Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad Candyflip - 300 ug 1P-LSD + 130 mg XTC + 1 gr. Phenibut

Bad Candyflip - 300 ug 1P-LSD + 130 mg XTC + 1 gr. Phenibut

37 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na 20 jaar tripervaring, heb ik toch de vergissing gemaakt om met een niet ideale set/setting te gaan trippen....

Een vriend van me heeft slecht nieuws gekregen. Hij wil graag afleiding en vraagt of ik met hem wil trippen. Ik vraag me meteen af of dit wel een goed idee, maar ergens kan ik me dit ook wel voorstellen, misschien is trippen in de toekomst niet meer mogelijk voor hem.
Ik voel me erg machteloos sinds het nieuws en ben blij dat ik toch iets kan betekenen voor hem. Ook al is het op een niet gangbare manier...

Ik zit op dat moment al een paar weken niet echt lekker in m'n vel en zijn nieuws spookt al dagen door m'n hoofd. Maar het gaat even niet om mij, ik moet een leuke afleiding bieden...

Omdat ik toch wat spanning voel en vaak last heb van een heftige bodyload bij LSD, besluit ik dit keer 4 uur voor we gaan trippen een gram Phenibut te nemen in de hoop dat dit de scherpe randjes eraf haalt.

21.00 uur: ik kom met een redelijk opgewekte stemming aan bij zijn huis. Ik voel me goed genoeg om te trippen op dat moment en ik neem 2 zegels 1P-LSD (100 ug per zegel). M'n vriend K. neemt wat druppels LSD-25, geen idee welke dosis hij heeft, ik wil precies weten hoeveel ik binnen krijg, vandaar dat ik voor de 1P kies. Wekkertje wordt gezet op 1 uur voor de MDMA. K. gaat nog even douchen en ik probeer het mezelf comfortabel te maken op de bank. Muziekje aan, schoenen uit, ik ben er klaar voor.

T. + 0.45
Ja, ik voel het al opkomen, maar ik ben er zeker van dat ik een te lichte dosis heb genomen. Dit zal voorlopig mijn laatste trip zijn, want ik trip normaliter alleen in de zomermaanden zodat ik lekker buiten in de natuur kan zijn, dus ik besluit nog snel een zegel extra in te nemen.

T. + 1.30
Buikpijn! Niet normaal, ik zit dubbel geklapt op de bank te puffen, ik heb altijd wel een beetje buikpijn, maar dit keer is het zo heftig dat ik pcm moet nemen. Ik gooi 2 tabletten in m'n mond en begin te kauwen. Shit, heb helemaal geen water. K. lacht om m'n domme actie en m'n vertrokken gezicht.

Ik vind het niet zo grappig, ik heb echt pijn en krijg het nu ook vreselijk koud. Ik heb inmiddels een extra vest aan, m'n sjaal en m'n winterjas.
De muziek klinkt blikkerig en ik kan geen 1 nummer vinden wat me aanstaat. Ik begin me ook ongemakkelijk te voelen, een zeer onbestemd gevoel maakt zich meester van me. Oké, Purp, je hebt honderden keren getript, je weet dat mindere momenten erbij horen en dat je het kan doorstaan. Ik ga in kleermakerszit zitten, sluit m'n ogen en probeer te mediteren. Wat een kermis in m'n hoofd, het gaat alle kanten op maar ik kan het niet echt ordenen. Ik focus op aanvaarding, laat de gedachten lekker tekeer gaan en probeer er geen oordeel aan te geven.

T. + 2.00
Ik hoor een vlieg en vraag aan K. of er echt een vlieg is. Hij gaat op jacht en ja, er is echt een vlieg, ik heb nog contact met de realiteit!
Ik open m'n ogen en zie de eerste visuele effecten, maar het komt nog niet in de buurt van wat ik gewend ben. Zijn die zegels wel goed?? Ik heb het zo koud en ben zo onrustig dat ik m'n schoenen aantrek en besluit naar buiten te gaan. Ik trip eigenlijk altijd alleen, in de zomer en buiten, misschien dat een momentje alleen in de buitenlucht me gaat helpen. K. heeft nergens last van, dus die kan ik prima even alleen laten. Ik doe de deur open en krijg een enorme mindfuck. Het is avond, het hoort hartstikke donker te zijn, maar er is heel veel bewolking en de maan licht de wolken zodanig op dat het wel overdag lijkt.
Ik probeer m'n motorische onrust de baas te zijn door rondjes te lopen in de tuin.
Pas als ik achter in de tuin ben, tussen de planten, krijg ik weer wat lucht. Ik voel even het typische LSD gevoel; ik ben 1 met alles en dat alles is oké. Maar het is niet oké, ik kan hier niet liggen, er is geen zon, geen warmte en die verdomde buikpijn!

Ik ben ook erg verdrietig want ik kom tot het besef dat ik met LSD in een bubbel kom, waarbij ik anderen niet toe kan laten, en dit is eigenlijk een uitvergroting van hoe het in de realiteit ook is; ik ben te gewend alles alleen te doen en ik ben te bang om mensen dichtbij te laten komen, bang om gekwetst te worden. Dit besef is uitermate pijnlijk...

