Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport eerste keer truffels

Tripreport eerste keer truffels

40 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Cerberus zei:
Neen. Je tript op exact dezelfde stof. Het is gewoon hoeveel je binnen krijgt van de stof die verschilt tussen de soorten.
Klik om te vergroten...
Ja dat bedoel ik ook.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Om er de beste trip uit te halen kun je er het beste gwn goed op klein kauwen en dan opeten😬
Maar toch een leuke eerste ervaring zo toch! Mijn eerste keer viel ook reuse mee alleen als ik me heel goed op een muur of plafond focusde kon ik visuals zien maar kleren waren wel een stuk feller zag ik alleen al aan me telefoon
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Om er de beste trip uit te halen kun je er het beste gwn goed op klein kauwen en dan opeten😬
Maar toch een leuke eerste ervaring zo toch! Mijn eerste keer viel ook reuse mee alleen als ik me heel goed op een muur of plafond focusde kon ik visuals zien maar kleren waren wel een stuk feller zag ik alleen al aan me telefoon
Klik om te vergroten...
Ja, de volgende keer zal ik ze opeten voor de zekerheid. En kleuren waren bij mij ook heel intens. Ik keek naar een kaleidoscoop filmpje en die kleuren waren zo mooi!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Fijn als eerste beleving, vrij braafjes allemaal, maar wees blij, liever zo'n beleving, dan dat je direct hevig trip ervaart, waar angst en bad trip om de hoek loert. Misschien dat er thee v zetten, ook mildere trip geeft. Ik kauwde ze letterlijk tot moes in mn mond en dan doorslikken, die overheerlijke smaak...not😝 Bij mij was mijn eerste trip op magic truffs/paddo's eigenlijk meteen giga intense trip van 8u, met lange na-effecten. En eigenlijk alle trips erna evenzeer, waarbij ik echt weg weg was, closed eyes, zeer diepe innerlijke trips, met levensveranderende belevenissen.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nihilist88 zei:
Fijn als eerste beleving, vrij braafjes allemaal, maar wees blij, liever zo'n beleving, dan dat je direct hevig trip ervaart, waar angst en bad trip om de hoek loert. Misschien dat er thee v zetten, ook mildere trip geeft. Ik kauwde ze letterlijk tot moes in mn mond en dan doorslikken, die overheerlijke smaak...not😝 Bij mij was mijn eerste trip op magic truffs/paddo's eigenlijk meteen giga intense trip van 8u, met lange na-effecten. En eigenlijk alle trips erna evenzeer, waarbij ik echt weg weg was, closed eyes, zeer diepe innerlijke trips, met levensveranderende belevenissen.
Klik om te vergroten...
Zo das een lange tijd 8 uur. En ben wel blij dat het goed ging, maar een intense trip zou ik de volgende keer niet erg vinden hoor. Gewoon opbouwen met stapjes.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#6
whitesugar zei:
Maar omdat dat heel lang kan duren wou ik eerst voor truffels gaan omdat die wat korter duren
Klik om te vergroten...
Ik vind de 2 echt totaal een andere werking hebben.
Lsd is veel meer gecontroleerd..
Met paddos kan je echt in zo een waas zitten als dronken zijn of mdma op hebben.
Met Lsd ben ik helemaal helder en maak het allemaal bewust mee.

Lsd is echt geweldig het is jammer dat ik nu niet echt een moment heb om het te doen.
Heb er wel weer zin in...
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jumping Jack zei:
Ik vind de 2 echt totaal een andere werking hebben.
Lsd is veel meer gecontroleerd..
Met paddos kan je echt in zo een waas zitten als dronken zijn of mdma op hebben.
Met Lsd ben ik helemaal helder en maak het allemaal bewust mee.

Lsd is echt geweldig het is jammer dat ik nu niet echt een moment heb om het te doen.
Heb er wel weer zin in...
Klik om te vergroten...
Ik had dan truffels he, maar zijn allebei hetzelfde volgensmij.

En hoezo kun je het moment niet vinden? Ik heb hier ook heel lang mee gewacht omdat ik het eerst liever niet alleen deed. Uiteindelijk toch besloten het gewoon te doen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blikje Pløp zei:
Liever een eerste keer een wat te lichte trip dan een te heftige toch?
Klik om te vergroten...
Noot: zeg dat wel....
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Noot: zeg dat wel....
Klik om te vergroten...
Mijn eerste keer was mijn intentie een hele lichte trip (na een behoorlijk heftige Ayahuasca reis). Ik kreeg letterlijk een heel lichte trip: ergerde me eraan dat m'n huiskamer niet donkerder kon, zelfs met m'n ogen dicht was het heel licht! Tot ik mijn ogen open deed en erachter kwam dat het helemaal niet zo licht was binnen. Dat was dan ook ongeveer alles wat ik ervaren heb haha
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#10
whitesugar zei:
Ik had dan truffels he, maar zijn allebei hetzelfde volgensmij.
Klik om te vergroten...
Het is sws niet het zelfde!
Het is een vergelijkbare trip maar als je veel neemt is het toch echt wat anders.
Zoals ik boven al zei de een heeft meer een waas en LSD is toch echt een heldere trip je bent er echt bij.

