#1
Gelukkig is er een verschil in wat jou mening is en wat de wet is. Zou een gekke boel wordenIk ben al terug op Facebook ππ en ik vind pedo mag je wel bedreigen maar ieder zijn mening no problem π
Gelukkig is er een verschil in wat jou mening is en wat de wet is. Zou een gekke boel wordenIk ben al terug op Facebook ππ en ik vind pedo mag je wel bedreigen maar ieder zijn mening no problem π
Waarom zou JIJ een pedo mogen bedreigen?Ik ben al terug op Facebook ππ en ik vind pedo mag je wel bedreigen maar ieder zijn mening no problem π
Dus jij vind dat oke ? En het was een post wat er naar vroeg wie wat zou doen. Als je wat verleden met zo lui dan praat je andersGelukkig is er een verschil in wat jou mening is en wat de wet is. Zou een gekke broek worden
De ouders vertelden dat en tja tis maar gewoon in zo een groep hoor , iedereen dadelijk op het paard ma oke ik zeg niets meer daarover.Waarom zou JIJ een pedo mogen bedreigen?
Los van het feit dat het niet de bedoeling kan zijn dat iedereen rechter speelt, is er ook bewijs?
Heb je ΓΌberhaupt inzage gehad in het strafdossier, of baseer je je uitsluitend op wat de media/mensen je vertellen?
Ik zit niet op mijn paard. Ik vraag je gewoon op basis van wat je dergelijke actie's doet.De ouders vertelden dat en tja tis maar gewoon in zo een groep hoor , iedereen dadelijk op het paard ma oke ik zeg niets meer daarover.
En ik heb het niet op mij alleen hoor , en wrm zou ik een vreemde zijn dossier of eender wat ik dacht ik reageer en keek naar bovenste reacties, ieder geval ik ga er hier geen amok over maken , sorry dat ik iemand op de teentjes heb getraptWaarom zou JIJ een pedo mogen bedreigen?
Los van het feit dat het niet de bedoeling kan zijn dat iedereen rechter speelt, is er ook bewijs?
Heb je ΓΌberhaupt inzage gehad in het strafdossier, of baseer je je uitsluitend op wat de media/mensen je vertellen?
Had niet op jou alleen. Maar voor mij ligt personelijk wat anders zonder te veel uit te weiden nu.Ik zit niet op mijn paard. Ik vraag je gewoon op basis van wat je dergelijke actie's doet.
Ik zie zoveel mensen gewoon domweg de media (als voorbeeld) volgen zonder na te denken.
En dit gaat dan nog niet eens over doodsbedreigingen.
Van mij mag je zoveel zeggen als je wil, maar moet je ook kritische vragen kunnen aanvaarden.
( en best in het juiste topic)
Maarja, de wet vindt van niet. En met goede redenenIk ben al terug op Facebook ππ en ik vind pedo mag je wel bedreigen maar ieder zijn mening no problem π
Oke je hebt gelijk met hopen zelfs. En ik zou niemand echt letterlijk kunnen doden hoor. Im a lover not a fighter. πMaarja, de wet vindt van niet. En met goede redenen![]()
Dan ook gewoon niet dreigenOke je hebt gelijk met hopen zelfs. En ik zou niemand echt letterlijk kunnen doden hoor. Im a lover not a fighter. π
Haha dat was ah laat maar het blijft op en neer gaan. 1π ik wou hier zelfs over doorgaan heb al meer dan 6uur op die gsm liggen tokkelen πDan ook gewoon niet dreigen![]()
Geen last van gehad.Mooi report! Hoe ervaarden jullie hartkloppingen na het herdoseren?
Hmm, zou natuurlijk kunnen. Niet getest toendertijdDit klinkt eerder als 3-CMC en niet MMC... wij gebruikte eerst altijd MMC totdat je het niet meer online kon kopen.. toen overgestapt naar CMC en dat is echt wel heel anders qua gevoel in je neus en keel
Brand als een gek!!
Ook dit lijkt dan weer meer op CMC dan MMC. Ik vind CMC meer op xtc lijken dan MMC. Ook konden wij van MMC prima slapen en van CMC slaap ik gewoon heel de dag/nacht niet.
Miss toch CMC gekregen van je contact persoon ipv MMC.
400 jaar hier niet geweest, lekker uit de hand gelopen hier haha.
Vind oraal wel lastiger doserenHet is ook geen snuif drug!! Dat is waarom je de hype niet begreep. Gesnoven is het een soort coke met veel bijwerkingen en hele korte werkingsduur. Slapen is lastiger dan na coke. Oraal is vele malen euphorischer en meer als MDMA met energy. Al is slapen nogsteeds lastiger dan na coke, ik geloof dat het een metaboliet heeft ook.
Het is ook geen snuif drug!! Dat is waarom je de hype niet begreep. Gesnoven is het een soort coke met veel bijwerkingen en hele korte werkingsduur. Slapen is lastiger dan na coke. Oraal is vele malen euphorischer en meer als MDMA met energy. Al is slapen nogsteeds lastiger dan na coke, ik geloof dat het een metaboliet heeft ook.Eerder bleek echter dat het snuiven van 3mmc voor vriendin SUPER-pijnlijk was. Als in: pijnlijker dan 2cb snuiven
Elke drug heeft metabolieten, en sommige metabolieten zijn schadelijker dan de drug zelf. 1-P-LSD wordt namelijk heel snel normale LSD.ik geloof dat het een metaboliet heeft ook.
Bij mij veranderd coke na tien seconden al in een dampende drop.Elke drug heeft metabolieten, en sommige metabolieten zijn schadelijker dan de drug zelf. 1-P-LSD wordt namelijk heel snel normale LSD.
Het is niet zo dat je drugs slikt, en hij binnen een paar uur plotseling in een dampende drol veranderd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."