Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB. Geen aanrader.

6-APB. Geen aanrader.

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FudgeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
6apb - Geen aanrader.

Dus, na veel positieve berichten gelezen te hebben over 6apb besloten de vriendin en ik het eens te proberen. We hebben niks gemengd, het komt van een betrouwbare bron en gebruiken daarnaast geen andere medicatie die de werking kan beïnvloeden.
Ik: Man, 26, 119kg, 2 meter
Zij: Vrouw, 21, 59kg, 1.75 meter

22:30 Eerste dosis (150mg) oraal ingenomen met wat water. Smaakt niet lekker.

00:30 nog steeds merken we beiden weinig en besluiten dan ook allebij om een lijntje van 50mg te snuiven. Brand bijna niet maar slaat heel erg op de longen. Hiermee merkten we wel meteen verschil. Er kwam ergens een gevoel naar boven. Nog steeds niks noemenswaardigd.

01:00 we voelen beiden een lichte body high, alsof we iets met cafeïne gedronken hadden. Mentaal zijn we beiden nog steeds helder.

1:30 Teleurgesteld dat we zijn in het gevoel besloten we nog een dosis van 50mg te snuiven. Het lukte ons niet om ons ergens op te concentreren. Nog steeds voelden we iets op de achtergrond een licht body high en onze kaken stonden strak op elkaar.

03:00 de vriendin voelt zich geheel nuchter, op een strakke kaak na. Ook had ze veel last van misselijkheid. Ik merk nog een lichte body high. Beiden proberen we wat bij te nemen om de high te versterken (nog eens 50mg), echter leverde dit niks op. Het voelt haast alsof 6-apb geen serotonine vrijgeeft en maar heel minimaal dopamine. We hadden ons heel erg verheugd op de visuals, maar hier en daar een lampje die wazig is bleef dat ook wel bij.

3:30 M'n vriendin heeft overgegeven. Hoogstwaarschijnlijk door de 6-apb. Op dit punt geven we allebij bijna op. 6-apb is geen goeie RC. De high heeft heel veel bijwerkingen en vrij weinig werking. Concentratievermogen is helemaal gone gewoon, en dat voor een stimulant. We kunnen elkaar bijna niet volgen. Een strakke kaak hebben en niet high zijn is geen fijne combo. Mijn vriendin geeft aan dat ze zich nog nooit zo depressief heeft gevoelt met een RC. We zijn maar in bed gaan liggen om de bijwerken weg te slapen.

14:40 De bijwerkingen zijn nog steeds heel duidelijk aanwezig, ookal is de high er niet. We zijn allebij kapot van de nacht. Het was vreselijk. De tijd ging langzamer ipv sneller en het laatste dat in ons opkwam was om gezellig met elkaar te gaan doen. Erg spijtig.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ah wat zonde van de ervaring! Wel een heel nuttig report daardoor... Thanks😊
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi @Fudgey ,

Bedankt voor het delen van je ervaring. Altijd goed om de kans te krijgen zowel positieve als negatieve ervaringen met een middel te kunnen lezen. Zelf heb ik tot nu toe enkel positieve ervaringen met 6-APB. Ik ben wel nieuwsgierig of jullie slechte ervaring te verklaren is of gewoon toeval. Vandaar een paar vragen:
1) Was je 6-APB getest?
2) Wat was jullie verwachtingspatroon? Verwachten jullie een soort mdma-achtige ervaring of vergeleken jullie het eerder met speed of coke?
3) Hoe lang was het geleden dat jullie een andere "serotonine-slurper" zoals mdma hebben genomen?

Erg jammer dat jullie zo'n slechte ervaring hadden. Hebben jullie nog een zware kater (gehad)?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jammer dat jullie ervaring niet goed was!

6-APB kan wel meer dan 2 uur duren voordat het goed is ingewerkt vanaf het innemen, maar als ik het zo lees hadden jullie toen al 200mg totaal gepakt. 200mg is een erg hoge dosis waarbij de meeste mensen het niet meer als prettig ervaren omdat de negatieve effecten gaan overheersen. Uiteindelijk is het op 300mg ook niet raar dat je gaat overgeven en je niet meer fijn voelt. Zou het misschien kunnen zijn dat de negatieve effecten de positieve hebben overschaduwd?

Desondanks raar dat je er niet veel van voelde, het kan ook zomaar zijn dat je geen 6-APB had of dat het met iets anders was versneden.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je nog wat over hebt, laat het testen. Dit staat haaks op mijn (en vele andere) 6-apb ervaringen. Speculeren over wat het wel was mag niet maar ik acht de kans groot dat het aan de kwaliteit ligt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
6-APB dient niet gesnoven te worden als ik er (vele) reports op nalees.
Al snap ik dat je zoiets probeert bij een teleurstellende ervaring.

