Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad Candyflip - 300 ug 1P-LSD + 130 mg XTC + 1 gr. Phenibut

Bad Candyflip - 300 ug 1P-LSD + 130 mg XTC + 1 gr. Phenibut

37 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snoozerboy5000 zei:
Nou ik begrijp dat ie grotendeels dus oneerlijk was? dat maakt niet alles perse een leugen toch
Klik om te vergroten...
Als je met een grote leugen wegkomt is het aantrekkelijk om het nogmaals te proberen. Ik lulde vroeger alles bij elkaar. Ik was achterbaks en niet en vertrouwen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
dat is een GEVOELLLL *Hans Teeuwen is that you*,
Klik om te vergroten...
Hans altijd +1.
Het is fijn als mensen je kennen.
Roze Olifant zei:
Ik heb nooit microgedoseerd op de voorgeschreven manier btw. Ik heb enkele keren een 12-15 ug LSD genomen, inmiddels dus al lang geleden. De allereerste keer had ik het onderschat. Ik had het 's morgens rond 7.00-7.30 uur genomen en ging daarna naar een congres voor werk. Ik stond (ja stond, want druk) rond 8.30 uur in de trein met collega's een beetje duf naar de grond te staren toen ik ineens lichte bewegingen zag in de vloer van de coupé. Ik was die MD eigenlijk alweer een soort van vergeten op dat moment, omdat het als zo subtiel en slechts zeer licht waarneembaar werd beschreven. Dus ik dacht toen echt: hey, wacht effe, nee, dit meen je toch niet hè, dit kan niet. Maar wel dus. Die dosis, misschien achteraf dan toch eerder 15 ug, was voor mij gewoon teveel voor een werk-context. Het was trouwens wel een komische ervaring, ik zat dus op een congres met een heel zwaar onderwerp, en ik voelde me dromerig, enigszins weird, creatief (ik zag patronen in de stoelen in de zaal en kleuren helderder), maar absoluut niet gefocust op de materie. Een paar uur later zag ik in een spiegel op de gang dat ik ook grotere pupillen had. Anderen zullen het niet aan me gemerkt hebben want 1) daar was het dan toch net te subtiel voor en 2) NO WAY dat íemand van mijn collega's zou verwachten dat ik als 'braaf' persoontje daar aan de LSD zou zitten, maar ik heb het daarna toch maar nooit meer op m'n werk gedaan, want het voelde toch een beetje awkward en niet helemaal koosjer.
Klik om te vergroten...
Dit verhaal heb je een keer verteld volgens mij :tilttearlaugh: blijft goud.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Hans altijd +1.
Het is fijn als mensen je kennen.

Dit verhaal heb je een keer verteld volgens mij :tilttearlaugh: blijft goud.
Klik om te vergroten...

Oh echt? Oeps. Shit ik word echt oud en vergeetachtig. :relieved: :oldwoman:
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wow! Ik werd helemaal door je verhaal gegrepen! Niet alleen omdat je echt meeslepend schrijft, maar ik denk ook omdat ik mezelf een beetje herken in sommige dingen die je zegt.

Wat goed dat je dit gedeeld hebt joh. Schaamte is zo'n sterk gevoel. Door het te delen ga je er inderdaad beter mee om.

Ik had wel momenten dat ik dacht: hey, maar zo hoeft het niet te gaan! Bv toen jullie seks hadden.

Super goed dat je oprecht jezelf ziet en je verdriet zo hebt toegelaten. Misschien niet in het moment zelf, maar wel achteraf alleen in je huis. En goed dat je er met een vriendin over gesproken hebt. Hopelijk voel je daarin vooral veel steun, liefde en zelfrespect :).

Bedankt voor het delen!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Pakkend reportje en dat de intensiteit vd trip, enerzijds klote dat het weinig echt genieten was en je zoveel buikpijn had, maar langs de andere kant ook wel wat los heeft gewekt, waar je mee aan de slag kan en dat is dan het wonderbaarlijke aan zulke trips. Ben op psychedelica enkel, wel al heel diep gegaan n ook de typische darmkrampjes, maar nooit zo erg als bij jou. En bij candyflippen, zowel LSD+xtc als (1p) LSD+6APB, was de darmpjes juist minder aanwezig n ervaarde het telkens als lekker vette combo. Misschien toch te hoge dosis 1p lsd?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nihilist88 zei:
Pakkend reportje en dat de intensiteit vd trip, enerzijds klote dat het weinig echt genieten was en je zoveel buikpijn had, maar langs de andere kant ook wel wat los heeft gewekt, waar je mee aan de slag kan en dat is dan het wonderbaarlijke aan zulke trips. Ben op psychedelica enkel, wel al heel diep gegaan n ook de typische darmkrampjes, maar nooit zo erg als bij jou. En bij candyflippen, zowel LSD+xtc als (1p) LSD+6APB, was de darmpjes juist minder aanwezig n ervaarde het telkens als lekker vette combo. Misschien toch te hoge dosis 1p lsd?
Klik om te vergroten...
Bij een eerdere, lagere gedoseerde candyflip met 150 ug LSD en 90 mg, had ik ook erge buikpijn.
Ik denk dit keer een combinatie van spanning en een te hoge dosis LSD. Misschien zelfs wel door de Phenibut?

