Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport tweede keer truffels "hemel op aarde"

Tripreport tweede keer truffels "hemel op aarde"

140 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
whitesugar zei:
Sorry als het een beetje veel tekst is, maar dit is zeker wel iets om op te schrijven. Dit heeft mijn leven verandert.
Klik om te vergroten...
Love it!!! Klinkt als een fantastische trip, heel leuk om te lezen! Ik heb zelf al vaker 15g of meer gedaan, maar ben nog nooit zo diep geweest als jij (en dus stiekem een beetje jaloers😜). Antwoorden op vragen, inzichten en leren wat er na de dood is (klinkt piecie als na een ego death maar heb da zelf nooit gehad, zou je t zelf zo beschrijven?)... Super sick. Wat heerlijk om te lezen dat je je bijna alleenmaar mega euforisch hebt gevoeld! Zelfs op donkere muziek inderdaad, dan zat je er echt lekker in of nie? En dat intense herken ik wel heuuuuul erg. Had zelf dat t voelde alsof alles gewoon te snel ging en te veel info was ofzo. ..
Ik hoop zelf ook binnenkort een echt goede lsd trip te hebben voor het semi-eerst. Ben benieuwd naar jouw ervaringen. Maar geniet eerst maar lekker van deze afterglow inderdaad!

whitesugar zei:
Ik ben nu voor de hele dosis van 15 gram gegaan, omdat ik de vorige trip van 12 gram het net niet vond en ik geen vissuals had.
Klik om te vergroten...
Ahhhh ik dacht dat je gisteren een heel doosje van 22g bedoelde, sorry!

whitesugar zei:
Ik heb rond 21.45 de truffels ingenomen, met veel moeite.. ik moest echt doorzetten, want het was zo smerig dat ik bijna over me nek ging. Maar ik hoorde dat je zo goed mogelijk moest kauwen zodat het goed word opgenomen en om misselijkheid te voorkomen.
Klik om te vergroten...
😂😂 Classic wel. Ik neem ze tegenwoordig met droge melbatoastjes... Werkt top voor me.

whitesugar zei:
Heel mijn leven heb ik hippies al best raar gevonden. De manier van doen, ik dacht gewoon van doe maar normaal. Maar toen besefte ik mij dat hippies zo doen omdat ze de hemel gevonden hebben en ik op dat moment ook een hippie was, en dat ik de hemel gevonden had.
Klik om te vergroten...
Hahahaha moest ook lachen om deze, you become what you despise😂 Ik ben groot fan van hippies dus je bent altijd welkom hier hahahah
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Love it!!! Klinkt als een fantastische trip, heel leuk om te lezen! Ik heb zelf al vaker 15g of meer gedaan, maar ben nog nooit zo diep geweest als jij (en dus stiekem een beetje jaloers😜). Antwoorden op vragen, inzichten en leren wat er na de dood is (klinkt piecie als na een ego death maar heb da zelf nooit gehad, zou je t zelf zo beschrijven?)... Super sick. Wat heerlijk om te lezen dat je je bijna alleenmaar mega euforisch hebt gevoeld! Zelfs op donkere muziek inderdaad, dan zat je er echt lekker in of nie? En dat intense herken ik wel heuuuuul erg. Had zelf dat t voelde alsof alles gewoon te snel ging en te veel info was ofzo. ..
Ik hoop zelf ook binnenkort een echt goede lsd trip te hebben voor het semi-eerst. Ben benieuwd naar jouw ervaringen. Maar geniet eerst maar lekker van deze afterglow inderdaad!
Klik om te vergroten...
Je kunt het wel een egodeath noemen denk ik ja. Al was het niet alsof ik echt heel veel zag op zo'n moment zoals mensen het wel eens omschrijven, maar het was alsof ik als gevoel of geest dood ging en hoogtepunten kreeg. Moeilijk uit te leggen..

En kwa rock muziek ging ik wel lekker inderdaad. Maar ik moet zeggen dat toen ik een wat meer hardrock liedje op had dat dit iets te donker was voor mij en ik wat teveel na ging denken.