whitesugar zei:
En hoezo kun je het moment niet vinden? Ik heb hier ook heel lang mee gewacht omdat ik het eerst liever niet alleen deed. Uiteindelijk toch besloten het gewoon te doen.
Klik om te vergroten...
Je moet het doen met de juiste mensen op de juiste plek.
Mijn beste vriend en ik hebben in de lockdown echt een paar stevige trips gedaan 5 zegels + en hij is er even klaar mee.
En ik ben net even druk deze 2 maanden met een verhuizingen enzo.
dus ja zit er even niet in en wil een groepje van 4 vinden om het te doen 2 jongens en 2 meiden is het leukst vind ik.
Al moet ik wel zeggen dat vrouwen de trip wat beladen kunnen maken en mannen het licht houden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jumping Jack zei:
Je moet het doen met de juiste mensen op de juiste plek.
Mijn beste vriend en ik hebben in de lockdown echt een paar stevige trips gedaan 5 zegels + en hij is er even klaar mee.
En ik ben net even druk deze 2 maanden met een verhuizingen enzo.
dus ja zit er even niet in en wil een groepje van 4 vinden om het te doen 2 jongens en 2 meiden is het leukst vind ik.
Al moet ik wel zeggen dat vrouwen de trip wat beladen kunnen maken en mannen het licht houden.
Klik om te vergroten...
Trip je nooit alleen?

Het wegvallen van de sociale factor zorgt (of kan zorgen) voor meer nadruk op introspectie. Ook ben je dan niet afhankelijk van anderen en hun tijdschema.

Wil niet zeggen dat samen trippen niet hartstikke leuk is en geen mooie diepe inzichten kan geven!
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Trip je nooit alleen?

Het wegvallen van de sociale factor zorgt (of kan zorgen) voor meer nadruk op introspectie. Ook ben je dan niet afhankelijk van anderen en hun tijdschema.

Wil niet zeggen dat samen trippen niet hartstikke leuk is en geen mooie diepe inzichten kan geven!
Klik om te vergroten...
Oow, dit wist ik niet eens haha.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Trip je nooit alleen?

Het wegvallen van de sociale factor zorgt (of kan zorgen) voor meer nadruk op introspectie. Ook ben je dan niet afhankelijk van anderen en hun tijdschema.

Wil niet zeggen dat samen trippen niet hartstikke leuk is en geen mooie diepe inzichten kan geven!
Klik om te vergroten...
Hey mindless ik heb een aantal keer alleen getript.
Dan heb ik mijn momenten dus wel dat ik even diep kan gaan maar ik ben echt een sociaal dier.
Dan zit ik toch weer online op me telefoon en merk ik dat ik op zoek ben naar iets.
Dat vind ik maar niks.

Als ik met mensen trip ben ik meestal mijn telefoon kwijt.
Die zit dan tussen de bank ergens of ik weet geeneens waar.
Ik heb wel eens gehad dat iemand mij 8 uur lang zat te appen voor mijn adres van mijn nieuwe woning omdat hij na zijn werk ook zou komen.
Maar als ik met mensen ben dan vergeet ik de online wereld en dat vind ik heerlijk.

Ik lees wel eens op dit forum of op reddit dat mensen in een trip zitten en dan online mensen vragen voor goede muziek of video's dan denk ik ook bij mezelf ga lekker trippen en wat zit je op zo een forum te kijken.

Als ik die inzichten wil dan zonder ik me af van de rest en kan ik best wel even een tijdje alleen zijn.
Maar uiteindelijk is het delen van een trip fijner en voor mij noodzakelijk

Dit vind ik ook met MDMA zo.
GHB neem ik wel veel alleen omdat ik dagen er op door ga.
Maar in het algemeen doe ik trippen of hard spacen met meerdere mensen en gebruik ik weinig alleen.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jumping Jack zei:
Hey mindless ik heb een aantal keer alleen getript.
Dan heb ik mijn momenten dus wel dat ik even diep kan gaan maar ik ben echt een sociaal dier.
Dan zit ik toch weer online op me telefoon en merk ik dat ik op zoek ben naar iets.
Dat vind ik maar niks.