Ik heb afgelopen zomer ook 6-APB met truffels geflipt. Heerlijke bodyload, geen spanning in de spieren, geen pijntjes, maar juist een lekker dekentje over me heen. Betere combi voor me.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gemberthee zei:
Wow! Ik werd helemaal door je verhaal gegrepen! Niet alleen omdat je echt meeslepend schrijft, maar ik denk ook omdat ik mezelf een beetje herken in sommige dingen die je zegt.

Wat goed dat je dit gedeeld hebt joh. Schaamte is zo'n sterk gevoel. Door het te delen ga je er inderdaad beter mee om.

Ik had wel momenten dat ik dacht: hey, maar zo hoeft het niet te gaan! Bv toen jullie seks hadden.

Super goed dat je oprecht jezelf ziet en je verdriet zo hebt toegelaten. Misschien niet in het moment zelf, maar wel achteraf alleen in je huis. En goed dat je er met een vriendin over gesproken hebt. Hopelijk voel je daarin vooral veel steun, liefde en zelfrespect :).

Bedankt voor het delen!
Klik om te vergroten...

Dankjewel voor je lieve woorden!
In welke dingen herken je je als ik vragen mag?

Ik had ook wel momenten die ik achteraf anders had willen aanpakken, maar het leek alsof ik geen vin kon verroeren en m'n gedachten hadden ook een loopje met me genomen...
Zo weinig controle over mezelf hebben, was echt onprettig.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Purplext zei:
Bij een eerdere, lagere gedoseerde candyflip met 150 ug LSD en 90 mg, had ik ook erge buikpijn.
Ik denk dit keer een combinatie van spanning en een te hoge dosis LSD. Misschien zelfs wel door de Phenibut?

Ik heb afgelopen zomer ook 6-APB met truffels geflipt. Heerlijke bodyload, geen spanning in de spieren, geen pijntjes, maar juist een lekker dekentje over me heen. Betere combi voor me.
Klik om te vergroten...
Ja die combinatie hoge dosis + spanning zal sowieso z'n invloed bb gehad op de eerder zwaardere ervaring. Phenibut ken ik niet, werkt dit niet op je GABA?

Ow 6apb met truffs nog niet gedaan, maar je beschrijving komt wel goed overeen met mijn ervaring (1p) LSD + 6apb, ook doordat 6apb stabiele langere rush geeft tov XTC, neem je beide ongeveer sneller na elkaar in en beide stofjes omarmen elkaar snel n dan ist indd genieten. Misschien ook eens 6apb met truffs proberen, al zal dat nu toch even moeten wachten.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nihilist88 zei:
Ja die combinatie hoge dosis + spanning zal sowieso z'n invloed bb gehad op de eerder zwaardere ervaring. Phenibut ken ik niet, werkt dit niet op je GABA?

Ow 6apb met truffs nog niet gedaan, maar je beschrijving komt wel goed overeen met mijn ervaring (1p) LSD + 6apb, ook doordat 6apb stabiele langere rush geeft tov XTC, neem je beide ongeveer sneller na elkaar in en beide stofjes omarmen elkaar snel n dan ist indd genieten. Misschien ook eens 6apb met truffs proberen, al zal dat nu toch even moeten wachten.
Klik om te vergroten...

Ja Phenibut werkt op de GABA, krijg daar nooit buikpijn van eigenlijk, had juist gehoopt dat het de bodyload zou temperen.

Ik nam de truffels 2 uur na de 6-apb, gingen redelijk samen op. Ik wil ooit nog wel eens LSD en 6-APB proberen, maar nu ook nog even niet haha
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Ik snap dat je er nu nog effe niet op zit te wachten. Maar een 6-APB en LSD candyflip is opzich wel een aanrader voor ooit. 6-APB heeft die lange duur, en blijft dus tot het einde van de LSD-trip aanwezig. Als je goed timet heb je op die manier echt een bijzondere en langdurige synergie tussen die twee.

Maar ik kan natuurlijk niet zeggen of dan de buikpijn minder zal zijn… MDMA en truffels heb ik zelf nog nooit gecombineerd, kan me daar dan ook nog niet zoveel bij voorstellen. Groot verschil met LSD + MDMA qua gevoel?
Klik om te vergroten...

Ik heb 6-apb met truffels genomen. MDMA met truffels nooit gedaan.

6-apb met LSD wil ik nog wel een keer doen. De eerste uren LSD zijn altijd zo heftig, ben benieuwd of de 6-apb het gelijk allemaal wat zachter maakt.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Purplext zei:
Dankjewel voor je lieve woorden!
In welke dingen herken je je als ik vragen mag?