En leuk dat je gaat trippen op lsd, veel plezier alvast!
ljuv zei:
Ahhhh ik dacht dat je gisteren een heel doosje van 22g bedoelde, sorry!
Klik om te vergroten...
Haha, nee joh. Dan was ik echt dood geweest denk ik! 😅😂
ljuv zei:
😂😂 Classic wel. Ik neem ze tegenwoordig met droge melbatoastjes... Werkt top voor me.
Klik om te vergroten...
Wat zijn dit?
ljuv zei:
Hahahaha moest ook lachen om deze, you become what you despise😂 Ik ben groot fan van hippies dus je bent altijd welkom hier hahahah
Klik om te vergroten...
Haha, het is echt zo. Vroeger moest ik altijd lachen om die hippies die zo gek stonden te dansen, en gister was ik er zelf een 😅😂 hoe ik in de woonkamer stond te dansen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
whitesugar zei:
Je kunt het wel een egodeath noemen denk ik ja. Al was het niet alsof ik echt heel veel zag op zo'n moment zoals mensen het wel eens omschrijven, maar het was alsof ik als gevoel of geest dood ging en hoogtepunten kreeg. Moeilijk uit te leggen..
Klik om te vergroten...
Klinkt heel vet om te hebben meegemaakt! En dat het niet exact was zoals andere het omschreven zegt niets toch, lijkt me? Jouw omschrijving klinkt wel als heel prettig! Weinig ongemak voor je hier kwam zegmaar... Misschien ga ik er maar een voorbeeld aan nemen😇

whitesugar zei:
En kwa rock muziek ging ik wel lekker inderdaad. Maar ik moet zeggen dat toen ik een wat meer hardrock liedje op had dat dit iets te donker was voor mij en ik wat teveel na ging denken.
Klik om te vergroten...
Juaaaah niet heel verrassend lijkt me toch? Kan muziek bij mij nuchter al teweegbrengen, maar aan de psychedelica al heulemaal🤯

whitesugar zei:
En leuk dat je gaat trippen op lsd, veel plezier alvast!
Klik om te vergroten...
Mercikes, aan jou hetzelfde!

whitesugar zei:
Wat zijn dit?
Klik om te vergroten...
Van die toastjes waar je kaas op kan doen enzo... Werken ook mega goed tegen kots katers!!!! Als je ze droog eet dan natuurlijk(zie mn screenshot).

whitesugar zei:
Haha, het is echt zo. Vroeger moest ik altijd lachen om die hippies die zo gek stonden te dansen, en gister was ik er zelf een 😅😂 hoe ik in de woonkamer stond te dansen.
Klik om te vergroten...
Hahaha ah wat heeeeeelijk, zo vrij voelen en blij en dat uiten💕
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Klinkt heel vet om te hebben meegemaakt! En dat het niet exact was zoals andere het omschreven zegt niets toch, lijkt me? Jouw omschrijving klinkt wel als heel prettig! Weinig ongemak voor je hier kwam zegmaar... Misschien ga ik er maar een voorbeeld aan nemen😇
Klik om te vergroten...
Ik moet zeggen dat het misschien niet voor iedereen is weggelegd zo intens te trippen. Het was namelijk wel heel intens soms, maar doordat als ik het gevoel kreeg een beetje angstig te worden en ik dat accepteerde ging het allemaal goed gelukkig. Maar ik kan begrijpen dat sommige mensen hier wel een bad trip op kunnen krijgen.
ljuv zei:
Juaaaah niet heel verrassend lijkt me toch? Kan muziek bij mij nuchter al teweegbrengen, maar aan de psychedelica al heulemaal🤯


Mercikes, aan jou hetzelfde!
Klik om te vergroten...
Dankje!
ljuv zei:
Van die toastjes waar je kaas op kan doen enzo... Werken ook mega goed tegen kots katers!!!! Als je ze droog eet dan natuurlijk(zie mn screenshot).
Klik om te vergroten...
Oow die dingen, ik noem ze gewoon toastjes (simpele fries 😂)
ljuv zei:
Hahaha ah wat heeeeeelijk, zo vrij voelen en blij en dat uiten💕
Klik om te vergroten...
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooie tripreport! goed omschreven ook ik denk dat iedereen die ooit truffels heeft gedaan zich hier wel in terug herkent. Maar al helemaal mooi dat je er een spirituele ervaring bij hebt gekregen. Dat heeft dan weer niet iedereen. :grin: Als je een aanrader wilt voor een diepere trip dan zou ik high hawaiians proberen. 22g pure waanzin :P
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Guapo Temudgin zei:
Mooie tripreport! goed omschreven ook ik denk dat iedereen die ooit truffels heeft gedaan zich hier wel in terug herkent. Maar al helemaal mooi dat je er een spirituele ervaring bij hebt gekregen. Dat heeft dan weer niet iedereen. :grin: Als je een aanrader wilt voor een diepere trip dan zou ik high hawaiians proberen. 22g pure waanzin :P
Klik om te vergroten...
Klopt, was heel mooi!

