Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2F-Ketamine

2F-Ketamine

66 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Danny46 zei:
das geen goed nieuws terwijl het effect zo leuk is
Klik om te vergroten...
Daarom moet je het niet te vaak doen. Vond de werking van ket eerst veel leuker. Het gewenste resultaat kon ik niet of nauwelijks bereiken en anders met grandioos veel.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Danny46 zei:
das geen goed nieuws terwijl het effect zo leuk is
Klik om te vergroten...
Exact, ik weet niet hoelang en hoevaak je al 2fdck/keta gebruikt maar als het frequent en veel is zou ik per die rekt minimaal voor 3 maanden stoppen
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kippenman zei:
Hetzelfde geld voor snuiven
Klik om te vergroten...
💸💸💸
Is niet helemaal onwaar maar niet wat je bedoelt.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
💸💸💸
Is niet helemaal onwaar maar niet wat je bedoelt.
Klik om te vergroten...
driedubbele ontkenning, snap er weinig van, maar ik bedoelde natuurlijk geldt
——————
is niet helemaal onwaar maar niet wat je bedoelt.

is helemaal waar maar niet wat je bedoelt?

zoiets? Haha
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Danny46 zei:
Dan stop ik er maar mee mocht het zover komen
Klik om te vergroten...
Zou je niet beter voorkomen tot dat punt te komen schat?
Title of your sextape?

Danny46 zei:
das geen goed nieuws terwijl het effect zo leuk is
Klik om te vergroten...
Ik vind keta ook wel heel leuk maar t blijft ook leuker als je het niet te vaak doet
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kippenman zei:
driedubbele ontkenning, snap er weinig van, maar ik bedoelde natuurlijk geldt
——————
is niet helemaal onwaar maar niet wat je bedoelt.

is helemaal waar maar niet wat je bedoelt?

zoiets? Haha
Klik om te vergroten...
Hahaha nee sorry
"is niet wat je bedoelt, maar wel beetje waar want snuiven kost je hetzelfde"
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
Ik vind keta ook wel heel leuk maar t blijft ook leuker als je het niet te vaak doet
Klik om te vergroten...
Yo ik doe het hier weer, wat is er mis met mij?
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Hahaha nee sorry
is niet wat je bedoelt, maar wel beetje waar want snuiven kost je hetzelfde
Klik om te vergroten...
Is niet wat ik bedoel?!!! Ben ik gek of jij
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Kippenman zei:
Oraal? Nasaal?
Klik om te vergroten...
altijd nasaal werkt voor mij het best maar ook het snelst bovendien vind ik snuiven leuk :expressionless:
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Kibo3 zei:
Dit is een beetje drempel die ik probeer te schetsen. Je geeft aan dat je de 2de dag alles wilde opmaken terwijl je 1x per week wilt gebruiken? En wat houd je tegen om de volgende keer 2g te halen omdat je anders misschien weer tekort komt. Dit is geen veroordeling maar oprechte interesse.
Klik om te vergroten...
ik probeer het vooralsnog bij 1 gram te houden maar ik snap je insteek zeker omdat ik erg makkelijk ben en dan op een dag denk 2 gram kan ook wel tijd zal het leren
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Danny46 zei:
1 keer per week is dus al slecht genoeg ?
Klik om te vergroten...
in ieder geval mijn lever werkt nog als een tierelier volgens de huisarts bloeduitslagen ,ook mijn nieren zijn oke dat geeft dan weer aan mij vrij spel om door te gaan en zo nu en dan eens een nieuwe test .De huisarts noemt het een wonder mischien moest hij maar liegen over slechte waarden :tilttearlaugh:
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kippenman zei:
True dat, maar oraal wordt bij 2-fdck in tegenstelling tot de echte ketamine beter opgenomen
Klik om te vergroten...
Vroeger maakte ik bommetjes van speed dus dit is volgens jou een aanrader? FF wat in een vloedje proppen.of capsules .
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#13
Danny46 zei:
in ieder geval mijn lever werkt nog als een tierelier volgens de huisarts bloeduitslagen ,ook mijn nieren zijn oke dat geeft dan weer aan mij vrij spel om door te gaan en zo nu en dan eens een nieuwe test .De huisarts noemt het een wonder mischien moest hij maar liegen over slechte waarden :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Danny, je bent vast een geschikte gozer hoor, maar kap alsjeblieft eens met dat oeverloze gespam.
Ook het citeren van nota bene je eigen berichten heeft nu al meerdere topics eindeloos vervuild.
Niet tof.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Danny46 zei:
Vroeger maakte ik bommetjes van speed dus dit is volgens jou een aanrader? FF wat in een vloedje proppen.of capsules .
Klik om te vergroten...
Ja als je in een khole wil komen(wat ik echt geweldig vind) inderdaad bommen
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Danny46 zei:
in ieder geval mijn lever werkt nog als een tierelier volgens de huisarts bloeduitslagen ,ook mijn nieren zijn oke dat geeft dan weer aan mij vrij spel om door te gaan en zo nu en dan eens een nieuwe test .De huisarts noemt het een wonder mischien moest hij maar liegen over slechte waarden :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Zet al dit gebrabbel eens in 1 bericht. Elk topic waar jij in spammed wordt onleesbaar zo. Hoe hardleers ben jij?
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Numiah zei:
Danny, je bent vast een geschikte gozer hoor, maar kap alsjeblieft eens met dat oeverloze gespam.
Ook het citeren van nota bene je eigen berichten heeft nu al meerdere topics eindeloos vervuild.
Niet tof.
Klik om te vergroten...
Oke ik heb mij even verdiept in het onderwerp spammen geloof dat ik hem nu snap . Doe het iig niet express.
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Kippenman zei:
Ja als je in een khole wil komen(wat ik echt geweldig vind) inderdaad bommen
Klik om te vergroten...
een khole duurt langer of wat is het voordeel wil het dan ook wel proberen
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#18
hoi @Danny46 , volgens mij ben je al meerdere keren aangesproken op je spam gedrag. In het algemeen zijn we hier niet mega-streng op maar het begint in jouw geval wel echt uit de klauwen te lopen. Je krijgt van mij even een korte ban van drie dagen in de hoop dat je daarna je gedrag een beetje aanpast. Zo niet dan volgt er een langere ban.

