Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen slaperige ervaring met phenibut

Een slaperige ervaring met phenibut

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
Phenibut zit vol met suprises haha,

De een word slaperig en de ander weer geil,
Ik heb ook een wat manisch gevoel en de ander weer complete rust.

Iedereen is anders met phenibut, zowel de dosis als de uitwerking in het algemeen.

Gaba-b is magisch, maar super gevoelig.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
E6D54E19-83D9-4019-8DE8-4BAE05CC1231.png
Ik krijg niet bepaald vlinders in mijn buik bij het zien van deze verbinding, en helemaal niet als je er 2 gram van moet eten.

Als ik wil slapen pak ik wel een benzo.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 25255
Ik krijg niet bepaald vlinders in mijn buik bij het zien van deze verbinding, en helemaal niet als je er 2 gram van moet eten.

Als ik wil slapen pak ik wel een benzo.
Klik om te vergroten...
Geloof mij, hier krijg dus echt wel vlinders van in je buik!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ben nu niet thuis.. en ik dacht ik zal ook m'n email maar eens checken voor Trek & Trees..
pheni woensdag besteld.. dus dacht komt wel goed!
is die arme bezorger nog steeds aan het fietsen! 😮
nah, past door de brievenbus.. ligt er vast al! 😅

Screenshot 2021-07-03 at 00.30.07.png
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 25255
Ik krijg niet bepaald vlinders in mijn buik bij het zien van deze verbinding, en helemaal niet als je er 2 gram van moet eten.

Als ik wil slapen pak ik wel een benzo.
Klik om te vergroten...
Benzo addicts zoals een echte junkie.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gympie zei:
ben nu niet thuis.. en ik dacht ik zal ook m'n email maar eens checken voor Trek & Trees..
pheni woensdag besteld.. dus dacht komt wel goed!
is die arme bezorger nog steeds aan het fietsen! 😮
nah, past door de brievenbus.. ligt er vast al! 😅

Bekijk bijlage 25259
Klik om te vergroten...
Mooie fiets.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
PsyTekz zei:
Is phenibut een rc , een medicijn of gewoon een suplement? Kom het overal tegen als ik google maar weet niet of deze legit zijn. Dit is dus vrij te verkrijgen?
Klik om te vergroten...
Het is in ieder geval vrij en legaal te verkrijgen. Meestal wordt het als voedingssupplement aangeboden.

Als ik het goed heb, is het ooit door de Russen ontwikkeld om astronauten rustig te houden.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is phenibut een rc , een medicijn of gewoon een suplement? Kom het overal tegen als ik google maar weet niet of deze legit zijn. Dit is dus vrij te verkrijgen?
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarop had je opgehoopt dat het middel met je zou doen?
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 25255
Ik krijg niet bepaald vlinders in mijn buik bij het zien van deze verbinding, en helemaal niet als je er 2 gram van moet eten.

Als ik wil slapen pak ik wel een benzo.
Klik om te vergroten...
heftig om te zien dat het een bril is om op te zetten dus met anderen woorden dat men nooit zal ontwaken wanneer je dit spul aanraakt. en ik merk het ook lichamelijk op het moment. Voel schokkende bewegingen en gekke GHB handjes ( wat ik dus normaal met de ghb had 3 jaar geleden ). Ik moet bekennen dat je er inderdaad geil van word althans ik dan. en ik heb die nacht de liefde bevrijd in die nacht en heb dus daardoor ook een nacht doorgehaald ( gisternacht. ) is nu mijn tweede nacht dat ik nog steed wakker ben ( voelt opzich niet erg maar ik moet pitten want mijn lichaam verteld het aan mij )

Raar goedje wanneer je om het uur bijpakt en geen tolerantie hebt op dit spul

met andere woorden kijk uit wanneer je verslavings gevoelig bent ( zoals ik, ik was al 3 a 5 jaar van de ghb Speed etc af,.. van dagelijks gebruik gestructueerd ) en nu voelt het alsof ik weer bij 0 begin terwijk lik net op 10 zat als je snapt wat ik bedoel
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hardcore_frk zei:
Het is in ieder geval vrij en legaal te verkrijgen. Meestal wordt het als voedingssupplement aangeboden.

