#1
Kotsen en hallucinaties op 6apb herken ik beiden
vind de trippy effecten wel leuk ![:)]()
Ja dat weet ik hoor, maar ik heb echt de 6apb zoveel mogelijk laten uitwerken voordat ik de 3mmc nam.Klinkt als een geslaagd feestje.
6 APB combineren met een andere drugs wordt wel beetje afgeraden. Kan de trippy niet komen door de 3mmc?
Ja, ik was bij rave rebels.Jammer van het kotsen maar het klinkt alsof je het leuk hebt gehad. Was dit in België toevallig? Want in NL mag er niks na 00:00.
Dat trippy gedeelte van 6-apb herken ik ook. Lichte visuele effecten, als je er op let.
Ja, trippy vind ik ook wel leuk. Het was niet zo intens dat het te heftig was ofzo.Kotsen en hallucinaties op 6apb herken ik beidenvind de trippy effecten wel leuk
![]()
Ja ken het het gevoel na kotsen. Toen ik nog xtc deed had ik dat ook weleens. Daarna voel je je kiplekker.Ja, ik was bij rave rebels.
En kotsen was minder maar verder geen probleem ofzo want daarna was de misselijkheid ook voorbij en die maakte plaats voor euforie! Wat mij trouwens ook best wel verbaasd dat die nog zo intens en lang aanwezig was, omdat ik nog geen 2 maand pauze heb gehad (ik weet het, ook niet goed maar dit festival was een spontaan idee)
Nouja, vaak als ik op xtc begin met kotsen blijf ik juist kotsen. Maar gelukkig was dit nu niet het geval.Ja ken het het gevoel na kotsen. Toen ik nog xtc deed had ik dat ook weleens. Daarna voel je je kiplekker.
Ik denk dat als je geen gewoonte maakt van 2 maanden, dat het voor een keer geen ramp is.
Ja hier hetzelfde, iedereen was blij! Op een enkeling na die niet zo blij was en iets had van: wat moet ik hier 😂 voor de rest was eigenlijk iedereen blij aan het dansen!Leuk om te lezen hoe je het hebt beleefd en dat de combinatie van dit lange feest met 6-apb zo goed is bevallen.
Heerlijk dat je je zo open voelde.
Wij waren vrijdag op hetzelfde feest en zaten aan de xtc wat ook uitstekend is bevallen.
Het was een ongelofelijk goede techno party met zoveel blije mensen.
Hier krijg ik FOMO van. En sober october duurt nog best langLeuk om te lezen hoe je het hebt beleefd en dat de combinatie van dit lange feest met 6-apb zo goed is bevallen.
Heerlijk dat je je zo open voelde.
Wij waren vrijdag op hetzelfde feest en zaten aan de xtc wat ook uitstekend is bevallen.
Het was een ongelofelijk goede techno party met zoveel blije mensen.
Fomo watte?Hier krijg ik FOMO van. En sober october duurt nog best lang![]()
It's real: https://en.wikipedia.org/wiki/Fear_of_missing_outFomo watte?
oeff rave rebels, wat een line-up joh. Perfect festival voor een eerste x. Ik ga vrijdag bij Awakenings x Reinier Zonneveld ook aan de 6apb, mag hopen dat het net zo'n geslaagde trip mag worden als de jouweJa, ik was bij rave rebels.
En kotsen was minder maar verder geen probleem ofzo want daarna was de misselijkheid ook voorbij en die maakte plaats voor euforie! Wat mij trouwens ook best wel verbaasd dat die nog zo intens en lang aanwezig was, omdat ik nog geen 2 maand pauze heb gehad (ik weet het, ook niet goed maar dit festival was een spontaan idee)
Jeetje, ze verzinnen tegenwoordig altijd wel wat nieuws. Maar dit gevoel ken ik ja, ik ben vroeger zo vaak niet naar feestjes gegaan. Ik ging nooit uit toen ik jong was, en dit vind ik zo jammer nu. Festivals eigenlijk ook nooit veel gedaan, dit was mijn 2e ooit en mijn 1e techno festival, wat klinkt dat anders op een festival!
Oow wat leuk, veel plezier! ja reinier was hier ook aanwezig. En hoop dat het ook zo'n goede ervaring word ja.oeff rave rebels, wat een line-up joh. Perfect festival voor een eerste x. Ik ga vrijdag bij Awakenings x Reinier Zonneveld ook aan de 6apb, mag hopen dat het net zo'n geslaagde trip mag worden als de jouwe
Xtc wil ik ook een keer op een festival proberen! En ik heb nog even bij degene gezeten waar ik mee naar het festival was, heb hier stiekem nog wel wat dingen gebruikt 😬 en dat mag ik vandaag voelen!Fijn dat je een leuk feestje heb gehad, leuk om te lezen!
Zelf geen ervaring met 6apb ik neem altijd xtc op festivals
Heb je nog ge afterd of zijn jullie na het feestje gelijk richting huis gegaan?
Klinkt ieder geval zo als een waardig weekend geweest
Volgende keer gewoon weer een hardcore feest😜
Ik moet van xtc ook altijd kotsen...Oef... dilemma! Ik heb hier 6abp liggen en ga vandaag naar festival, maar als ik ergens géén zin in heb, is het misselijk zijn en kotsen. Ik houd het vandaag toch maar op mollie denk ik
De bewering dat je serotonine zou opraken na een keertje drugs gebruiken is ook nogal een oversimplificatie. In de praktijk zal het inderdaad wel nog een aantal keer achter elkaar blijven werken. Maar de vraag is dan of je ooit nog wel dezelfde ervaring kunt hebben. Veel xtc-gebruikers klagen dat ze na tientallen keren niet meer zo kunnen genieten van de drug. Daarom kun je er maar beter zuinig op zijn en dergelijke middelen alleen nemen op speciale gelegenheden. In die zin is de 6-wekenregel heel nuttig om jezelf te dwingen om in ieder geval anderhalve maand niet weer zoiets te doen.Ja, ik was bij rave rebels.
En kotsen was minder maar verder geen probleem ofzo want daarna was de misselijkheid ook voorbij en die maakte plaats voor euforie! Wat mij trouwens ook best wel verbaasd dat die nog zo intens en lang aanwezig was, omdat ik nog geen 2 maand pauze heb gehad (ik weet het, ook niet goed maar dit festival was een spontaan idee)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."