Als ik met mensen trip ben ik meestal mijn telefoon kwijt.
Die zit dan tussen de bank ergens of ik weet geeneens waar.
Ik heb wel eens gehad dat iemand mij 8 uur lang zat te appen voor mijn adres van mijn nieuwe woning omdat hij na zijn werk ook zou komen.
Maar als ik met mensen ben dan vergeet ik de online wereld en dat vind ik heerlijk.

Ik lees wel eens op dit forum of op reddit dat mensen in een trip zitten en dan online mensen vragen voor goede muziek of video's dan denk ik ook bij mezelf ga lekker trippen en wat zit je op zo een forum te kijken.

Als ik die inzichten wil dan zonder ik me af van de rest en kan ik best wel even een tijdje alleen zijn.
Maar uiteindelijk is het delen van een trip fijner en voor mij noodzakelijk

Dit vind ik ook met MDMA zo.
GHB neem ik wel veel alleen omdat ik dagen er op door ga.
Maar in het algemeen doe ik trippen of hard spacen met meerdere mensen en gebruik ik weinig alleen.
Klik om te vergroten...
Oow wat gek, ik heb met trippen niet dat ik graag mijn telefoon erbij pak. Vooral omdat het scherm bij mij in 3d was vooral de eerste keer 2cb haha dus veel moeite met typen.. heb het scherm de laatste keer wel even in mijn hand gehad maar vond het lekkerder om te zweven op de bank.

En ik kan ook dagen doorgaan op ghb als het moet maar doe ik niet meer..
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#15
whitesugar zei:
vooral de eerste keer 2cb haha
Klik om te vergroten...
Ja de eerste paar keer zou dat niet snel gebeuren maar ik ben een ervaren tripper en gebruiker van allerlei dus dan is dat ondekken een beetje weg en ben ik best wel bij de tijd en bewust.

whitesugar zei:
En ik kan ook dagen doorgaan op ghb als het moet maar doe ik niet meer..
Klik om te vergroten...
Heel goed! In principe ga ik nog steeds fout om met ghb.
Maar ik maak het niet al te bond.
Ik stop altijd wel, ik kan me altijd slecht voorstellen hoe iemand weken lang kan doorgaan met een drugs laat staan maanden of jaren.
Al snel voel ik me vies of wil ik gewoon lekker slapen en even rusten of lekker eten.
Gelukkig maar want anders was ik aan alles verslaafd hahaha.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jumping Jack zei:
Ja de eerste paar keer zou dat niet snel gebeuren maar ik ben een ervaren tripper en gebruiker van allerlei dus dan is dat ondekken een beetje weg en ben ik best wel bij de tijd en bewust.


Heel goed! In principe ga ik nog steeds fout om met ghb.
Maar ik maak het niet al te bond.
Ik stop altijd wel, ik kan me altijd slecht voorstellen hoe iemand weken lang kan doorgaan met een drugs laat staan maanden of jaren.
Al snel voel ik me vies of wil ik gewoon lekker slapen en even rusten of lekker eten.
Gelukkig maar want anders was ik aan alles verslaafd hahaha.
Klik om te vergroten...
Ik snap zelf ook niet hoe mensen zo lang door kunnen gaan op drugs. Als ik een nachtje pep doe ben ik al helemaal kapot. De enigste drugs waar ik wel lang op door kan gaan is raar genoeg ghb bij mij. Vandaar ook het gevaar.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#17
whitesugar zei:
Als ik een nachtje pep doe ben ik al helemaal kapot. De enigste drugs waar ik wel lang op door kan gaan is raar genoeg ghb bij mij. Vandaar ook het gevaar.
Klik om te vergroten...
Die combinatie is erg waar dus veel verslaafd aan zijn.
Pep en ghb...
Heb wel eens meegemaakt dat ik begon te hallucineren elke keer en toen pas besefde dat ik al 3 dagen bezig ben en bijna niet heb geslapen.
Dan kap ik er ook meteen mee.. Maar dat kan wel snel gaan.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fijne eerste kennismaking! leuk om te lezen:) Dat moeite met opkomen herken ik wel, heb ik ook vaak gehad, soort acclimatisatie waar je soms echt even 'doorheen' moet, zowel mentaal als fysiek (misselijk bijvoorbeeld) variërend in mate van onprettigheid.

de ervaring kan per trip behoorlijk of zelfs totaal verschillen, waarbij de dosering de diepte van de trip (en ook het opkomst proces) flink beïnvloed. dus prima laag beginnen. Met zelfde respect benaderen als LSD wat dat betreft. Verder natuurlijk jijzelf en setting die het trip verloop
samen met dosis vorm geven. Maar ook; waar focus je op? Zo veel te ontdekken en inzichten te krijgen met je nieuwe senses en brein paden):)

Was de connectie met je kat anders vroeg ik me af? de connectie met levende wezens vind ik erg bijzonder altijd, planten, bomen. Zo kon ik me bijvoorbeeld echt 'plant' of vegetatie voelen af en toe lol.