Als ik het goed heb, is het ooit door de Russen ontwikkeld om astronauten rustig te houden.
Klik om te vergroten...
Jah is als door een Rus ontwikkeld om sociale angst te onderdrukken.

nu word het misbruikt door "bodybuilders" ( vaak bodybuilders die onzeker zijn en het componseren met drugs gebruik en a lot of GYM SESSIES .

tegenwoordig word het ook misbruikt door mij wanneer ik morgen er mee door ga. Ik moet er mee kappen.

Wanneer ik geslapen zou hebben en ik neem morgen avond wat zou ik het niet persé erg vinden. Maar wanneer het 3 dagen achter elkaar gebruik kan ik net zo goed weer poly gaan gebruiken en alsvolgd naar een verslavingskliniek wat toch niet gaat helpen.

Wat ik hiermee wil zeggen aan iedereen pehnibut is rare shit net als GHB . ( rare shit bedoel ik heerlijk spul wat een sluipmoordenaar kan zijn net als GHB )

Groetjes J0%huAAH
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vandaag had ik rond 11.00 uur 1,5 gram phenibut genomen. Ik had een klein beetje last van een kater van stimulanten, dus ik dacht zo de nadelen een beetje te kunnen tegengaan. Toen de phenibut om 14.00 uur begon te werken werd ik echt heel moe. Ik kon eigenlijk niet anders dan even op bed gaan liggen slapen. Toen ik wakker werd was het 18.30 uur.

Nu ben ik een klein beetje misselijk, heb ik lichte hoofdpijn en heb ik hetzelfde zware en duffe gevoel wat ik altijd heb als ik een middagdutje heb gedaan.

Dat was het. :grin:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Iets te hoge dosis voor je geweest dan! Ik heb dit vanaf 2 gram.

Edit: lees nu milligram pas?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Neo-Shulginist Ik neem aan dat je 1,5gram bedoeld?

ik heb dit ook wel eens ervaren op 2 gram dat het net iets te hard in sloeg. Moe worden herken ik ook wel bij te hoge dosis. Had bij een te hoge dosis ook misselijkheid bijvoorbeeld. Maar op 1,5gram ga ik heerlijk.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik word meestal de eerste uren juist super actief, op het manische af..

Maar ik neem het eigenlijk ook nooit als ik een kater heb, dus kan dit eigenlijk niet zo goed vergelijken.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#16
heerlijk spul. Ik heb het sinds 16:00 in mijn lichaam gestopt. in die tussentijd heb ik telkens 1 gram bijgenomen in combinatie met guarana pillen van 1200 mg 3 stuks. Ik ben benieuwd hoe het er morgen aan toe gaat in mijn bovenkamer.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blyatman zei:
@Neo-Shulginist Ik neem aan dat je 1,5gram bedoeld?

ik heb dit ook wel eens ervaren op 2 gram dat het net iets te hard in sloeg. Moe worden herken ik ook wel bij te hoge dosis. Had bij een te hoge dosis ook misselijkheid bijvoorbeeld. Maar op 1,5gram ga ik heerlijk.
Klik om te vergroten...
Oh, sorry, ja! Je hebt gelijk. Ik ben nog een beetje slaperig. Dan zit je er al snel een factor 1000 naast :tearsofjoy:

Ik had ook al eerder 1,5 gram genomen en toen werd ik er helemaal niet slaperig van. Het effect lijkt wat dat betreft een beetje afhankelijk van hoe je in je vel zit. Het kan beide kanten op: als je het bijvoorbeeld 's avonds neemt kan je er lekker op slapen. Neem je het 's ochtends, dan kan je er ook lekker op werken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."