Kom op, herpak jezelf, je moet terug, je moet een leuke afleiding zijn, het gaat nu even niet om jou Purp. En dan voel ik me ineens vreselijk klote, ik ben intens verdrietig om de situatie van K. maar ik moet het aan de kant zetten, hij wil afleiding, geen gejank van mij over hem! Ik kijk om me heen en het lijkt alsof ik in een slechte film zit. Donker en leeg, de wereld lijkt verlaten. De wind waait stevig en ik hoor een piepend geluid van staal wat de perfecte soundtrack is voor deze naargeestige film.

Ik weet het even niet meer, normaal helpt aanvaarden van het rotgevoel wel of juist wat afleiding zoeken, maar nu helpt niks, het wordt alleen maar steeds erger. Ik besluit terug naar binnen te gaan en K. om hulp te vragen. Ik doe een beetje lacherig want ik wil het niet te zwaar maken. Hij probeert me af te leiden met grapjes, maar ook dit werkt averechts. Het begint nu steeds ongemakkelijker te worden.

T.+2.30
K. stelt voor dat we op bed gaan liggen omdat de slaapkamer een prettiger omgeving is dan de grote, kale woonkamer. Op het plafond van zijn slaapkamer hangt een groot tripdoek en ook op de wanden hangen trippy dingen en er is mooie led verlichting. We liggen op onze rug op bed en kletsen wat. Ineens beginnen de visuele effecten heftig toe te nemen en ik krijg allerlei associaties met the Nightmare before Christmas. Alles lijkt ineens in die stijl; een beetje spooky, maar wel funny. Het gesprek gaat over de regisseur van de film, Tim Burton en ik lig dubbel van het lachen. Ik praat veel en ga van de hak op de tak. K. volgt me totaal niet meer. Ik moet plassen, het raam van de slaapkamer moet open want ik heb het nu super benauwd, maar alle handelingen zijn onuitvoerbaar omdat de visuals zo heftig zijn. Ik lijk wel in een hologram te zitten; elke luchtlaag is zichtbaar en ik kan geen diepte meer inschatten of vormen meer onderscheiden. Ik probeer uit te leggen hoe hard ik ga, maar ik heb het idee dat K. geen benul heeft van waar ik door heen ga. Hij is gewoon rustig en voelt zich wel prima.

Juist door zijn kalmte, word ik nog onrustiger en ik moet weer naar buiten. En weer naar binnen, en weer naar buiten. Buikpijn! Koud, warm, bewegingsdrang, honger, dorst, maar ik krijg geen hap door m'n keel. Uiteindelijk ga ik maar in de deuropening zitten, want ik weet niet meer wat beter is; binnen of buiten?
Ik neem nog een keer pcm, want de buikpijn is ondraaglijk. Waarom lacht K. nou? Ja hoor, ik ben het water weer vergeten en zit nogmaals met een bek vol kapot gebeten pcm...

K. zit inmiddels te appen met iemand. Ik ga maar weer op bed liggen. Oké, ik heb het helemaal verpest, ik maak er zo'n potje van dat m'n tripgezelschap liever op z'n telefoon zit... Ik voel me nu de slechtste vriendin ooit. Ik was hier voor afleiding voor hem, om hem op te beuren en nu heb ik het allemaal vreselijk ongemakkelijk gemaakt. Hij wil me weg hebben, dat appen is een signaal dat ik beter weg kan gaan. Ik zit te bedenken of het mogelijk is om nu naar huis te fietsen. Dan kan hij nog een beetje genieten en kan ik tot rust komen thuis in mijn vertrouwde omgeving.

K. komt weer bij me liggen en ik vertel hem dat ik ga. Hij is helemaal verbaasd; 'grapje toch?'
Oh... Eh, ja, grapjeeee. Het is duidelijk dat hij echt niet door heeft hoe slecht ik me voel, maar dit geeft me ook weer moed; hij heeft minder last van mij dan ik van mezelf....
Het liefste vertel ik hem dat ik me rot voel over zijn situatie, maar ik wil het onderwerp niet ter sprake brengen, want deze hele trip deden we juist om de situatie even te vergeten.
Ik probeer hem duidelijk te maken dat ik niet op m'n gemak ben en even niet weet wat te doen.
We kletsen wat, ik eet met heel veel moeite een banaan en een maaltijdreep, want ik begin me ook erg slap te voelen.
De trippy kleden beginnen eindelijk wat minder penetrant te worden en ik kan objecten weer van elkaar onderscheiden.

T.+4.00
Het geluid van m'n wekker gaat. Het is tijd voor de MDMA.... Een half uur geleden had ik dit echt niet durven nemen, maar nu alles wat rustiger is geworden, verlang ik ook wel naar ontspanning. K. kan z'n MDMA niet vinden en ik zeg hem dat hij maar even in mijn stash moet kijken. Hij vindt een zakje met twee blauwe punishers erin, op het zakje staat: Mellow, 130 mg. Deze doen?' vraagt K? Mellow, ja, dat klinkt me goed in de oren, dat woord stelt me heel erg gerust (gekregen van een DF-er, thank you, alleen al voor dat woord!)