Danny46 zei:
Oke ik heb mij even verdiept in het onderwerp spammen geloof dat ik hem nu snap . Doe het iig niet express.
Klik om te vergroten...
Dit is een goed voorbeeld. Je geeft hier aan het niet expres te doen maar ratelt daarna vrolijk verder. Tot over drie dagen!
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
Danny46 zei:
een khole duurt langer of wat is het voordeel wil het dan ook wel proberen
Klik om te vergroten...
een khole vind ik magisch: ik lig in bed. ik voel me langzaam een gat in glijden, vervolgens lig ik in het zachtste bed op aarde en vlieg op dit bed door het universum en bezoek allerlei plekken die je raarste dromen overtreffen. ik snap letterlijk alles maar kan het niet opschrijven of uitleggen, in mijn hoofd begrijp ik de werking van letterlijk alles(het heelal, dingen die ik nooit heb begrepen) maar als ik het dan probeer op te schrijven zijn de gedachtekronkels weg.


Vaak kan ik me maar matig herinneren wat er nou precies allemaal is gebeurd maar ik zal een voorbeeld opnoemen:

ik bezocht allerlei plekken op mijn vliegende bed; vervolgens kwam ik langs een slecht verlichte plek. ik vloog er heen met mijn bed. toen ik eenmaal aangekomen was op deze mysterieuze plek werd het voor mij zichtbaar dat het een ruimte was omgeven met roze rozen. langzaam draaide mijn bed een kwartslag en maakte ik een looping. ik kwam in een versnelling terecht en vloog langs verschillende planeten. midden in deze trip toen ik langs deze planeten vloog leek het me gaaf om het liedje mountains van de film interstellar op te zetten(ik weet niet hoe ik deze op heb kunnen krijgen maar het was gelukt), vervolgens heb ik de stressverwekkende scene waar de op bergen lijkende golven recht op me afkwamen 1 op 1 met de film beleefd, het voelde exact alsof ik in de film zat. de echte kenners weten dat deze scene goed is afgelopen en zo is het ook goed afgelopen met mijn "mountains" ervaring.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kippenman zei:
een khole vind ik magisch: ik lig in bed. ik voel me langzaam een gat in glijden, vervolgens lig ik in het zachtste bed op aarde en vlieg op dit bed door het universum en bezoek allerlei plekken die je raarste dromen overtreffen. ik snap letterlijk alles maar kan het niet opschrijven of uitleggen, in mijn hoofd begrijp ik de werking van letterlijk alles(het heelal, dingen die ik nooit heb begrepen) maar als ik het dan probeer op te schrijven zijn de gedachtekronkels weg.


Vaak kan ik me maar matig herinneren wat er nou precies allemaal is gebeurd maar ik zal een voorbeeld opnoemen:

ik bezocht allerlei plekken op mijn vliegende bed; vervolgens kwam ik langs een slecht verlichte plek. ik vloog er heen met mijn bed. toen ik eenmaal aangekomen was op deze mysterieuze plek werd het voor mij zichtbaar dat het een ruimte was omgeven met roze rozen. langzaam draaide mijn bed een kwartslag en maakte ik een looping. ik kwam in een versnelling terecht en vloog langs verschillende planeten. midden in deze trip toen ik langs deze planeten vloog leek het me gaaf om het liedje mountains van de film interstellar op te zetten(ik weet niet hoe ik deze op heb kunnen krijgen maar het was gelukt), vervolgens heb ik de stressverwekkende scene waar de op bergen lijkende golven recht op me afkwamen 1 op 1 met de film beleefd, het voelde exact alsof ik in de film zat. de echte kenners weten dat deze scene goed is afgelopen en zo is het ook goed afgelopen met mijn "mountains" ervaring.
Klik om te vergroten...
Goeie beschrijving! Wat ik dus ook zo interessant vind is dat ik het gevoel heb dat je in een hole dingen verwerkt uit het dagelijks leven, net als dat je in een droom doet. Allerlei dingen komen aan je voorbij zonder dat het heel bewust is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."