Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2F-Ketamine

2F-Ketamine

66 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Danny46 zei:
Vroeger maakte ik bommetjes van speed dus dit is volgens jou een aanrader? FF wat in een vloedje proppen.of capsules .
Klik om te vergroten...
Ja als je in een khole wil komen(wat ik echt geweldig vind) inderdaad bommen
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Danny46 zei:
in ieder geval mijn lever werkt nog als een tierelier volgens de huisarts bloeduitslagen ,ook mijn nieren zijn oke dat geeft dan weer aan mij vrij spel om door te gaan en zo nu en dan eens een nieuwe test .De huisarts noemt het een wonder mischien moest hij maar liegen over slechte waarden :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Zet al dit gebrabbel eens in 1 bericht. Elk topic waar jij in spammed wordt onleesbaar zo. Hoe hardleers ben jij?
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Numiah zei:
Danny, je bent vast een geschikte gozer hoor, maar kap alsjeblieft eens met dat oeverloze gespam.
Ook het citeren van nota bene je eigen berichten heeft nu al meerdere topics eindeloos vervuild.
Niet tof.
Klik om te vergroten...
Oke ik heb mij even verdiept in het onderwerp spammen geloof dat ik hem nu snap . Doe het iig niet express.
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Kippenman zei:
Ja als je in een khole wil komen(wat ik echt geweldig vind) inderdaad bommen
Klik om te vergroten...
een khole duurt langer of wat is het voordeel wil het dan ook wel proberen
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kippenman zei:
Effect duurt ook 2x zo lang ofzo, maar als je idd snel effect wilt kun je beter snuiven, je zou ook eerst kunnen snuiven en dan een bommetje kunnen nemen, maar wees altijd voorzichtig natuurlijk😉
Klik om te vergroten...
doe ik volgende keer vond het wel grappig om mijn eigen huis kwijt te zijn .op een gegeven moment dacht ik dat de buren de politie had gebeld:dizzy:
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Danny46 zei:
doe ik volgende keer vond het wel grappig om mijn eigen huis kwijt te zijn .op een gegeven moment dacht ik dat de buren de politie had gebeld:dizzy:
Klik om te vergroten...
Ai nah, ik ga altijd lekker in bed liggen, zodat het voelt alsof ik door het heelal zweef, op hoge dosissen keta kan ik alleen nog kruipen
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Danny46 zei:
doe ik volgende keer vond het wel grappig om mijn eigen huis kwijt te zijn .op een gegeven moment dacht ik dat de buren de politie had gebeld:dizzy:
Klik om te vergroten...
maar toen het uitgewerkt was prima geslapen op de bromazolam 9mg
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Danny46 zei:
maar toen het uitgewerkt was prima geslapen op de bromazolam 9mg
Klik om te vergroten...
lag heerlijk in het regenwoud
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Kippenman zei:
Ai nah, ik ga altijd lekker in bed liggen, zodat het voelt alsof ik door het heelal zweef, op hoge dosissen keta kan ik alleen nog kruipen
Klik om te vergroten...
ja kruipen deed ik ook haha schoenen uit en voorzichtig door mn kamer sluipen op zoek naar weeet ik veel
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Danny46 zei:
maar toen het uitgewerkt was prima geslapen op de bromazolam 9mg
Klik om te vergroten...
Heb zelf nooit Benzos nodig om te slapen na ket, k slaap altijd op rozen
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dj Buzz Fuzz - Heroes of Hardcore - Thunderdome megamix HIGH quality oldskool hardcore 1996 - YouTube
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Danny46 zei:
mxzzelpik
Klik om te vergroten...
slik zelf 9 mg bromazolam
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Voor wat ik weet werkt 2F vergelijkbaar op het lichaam als ''normale'' ketamine. Oraal innemen kan natuurlijk altijd. Ik zou hiermee wel oppassen zeker als je het vaker gaat doen. Keta werkt al hard op je buik/maag/nieren bij intensief gebruik en dit word dan alleen maar versterkt. Ook heeft een vriend van mij een maagzweer gehad mede door het slikken van 2F. Of dit alleen door de 2F komt is onduidelijk maar denk dat je een aardige inschatting kan maken.