We breken de pil en nemen ieder de helft. K. begint alweer te lachen, maar dit keer stoot deze ezelin zich niet een derde keer aan dezelfde steen, het flesje water heb ik paraat!

T.+4.30
K. zet z'n UV-lamp aan en als ik naar het doek op het plafond kijk, beginnen alle 'aders' in de schildering te stromen, in prachtige parelmoer tinten. Het is werkelijk waar adembenemend, en voor het eerst deze nacht ben ik rustig en kan ik genieten. Alles wordt mooi zacht, de kleuren zijn zo intens mooi, ik kan wel janken.
Ik krijg synesthesie, alle zintuiglijke waarnemingen beginnen door elkaar heen te lopen. K.is opgelucht dat ik nu ook kan genieten en samen liggen we te kijken naar het schouwspel op het doek. Eindelijk zitten we op hetzelfde niveau...

T.+5.30
We nemen de andere helft van de pil en K. grapt: 'waarom lig jij al die tijd al in m'n bed en heb je je broek nog aan?' Hij vraagt me m'n broek uit te trekken en ik voel zijn vingers op m'n bovenbenen. Ik kijk wat hij aan het doen is, hij is met uv bodypaint op m'n benen aan het schilderen en ik weet niet wat ik zie! De neonkleuren dansen over m'n been, er lijkt stoom af te komen en mijn been heeft ineens zoveel dimensies, ik kijk dwars door m'n huid en ik zie het bloed stromen door een zee van fractals, wat is dit voor magie?

We zijn gebiologeerd door de schoonheid van het schilderij op m'n benen en voor ik het weet zijn de rest van m'n kleren ook uit en hebben we seks. Ik vind het heel spannend, LSD is de enige drugs waar ik compleet aseksueel van word, maar ik wil me daar een keer overheen zetten.
De zoveelste fout die ik deze nacht maak, ik ben mezelf continu aan het forceren en waar ik normaal gesproken me compleet aan hem kan overgeven, sla ik helemaal op slot... Maar ik kap het ook niet af... Ik begin me te schamen, voor m'n lichaam, voor wie ik ben. Ik voel me extra naakt en kwetsbaar en laat het hele gebeuren gelaten over me heen komen.
Wat is dit awkward! Na de seks lig ik verstijfd in bed en trek de dekens over me heen. Hij zal wel denken... Ik wil weg, maar ik ben fysiek niet in staat overeind te komen. Ik ben ineens ontzettend misselijk en moe en kruip in foetushouding in een hoek.

T. + 10.00
Nu gaat de wekker van K. Hij heeft straks een afspraak om spullen weg te brengen met iemand. Oké, nu moet ik echt weg, maar ik kan niet. Weer verpest ik het, hij moet dingen doen en ik lig hier een obstakel te zijn nadat ik de hele nacht al verkloot heb. Hij vertrekt en ik blijf in bed liggen met m'n ogen dicht en hoop even te slapen zodat ik weg kan sneaken voordat hij terugkomt.

T.+12.00
Ik word wakker van K. die weer in bed kruipt, we knuffelen even en dit keer krijg ik wel heel veel zin, het spul is eindelijk uitgewerkt... Ik voel me weer een beetje mezelf. Ik eet snel nog wat en vertrek halsoverkop met een: 'was gezellig, ciao!'
Ik ben nog nooit zo blij geweest om thuis te komen. Het is fijn om weer alleen te zijn in m'n eigen vertrouwde omgeving. Ik ga in m'n hangmat liggen en dan breek ik. De hele nacht speelt zich weer af in m'n hoofd en ik schaam me zo erg. Het voelt alsof ik naakt ten overstaan van de hele wereld heb gestaan en iedereen heeft gezien hoe waardeloos ik ben. Ik huil van schaamte en voel me zo ontzettend onzeker. Ik had maar 1 taak, een leuke afleidende tripbuddy zijn en ik heb het helemaal verpest.

In de dagen erna blijft het onbehaaglijke gevoel beklijven. Pas na een aantal gesprekken met m'n beste vriendin en een appje naar K. waarin ik kort verwoord hoe ik alles heb ervaren, begint de schaamte af te nemen.
De trip heeft alles enorm uitvergroot, maar er zijn dingen naar boven gekomen waar ik wel mee aan de slag moet.
De Phenibut heeft niet geholpen tegen de bodyload en het gespannen gevoel, 300 ug LSD is te hoog gedoseerd voor mij, de set was niet goed en ik durf voorlopig niet meer te trippen in gezelschap, lesson learned....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oef. Nou volgende keer maar weer < 100ug en paardjes kijken in de duinen hè 😅
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wow, ik dacht, ik check even 10 seconden het forum om bliksemsnel een patrouille-rondje te doen, vieze machtswellusteling die ik ben, maar in plaats van op irritante dealers en spammers valt mijn oog op dit werkelijk waar prachtige report. Prachtig als in: je neemt ons echt mee in deze beklemmende ervaring. Ik voel de sfeer gewoon bijna door mijn scherm heen, dat vind ik altijd heel knap, als mensen het zo weten te beschrijven dat je het voelt. Zonder dat je het mooier of zweveriger of wat dan ook maakt dan het is, gewoon bam, dit gebeurde er, en dit was kut. Wat een vervelende, donkere ervaring zeg. De setting was niet goed en 300 ug is heel veel, maar dat wist je al. Ik hoop dat je dit snel een soort plekje kunt geven.

