Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gisteren heb ik voor het eerst 2C-B gebruikt met mijn vriend in een hotel. We hebben de pillen laten testen en er zat 11mg in. Ik verwachte hierdoor geen visuals. Na 3 kwartier kickte de 2C-B al flink in en ik had extreem veel visuals. Alles ademde, ik zag overal patronen en ook gezichten vervormden. Ik ervaarde totaal geen euforisch gevoel, maar ik was ook niet angstig. Ik begrijp niet dat ik zo hard heb getript op 11mg. Iemand een idee? Ik wil het graag nog een keer proberen, maar ik ben bang dat het dan weer meteen zo heftig is. Ik heb de pil in een keer genomen."
"Hoi allemaal, Komend weekend gaan we met een paar vrienden xtc gebruiken en nadat de xtc is uitgewerkt willen er een aantal ketamine gaan gebruiken. Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar met een paar anderen ben ik tripsitter. Heeft er iemand tips voor het tripsitten bij ketamine gebruik?"
"Ik ben zeker van plan om nog een keer truffels te gebruiken nu ik weet wat mij te wachten kan staan! Ik merkte na die 1,5 uur inderdaad goed dat ik het gewoon over me heen moest laten komen."
"whitesugar zei: Denk het niet. Was wel heel mooi hoor, maar gebeurde niet zo veel dat ik er over wil schrijven. Maar kan altijd nog een korte doen als zoveel mensen er naar vragen haha. Klik om te vergroten... Ik ben benieuwd!"
"Bij LSD raak je de sturing snel kwijt toch?"
"Lijkt me echt leuk om een keer naar buiten te gaan op 2C-B! Tot nu toe heb ik het alleen op een hotelkamer gedaan. Dat is toch wel even een hele andere setting."
"Bedankt voor de info! Niemand heeft nog ervaring met ketamine. Het plan is om te gebruiken als de mdma ver is uitgewerkt. En inderdaad kleine dosissen"
"We hebben een precisie weegschaaltje dus dat komt wel goed! Hoe zit het trouwens met de dosering stapelen? Ik heb een paar keer gehoord dat je nooit meer mag bijpakken dan je eerste dosis. Klopt dit? En waarom is dat dan?"
"Spyro zei: Als je slapeloosheid wil tegenhouden moet je geen speed nemen. Klik om te vergroten... Ik benoem ook nergens dat ik slapeloosheid wil tegenhouden, hier heb ik dus helemaal niks aan"
"Geneesmiddel zei: Een recreatieve dosis is z'n 30-40mg en 50mg of hoger in 1 bom ga je flink hard met de negatieve effecten die daar bijhoren. Je bent met 1 bommetje wel 5/6 uur zoet. Als je denkt nou ik wil veel langer dan dat onder invloed zijn, dan kan je een bommetje pakken aan de lage kant en een aantal uren uur later nog een keer. Meer dan twee is niet nodig, omdat speed oraal al superlang werkt. Met 1 niet al te grote bom kan ik meestal 12 uur niet slapen. Doe je hogere hoeveelheden of meer achter elkaar, dan kan je daar idd makkelijk 24 uur of meer van maken. Dit is uitgaande van pure speed, als je dus de helft caffeine hebt dan doe je het keer twee, heb je 1/3de caffeine dan keer drie etc Veel plezier daar! Klik om te vergroten... Nice, thanks! Dan ga ik het bij maximaal 2 bommetjes houden"