High hawaiians is nog sterker? En ik denk dat ik voorlopig niet meer zo diep wil gaan haha, ooit in de toekomst nog wel. En ik wil sowieso nog andere soorten proberen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Guapo Temudgin zei:
Als je een aanrader wilt voor een diepere trip dan zou ik high hawaiians proberen. 22g pure waanzin :P
Klik om te vergroten...
Dit had ik ook... En helaasj helemaal niet zo'n diepe trip diep als ik hoopte 😢

whitesugar zei:
Ik moet zeggen dat het misschien niet voor iedereen is weggelegd zo intens te trippen. Het was namelijk wel heel intens soms, maar doordat als ik het gevoel kreeg een beetje angstig te worden en ik dat accepteerde ging het allemaal goed gelukkig. Maar ik kan begrijpen dat sommige mensen hier wel een bad trip op kunnen krijgen.
Klik om te vergroten...
Haha jaaaaa I can imagine... Maar heb zelf wel redelijke ervaring op psilo en had dat zelf wel graag gewild! Maar wie weet ooit, ben nog niet uitgetript🤷🏻‍♀️
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#8
whitesugar zei:
Klopt, was heel mooi!

High hawaiians is nog sterker? En ik denk dat ik voorlopig niet meer zo diep wil gaan haha, ooit in de toekomst nog wel. En ik wil sowieso nog andere soorten proberen.
Klik om te vergroten...
Lastig zeggen of het sterker is, ik zou eerder zeggen anders!
ljuv zei:
Dit had ik ook... En helaasj helemaal niet zo'n diepe trip diep als ik hoopte 😢


Haha jaaaaa I can imagine... Maar heb zelf wel redelijke ervaring op psylo en had dat zelf wel graag gewild! Maar wie weet ooit, ben nog niet uitgetript🤷🏻‍♀️
Klik om te vergroten...
Ja is soms lastig hit or miss. Ik had hoge verwachtingen van Valhalla maar dat was ook niks :(
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
whitesugar zei:
het was zo smerig dat ik bijna over me nek ging.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik dus nooit begrepen. Ik geef toe het is niet lekker en ik zou het ook echt niet in een restaurant bestellen, maar ik heb het nooit zo smerig gevonden als de meeste mensen. Het smaakt een beetje kurkachtig, beetje droog en zanderig maar ook een beetje zoet. Het enige wat ik wel haat is dat het zo'n droge bal wordt in je bakkes die je moeilijk weg krijgt.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Dit heb ik dus nooit begrepen. Ik geef toe het is niet lekker en ik zou het ook echt niet in een restaurant bestellen, maar ik heb het nooit zo smerig gevonden als de meeste mensen. Het smaakt een beetje kurkachtig, beetje droog en zanderig maar ook een beetje zoet. Het enige wat ik wel haat is dat het zo'n droge bal wordt in je bakkes die je moeilijk weg krijgt.
Klik om te vergroten...
Ik vind het echt smerig. Ik vind het heel zuur smaken.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Dit heb ik dus nooit begrepen. Ik geef toe het is niet lekker en ik zou het ook echt niet in een restaurant bestellen, maar ik heb het nooit zo smerig gevonden als de meeste mensen. Het smaakt een beetje kurkachtig, beetje droog en zanderig maar ook een beetje zoet. Het enige wat ik wel haat is dat het zo'n droge bal wordt in je bakkes die je moeilijk weg krijgt.
Klik om te vergroten...
Ik krijg dat altijd maar kokhalzend weg, heb echt het idee als ik dat eet dat het niet de bedoeling is. Alsof je een fles ammoniak op probeert te drinken ofzo.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Guapo Temudgin zei:
heb echt het idee als ik dat eet dat het niet de bedoeling is. Alsof je een fles ammoniak op probeert te drinken ofzo
Klik om te vergroten...
Dat heb ik al het in mijn maag zit. Ik voel mijn lichaam tegenstribbelen, en draaien, en heel erg zoeken waar het naartoe moet.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
De weerstand is logisch. Je vergiftigd jezelf en zo voelt het ook.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
De weerstand is logisch. Je vergiftigd jezelf en zo voelt het ook.
Klik om te vergroten...
Ik voel mij anders sinds vandaag helemaal beter in tegenstelling tot voor de trip (even afwachten tot morgen).
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
whitesugar zei:
Ik voel mij anders sinds vandaag helemaal beter in tegenstelling tot voor de trip (even afwachten tot morgen).
Klik om te vergroten...
Heb ik ook vaak. Die flow na truffels of LSD duurt meestal een paar dagen :)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Heb ik ook vaak. Die flow na truffels of LSD duurt meestal een paar dagen :)
Klik om te vergroten...
Ik heb nooit afterglow. Dat was iets wat ik had bij de eerste paar keren xtc, sindsdien nooit meer
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Heb ik ook vaak. Die flow na truffels of LSD duurt meestal een paar dagen :)
Klik om te vergroten...
Geestelijk ja, maar ook lichamelijk voel ik me beter. Ik was hiervoor al een week niet fit, maar nu is dat over. Eerst maar even af wachten hoe ik me morgen voel..
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
@whitesugar,
Briljant geschreven en mooi dat je zo hebt genoten ❤️❤️❤️
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Guapo Temudgin zei:
Mooie tripreport! goed omschreven ook ik denk dat iedereen die ooit truffels heeft gedaan zich hier wel in terug herkent. Maar al helemaal mooi dat je er een spirituele ervaring bij hebt gekregen. Dat heeft dan weer niet iedereen. :grin: Als je een aanrader wilt voor een diepere trip dan zou ik high hawaiians proberen. 22g pure waanzin :P
Klik om te vergroten...
Jup, High Hawaïans, hier ook de meest gebruikte truffs en indd hier al heel diep op gegaan, meeste keren waren het ook, echt innerlijke trips met gesloten ogen en ook vaak met een meer duister mystiek randje, zeg maar soms, met vette duister mystieke rand. Waarbij ik na het heftigste vd trip, vaak ferm moest bekomen en het leven v hier n nu, tijdelijk werd overwelmd door iets onbeschrijfelijk. Ook een totale lonely drug vr mij. Al heb ik er zeker ook paar keer zeer visuele trips op gehad, waarbij ik in achtbaan van bomen zat, veel luchtiger, maar beide soorten ervaringen zijn heerlijk op hun manier.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb gister besloten weer truffels te doen. Dit waren trouwens de hollandia soort. Ik ben nu voor de hele dosis van 15 gram gegaan, omdat ik de vorige trip van 12 gram het net niet vond en ik geen vissuals had. Ik was nog aan het twijfelen of ik wel zou trippen of niet, omdat ik mij niet helemaal fit voelde die dag. Ik heb toch besloten het te doen.

