#1
Inderdaad vreemd dat ze bij de smartshop je aanraden om meteen voor de volle 15 gram te gaan. Ik had voor mijn eerste trip 7,5gr en dat was voor mij meer dan genoeg, ik kon leren wennen aan het gevoel en de effecten zonder dat het me overweldigde.
Toch wel knap dat je je er gewoon doorheen hebt geslagen, dat is echt niet makkelijk! En fijn om te lezen dat je het uiteindelijk wel kon waarderen en dat je zo verstandig was om tripsitters erbij te hebben. Ik hoop voor je dat je het op een dag nog een keer durft te proberen en er dan wel helemaal van kunt genieten![:)]()
Toch wel knap dat je je er gewoon doorheen hebt geslagen, dat is echt niet makkelijk! En fijn om te lezen dat je het uiteindelijk wel kon waarderen en dat je zo verstandig was om tripsitters erbij te hebben. Ik hoop voor je dat je het op een dag nog een keer durft te proberen en er dan wel helemaal van kunt genieten