Schaam je niet voor jezelf dat je niet de trippartner kon zijn die je had willen zijn in deze omstandigheden. Hallo, je bent geen robot, dat deze situatie je aangrijpt en je trip beïnvloedt is niet meer dan logisch en geeft juist aan dat je een invoelend mens van vlees en bloed bent en dat deze situatie je diep raakt. LSD was zeker niet de beste optie hier, ik had het dan bij MDMA gelaten (of beter geen drugs), maar jouw verdriet en vervolgens de bad trip die dit opleverde is niet ‘het verpest hebben’. Al je intenties waren goed, en in het belang van je vriend. Je hebt jezelf opgeofferd, je vindt jezelf egoïstisch omdat het niet lekker ging, maar je bent hier juist te on-egoïstisch geweest. Daar moet je je niet voor schamen, allesbehalve, maar je kunt er wel lering uit trekken. Niet trippen als je je niet goed in je vel voelt, maar we maken allemaal wel eens zo’n soort fout en psychedelica hebben dan wel eens de neiging om je meedogenloos op je flikker te geven. Zo zijn ze. De bitches.

Wat betreft het verdrietige nieuws wat die vriend van je heeft gekregen, veel sterkte. Klinkt als iets naars. Wees een beetje extra lief voor jezelf de komende tijd, neem ruimte en tijd voor die emoties. ❤️ En dank voor het delen van dit report!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey Purplext, mooi geschreven! Ik werd helemaal meegenomen in je verhaal, zag het helemaal voor me.

Niet zo streng zijn voor jezelf! Je bedoelde het goed. Weer wat geleerd, toch.

Door schade en schande wordt men wijs.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oef… ik hoef je niet te vertellen dat 300 mcg pittig is. Maar dat gevoel dat je er net niet lekker in glijdt (5 punten) ken ik. Dat is echt heel naar.

Ik heb dat bijvoorbeeld wel eens met paddestoelen gehad. Dan at ik ze, klaar voor wat ging komen. Maar het voelde niet goed. En hoe meer het duurde hoe meer dingen gewoon helemaal niet klopte. En dan ga je zo niet lekker in je trip.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Oef… ik hoef je niet te vertellen dat 300 mcg pittig is. Maar dat gevoel dat je er net niet lekker in glijdt (5 punten) ken ik. Dat is echt heel naar.

Ik heb dat bijvoorbeeld wel eens met paddestoelen gehad. Dan at ik ze, klaar voor wat ging komen. Maar het voelde niet goed. En hoe meer het duurde hoe meer dingen gewoon helemaal niet klopte. En dan ga je zo niet lekker in je trip.
Klik om te vergroten...

Ik herken dit ook. De come up bij psychelica is vaak een beetje een oncomfortabel, onwennig, bodyload, gevoelig kwetsbaar moment van de trip. Gaat het daar al niet lekker, dan slaat het makkelijker om naar een slechte trip. Echt een beetje een kantelpunt kan het zijn. Alsof de teneur daar voor een groot deel al ‘bepaald’ wordt. Bij hogere doseringen wordt het beduidend meer tricky. Als-ie fijn pakt, dan win je er iets mee, want dan wordt het mooie en fijne versterkt. Maar het risico dat de boel de verkeerde kant op kantelt wordt groter met de dosering en je merkt dat dus vaak al aan het begin bij de inwerking. Altijd een afweging die je moet maken, op basis van set en setting, en dan nog is het soms compleet onvoorspelbaar.

Ik had recent toevallig een moeizame LSD-trip terwijl ik het juist totaal niet verwachtte. Ik voelde me stabiel en optimistisch. (Achteraf gezien had ik een beginnend verkoudheidje, en hoewel onschuldig, denk ik misschien toch dat zoiets dan bij kan dragen aan de uitkomst. Ik had dat onderschat in ieder geval, maar je lichaam heeft toch net minder energie voor een trip als het tegen een virus(je) aan het strijden is lijkt het. Al kan het dus ook net zo goed toeval geweest zijn.)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Ik had recent toevallig een moeizame LSD-trip terwijl ik het juist totaal niet verwachtte. Ik voelde me stabiel en optimistisch. (Achteraf gezien had ik een beginnend verkoudheidje, en hoewel onschuldig, denk ik misschien toch dat zoiets dan bij kan dragen aan de uitkomst. Ik had dat onderschat in ieder geval, maar je lichaam heeft toch net minder energie voor een trip als het tegen een virus(je) aan het strijden is lijkt het. Al kan het dus ook net zo goed toeval geweest zijn.)
Klik om te vergroten...
Was dat ook in de 300 zone?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Was dat ook in de 300 zone?
Klik om te vergroten...

