Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsa-PIHP: van flop naar smoke

a-PIHP: van flop naar smoke

34 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie, ikkuh @Zeelanddude
Waar: thuis
wat: a-pihp

Ach wel, is het tripraport waardig? Geen idee, maar dat 1 korte nacht mn mening over dat spul zo zou veranderen had ik niet gedacht...
Enkele weken geleden dus 5 gram a-piph gekocht om uit te testen, 1e poging, 30mg nasaal beviel perfect, leuk effect, dikke praatkick, 1,5 uur later dikke cravings, 3 uur na inname niks meer aan de hand en slapen.

2e poging in gezelschap waar ik hoopte op hetzelfde effect maar dat vond ik tegenvallen, veel gedachtes, weinig woorden,

27 februarie nog eens een poging, nasaal, maar ook dat was geen succes, ik snuifde zelfs met tegenzin het 2e lijnte weg.
Ik begon me daarna af te vragen of mn geluksstofjes niet een eind op zouden zijn maar met 3mmc int weeknd van 6 maart kwam deed alles nog zn ding.
Oke, het ligt aan de a-piph, niet aan mij...

Snuiven moest ik nog 3 keer proberen om erachter te komen dat het totaal niet werkt voor mij, het is kut, nauwelijks nog een rush na een paar uurtjes en het zichtveld gaat enorm snel achteruit tot het punt dat ik letterlijk dubbel ga zien en amper iets kan lezen.

Oftewel, ik had a-piph afgeschreven in gedachten, bunk, weinig lol, too strong for me, het stinkt en zakdoeken krijg je er ook niet bij :sneeze:

Afgelopen nacht besloot ik het restant a-piph wat ik dan nog over had maar een te roken, maar hoe? ik heb geen crackpijp, zo een junkie ben ik niet en The Machine is voor 5meo-dmt bedoelt.

Al snel vond ik dat een gloeilamp een prachtige crackpipe kan wezen na wat aanpassingen met keukengereedschap, 2 lampen en een bloedoffer van mijn wijsvinger verder is een een versie die er mee door kan

IMG_1144.JPG

hop hop, rond 23:00 rook ik de eerste dosis weg, mwah, niet super veel effect? al lijkt ik mischien wat heldereder en rustiger op een bepaalde manier? ik dacht dat het een stimulant was?
2e poging volgt een paar minuten later en tja, weer hetzelfde soort effect, helder in het hoofd, geen gedachtes en gewoon heel chill
oke, na verschillende pogingen in de eerste pipe toch maar een 2e gemaakt die iets groter is, experimenteren met hoeveelheden erin te kipen, teveel erin en het wordt lastig om het allemaal te verdampen en blijft er een harde laag achter en met te weinig.......geen idee.....niet tegengekomen.

Het duurt even voordat ik door denk te hebben op welk moment de rook goed is en hoe de pipe te draaien voor een vloeiend effect...
Daarvoor zijn 4 gloeilampen gesneuveld, 2 waxinelichtjes opgebrand en plots was het 3 uur snachts en besef ik dat ik eignlijk de afgelopen 4 uur nonstop a-piph heb zitten smoken, en het was nog lekker ook, na elke hijs lijkt de kamer eventjes verlicht te worden.

Ik staarde langs een rietje, door een gloeilamp, naar het waxinelichtje en wat dat veroorzaakte, een witte pluim in een lamp, die pluim is alles wat er op dat moment toe doet....wait....wait.. suck it op en boem, boem? nah, gewoon chill, chill en relax maar wel met een hartslag van 145 in ruststand IMG_E1150.JPG


Conclusie...nadat ik ondekt hebt dat smoken wel heul erg leuk is ben ik blij dat het op is, ik zal het niet snel opnieuw bestellen denk ik, tenzij het eens op een feestje is waar allerlei badass junkies rondlopen :P
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kort en krachtig wilde ik zeggen maar viel mee nog hoe kort.! Ziek report voor een goedje aphip hahahha. Lekker creatief as always met je gereedschapjes enzo, dusssssss ontdekt dat het toch leuker / fijner bleek dan eerste pogingen noujaaaaa gelukkig zeg je al dat je niet gaat bestellen. Ach en als die badassjunkies rondlope hebben ze vast wel wat extra voor je hehhe.