Ik had ook wel momenten die ik achteraf anders had willen aanpakken, maar het leek alsof ik geen vin kon verroeren en m'n gedachten hadden ook een loopje met me genomen...
Zo weinig controle over mezelf hebben, was echt onprettig.
Klik om te vergroten...
Ah dat lijkt me ook heel onprettig om zo weinig controle te voelen. Je forceerde eigenlijk iets in jezelf in het contact met die vriend. Tijdens mijn laatste trip probeerde ik ook iets te verbergen voor de ander. Dat deed metéén wat met mijn trip. Had ook buikpijn bv. Het was wel nog steeds een goede trip met grappige en betoverende ervaringen, maar ook met een beetje buikpijn. Ik weet wel dat ik de volgende keer gewoon open ga zijn over hoe ik me voel of waar ik me zorgen over maak.

Wat ik herkende: Op de andere gericht zijn en aanpassen aan de ander.

Nogmaals thnx voor het delen!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Purplext zei:
Ik heb 6-apb met truffels genomen. MDMA met truffels nooit gedaan.

6-apb met LSD wil ik nog wel een keer doen. De eerste uren LSD zijn altijd zo heftig, ben benieuwd of de 6-apb het gelijk allemaal wat zachter maakt.
Klik om te vergroten...

Ik nam de 6-APB pas richting het einde van de piek, maar nog niet helemaal aan het einde. Zo wanneer het aller heftigste deel net wat begint af te zwakken. Ik zette een wekker wanneer ik het moest nemen (4 uur na inname dacht ik). Er zijn natuurlijk meerdere manieren waarop je een flip kan doen, maar ik heb ze dus nog nooit tegelijkertijd ingenomen en dat ze dan beide samen keihard pieken. Lijkt me qua heftigheid van het piekeffect misschien iets too much, wetende dat de combinatie 2C-B en MDMA - tegelijk ingenomen - al behoorlijk waus kon zijn (jaren geleden wel eens gedaan). Maar je weet het niet, er zijn mensen die ervan houden.

Ik zou toch ook wel benieuwd zijn naar 6-APB (of MDMA) en truffels haha.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#13
Update:

Al het verdriet was ook nog eens ongegrond want het blijkt allemaal een leugen te zijn geweest. Zo ziek kunnen mensen zijn!

Het verklaart wel waarom ik altijd buikpijn krijg bij het trippen bij hem. Intuïtie is een groot goed, tijd om daar naar te gaan luisteren voortaan.

Ik ben meer waard 💜
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#14
Purplext zei:
Zo ziek kunnen mensen zijn!
Klik om te vergroten...
Heel triest inderdaad, maar ziek.
Purplext zei:
Intuïtie is een groot goed, tijd om daar naar te gaan luisteren voortaan.
Klik om te vergroten...
Goed 👍
Purplext zei:
Ik ben meer waard 💜
Klik om te vergroten...
Dat weet ik duizend procent zeker ❤️
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Purplext zei:
Update:

Al het verdriet was ook nog eens ongegrond want het blijkt allemaal een leugen te zijn geweest. Zo ziek kunnen mensen zijn!

Het verklaart wel waarom ik altijd buikpijn krijg bij het trippen bij hem. Intuïtie is een groot goed, tijd om daar naar te gaan luisteren voortaan.

Ik ben meer waard 💜
Klik om te vergroten...
Wow wtf...

Mooi geschreven het verhaal zuigt je echt op..

Wat verschrikkelijk maar zo zwart wit is dat toch niet?

Goed ik snap natuurlijk helemaal dat je dat op dit moment zo voelt!

Heel veel sterkte iig toegewenst

M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Purplext zei:
De eerste uren LSD zijn altijd zo heftig,
Klik om te vergroten...
Wat vind je er heftig aan?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snoozerboy5000 zei:
Wat verschrikkelijk maar zo zwart wit is dat toch niet?
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je?
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Purplext zei:
het blijkt allemaal een leugen te zijn geweest.

Ik ben meer waard 💜
Klik om te vergroten...
Nou ik begrijp dat ie grotendeels dus oneerlijk was? dat maakt niet alles perse een leugen toch.

Dat 2e ben ik het sowieso mee eens dough :purpleheart:
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snoozerboy5000 zei:
Nou ik begrijp dat ie grotendeels dus oneerlijk was? dat maakt niet alles perse een leugen toch.

Dat 2e ben ik het sowieso mee eens dough :purpleheart:
Klik om te vergroten...

Grotendeels? Hij heeft een ernstige ziekte gefaket. Daar doelde ik op. En wat voor de rest waar is, van alles wat hij me verteld heeft, dat zal ik nooit weten. Of in zijn woorden: "als ik zeg dat ik niet lieg, kan dat ook gelogen zijn".

En dat 2e; dankje 😘
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#20
MaddMonkey zei:
Wat vind je er heftig aan?
Klik om te vergroten...

De lichamelijke ongemakken. Mentaal ga ik altijd wel lekker.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."