelica, ben erg benieuwd.
Ik zorg de eerste keer dat mijn vrouw tripsitter is.
2-CB is volgens mij de ideale “introductie-psychedelica”. Ben wel benieuwd of je man je eerste keer lsd een voorkeur hebt voor lsd, psilocybine of 2-cbmijn eerste ervaring met trippen was op 2CB, was ook heel leuk! Ben heel benieuwd naar jouw ervaring als het moment daar is 😊
Dankjewel! Ik had na deze trip voor het eerst de behoefte om het op te schrijven ter verwerking. Het was erg fijn om dit met zulke goede vrienden te delen en ik gloei ook nog helemaal na.Mooi geschreven tripreportje hoor! Heerlijk om te zien hoe liefdevol en leuk jullie met elkaar omgaan tijdens de trip. Met zo’n set & setting kun je heel wat tegenslagen aan. Zelfs als iemand dan een keer een moeilijkere trip heeft zoals nu bij je vriend het geval was.
Heb echt genoten van het lezen. Bedankt voor het delen van zo’n liefdevol teipreport!
2-CB is volgens mij de ideale “introductie-psychedelica”. Ben wel benieuwd of je man je eerste keer lsd een voorkeur hebt voor lsd, psilocybine of 2-cb
Leuk om te horen, dankjewel!Met plezier jouw verhaal gelezen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."