En ja waardig!! Hey zeelanddude je moet vaker een report schrijven, jij kan dat wel zie ik 😉 groetjesssje
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, nu zit je noodgedwongen in het donker thuis?
Aardig wat lampen gesneuveld, maar alles voor de wetenschap hè😉

Goed om te horen dat het uiteindelijk wel beviel, en dat het toch niet de moeite is om opnieuw te bestellen.
Toch een avondje werk aan gehad
leuk rapport, leuk omschreven allemaal. Ik zie je al klussen😅
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jaaa, da's een heel ander reportje dan het mijne! Maarrr, over kleuren en smaken valt er niet te dicussieëren... Wat fijn als je zo handig bent ook. Ik heb het tevergeefs verschillende keren geprobeerd met een kaars en wat zilverpapier, maar zonder veel succes.
Zeelanddude zei:
... na elke hijs lijkt de kamer eventjes verlicht te worden.
Klik om te vergroten...
Dus dit was alsnog de rush die je voelde? Of toch net niet?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Juun zei:
Haha, nu zit je noodgedwongen in het donker thuis?
Aardig wat lampen gesneuveld, maar alles voor de wetenschap hè😉
Klik om te vergroten...
Aagh lampen zijn overbodig joh 😛 nee, ik had nog er nog een aantal liggen die niet meer nodig waren en er gewoon om riepen om omgebouwd te worden 😅 het maken van zoiets is eigenlijk net zo leuk als het gebruiken 😛
geflipt zei:
Dus dit was alsnog de rush die je voelde? Of toch net niet?
Klik om te vergroten...
Ik denk het ja, maar wel een rustige rush en vele male beter als de rush van snuiven
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Junk tip.

Sla een pot erwten of boontjes stuk vanonder, hotglue het deksel er op met een gat in geboord.
Uitspuiten met de compressor en uitwassen met alcohol.
Werkt beter dan een bulbje imo.
16159907582154834643756186991055.jpg16159909290931469117827543165700.jpg

Wil al een tijdje apihp of pihp testen, maar dat word een straatje zonder einde.

No more harddrugs for me :)
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oeps , lees nu pas dat je het niet opnieuw van plan bent te roken :grin:
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb wel wat moeten oefen met folie maar als het lukt is het wel erg lekker ja, te lekker.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Apotheker zei:
Ik heb wel wat moeten oefen met folie maar als het lukt is het wel erg lekker ja, te lekker.
Klik om te vergroten...
Ja daarom dat ik deze "techniek" post , Chinezen lukte me langs geen kanten en verspilde meer dan dat ik rookte...
Komt er nog eens bij dat die phip blijkbaar stinkt als de pest.
Als je dan het roken niet onder de knie hebt en tig mg gewoon zonder recreatieve reden de huiskamer inblaast.
Niet zo leuk lijkt me.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Ja daarom dat ik deze "techniek" post , Chinezen lukte me langs geen kanten en verspilde meer dan dat ik rookte...
Komt er nog eens bij dat die phip blijkbaar stinkt als de pest.
Als je dan het roken niet onder de knie hebt en tig mg gewoon zonder recreatieve reden de huiskamer inblaast.
Niet zo leuk lijkt me.
Klik om te vergroten...
Dat oefenen vond ik eigenlijk leuker dan het effect haha, daarnaast kost het geen fluit gelukkig.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Apotheker zei:
Dat oefenen vond ik eigenlijk leuker dan het effect haha, daarnaast kost het geen fluit gelukkig.
Klik om te vergroten...
Oooo okee verspil dan maar lekker als je het leuker vind om te wasten 🤣
Prijs van de meeste rc's valt idd reuze mee , ook de rede waarom ik het zolang bebingend heb (O-pce).
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeelanddude zei:
... beter als de rush van snuiven
Klik om te vergroten...
klinkt aanlokkelijk, maar verder als wat aanklooien met zilverpapier lukt mij niet...
Moet toch is zo'n pijpje kopen misschien...
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#13
Welke RC pyro's zijn de moeite waard om te roken/vapen met een pijpje?
Ik rookte vroeger wel eens a-pvp maar na een paar heisen werd het soms te stimulerend en onaangenaam..
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
Still going strong ?
Klik om te vergroten...
jup, al is de hoeveelheid niet zo extreem meer als pakembeet 3 maanden geleden. Zit nu op grofweg 1gr mdphp per week, zonder benzo's :)
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Azraël zei:
Welke RC pyro's zijn de moeite waard om te roken/vapen met een pijpje?
Ik rookte vroeger wel eens a-pvp maar na een paar heisen werd het soms te stimulerend en onaangenaam..
Klik om te vergroten...
ligt eraan hoeveel je die moeite waard is....Als je binnen 8 maanden compleet naar de tering wil zijn, begin dan aan pyro's vapen.
Dat gezegd, a-PIHP en mdphp zijn best lekker...te lekker..
Zeelanddude zei:
Conclusie...nadat ik ondekt hebt dat smoken wel heul erg leuk is ben ik blij dat het op is, ik zal het niet snel opnieuw bestellen denk ik,
Klik om te vergroten...
oooh... de ironie :upsidedown: :upsidedown: :thinking:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeelanddude zei:
oooh... de ironie :upsidedown: :upsidedown: :thinking:
Klik om te vergroten...
Still going strong ?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeelanddude zei:
ligt eraan hoeveel je die moeite waard is....Als je binnen 8 maanden compleet naar de tering wil zijn, begin dan aan pyro's vapen.
Dat gezegd, a-PIHP en mdphp zijn best lekker...te lekker..