Nee, ik ben nog nooit tot 300 gegaan. Mijn record is rond de 220 ug. Maar ik lijk gevoelig voor LSD (in tegenstelling tot voor MDMA bijvoorbeeld waarbij ik altijd wat meer nodig heb in verhouding tot m’n lichaamsgewicht). Zelfs op microdoseringen - lang niet meer gedaan trouwens - kon ik soms van 14 ug al kaakspanning, grote pupillen en zelfs vaak lichte visuals krijgen als in bewegingen en scherpere kleuren zien. Ik vond 210-220 al best spicy. Het psychedelische kan ik wel hendelen maar ik word er behoorlijk verward en gehandicapt van, wat grappig is, maar ik kan en begrijp dan praktisch gezien echt weinig meer en ben fysiek passief/lam (ondanks stimulerende effecten). Ik ben wel voornemens om een keer met een vertrouwde trippartner 250 ug te doen als de ideale set en setting zich voordoen. Daar ben ik nog wel nieuwsgierig naar. Of ik ooit daar boven wil gaan met LSD weet ik niet, vraag me af of het ook echt nog veel toevoegt behalve meer verwarring, niks meer snappen, van het padje af zijn (ik ben ook wel een lichtgewicht, speelt misschien mee). Heeft 300 voordeel boven 200-250? Hoe heftig is dat verschil? Want van 150 naar rond de 200 vind ik toch al wel echt flink sterker en dus ietsje meer een gamble.

Jij bent wel van de hoge doseringen LSD toch?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Nee, ik ben nog nooit tot 300 gegaan. Mijn record is rond de 220 ug. Maar ik lijk gevoelig voor LSD (in tegenstelling tot voor MDMA bijvoorbeeld waarbij ik altijd wat meer nodig heb in verhouding tot m’n lichaamsgewicht). Zelfs op microdoseringen - lang niet meer gedaan trouwens - kon ik soms van 14 ug al kaakspanning, grote pupillen en zelfs vaak lichte visuals krijgen als in bewegingen in dingen en scherpere kleuren zien. Ik vond 220 al best spicy. Het psychedelische kan ik wel hendelen maar ik word er behoorlijk verward en gehandicapt van, wat grappig is, maar ik kan dan en begrijp dan praktisch gezien echt weinig meer en ben fysiek passief/lam (ondanks stimulerende effecten). Ik ben wel voornemens om een keer met een vertrouwde trippartner 250 ug te doen als de ideale set en setting zich voordoet. Daar ben ik nieuwsgierig naar. Of ik ooit daar boven wil gaan met LSD weet ik niet, vraag me af of het ook echt nog veel toevoegt behalve meer verwarring, niks meer snappen, van het padje af zijn (ik ben ook wel een lichtgewicht, speelt misschien mee). Heeft 300 voordeel boven 200-250? Hoe heftig is dat verschil? Want van 150 maar rond de 200 vind ik toch al wel echt flink sterker en dus ietsje meer een gamble.

Jij bent wel van de hoge doseringen LSD toch?
Klik om te vergroten...
300 is voor mij echt rolling with de dice of Satan. In het gunstigste geval word het een bizarre avond, maar echt leuk gaat het niet worden. En als het al leuk zou worden kan ik dat dus niet begrijpen. Hoe dan ook mis ik mijn eigen feestje.

Dat hele Micro doseren heeft me nooit geboeid. En 15 al effecten? Ik dacht altijd dat jij geen kabouter was.

200 vind ik just heerlijk. Dat is mijn sweet spot, niet te veel, niet te sterk maar wel echt lekker gaan, met een beetje geluk nog veel fractals. Oh en ik ben 90 kg dus voordat je die gorilla uit Tarzan voor je ziet.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Wow, ik dacht, ik check even 10 seconden het forum om bliksemsnel een patrouille-rondje te doen, vieze machtswellusteling die ik ben, maar in plaats van op irritante dealers en spammers valt mijn oog op dit werkelijk waar prachtige report. Prachtig als in: je neemt ons echt mee in deze beklemmende ervaring. Ik voel de sfeer gewoon bijna door mijn scherm heen, dat vind ik altijd heel knap, als mensen het zo weten te beschrijven dat je het voelt. Zonder dat je het mooier of zweveriger of wat dan ook maakt dan het is, gewoon bam, dit gebeurde er, en dit was kut. Wat een vervelende, donkere ervaring zeg. De setting was niet goed en 300 ug is heel veel, maar dat wist je al. Ik hoop dat je dit snel een soort plekje kunt geven.

Schaam je niet voor jezelf dat je niet de trippartner kon zijn die je had willen zijn in deze omstandigheden. Hallo, je bent geen robot, dat deze situatie je aangrijpt en je trip beïnvloedt is niet meer dan logisch en geeft juist aan dat je een invoelend mens van vlees en bloed bent en dat deze situatie je diep raakt. LSD was zeker niet de beste optie hier, ik had het dan bij MDMA gelaten (of beter geen drugs), maar jouw verdriet en vervolgens de bad trip die dit opleverde is niet ‘het verpest hebben’. Al je intenties waren goed, en in het belang van je vriend. Je hebt jezelf opgeofferd, je vindt jezelf egoïstisch omdat het niet lekker ging, maar je bent hier juist te on-egoïstisch geweest. Daar moet je je niet voor schamen, allesbehalve, maar je kunt er wel lering uit trekken. Niet trippen als je je niet goed in je vel voelt, maar we maken allemaal wel eens zo’n soort fout en psychedelica hebben dan wel eens de neiging om je meedogenloos op je flikker te geven. Zo zijn ze. De bitches.