Heel bijzondere ervaringen gehad, ik deed ook meestal truffels, philosopher's stone. Het effect van truffels, en die met name vond ik meestal meer introspectief, diepe inzichten t.o.v. paddo's meer naar buiten gericht, sensory input.. Wat betreft visuals zijn die met truffels wat minder (aanwezig, belangrijk/op de voorgrond) dan bij sommige paddo soorten, maar ze komen zeker.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#19
djiego zei:
Fijne eerste kennismaking! leuk om te lezen:) Dat moeite met opkomen herken ik wel, heb ik ook vaak gehad, soort acclimatisatie waar je soms echt even 'doorheen' moet, zowel mentaal als fysiek (misselijk bijvoorbeeld) variërend in mate van onprettigheid.

de ervaring kan per trip behoorlijk of zelfs totaal verschillen, waarbij de dosering de diepte van de trip (en ook het opkomst proces) flink beïnvloed. dus prima laag beginnen. Met zelfde respect benaderen als LSD wat dat betreft. Verder natuurlijk jijzelf en setting die het trip verloop
samen met dosis vorm geven. Maar ook; waar focus je op? Zo veel te ontdekken en inzichten te krijgen met je nieuwe senses en brein paden):)

Was de connectie met je kat anders vroeg ik me af? de connectie met levende wezens vind ik erg bijzonder altijd, planten, bomen. Zo kon ik me bijvoorbeeld echt 'plant' of vegetatie voelen af en toe lol.

Heel bijzondere ervaringen gehad, ik deed ook meestal truffels, philosopher's stone. Het effect van truffels, en die met name vond ik meestal meer introspectief, diepe inzichten t.o.v. paddo's meer naar buiten gericht, sensory input.. Wat betreft visuals zijn die met truffels wat minder (aanwezig, belangrijk/op de voorgrond) dan bij sommige paddo soorten, maar ze komen zeker.
Klik om te vergroten...
De connectie met mijn kat was wel anders ja. Ik weet het niet precies meer, vond hem heel aardig haha. En had ook het idee dat ie wel doorhad dat ik aan het trippen was maar kan ook dat ik dat dacht door het trippen? Weet het niet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jumping Jack zei:
Hey mindless ik heb een aantal keer alleen getript.
Dan heb ik mijn momenten dus wel dat ik even diep kan gaan maar ik ben echt een sociaal dier.
Dan zit ik toch weer online op me telefoon en merk ik dat ik op zoek ben naar iets.
Dat vind ik maar niks.

Als ik met mensen trip ben ik meestal mijn telefoon kwijt.
Die zit dan tussen de bank ergens of ik weet geeneens waar.
Ik heb wel eens gehad dat iemand mij 8 uur lang zat te appen voor mijn adres van mijn nieuwe woning omdat hij na zijn werk ook zou komen.
Maar als ik met mensen ben dan vergeet ik de online wereld en dat vind ik heerlijk.

Ik lees wel eens op dit forum of op reddit dat mensen in een trip zitten en dan online mensen vragen voor goede muziek of video's dan denk ik ook bij mezelf ga lekker trippen en wat zit je op zo een forum te kijken.

Als ik die inzichten wil dan zonder ik me af van de rest en kan ik best wel even een tijdje alleen zijn.
Maar uiteindelijk is het delen van een trip fijner en voor mij noodzakelijk

Dit vind ik ook met MDMA zo.
GHB neem ik wel veel alleen omdat ik dagen er op door ga.
Maar in het algemeen doe ik trippen of hard spacen met meerdere mensen en gebruik ik weinig alleen.
Klik om te vergroten...
Oeps vergeten te reageren.

Dat gevoel van constant op zoek zijn naar iets, heb ik ook. Dat is wat je hier op aarde houdt. Inderdaad geen prettig gevoel maar als ik daar doorheen weet te zitten in alle intensiteit, kan ik een diepe introspectieve ervaring hebben waarin ik even uit de aardse dimensie stap en in de transcendentale - goddelijke zou ik durven zeggen - dimensie, welke ik ervaar als vele malen echter dan mijn leven hier op aarde. Het is Thuis, met een hoofdletter T. De hemel, hoe je het ook zou willen noemen, in die richting.

Voor mij is het het meest fascinerende fenomeen dat er bestaat, deze ervaring. Dat ik een niveau boven deze werkelijkheid wakker wordt.

Ik hou ook erg van trippen met anderen. Ik heb er hilarische, maar ook prachtige ervaringen mee gehad. Maar alleen trippen fascineerde me altijd veel meer. Maar misschien heb ik de juiste tripbuddy nog niet meegemaakt, waarmee ik dit samen kan beleven. Dat zou kunnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."