oooh... de ironie :upsidedown: :upsidedown: :thinking:
Klik om te vergroten...
:(
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laat ik hierop maar even inhaken, ben er inmiddels achtergekomen dat ik niet normaal kon en kan gebruiken. Kan een lang verhaal kort houden, ik ben verslaafd, en begin er steeds meer achter te komen wat dat inhoud. 115 dagen clean en dat voelt best goed btw

In Maart/ April heb ik 6 weken in Afrika in een kliniek gezeten en ben daarna naar een safehouse gegaan waar ik nu nog steeds zit en heb nu de beslissing genomen om een afstand te nemen van drugsforum. Hoewel ik al een ruime tijd niet meer mee draai hier of kijk wat er hier gebeurt hield ik de optie nog wel open. Wil graag een extra stok achter de deur hebben en bij deze wil ik mezelf laten bannen voor een jaar. Ik kan mezelf niet bannen, maar @Mezelf kan mij wel bannen (ghehe, blijft leuk)
Het ga jullie goed mensen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeelanddude zei:
Laat ik hierop maar even inhaken, ben er inmiddels achtergekomen dat ik niet normaal kon en kan gebruiken. Kan een lang verhaal kort houden, ik ben verslaafd, en begin er steeds meer achter te komen wat dat inhoud. 115 dagen clean en dat voelt best goed btw

In Maart/ April heb ik 6 weken in Afrika in een kliniek gezeten en ben daarna naar een safehouse gegaan waar ik nu nog steeds zit en heb nu de beslissing genomen om een afstand te nemen van drugsforum. Hoewel ik al een ruime tijd niet meer mee draai hier of kijk wat er hier gebeurt hield ik de optie nog wel open. Wil graag een extra stok achter de deur hebben en bij deze wil ik mezelf laten bannen voor een jaar. Ik kan mezelf niet bannen, maar @Mezelf kan mij wel bannen (ghehe, blijft leuk)
Het ga jullie goed mensen
Klik om te vergroten...
Sterk en dapper besluit om naar Afrika te gaan en nu ook vol te houden! Ik wens je alle goeds, en wie weet zien we je nog eens terug.

Liefs Pløp
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeelanddude zei:
Laat ik hierop maar even inhaken, ben er inmiddels achtergekomen dat ik niet normaal kon en kan gebruiken. Kan een lang verhaal kort houden, ik ben verslaafd, en begin er steeds meer achter te komen wat dat inhoud. 115 dagen clean en dat voelt best goed btw

In Maart/ April heb ik 6 weken in Afrika in een kliniek gezeten en ben daarna naar een safehouse gegaan waar ik nu nog steeds zit en heb nu de beslissing genomen om een afstand te nemen van drugsforum. Hoewel ik al een ruime tijd niet meer mee draai hier of kijk wat er hier gebeurt hield ik de optie nog wel open. Wil graag een extra stok achter de deur hebben en bij deze wil ik mezelf laten bannen voor een jaar. Ik kan mezelf niet bannen, maar @Mezelf kan mij wel bannen (ghehe, blijft leuk)
Het ga jullie goed mensen
Klik om te vergroten...
Ik heb nog heel even op je pm gereageerd met een vraag. Daarna zal ik uw wensen vervullen dude uit zeeland!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."