Wat betreft het verdrietige nieuws wat die vriend van je heeft gekregen, veel sterkte. Klinkt als iets naars. Wees een beetje extra lief voor jezelf de komende tijd, neem ruimte en tijd voor die emoties. ❤️ En dank voor het delen van dit report!
Klik om te vergroten...

Dankjewel voor je fijne reactie!
Ik heb lang getwijfeld om het report te delen omdat ik me er een beetje voor schaam 😂 en het is niet echt een gezellig report...

Het is inmiddels twee maanden geleden en ik kijk er nu heel anders naar. Ik kan er zelfs wel een beetje om lachen nu, hoe dramatisch het toen allemaal leek, LSD kan dingen zo uitvergroten.

Dat intense gevoel van schaamte, puur om wie je bent, heeft er juist voor gezorgd dat ik nu de schaamte voorbij ben en dit durf te delen 🙂

Ik ga nooit hoger dan 200 ug, ik weet nu weer waarom, boven die dosering kan ik gewoon niet meer genieten omdat het te intens en vermoeiend is...
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
... valt mijn oog op dit werkelijk waar prachtige report. Prachtig is als in: je neemt ons echt mee in deze beklemmende ervaring. Ik voel de sfeer gewoon bijna door mijn scherm heen, dat vind ik altijd heel knap, als mensen het zo weten te beschrijven dat je het voelt. Zonder dat je het mooier of zweveriger of wat dan ook maakt dan het is, gewoon bam, dit gebeurde er, en dit was kut. Wat een vervelende, donkere ervaring zeg. De setting was niet goed en 300 ug is heel veel, maar dat wist je al. Ik hoop dat je dit snel een soort plekje kunt geven.

Schaam je niet voor jezelf dat je niet de trippartner kon zijn die je had willen zijn in deze omstandigheden. Hallo, je bent geen robot, dat deze situatie je aangrijpt en je trip beïnvloedt is niet meer dan logisch en geeft juist aan dat je een invoelend mens van vlees en bloed bent en dat deze situatie je diep raakt. LSD was zeker niet de beste optie hier, ik had het dan bij MDMA gelaten (of beter geen drugs), maar jouw verdriet en vervolgens de bad trip die dit opleverde is niet ‘het verpest hebben’. Al je intenties waren goed, en in het belang van je vriend. Je hebt jezelf opgeofferd, je vindt jezelf egoïstisch omdat het niet lekker ging, maar je bent hier juist te on-egoïstisch geweest. Daar moet je je niet voor schamen, allesbehalve, maar je kunt er wel lering uit trekken. Niet trippen als je je niet goed in je vel voelt, maar we maken allemaal wel eens zo’n soort fout en psychedelica hebben dan wel eens de neiging om je meedogenloos op je flikker te geven. Zo zijn ze. De bitches.

Wat betreft het verdrietige nieuws wat die vriend van je heeft gekregen, veel sterkte. Klinkt als iets naars. Wees een beetje extra lief voor jezelf de komende tijd, neem ruimte en tijd voor die emoties. ❤️ En dank voor het delen van dit report!
Klik om te vergroten...
Ja precies dit gewoon eigenlijk.
Echt heel naar wat en hoe je het ervaren hebt, maar ergens daardoor ook een mooie leerzame trip. Wees lief voor jezelf komende tijd, dank dat je ons hierin mee wilde nemen!!!
💕
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Purplext zei:
Ja Phenibut werkt op de GABA, krijg daar nooit buikpijn van eigenlijk, had juist gehoopt dat het de bodyload zou temperen.

Ik nam de truffels 2 uur na de 6-apb, gingen redelijk samen op. Ik wil ooit nog wel eens LSD en 6-APB proberen, maar nu ook nog even niet haha
Klik om te vergroten...

Ik snap dat je er nu nog effe niet op zit te wachten. Maar een 6-APB en LSD candyflip is opzich wel een aanrader voor ooit. 6-APB heeft die lange duur, en blijft dus tot het einde van de LSD-trip aanwezig. Als je goed timet heb je op die manier echt een bijzondere en langdurige synergie tussen die twee.

Maar ik kan natuurlijk niet zeggen of dan de buikpijn minder zal zijn… MDMA en truffels heb ik zelf nog nooit gecombineerd, kan me daar dan ook nog niet zoveel bij voorstellen. Groot verschil met LSD + MDMA qua gevoel?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoi @Purplext , wat een prachtig report zeg! Net als de rest kan ik helemaal meeleven met alles wat je ervaren hebt. Echt prachtig en beangstigend herkenbaar opgeschreven. Verder helemaal eens met wat de rest hier zegt: voel je vooral niet schuldig. Alles wat je hebt gedaan was met de beste intenties!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit soort reports is precies waarom ik zo enthousiast ben geworden over dit forum!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eik zei:
Hoi @Purplext , wat een prachtig report zeg! Net als de rest kan ik helemaal meeleven met alles wat je ervaren hebt. Echt prachtig en beangstigend herkenbaar opgeschreven. Verder helemaal eens met wat de rest hier zegt: voel je vooral niet schuldig. Alles wat je hebt gedaan was met de beste intenties!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit soort reports is precies waarom ik zo enthousiast ben geworden over dit forum!
Klik om te vergroten...
Dank voor je mooie complimenten!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
300 is voor mij echt rolling with de dice of Satan. In het gunstigste geval word het een bizarre avond, maar echt leuk gaat het niet worden. En als het al leuk zou worden kan ik dat dus niet begrijpen. Hoe dan ook mis ik mijn eigen feestje.

