#1
Ja als je in een khole wil komen(wat ik echt geweldig vind) inderdaad bommenVroeger maakte ik bommetjes van speed dus dit is volgens jou een aanrader? FF wat in een vloedje proppen.of capsules .
Ja als je in een khole wil komen(wat ik echt geweldig vind) inderdaad bommenVroeger maakte ik bommetjes van speed dus dit is volgens jou een aanrader? FF wat in een vloedje proppen.of capsules .
Zet al dit gebrabbel eens in 1 bericht. Elk topic waar jij in spammed wordt onleesbaar zo. Hoe hardleers ben jij?in ieder geval mijn lever werkt nog als een tierelier volgens de huisarts bloeduitslagen ,ook mijn nieren zijn oke dat geeft dan weer aan mij vrij spel om door te gaan en zo nu en dan eens een nieuwe test .De huisarts noemt het een wonder mischien moest hij maar liegen over slechte waarden![]()
Oke ik heb mij even verdiept in het onderwerp spammen geloof dat ik hem nu snap . Doe het iig niet express.Danny, je bent vast een geschikte gozer hoor, maar kap alsjeblieft eens met dat oeverloze gespam.
Ook het citeren van nota bene je eigen berichten heeft nu al meerdere topics eindeloos vervuild.
Niet tof.
een khole duurt langer of wat is het voordeel wil het dan ook wel proberenJa als je in een khole wil komen(wat ik echt geweldig vind) inderdaad bommen
doe ik volgende keer vond het wel grappig om mijn eigen huis kwijt te zijn .op een gegeven moment dacht ik dat de buren de politie had gebeldEffect duurt ook 2x zo lang ofzo, maar als je idd snel effect wilt kun je beter snuiven, je zou ook eerst kunnen snuiven en dan een bommetje kunnen nemen, maar wees altijd voorzichtig natuurlijk😉
Ai nah, ik ga altijd lekker in bed liggen, zodat het voelt alsof ik door het heelal zweef, op hoge dosissen keta kan ik alleen nog kruipendoe ik volgende keer vond het wel grappig om mijn eigen huis kwijt te zijn .op een gegeven moment dacht ik dat de buren de politie had gebeld![]()
maar toen het uitgewerkt was prima geslapen op de bromazolam 9mgdoe ik volgende keer vond het wel grappig om mijn eigen huis kwijt te zijn .op een gegeven moment dacht ik dat de buren de politie had gebeld![]()
lag heerlijk in het regenwoudmaar toen het uitgewerkt was prima geslapen op de bromazolam 9mg
ja kruipen deed ik ook haha schoenen uit en voorzichtig door mn kamer sluipen op zoek naar weeet ik veelAi nah, ik ga altijd lekker in bed liggen, zodat het voelt alsof ik door het heelal zweef, op hoge dosissen keta kan ik alleen nog kruipen
Heb zelf nooit Benzos nodig om te slapen na ket, k slaap altijd op rozenmaar toen het uitgewerkt was prima geslapen op de bromazolam 9mg
slik zelf 9 mg bromazolammxzzelpik
Hetzelfde geld voor snuiven hoor, dan is het ook slecht voor je blaas en nierenVoor wat ik weet werkt 2F vergelijkbaar op het lichaam als ''normale'' ketamine. Oraal innemen kan natuurlijk altijd. Ik zou hiermee wel oppassen zeker als je het vaker gaat doen. Keta werkt al hard op je buik/maag/nieren bij intensief gebruik en dit word dan alleen maar versterkt. Ook heeft een vriend van mij een maagzweer gehad mede door het slikken van 2F. Of dit alleen door de 2F komt is onduidelijk maar denk dat je een aardige inschatting kan maken.
Enjoy
(maar wel verstandig)
Uiteraard. De insteek van het bericht was dat er dan meer keta in je buik komt. Wat kan resulteren in irritaties aan de maagwand en zelfs maagzweren. Natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel en hoe vaak je gebruikt.Hetzelfde geld voor snuiven hoor, dan is het ook slecht voor je blaas en nieren
kan mn eten vooralsnog binnen houden maar ben dan ook geen chronisch gebruiker(nog niet)ook geen maagpijn maar heb verhalen gelezen dat men bloed plast .Dan stop ik er maar mee mocht het zover komenUiteraard. De insteek van het bericht was dat er dan meer keta in je buik komt. Wat kan resulteren in irritaties aan de maagwand en zelfs maagzweren. Natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel en hoe vaak je gebruikt.
1 keer per week is dus al slecht genoeg ?Hetzelfde geld voor snuiven hoor, dan is het ook slecht voor je blaas en nieren
Als je het gecontroleerd en niet frequent gebruikt is ketamine niet zo'n schadelijke drug. Die verhalen zijn er ja, gebruikers die minimaal 1g snuiven per dag over lange tijd. Ik zelf had bij wekelijks 1x geen last van klachten. Soms eens dat ik vaker moest plassen of minder mijn plas kon ophouden. Rolde wel snel in vaker gebruiken (meerdere dagen weekend en soms doordeweeks + meer tot me nemen) daardoor dus kijk er wel mee uit. Hou het een beetje speciaal zou ik zeggen. Wekelijks ''kan'' voor klachten zorgen maar dat verschilt in hoeveel weken je dit doet en hoeveel je tot je neemt. Komt vaker bij (dagelijks) intensief gebruik.kan mn eten vooralsnog binnen houden maar ben dan ook geen chronisch gebruiker(nog niet)ook geen maagpijn maar heb verhalen gelezen dat men bloed plast .Dan stop ik er maar mee mocht het zover komen
okay thanks voor je feedback wou het voorlopig houden met 1 keer per week 1 gram omdat het zo fucking grappig was,mocht dit teveel zijn merk ik het vanzelf wel.het is best grappig om niks meer terug te vinden in je eigen huisAls je het gecontroleerd en niet frequent gebruikt is ketamine niet zo'n schadelijke drug. Die verhalen zijn er ja, gebruikers die minimaal 1g snuiven per dag over lange tijd. Ik zelf had bij wekelijks 1x geen last van klachten. Soms eens dat ik vaker moest plassen of minder mijn plas kon ophouden. Rolde wel snel in vaker gebruiken (meerdere dagen weekend en soms doordeweeks + meer tot me nemen) daardoor dus kijk er wel mee uit. Hou het een beetje speciaal zou ik zeggen. Wekelijks ''kan'' voor klachten zorgen maar dat verschilt in hoeveel weken je dit doet en hoeveel je tot je neemt. Komt vaker bij (dagelijks) intensief gebruik.
Ook als je wekelijks gebruikt gaat je tolerantie omhoog. Dus de kans dat je uiteindelijk boven de gram uitkomt is ook aanwezig. Rolt er heel makkelijk in. Je zit even thuis met wat vrije uurtje en je zegt tegen jezelf ajoh kan wel eventjes. Mag ik vragen hoelang je met die gram doet?okay thanks voor je feedback wou het voorlopig houden met 1 keer per week 1 gram omdat het zo fucking grappig was,mocht dit teveel zijn merk ik het vanzelf wel.het is best grappig om niks meer terug te vinden in je eigen huis![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."