#1
Hebben jullie al wel eens een nare ervaring gehad met psychedelica?
- Ja hoor. Ik denk zelfs dat bijna iedereen wel al eens een badtrip meegemaakt heeft. Al zullen de interpretaties van "bad" wel variëren denk ik.
Ik noem het eerder "minder geslaagd" dan werkelijk bad.
- Ja hoor. Ik denk zelfs dat bijna iedereen wel al eens een badtrip meegemaakt heeft. Al zullen de interpretaties van "bad" wel variëren denk ik.
Ik noem het eerder "minder geslaagd" dan werkelijk bad.