Dat hele Micro doseren heeft me nooit geboeid. En 15 al effecten? Ik dacht altijd dat jij geen kabouter was.

200 vind ik just heerlijk. Dat is mijn sweet spot, niet te veel, niet te sterk maar wel echt lekker gaan, met een beetje geluk nog veel fractals. Oh en ik ben 90 kg dus voordat je die gorilla uit Tarzan voor je ziet.
Klik om te vergroten...

Ik ben 1.80 m en ongeveer 60 kilo. Een kabouter dus inderdaad niet, maar ook geen olifant. (Oh wacht.) :') Ik vraag me soms ook af hoeveel lichaamsgewicht nu écht uitmaakt. Tuurlijk maakt het iets uit. Minder gewicht betekent over het algemeen minder bloed, dus sneller een hogere spiegel. Maar het effect daarvan wordt voor mijn gevoel (dat is een GEVOELLLL *Hans Teeuwen is that you*, geen wetenschappelijke feiten hier dus :tongueout:) vaak een beetje overschat. Het is zo persoonlijk. Ik ben mentaal relatief ongevoelig voor stimulanten, entactogenen inclusief, maar fysiek dan juist weer heel gevoelig, als in: bijwerkingen. Echt een onhandige verhouding, precies wat je niet wil eigenlijk. :') Ik moet altijd een balans tussen die twee zien te vinden. Heb daardoor vroeger regelmatig teveel MDMA genomen en hele nasty katers gehad. Tegenwoordig ga ik wat rationeler om met stims en entactogenen, want als ik op het mentale gevoel af ga, neem ik fysiek snel teveel.

Bij psychedelica merk ik die ongevoeligheid mentaal vs. overgevoeligheid fysiek veel minder, dat klopt beter met elkaar ofzo. Al heb ik daar ook snel last van bijwerkingen, maar het loopt meer gelijk met de geestelijke heftigheid zeg maar.

Die 'dice of Satan' is dus precies iets waar ik bang voor zou zijn, dus dit bevestigt voor mij alleen maar dat ik die 300 waarschijnlijk nooit ga doen. Opzich vind ik intense psychedelische ervaringen wel interessant, lees er ook graag reports over, maar ik ga dan zelf liever voor zoiets als DMT dan voor hele hogere doseringen paddo's of LSD. Ik heb daar meer angst voor, deels vanwege de duur van de effecten maar ook omdat ik geen ruzie met ze zou willen krijgen, omdat ik ze zo hoog heb staan. Een psilo- of LSD-trauma voorkom ik liever.

Ik heb nooit microgedoseerd op de voorgeschreven manier btw. Ik heb enkele keren een 12-15 ug LSD genomen, inmiddels dus al lang geleden. De allereerste keer had ik het onderschat. Ik had het 's morgens rond 7.00-7.30 uur genomen en ging daarna naar een congres voor werk. Ik stond (ja stond, want druk) rond 8.30 uur in de trein met collega's een beetje duf naar de grond te staren toen ik ineens lichte bewegingen zag in de vloer van de coupé. Ik was die MD eigenlijk alweer een soort van vergeten op dat moment, omdat het als zo subtiel en slechts zeer licht waarneembaar werd beschreven. Dus ik dacht toen echt: hey, wacht effe, nee, dit meen je toch niet hè, dit kan niet. Maar wel dus. Die dosis, misschien achteraf dan toch eerder 15 ug, was voor mij gewoon teveel voor een werk-context. Het was trouwens wel een komische ervaring, ik zat dus op een congres met een heel zwaar onderwerp, en ik voelde me dromerig, enigszins weird, creatief (ik zag patronen in de stoelen in de zaal en kleuren helderder), maar absoluut niet gefocust op de materie. Een paar uur later zag ik in een spiegel op de gang dat ik ook grotere pupillen had. Anderen zullen het niet aan me gemerkt hebben want 1) daar was het dan toch net te subtiel voor en 2) NO WAY dat íemand van mijn collega's zou verwachten dat ik als 'braaf' persoontje daar aan de LSD zou zitten, maar ik heb het daarna toch maar nooit meer op m'n werk gedaan, want het voelde toch een beetje awkward en niet helemaal koosjer.

Maar goed, we dwalen af (sorry @Purplext ^^). Ik heb dus geen ervaring met functionele microdoseringen LSD verder, slechts enkele keren recreatief en die ene keer dus op m'n werk. :')

Purplext zei:
Dankjewel voor je fijne reactie!
Ik heb lang getwijfeld om het report te delen omdat ik me er een beetje voor schaam 😂 en het is niet echt een gezellig report...

