#1
mxzzelpikHeb zelf nooit Benzos nodig om te slapen na ket, k slaap altijd op rozen
mxzzelpikHeb zelf nooit Benzos nodig om te slapen na ket, k slaap altijd op rozen
Heb zelf nooit Benzos nodig om te slapen na ket, k slaap altijd op rozenmaar toen het uitgewerkt was prima geslapen op de bromazolam 9mg
slik zelf 9 mg bromazolammxzzelpik
Hetzelfde geld voor snuiven hoor, dan is het ook slecht voor je blaas en nierenVoor wat ik weet werkt 2F vergelijkbaar op het lichaam als ''normale'' ketamine. Oraal innemen kan natuurlijk altijd. Ik zou hiermee wel oppassen zeker als je het vaker gaat doen. Keta werkt al hard op je buik/maag/nieren bij intensief gebruik en dit word dan alleen maar versterkt. Ook heeft een vriend van mij een maagzweer gehad mede door het slikken van 2F. Of dit alleen door de 2F komt is onduidelijk maar denk dat je een aardige inschatting kan maken.
Enjoy
(maar wel verstandig)
Uiteraard. De insteek van het bericht was dat er dan meer keta in je buik komt. Wat kan resulteren in irritaties aan de maagwand en zelfs maagzweren. Natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel en hoe vaak je gebruikt.Hetzelfde geld voor snuiven hoor, dan is het ook slecht voor je blaas en nieren
kan mn eten vooralsnog binnen houden maar ben dan ook geen chronisch gebruiker(nog niet)ook geen maagpijn maar heb verhalen gelezen dat men bloed plast .Dan stop ik er maar mee mocht het zover komenUiteraard. De insteek van het bericht was dat er dan meer keta in je buik komt. Wat kan resulteren in irritaties aan de maagwand en zelfs maagzweren. Natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel en hoe vaak je gebruikt.
1 keer per week is dus al slecht genoeg ?Hetzelfde geld voor snuiven hoor, dan is het ook slecht voor je blaas en nieren
Als je het gecontroleerd en niet frequent gebruikt is ketamine niet zo'n schadelijke drug. Die verhalen zijn er ja, gebruikers die minimaal 1g snuiven per dag over lange tijd. Ik zelf had bij wekelijks 1x geen last van klachten. Soms eens dat ik vaker moest plassen of minder mijn plas kon ophouden. Rolde wel snel in vaker gebruiken (meerdere dagen weekend en soms doordeweeks + meer tot me nemen) daardoor dus kijk er wel mee uit. Hou het een beetje speciaal zou ik zeggen. Wekelijks ''kan'' voor klachten zorgen maar dat verschilt in hoeveel weken je dit doet en hoeveel je tot je neemt. Komt vaker bij (dagelijks) intensief gebruik.kan mn eten vooralsnog binnen houden maar ben dan ook geen chronisch gebruiker(nog niet)ook geen maagpijn maar heb verhalen gelezen dat men bloed plast .Dan stop ik er maar mee mocht het zover komen
okay thanks voor je feedback wou het voorlopig houden met 1 keer per week 1 gram omdat het zo fucking grappig was,mocht dit teveel zijn merk ik het vanzelf wel.het is best grappig om niks meer terug te vinden in je eigen huisAls je het gecontroleerd en niet frequent gebruikt is ketamine niet zo'n schadelijke drug. Die verhalen zijn er ja, gebruikers die minimaal 1g snuiven per dag over lange tijd. Ik zelf had bij wekelijks 1x geen last van klachten. Soms eens dat ik vaker moest plassen of minder mijn plas kon ophouden. Rolde wel snel in vaker gebruiken (meerdere dagen weekend en soms doordeweeks + meer tot me nemen) daardoor dus kijk er wel mee uit. Hou het een beetje speciaal zou ik zeggen. Wekelijks ''kan'' voor klachten zorgen maar dat verschilt in hoeveel weken je dit doet en hoeveel je tot je neemt. Komt vaker bij (dagelijks) intensief gebruik.
Ook als je wekelijks gebruikt gaat je tolerantie omhoog. Dus de kans dat je uiteindelijk boven de gram uitkomt is ook aanwezig. Rolt er heel makkelijk in. Je zit even thuis met wat vrije uurtje en je zegt tegen jezelf ajoh kan wel eventjes. Mag ik vragen hoelang je met die gram doet?okay thanks voor je feedback wou het voorlopig houden met 1 keer per week 1 gram omdat het zo fucking grappig was,mocht dit teveel zijn merk ik het vanzelf wel.het is best grappig om niks meer terug te vinden in je eigen huis![]()
okay thanks voor je feedback wou het voorlopig houden met 1 keer per week 1 gram omdat het zo fucking grappig was,mocht dit teveel zijn merk ik het vanzelf wel.
de eerste dag 0.7 gram gekken huis de 2 dag met wat erover was niks te beleven .volgende keer alles maar in 1 keer .Ook als je wekelijks gebruikt gaat je tolerantie omhoog. Dus de kans dat je uiteindelijk boven de gram uitkomt is ook aanwezig. Rolt er heel makkelijk in. Je zit even thuis met wat vrije uurtje en je zegt tegen jezelf ajoh kan wel eventjes. Mag ik vragen hoelang je met die gram doet?
de eerste dag 0.7 gram gekken huis de 2 dag met wat erover was niks te beleven .volgende keer alles maar in 1 keer .wer even kijken of ik in het regenwoud terecht kom![]()
Dit is een beetje drempel die ik probeer te schetsen. Je geeft aan dat je de 2de dag alles wilde opmaken terwijl je 1x per week wilt gebruiken? En wat houd je tegen om de volgende keer 2g te halen omdat je anders misschien weer tekort komt. Dit is geen veroordeling maar oprechte interesse.de eerste dag 0.7 gram gekken huis de 2 dag met wat erover was niks te beleven
Ja dat is teveel. Tolerantie gaat omhoog en de kans dat je na langdurig gebruik op een manier last krijgt van je blaas en nieren zit er in1 keer per week 1 gram omdat het zo fucking grappig was,mocht dit teveel zijn merk ik het vanzelf wel
Oke oppasgeblazen dus . Zonder je tips zou ik maar wat doen.Had eigenlijk geen tolerantie verwacht bij dit middel maar dat is naief want ik denk overal wel mee weg te komen .Grotendeels doe ik dat ook.Maar thanks doe er volgende keer 2 keer 0,5 gram.Ja dat is teveel. Tolerantie gaat omhoog en de kans dat je na langdurig gebruik op een manier last krijgt van je blaas en nieren zit er in
ja heb je gelijk in zou het vandaag alweer willen halen ,ik doe het niet maar na 30 jaar xtc moet je iets geleerd hebben drink wel dagelijks nu tot ergenis van mijn familie .maar he kan wel de ijskast vinden en mijn stereo .ook verwaarloos ik mezelf niet elke dag douchen en schone kleren een leek zou het niet zien.maar niettemin 2F-Ketamine is echt verslavende boel .ik denk ik er nu elk moment aan wees gewaarschuwd het is geen suiker poederDit is een beetje drempel die ik probeer te schetsen. Je geeft aan dat je de 2de dag alles wilde opmaken terwijl je 1x per week wilt gebruiken? En wat houd je tegen om de volgende keer 2g te halen omdat je anders misschien weer tekort komt. Dit is geen veroordeling maar oprechte interesse.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."