ik heb besloten ze nu gewoon te eten, omdat ik het bij thee de vorige keer niet geweldig veel voelde. Ik heb rond 21.45 de truffels ingenomen, met veel moeite.. ik moest echt doorzetten, want het was zo smerig dat ik bijna over me nek ging. Maar ik hoorde dat je zo goed mogelijk moest kauwen zodat het goed word opgenomen en om misselijkheid te voorkomen.

Ik denk dat ik rond 22.30 iets begon te voelen, en zodra ik wat voelde ging het ook heel snel. Ik keek een filmpje op youtube, maar ik heb dit maar snel weer afgezet want ik kon er niks meer van meekrijgen. Sindsdien heb ik psytech geluisterd. En vervolgens wist ik niet wat mij overkwam..

Heel snel kwamen de vissuals, alles werd een beetje kronkelig zegmaar en als ik naar de foto op de muur keek was dit vooral erg zichtbaar. Ik had ook zo'n moment dat als ik naar de muur keek dat hij naar me toe kwam, hierdoor moest ik lachen. Vervolgens had ik het gevoel dat ik in de hemel was. Het was zo mooi wat ik allemaal zag en hoe ik mij voelde dat ik gewoon moest huilen, ik kon gewoon niet geloven dat iets zo mooi kan zijn. Ik zag op een moment overal regenboog kleuren, en dan een beetje in pastel kleuren. Ook een moment dat ik overal patronen zag. De combinatie van kleur en hoe ik mij voelde zorgde ervoor dat ik dacht dat ik in de hemel was. Ik was echt overtuigd dat ik de hemel op aarde gevonden had, ik moest mezelf ook echt inhouden soms om dit niet met mensen te delen soms 🙈.

Er was zelfs zo'n moment dat ik echt dacht dat ik dood was. Ik kon niet bewegen voor een moment, maar ik had helemaal niet het gevoel dat het eng was. Het was goed. Ik heb ook echt het gevoel dat ik de antwoorden op veel vragen heb gevonden. Ik heb echt het gevoel dat ik weet wat er gebeurt na de dood.

