#1
ik zou nuchter het überhaupt niet kunnen doen ik wordt een zombie en na 20 ballonnen krijg ik hoofdpijn en zeg ik al niks meer
wat ik doe is gewoon zeggen’ dat het niet echt isJa dat deed ik dus na een tijd, blowen maar daar wordt ik lui van en voel t alsnog verkeerd dat ik het doe snapje.. ik doe helemaal niet meer maar dat doet niet de ervaringen vergeten die ik had, dat is echt lastig en heel vaag.. maar je hebt wel echt gelijk, je legt het goed uit! Ik weet nog tijdens de laatste space gister. Ik wilde geen muziek aan doen en ineens ging de muziek aan en toen begon ook de rare trip.. muziek beïnvloed je echt, de tekst ervan misschien
sws stoppen met lachgas ken je beter gaan blowen,
en als je paranoia van je zelf ben’ ga je waan ideean krijgen ervan omdat het geluid als een helicopter gaat en dan de belevenis van somige woorden of daden van iemand ga je heel anders begrijpen op dat moment
Ja alleen door lachgas gebruik en ik zie dat andere mensen om me heen dit helemaal niet zo ervarenen dits allemaal puur van lachgas?
Hoeveel nam je dan meestal?Ja alleen door lachgas gebruik en ik zie dat andere mensen om me heen dit helemaal niet zo ervaren
Tja dit soort dingen krijg je als je te veel van die zooi gebruikt, lachgas verdrijft zuurstof uit je hersenen, daardoor ga je trippen....niet echt best dus vind het nie gek dat je dit soort gekke dingen meemaakt. Sterkte, en blijf asjeblieft ver van die k*t zooi vandaan.
In het begin deed ik wel 2 tanks per avond in mn eentje. En na dat ik geen drang meer had om t vaak te doen, deed ik wel eens om de 2/3 maand 1 tank , samen met iemandHoeveel nam je dan meestal?
Hoeveel ballonnen haal je uit zo'n tank? Ik heb alleen maar ervaring met slagroom patronen.In het begin deed ik wel 2 tanks per avond in mn eentje. En na dat ik geen drang meer had om t vaak te doen, deed ik wel eens om de 2/3 maand 1 tank , samen met iemand
In het begin deed ik wel 2 tanks per avond in mn eentje. En na dat ik geen drang meer had om t vaak te doen, deed ik wel eens om de 2/3 maand 1 tank , samen met iemand
2,5 uur lang ballon achter ballon dus ik denk zon 250 ballonnen..Hoeveel ballonnen haal je uit zo'n tank? Ik heb alleen maar ervaring met slagroom patronen.
Wat je hier hebt geschreven klinkt ook echt logisch.. hetOf die dingen nou 'echt' zijn of niet, het lijkt me sowieso goed om voor nu in ieder geval te stoppen met lachgas en beter nog helemaal.
Zelf heb ik geen ervaring met zulke dingen bij het gebruik van lachgas (mijn gebruik ervan was ook vrij miniem) maar ik heb wel ervaring met kwaadaardig aanvoelende "entiteiten" of misschien beter gezegd energieën die mij over leken te kunnen nemen op psilocybine en LSD icm wiet. En ook ik voelde tegelijk angst en fascinatie hiervoor, waardoor de hint eerst niet aankwam bij mij om mijn gebruik ofwel te stoppen ofwel drastisch te verminderen. En tja, dan moet die boodschap harder en harder worden totdat het wel een keer goed binnendringt, maar dan zit je mogelijk met een trauma dat niet zomaar weggaat.
Persoonlijk denk ik dat het gewoon een keer écht goed mis gaat als je ermee doorgaat. En dat je bezighouden met dergelijke 'occulte' dingen niet goed is voor je geestelijke gezondheid. Als ik jou was zou ik het spul niet meer aanraken en je niet bezighouden met al dat cijfer gedoe. Word je niet beter van.
ja klopt.. t is wel veel maar ik heb er nooit andere drugs bij gebruikt of überhaupt gebruiktAbsurde hoeveelheden. 😶😐
Jezus... Dat had ik niet verwacht...2,5 uur lang ballon achter ballon dus ik denk zon 250 ballonnen..