Het is inmiddels twee maanden geleden en ik kijk er nu heel anders naar. Ik kan er zelfs wel een beetje om lachen nu, hoe dramatisch het toen allemaal leek, LSD kan dingen zo uitvergroten.

Dat intense gevoel van schaamte, puur om wie je bent, heeft er juist voor gezorgd dat ik nu de schaamte voorbij ben en dit durf te delen 🙂

Ik ga nooit hoger dan 200 ug, ik weet nu weer waarom, boven die dosering kan ik gewoon niet meer genieten omdat het te intens en vermoeiend is...
Klik om te vergroten...

Er is echt geen enkele reden om je te schamen voor dit report, haha, het is een parel! Sowieso, schaamte is in het algemeen een vrij onzinnige emotie zeg ik altijd. :grin: Ja, ik snap wel dat het iets is wat nut heeft sociaal / biologisch gezien, maar in de praktijk is het vaak onnodig en schamen mensen zich veel te snel voor dingen die helemaal niet beschamend (zouden moeten) zijn. Ik ben blij dat je dit report hebt gedeeld!

Ja, die 200 ug grens snap ik wel. Rond die dosis wordt het wel al serious business en daarboven, zoals ik eerder al typte, echt wel een beetje een gamble. Ik weet ook niet of ik 250 ug zal kunnen waarderen, ik gok dat ik het te verwarrend ga vinden, maar ben nog wel bereid om dat ooit een keer te proberen.

Ik vind 230-290 ug de meest geslaagde doserings-range tot nu toe. :) * EDIT: ik bedoel dus 130-190 ug! Lol.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
Ik vind 240-280 ug de meest geslaagde doserings-range tot nu toe. :)
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je hier 140-180ug bedoelt of niet?!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eik zei:
Ik denk dat je hier 140-180ug bedoelt of niet?!
Klik om te vergroten...

Haha, ja ik had het al verbeterd (en bij nader inzien geswitcht naar het iets bredere 130-190 ug) maar inderdaad! Scherp Eikie! :blushing:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze Olifant zei:
dat is een GEVOELLLL *Hans Teeuwen is that you*,
Klik om te vergroten...
Hans altijd +1.
Het is fijn als mensen je kennen.
Roze Olifant zei:
Ik heb nooit microgedoseerd op de voorgeschreven manier btw. Ik heb enkele keren een 12-15 ug LSD genomen, inmiddels dus al lang geleden. De allereerste keer had ik het onderschat. Ik had het 's morgens rond 7.00-7.30 uur genomen en ging daarna naar een congres voor werk. Ik stond (ja stond, want druk) rond 8.30 uur in de trein met collega's een beetje duf naar de grond te staren toen ik ineens lichte bewegingen zag in de vloer van de coupé. Ik was die MD eigenlijk alweer een soort van vergeten op dat moment, omdat het als zo subtiel en slechts zeer licht waarneembaar werd beschreven. Dus ik dacht toen echt: hey, wacht effe, nee, dit meen je toch niet hè, dit kan niet. Maar wel dus. Die dosis, misschien achteraf dan toch eerder 15 ug, was voor mij gewoon teveel voor een werk-context. Het was trouwens wel een komische ervaring, ik zat dus op een congres met een heel zwaar onderwerp, en ik voelde me dromerig, enigszins weird, creatief (ik zag patronen in de stoelen in de zaal en kleuren helderder), maar absoluut niet gefocust op de materie. Een paar uur later zag ik in een spiegel op de gang dat ik ook grotere pupillen had. Anderen zullen het niet aan me gemerkt hebben want 1) daar was het dan toch net te subtiel voor en 2) NO WAY dat íemand van mijn collega's zou verwachten dat ik als 'braaf' persoontje daar aan de LSD zou zitten, maar ik heb het daarna toch maar nooit meer op m'n werk gedaan, want het voelde toch een beetje awkward en niet helemaal koosjer.
Klik om te vergroten...
Dit verhaal heb je een keer verteld volgens mij :tilttearlaugh: blijft goud.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Hans altijd +1.
Het is fijn als mensen je kennen.

Dit verhaal heb je een keer verteld volgens mij :tilttearlaugh: blijft goud.
Klik om te vergroten...

Oh echt? Oeps. Shit ik word echt oud en vergeetachtig. :relieved: :oldwoman:
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wow! Ik werd helemaal door je verhaal gegrepen! Niet alleen omdat je echt meeslepend schrijft, maar ik denk ook omdat ik mezelf een beetje herken in sommige dingen die je zegt.

Wat goed dat je dit gedeeld hebt joh. Schaamte is zo'n sterk gevoel. Door het te delen ga je er inderdaad beter mee om.

Ik had wel momenten dat ik dacht: hey, maar zo hoeft het niet te gaan! Bv toen jullie seks hadden.

Super goed dat je oprecht jezelf ziet en je verdriet zo hebt toegelaten. Misschien niet in het moment zelf, maar wel achteraf alleen in je huis. En goed dat je er met een vriendin over gesproken hebt. Hopelijk voel je daarin vooral veel steun, liefde en zelfrespect :).

Bedankt voor het delen!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."