Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc: Oh, bedoelen ze dit?

3mmc: Oh, bedoelen ze dit?

41 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Putin007 zei:
Ik ben al terug op Facebook πŸ˜†πŸ˜† en ik vind pedo mag je wel bedreigen maar ieder zijn mening no problem 😁
Klik om te vergroten...
Gelukkig is er een verschil in wat jou mening is en wat de wet is. Zou een gekke boel worden
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Putin007 zei:
Ik ben al terug op Facebook πŸ˜†πŸ˜† en ik vind pedo mag je wel bedreigen maar ieder zijn mening no problem 😁
Klik om te vergroten...
Waarom zou JIJ een pedo mogen bedreigen?
Los van het feit dat het niet de bedoeling kan zijn dat iedereen rechter speelt, is er ook bewijs?
Heb je ΓΌberhaupt inzage gehad in het strafdossier, of baseer je je uitsluitend op wat de media/mensen je vertellen?
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Rotjoch zei:
Gelukkig is er een verschil in wat jou mening is en wat de wet is. Zou een gekke broek worden
Klik om te vergroten...
Dus jij vind dat oke ? En het was een post wat er naar vroeg wie wat zou doen. Als je wat verleden met zo lui dan praat je anders
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Waarom zou JIJ een pedo mogen bedreigen?
Los van het feit dat het niet de bedoeling kan zijn dat iedereen rechter speelt, is er ook bewijs?
Heb je ΓΌberhaupt inzage gehad in het strafdossier, of baseer je je uitsluitend op wat de media/mensen je vertellen?
Klik om te vergroten...
De ouders vertelden dat en tja tis maar gewoon in zo een groep hoor , iedereen dadelijk op het paard ma oke ik zeg niets meer daarover.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Putin007 zei:
De ouders vertelden dat en tja tis maar gewoon in zo een groep hoor , iedereen dadelijk op het paard ma oke ik zeg niets meer daarover.
Klik om te vergroten...
Ik zit niet op mijn paard. Ik vraag je gewoon op basis van wat je dergelijke actie's doet.
Ik zie zoveel mensen gewoon domweg de media (als voorbeeld) volgen zonder na te denken.
En dit gaat dan nog niet eens over doodsbedreigingen.
Van mij mag je zoveel zeggen als je wil, maar moet je ook kritische vragen kunnen aanvaarden.
( en best in het juiste topic)
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Waarom zou JIJ een pedo mogen bedreigen?
Los van het feit dat het niet de bedoeling kan zijn dat iedereen rechter speelt, is er ook bewijs?
Heb je ΓΌberhaupt inzage gehad in het strafdossier, of baseer je je uitsluitend op wat de media/mensen je vertellen?
Klik om te vergroten...
En ik heb het niet op mij alleen hoor , en wrm zou ik een vreemde zijn dossier of eender wat ik dacht ik reageer en keek naar bovenste reacties, ieder geval ik ga er hier geen amok over maken , sorry dat ik iemand op de teentjes heb getrapt
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Ik zit niet op mijn paard. Ik vraag je gewoon op basis van wat je dergelijke actie's doet.
Ik zie zoveel mensen gewoon domweg de media (als voorbeeld) volgen zonder na te denken.
En dit gaat dan nog niet eens over doodsbedreigingen.
Van mij mag je zoveel zeggen als je wil, maar moet je ook kritische vragen kunnen aanvaarden.
( en best in het juiste topic)
Klik om te vergroten...
Had niet op jou alleen. Maar voor mij ligt personelijk wat anders zonder te veel uit te weiden nu.
M
Mevrouw PlΓΈpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Putin007 zei:
Ik ben al terug op Facebook πŸ˜†πŸ˜† en ik vind pedo mag je wel bedreigen maar ieder zijn mening no problem 😁
Klik om te vergroten...
Maarja, de wet vindt van niet. En met goede redenen :)
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw PlΓΈp zei:
Maarja, de wet vindt van niet. En met goede redenen :)
Klik om te vergroten...
Oke je hebt gelijk met hopen zelfs. En ik zou niemand echt letterlijk kunnen doden hoor. Im a lover not a fighter. πŸ˜‡
M
Mevrouw PlΓΈpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Putin007 zei:
Oke je hebt gelijk met hopen zelfs. En ik zou niemand echt letterlijk kunnen doden hoor. Im a lover not a fighter. πŸ˜‡
Klik om te vergroten...
Dan ook gewoon niet dreigen :wink:
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Gebruiker 0012685732 zei:
hehe... Rus'tig, ventje.. πŸ˜‰
Klik om te vergroten...
Putin007 zei:
Ben ik makkertjeπŸ˜‰πŸ™ƒ
Klik om te vergroten...
Putin007 zei:
Wie zei dat ik niet rustig ben ?
Klik om te vergroten...
was een grapje omdat putin een Rus is πŸ˜‰
CuriousExplorer zei:
Ik zit niet op mijn paard.
Klik om te vergroten...
putin wel..