Wat tot hele nare uitval verschijnselen en andere nare dingen kan leiden inderdaad. Ik zou het even laten checken bij de HA, just to be sure.Jezus... Dat had ik niet verwacht...
Nou ja dan vind ik het ook niet raar dat je vreemde dingen gaat ervaren. Weet je trouwens of het goed zit met je vitamine B12? Want lachgas verminderd de aanwezigheid van B12 in je lichaam. Zeker met zulke enorme hoeveelheden zou je weleens een ernstig tekort kunnen hebben.
Of die dingen nou 'echt' zijn of niet, het lijkt me sowieso goed om voor nu in ieder geval te stoppen met lachgas en beter nog helemaal.
Zelf heb ik geen ervaring met zulke dingen bij het gebruik van lachgas (mijn gebruik ervan was ook vrij miniem) maar ik heb wel ervaring met kwaadaardig aanvoelende "entiteiten" of misschien beter gezegd energieën die mij over leken te kunnen nemen op psilocybine en LSD icm wiet. En ook ik voelde tegelijk angst en fascinatie hiervoor, waardoor de hint eerst niet aankwam bij mij om mijn gebruik ofwel te stoppen ofwel drastisch te verminderen. En tja, dan moet die boodschap harder en harder worden totdat het wel een keer goed binnendringt, maar dan zit je mogelijk met een trauma dat niet zomaar weggaat.
Persoonlijk denk ik dat het gewoon een keer écht goed mis gaat als je ermee doorgaat. En dat je bezighouden met dergelijke 'occulte' dingen niet goed is voor je geestelijke gezondheid. Als ik jou was zou ik het spul niet meer aanraken en je niet bezighouden met al dat cijfer gedoe. Word je niet
Ik denk dat mijn vitamine wel goed zitten ik doe t ook lang niet meer zoveel als ik eerder deed , dus dan valt t mee.. en ja dat klinkt logisch maar ik heb ook avonden gehad dat ik 1 tank deed en geen aparte spacen had dus ja.. of het daar echt aan ligt weet ik ook nietJezus... Dat had ik niet verwacht...
Nou ja dan vind ik het ook niet raar dat je vreemde dingen gaat ervaren. Weet je trouwens of het goed zit met je vitamine B12? Want lachgas verminderd de aanwezigheid van B12 in je lichaam. Zeker met zulke enorme hoeveelheden zou je weleens een ernstig tekort
1 of 2 tanks, dat zijn wel extreme hoeveelheden die je nam hoor. Er wordt al flink gewaarschuwd om niet meer dan een paar ballonnetjes te doen. 10 is al veel.Ik denk dat mijn vitamine wel goed zitten ik doe t ook lang niet meer zoveel als ik eerder deed , dus dan valt t mee.. en ja dat klinkt logisch maar ik heb ook avonden gehad dat ik 1 tank deed en geen aparte spacen had dus ja.. of het daar echt aan ligt weet ik ook niet
Wat je hier hebt geschreven klinkt ook echt logisch.. het
ja klopt.. t is wel veel maar ik heb er nooit andere drugs bij gebruikt of überhaupt gebruikt
Ja je hebt gelijk! Misschien wel handig om te doen inderdaad , dankjewel voor de tip1 of 2 tanks, dat zijn wel extreme hoeveelheden die je nam hoor. Er wordt al flink gewaarschuwd om niet meer dan een paar ballonnetjes te doen. 10 is al veel.
Je kunt trouwens zulke grote B12 tekorten krijgen dat je voorraad niet goed bij kan vullen. Ik moest een keer B12 laten spuiten. Enorme hoeveelheden om mijn voorraad bij te laten vullen (had niets met lachgas te maken).
Zelf weten natuurlijk, maar het zou geen kwaad kunnen om het te checken toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."