Enjoy
(maar wel verstandig)
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kibo3 zei:
Voor wat ik weet werkt 2F vergelijkbaar op het lichaam als ''normale'' ketamine. Oraal innemen kan natuurlijk altijd. Ik zou hiermee wel oppassen zeker als je het vaker gaat doen. Keta werkt al hard op je buik/maag/nieren bij intensief gebruik en dit word dan alleen maar versterkt. Ook heeft een vriend van mij een maagzweer gehad mede door het slikken van 2F. Of dit alleen door de 2F komt is onduidelijk maar denk dat je een aardige inschatting kan maken.

Enjoy
(maar wel verstandig)
Klik om te vergroten...
Hetzelfde geld voor snuiven hoor, dan is het ook slecht voor je blaas en nieren
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Kippenman zei:
Hetzelfde geld voor snuiven hoor, dan is het ook slecht voor je blaas en nieren
Klik om te vergroten...
Uiteraard. De insteek van het bericht was dat er dan meer keta in je buik komt. Wat kan resulteren in irritaties aan de maagwand en zelfs maagzweren. Natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel en hoe vaak je gebruikt.
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Kibo3 zei:
Uiteraard. De insteek van het bericht was dat er dan meer keta in je buik komt. Wat kan resulteren in irritaties aan de maagwand en zelfs maagzweren. Natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel en hoe vaak je gebruikt.
Klik om te vergroten...
kan mn eten vooralsnog binnen houden maar ben dan ook geen chronisch gebruiker(nog niet)ook geen maagpijn maar heb verhalen gelezen dat men bloed plast .Dan stop ik er maar mee mocht het zover komen
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Kippenman zei:
Hetzelfde geld voor snuiven hoor, dan is het ook slecht voor je blaas en nieren
Klik om te vergroten...
1 keer per week is dus al slecht genoeg ?
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Danny46 zei:
kan mn eten vooralsnog binnen houden maar ben dan ook geen chronisch gebruiker(nog niet)ook geen maagpijn maar heb verhalen gelezen dat men bloed plast .Dan stop ik er maar mee mocht het zover komen
Klik om te vergroten...
Als je het gecontroleerd en niet frequent gebruikt is ketamine niet zo'n schadelijke drug. Die verhalen zijn er ja, gebruikers die minimaal 1g snuiven per dag over lange tijd. Ik zelf had bij wekelijks 1x geen last van klachten. Soms eens dat ik vaker moest plassen of minder mijn plas kon ophouden. Rolde wel snel in vaker gebruiken (meerdere dagen weekend en soms doordeweeks + meer tot me nemen) daardoor dus kijk er wel mee uit. Hou het een beetje speciaal zou ik zeggen. Wekelijks ''kan'' voor klachten zorgen maar dat verschilt in hoeveel weken je dit doet en hoeveel je tot je neemt. Komt vaker bij (dagelijks) intensief gebruik.
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Kibo3 zei:
Als je het gecontroleerd en niet frequent gebruikt is ketamine niet zo'n schadelijke drug. Die verhalen zijn er ja, gebruikers die minimaal 1g snuiven per dag over lange tijd. Ik zelf had bij wekelijks 1x geen last van klachten. Soms eens dat ik vaker moest plassen of minder mijn plas kon ophouden. Rolde wel snel in vaker gebruiken (meerdere dagen weekend en soms doordeweeks + meer tot me nemen) daardoor dus kijk er wel mee uit. Hou het een beetje speciaal zou ik zeggen. Wekelijks ''kan'' voor klachten zorgen maar dat verschilt in hoeveel weken je dit doet en hoeveel je tot je neemt. Komt vaker bij (dagelijks) intensief gebruik.
Klik om te vergroten...
okay thanks voor je feedback wou het voorlopig houden met 1 keer per week 1 gram omdat het zo fucking grappig was,mocht dit teveel zijn merk ik het vanzelf wel.het is best grappig om niks meer terug te vinden in je eigen huis:tearsofjoy: kon zelfs mijn huisdieren namen niet meer uitelkaar houden .
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Danny46 zei:
okay thanks voor je feedback wou het voorlopig houden met 1 keer per week 1 gram omdat het zo fucking grappig was,mocht dit teveel zijn merk ik het vanzelf wel.het is best grappig om niks meer terug te vinden in je eigen huis:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ook als je wekelijks gebruikt gaat je tolerantie omhoog. Dus de kans dat je uiteindelijk boven de gram uitkomt is ook aanwezig. Rolt er heel makkelijk in. Je zit even thuis met wat vrije uurtje en je zegt tegen jezelf ajoh kan wel eventjes. Mag ik vragen hoelang je met die gram doet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."