Vervolgens liep ik een keer naar het aanrecht toe om mijn waterfles bij te vullen. Ik keek naar mijn woonkamer, en alle vissuals en het gevoel was zo intens dat ik echt iets had van woow! Dit is wel heel intens. Daarna ging ik in het midden van de woonkamer staan, en besefte mij iets. Heel mijn leven heb ik hippies al best raar gevonden. De manier van doen, ik dacht gewoon van doe maar normaal. Maar toen besefte ik mij dat hippies zo doen omdat ze de hemel gevonden hebben en ik op dat moment ook een hippie was, en dat ik de hemel gevonden had. Klinkt misschien heel zweverig allemaal dit, maar het is echt hoe het voor mij voelde. Ik snapte eindelijk waar al die mensen het over hebben die over psychedelics praten. En als je weet wat ik gezien heb weet je waar ik het over heb.

Vervolgens pakte ik mijn schilderij om daar naar te kijken, dit lukte niet echt want er gebeurde zoveel.. toen besloten om wat meer naar rock muziek te luisteren, dit deed mij goed want ik belande vervolgens weer in de hemel. Ik luisterde op een moment naar nirvana - smells like teen spirit. Toen ik naar de clip keek was het net alsof ik samen met die mensen in de hemel was. Ik denk dat de combinatie van muziek en de mensen die zo los gingen op de muziek mij zo geweldig lieten voelen. Ik heb trouwens ook dingen opgeschreven wat ik binnen kreeg, en een ding ging over kurt cobain maar of dat nou waar is of dat het kwam door het trippen weet ik niet 😅 later heb ik maar weer andere muziek opgezet, want het werd mij iets te duister..

Toen was er weer een moment dat ik weer dacht dat ik dood ging, en ik echt zag wat er na de dood gebeurde. Het was alsof ik alles en niets was. Ik was de aarde, die dieren, de hemel, alles! Het was zo mooi maar wel intens. Er was ook een moment dat ik op de bank zat en dat ik mij zo verbonden met alles voelde

Wat mij ook deed beseffen na deze trip is dat alle euforie die ik ooit gevoelt heb bij andere drugs, niks was vergeleken met dit! Zelfs mijn vorige truffel trip niet. Dat was nog niks. Het was een klein proefje van alles, maar dit is zo veel intenser! Ik weet ook zeker dat als iedereen op aarde zich zo zou voelen als dit, iedereen zou trippen!

Ik denk dat ik rond 3.00 uur in de comdown zat, maar de tijd weet ik niet precies meer. Als werd wat minder intens, en ik kon wat meer dansen op de muziek en naar videoclips kijken (wat soms onmogelijk was, ondat ik zo intens tripte). Ik keek weer naar een psytrance clip, dit was bij een festival (weet niet waar dit was). En ik voelde mij zo verbonden met de mensen in de clip! En ik voelde gewoon dat de mensen in die clip zich ook zo voelen.

Ik denk dat ik rond 4 uur naar bed ben gegaan, ik heb best goed geslapen! Als ik ernaar terug kijk was het een mooie, maar zeker intense trip! Het was ook niet de bedoeling zo diep te trippen, maar ik heb er zeker geen spijt van. Ik moest alleen sommige momenten mijzelf er echt aan herinneren dat ik een mens was en dat ik een lichaam had, ook al voelde dat soms totaal niet zo.

En oowja. Er was een moment dat ik naar buiten ging. Ik zag een ster, en het was net of ik erin gezogen werd, zo mooi! Ook voelde de kou heel mooi aan, het leek net een soort film.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Ik moet zeggen dat ik in het begin het best spannend vond om te trippen, omdat ik best bang was voor een bad trip. Maar ik ben nu helemaal over die grens heen. Over een tijdje ben ik van plan voor het eerst lsd te doen, maar hier eerst maar even van bijkomen.

Wat ik trouwens ook geleerd heb van deze trip is dat angst niet echt is, het is door de mens gemaakt om ons te beschermen en daarom niet echt.

Sorry als het een beetje veel tekst is, maar dit is zeker wel iets om op te schrijven. Dit heeft mijn leven verandert.

Edit: ik had ook de hele tijd het gevoel dat ik niet gestoort wou worden, als ik een bericht kreeg van iemand. Ik was op zo'n mooie plek, en ik wou gewoon dat niemand mij daar weg haalde..

Edit 2: ik was helemaal vergeten te schrijven hoe mooi mijn kat was! Er was een moment dat mijn laptop bijna leeg was, en ik de lader moest pakken. Ik zat op de grond om de stekkerdoos te pakken, en ik keek omhoog naar mijn kat die op de bank zat. Hij was zo mooi! Hij leek net op een berg in een heel mooi stuk natuur, niet te omschrijven..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."