#1
Daarom moet je het niet te vaak doen. Vond de werking van ket eerst veel leuker. Het gewenste resultaat kon ik niet of nauwelijks bereiken en anders met grandioos veel.das geen goed nieuws terwijl het effect zo leuk is
Daarom moet je het niet te vaak doen. Vond de werking van ket eerst veel leuker. Het gewenste resultaat kon ik niet of nauwelijks bereiken en anders met grandioos veel.das geen goed nieuws terwijl het effect zo leuk is
Exact, ik weet niet hoelang en hoevaak je al 2fdck/keta gebruikt maar als het frequent en veel is zou ik per die rekt minimaal voor 3 maanden stoppendas geen goed nieuws terwijl het effect zo leuk is
💸💸💸Hetzelfde geld voor snuiven
driedubbele ontkenning, snap er weinig van, maar ik bedoelde natuurlijk geldt💸💸💸
Is niet helemaal onwaar maar niet wat je bedoelt.
Zou je niet beter voorkomen tot dat punt te komen schat?Dan stop ik er maar mee mocht het zover komen
Ik vind keta ook wel heel leuk maar t blijft ook leuker als je het niet te vaak doetdas geen goed nieuws terwijl het effect zo leuk is
Hahaha nee sorrydriedubbele ontkenning, snap er weinig van, maar ik bedoelde natuurlijk geldt
——————
is niet helemaal onwaar maar niet wat je bedoelt.
is helemaal waar maar niet wat je bedoelt?
zoiets? Haha
Yo ik doe het hier weer, wat is er mis met mij?Ik vind keta ook wel heel leuk maar t blijft ook leuker als je het niet te vaak doet
Is niet wat ik bedoel?!!! Ben ik gek of jijHahaha nee sorry
is niet wat je bedoelt, maar wel beetje waar want snuiven kost je hetzelfde
altijd nasaal werkt voor mij het best maar ook het snelst bovendien vind ik snuiven leukOraal? Nasaal?
ik probeer het vooralsnog bij 1 gram te houden maar ik snap je insteek zeker omdat ik erg makkelijk ben en dan op een dag denk 2 gram kan ook wel tijd zal het lerenDit is een beetje drempel die ik probeer te schetsen. Je geeft aan dat je de 2de dag alles wilde opmaken terwijl je 1x per week wilt gebruiken? En wat houd je tegen om de volgende keer 2g te halen omdat je anders misschien weer tekort komt. Dit is geen veroordeling maar oprechte interesse.
in ieder geval mijn lever werkt nog als een tierelier volgens de huisarts bloeduitslagen ,ook mijn nieren zijn oke dat geeft dan weer aan mij vrij spel om door te gaan en zo nu en dan eens een nieuwe test .De huisarts noemt het een wonder mischien moest hij maar liegen over slechte waarden1 keer per week is dus al slecht genoeg ?
Vroeger maakte ik bommetjes van speed dus dit is volgens jou een aanrader? FF wat in een vloedje proppen.of capsules .True dat, maar oraal wordt bij 2-fdck in tegenstelling tot de echte ketamine beter opgenomen
Danny, je bent vast een geschikte gozer hoor, maar kap alsjeblieft eens met dat oeverloze gespam.in ieder geval mijn lever werkt nog als een tierelier volgens de huisarts bloeduitslagen ,ook mijn nieren zijn oke dat geeft dan weer aan mij vrij spel om door te gaan en zo nu en dan eens een nieuwe test .De huisarts noemt het een wonder mischien moest hij maar liegen over slechte waarden![]()
Ja als je in een khole wil komen(wat ik echt geweldig vind) inderdaad bommenVroeger maakte ik bommetjes van speed dus dit is volgens jou een aanrader? FF wat in een vloedje proppen.of capsules .
Zet al dit gebrabbel eens in 1 bericht. Elk topic waar jij in spammed wordt onleesbaar zo. Hoe hardleers ben jij?in ieder geval mijn lever werkt nog als een tierelier volgens de huisarts bloeduitslagen ,ook mijn nieren zijn oke dat geeft dan weer aan mij vrij spel om door te gaan en zo nu en dan eens een nieuwe test .De huisarts noemt het een wonder mischien moest hij maar liegen over slechte waarden![]()
Oke ik heb mij even verdiept in het onderwerp spammen geloof dat ik hem nu snap . Doe het iig niet express.Danny, je bent vast een geschikte gozer hoor, maar kap alsjeblieft eens met dat oeverloze gespam.
Ook het citeren van nota bene je eigen berichten heeft nu al meerdere topics eindeloos vervuild.
Niet tof.
een khole duurt langer of wat is het voordeel wil het dan ook wel proberenJa als je in een khole wil komen(wat ik echt geweldig vind) inderdaad bommen
Dit is een goed voorbeeld. Je geeft hier aan het niet expres te doen maar ratelt daarna vrolijk verder. Tot over drie dagen!Oke ik heb mij even verdiept in het onderwerp spammen geloof dat ik hem nu snap . Doe het iig niet express.
een khole vind ik magisch: ik lig in bed. ik voel me langzaam een gat in glijden, vervolgens lig ik in het zachtste bed op aarde en vlieg op dit bed door het universum en bezoek allerlei plekken die je raarste dromen overtreffen. ik snap letterlijk alles maar kan het niet opschrijven of uitleggen, in mijn hoofd begrijp ik de werking van letterlijk alles(het heelal, dingen die ik nooit heb begrepen) maar als ik het dan probeer op te schrijven zijn de gedachtekronkels weg.een khole duurt langer of wat is het voordeel wil het dan ook wel proberen
Goeie beschrijving! Wat ik dus ook zo interessant vind is dat ik het gevoel heb dat je in een hole dingen verwerkt uit het dagelijks leven, net als dat je in een droom doet. Allerlei dingen komen aan je voorbij zonder dat het heel bewust is.een khole vind ik magisch: ik lig in bed. ik voel me langzaam een gat in glijden, vervolgens lig ik in het zachtste bed op aarde en vlieg op dit bed door het universum en bezoek allerlei plekken die je raarste dromen overtreffen. ik snap letterlijk alles maar kan het niet opschrijven of uitleggen, in mijn hoofd begrijp ik de werking van letterlijk alles(het heelal, dingen die ik nooit heb begrepen) maar als ik het dan probeer op te schrijven zijn de gedachtekronkels weg.
Vaak kan ik me maar matig herinneren wat er nou precies allemaal is gebeurd maar ik zal een voorbeeld opnoemen:
ik bezocht allerlei plekken op mijn vliegende bed; vervolgens kwam ik langs een slecht verlichte plek. ik vloog er heen met mijn bed. toen ik eenmaal aangekomen was op deze mysterieuze plek werd het voor mij zichtbaar dat het een ruimte was omgeven met roze rozen. langzaam draaide mijn bed een kwartslag en maakte ik een looping. ik kwam in een versnelling terecht en vloog langs verschillende planeten. midden in deze trip toen ik langs deze planeten vloog leek het me gaaf om het liedje mountains van de film interstellar op te zetten(ik weet niet hoe ik deze op heb kunnen krijgen maar het was gelukt), vervolgens heb ik de stressverwekkende scene waar de op bergen lijkende golven recht op me afkwamen 1 op 1 met de film beleefd, het voelde exact alsof ik in de film zat. de echte kenners weten dat deze scene goed is afgelopen en zo is het ook goed afgelopen met mijn "mountains" ervaring.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."