1643885768055.png
Putin007 zei:
Im a lover not a fighter. πŸ˜‡
Klik om te vergroten...
ride or die toch? πŸ˜…
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Gebruiker 0012685732 zei:
was een grapje omdat putin een Rus is πŸ˜‰

putin wel..

Bekijk bijlage 36815

ride or die toch? πŸ˜…
Klik om te vergroten...
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw PlΓΈp zei:
Dan ook gewoon niet dreigen :wink:
Klik om te vergroten...
Haha dat was ah laat maar het blijft op en neer gaan. 1😊 ik wou hier zelfs over doorgaan heb al meer dan 6uur op die gsm liggen tokkelen 😁
C
CapitaineNemoLid
01-01-2024, 00:00
#14
400 jaar hier niet geweest, lekker uit de hand gelopen hier haha.

Hebbenzekezine? zei:
Mooi report! Hoe ervaarden jullie hartkloppingen na het herdoseren?
Klik om te vergroten...
Geen last van gehad.
Khaleesi zei:
Dit klinkt eerder als 3-CMC en niet MMC... wij gebruikte eerst altijd MMC totdat je het niet meer online kon kopen.. toen overgestapt naar CMC en dat is echt wel heel anders qua gevoel in je neus en keel
Brand als een gek!!

Ook dit lijkt dan weer meer op CMC dan MMC. Ik vind CMC meer op xtc lijken dan MMC. Ook konden wij van MMC prima slapen en van CMC slaap ik gewoon heel de dag/nacht niet.

Miss toch CMC gekregen van je contact persoon ipv MMC.
Klik om te vergroten...
Hmm, zou natuurlijk kunnen. Niet getest toendertijd
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
CapitaineNemo zei:
400 jaar hier niet geweest, lekker uit de hand gelopen hier haha.
Klik om te vergroten...

Alsof we hier ooit tijden hebben gekend waarin de boel niet uit de hand liep. πŸ˜† That’s how we roll. Welcome back!

* Edit: Oh wacht, het ging over reacties in dit topic, niet over het forum in het algemeen? :’) *ziet ineens pedodiscussie en Putinpaardenplaatjes terug*
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stonologie zei:
Het is ook geen snuif drug!! Dat is waarom je de hype niet begreep. Gesnoven is het een soort coke met veel bijwerkingen en hele korte werkingsduur. Slapen is lastiger dan na coke. Oraal is vele malen euphorischer en meer als MDMA met energy. Al is slapen nogsteeds lastiger dan na coke, ik geloof dat het een metaboliet heeft ook.
Klik om te vergroten...
Vind oraal wel lastiger doseren
C
CapitaineNemoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Situatie:

Het is 1 januari en we hebben een rustige oudjaarsnacht achter de rug. We zijn vrij vroeg gaan slapen, goed uitgeslapen, op familiebezoek geweest, je kent het wel :wink:. Omdat we een lang weekend hebben en we niet willen toegeven dat we 30+ zijn en dat rustige oudjaarsavonden ons leven worden besluiten we er een drugsavondje aan te plakken.

We hebben 3mmc liggen. Gekocht als coke-alternatief (vriendin slaapt niet op coke, dus bedacht dat 3mmc een redelijk alternatief zou zijn). Eerder bleek echter dat het snuiven van 3mmc voor vriendin SUPER-pijnlijk was. Als in: pijnlijker dan 2cb snuiven, als in pijn aan je keel na de drip. Geen aanrader dus. Dit was met een keer eerder 3mmc snuiven overigens niet het geval, dus misschien ligt het aan deze batch. We besluiten daarom te bomben.

Eerlijk gezegd verwachten we weinig van de avond. We hebben een keer eerder 3mmc gebombt, ongeveer 100mg, maar dat deed bijzonder weinig. Voor mij misschien een klein beetje kriebels, maar meer was het niet. We besluiten daarom iets hoger te beginnen. ik bomb 150 en vriendin iets minder, ongeveer 130.