Wel vreemd dat je vriendin nauwelijks iets voelde, zeker gezien haar lichaamsgewicht.
Volgende keer hopelijk een betere ervaring!
F
FudgeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eik zei:
Hoi @Fudgey ,

Bedankt voor het delen van je ervaring. Altijd goed om de kans te krijgen zowel positieve als negatieve ervaringen met een middel te kunnen lezen. Zelf heb ik tot nu toe enkel positieve ervaringen met 6-APB. Ik ben wel nieuwsgierig of jullie slechte ervaring te verklaren is of gewoon toeval. Vandaar een paar vragen:
1) Was je 6-APB getest?
2) Wat was jullie verwachtingspatroon? Verwachten jullie een soort mdma-achtige ervaring of vergeleken jullie het eerder met speed of coke?
3) Hoe lang was het geleden dat jullie een andere "serotonine-slurper" zoals mdma hebben genomen?

Erg jammer dat jullie zo'n slechte ervaring hadden. Hebben jullie nog een zware kater (gehad)?
Klik om te vergroten...
We hebben het niet getest, maar we hebben het besteld waar we altijd onze rc's bestellen, en die hebben nooit teleurgesteld. Ik had er geen verwachtingen van. Ik merk dat het genot het hoogste is als je geen verwachtingen hebt. Wij hebben in december (3+ maand geleden) voor het laatst een andere rc gebruikt. De kater valt gelukkig mee, vooral vermoeidheid en wat kaakpijn.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
aangezien jullie allebei min of meer hetzelfde ervaren hebben lijkt het me dat het waarschijnlijk aan de kwaliteit van het spul lag..
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn ervaring met 6-apb viel ook tegen. Wel veel last van mijn kaken en darmen. Gelukkig dat ik thuis was. :)


Ik denk dat we dezelfde leverancier gehad hebben. Namen mogen niet worden doorgeven.
- Ook niet de eerste letter :)
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben de vriendin. :) Ik heb na zelf wat te zoeken behoorlijk slechte dingen gelezen over de vendor waar wij de 6APB gekocht hebben. Helaas hebben we niks meer om te testen, maar ik denk dat we echt vage troep hebben gekregen. Ik heb me mentaal en fysiek nog erg ziek gevoeld erna, sinds vandaag iets beter. Mijn slechtste ervaring met RC drugs so far, echt heel jammer. :(
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rat zei:
Ik ben de vriendin. :) Ik heb na zelf wat te zoeken behoorlijk slechte dingen gelezen over de vendor waar wij de 6APB gekocht hebben. Helaas hebben we niks meer om te testen, maar ik denk dat we echt vage troep hebben gekregen. Ik heb me mentaal en fysiek nog erg ziek gevoeld erna, sinds vandaag iets beter. Mijn slechtste ervaring met drugs so far, echt heel jammer. :(
Klik om te vergroten...
Mochten jullie het achteraf nog kunnen testen dan zou ik het wel via PB willen horen als het een andere stof was dan dat het aan jullie is verkocht. We houden op het moderator-deel van het forum een topic bij met dit soort meldingen om een beeld te krijgen of er bepaalde vendors zijn die vaak verkeerde dingen aanleveren.
F
FelineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb het 1x in capsule oraal ingenomen. Was net als xtc maar denk dat ik teveel had gehad. Klapte kei hard in, werd ook misselijk.
Wist niet dat je dit kon snuiven. Denk dat je het beter oraal kan innemen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
inExtase zei:
Wist niet dat je dit kon snuiven. Denk dat je het beter oraal kan innemen.
Klik om te vergroten...
Het schiet heel snel door naar de keel omdat het vaak een extreem fijn poeder betreft, en als je dit te hard en te diep opsnuift komt het uiteindelijk in de maag terecht.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#14
We weten nu zeker we echt schijt hadden gekregen. We gebruiken op dit moment 5MAPB, wat ook een benzofury is. En we voelen ons echt heerlijk. Een compleet tegenover gestelde ervaring als met de 6APB.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rat zei:
We weten nu zeker we echt schijt hadden gekregen. We gebruiken op dit moment 5MAPB, wat ook een benzofury is. En we voelen ons echt heerlijk. Een compleet tegenover gestelde ervaring als met de 6APB.
Klik om te vergroten...
Heb je dat wel laten testen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."