Bankhangen
Bommetje gedropt, laten we de Slimste Mens gaan kijken! :tearsofjoy:. We gaan lekker achterover zitten en wachten op wat komen gaat. Na ongeveer een half uurtje begin ik me een beetje lichter te voelen. Zweethandjes, kriebels in mijn buik.... Dit heb ik nog niet eerder gehad op 3mmc. Vriendin vraagt of ik al iets voel. Ik geef aan dat het een beetje als beginnende xtc voelt. Vriendin voelt alsof ze op het randje zit. We zijn nog niet helemaal overtuigd en besluiten bij te nemen, zodat we de full package krijgen. We droppen nog een keer 100.

Dansen en wandelen!
Yessss, dit lijkt het zetje (of nouja, de zet) te zijn die we nodig hebben. We krijgen zin om te dansen en knallen een boilerroomsetje aan. Dit is chill! We drinken wat, staan af en toe op om een beetje te dansen en we zijn allebei best praatgraag. Dit is vooral voor mij een andere ervaring dan met xtc. Ik raak erg in mezelf gekeerd van xtc en focus me dan vooral op de golven die je dan in je lichaam voelt. Bij 3mmc heb ik zin om te dansen, om te praten en ik heb het idee dat het gevoel constanter is dan de golven die je bij xtc ervaart. Ik zeg tegen vriendin dat ik de hype rondom 3mmc nu wel een beetje begrijp.

Ik moet overigens ongeveer om het kwartier pissen. Ook een andere ervaring dan op X zullen we maar zeggen. Na mijn zoveelste toer naar de wc heb ik zin om een rondje te gaan lopen. Het is niet echt koud en ik heb het idee dat in beweging het gevoel wat blijvender is. Schoenen aan en gaan dus. Wandelen is megachill, en we maken een grote ronde door de buurt. Buiten het beeeeeetje kaakklemmen heb ik niet het idee dat we er super vercracked uitzien, dus dat scheelt. Niet dat we iemand tegenkomen, want het is inmiddels bijna middennacht. En alle crackies zijn gisteren natuurlijk al los gegaan.

En nu slapen... (?)

Thuis gekomen kijken we eens naar het zakje. Er zit nog ongeveer 200 mg in. We besluiten ieder 100 bij te nemen want we voelen ons chill. Zie hier de verneukeratieve werking van drugs. Best onnodig en ik heb niet het idee dat het heel veel heeft bijgedragen aan een verdere trip. Maar het doet verder ook geen kwaad op dat moment. We dansen en drinken nog wat verder, gaan buiten op zoek naar een schommel om te kijken of dat chill is (best wel, maar niet meer dan lopen) en het blijft gezellig en fijn. Rond een uur of 4 besluiten we dat het genoeg is. We hadden het idee dat we prima kunnen slapen op 3mmc, maar met deze hoeveelheden besluiten we er toch een pammetje in te gooien. Dit werkt vrij snel en we strompelen met zwaar geworden ledematen naar bed. Maar helaas, de slaap krijgt ons niet te pakken. Ook een extra halve pam brengt geen soelaas en we slapen uiteindelijk belabberd. Niks aan te doen, maar eigen schuld.

Conclusie
Ik sta een stuk positiever tegenover 3mmc dan eerst. Ik begreep de hype niet zo, maar zie nu wel in wat er lekker aan is. Een stuk helderder dan met X, meer zin om iets te doen, en (in ieder geval nu) niet zΓ³ erg naar de getver als op X. Als er een volgende keer komt willen we alleen wel een dosis afspreken, want zoveel bijnemen was onnodig.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
CapitaineNemo zei:
Eerder bleek echter dat het snuiven van 3mmc voor vriendin SUPER-pijnlijk was. Als in: pijnlijker dan 2cb snuiven
Klik om te vergroten...
Het is ook geen snuif drug!! Dat is waarom je de hype niet begreep. Gesnoven is het een soort coke met veel bijwerkingen en hele korte werkingsduur. Slapen is lastiger dan na coke. Oraal is vele malen euphorischer en meer als MDMA met energy. Al is slapen nogsteeds lastiger dan na coke, ik geloof dat het een metaboliet heeft ook.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stonologie zei:
ik geloof dat het een metaboliet heeft ook.
Klik om te vergroten...
Elke drug heeft metabolieten, en sommige metabolieten zijn schadelijker dan de drug zelf. 1-P-LSD wordt namelijk heel snel normale LSD.

Het is niet zo dat je drugs slikt, en hij binnen een paar uur plotseling in een dampende drol veranderd.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Elke drug heeft metabolieten, en sommige metabolieten zijn schadelijker dan de drug zelf. 1-P-LSD wordt namelijk heel snel normale LSD.

Het is niet zo dat je drugs slikt, en hij binnen een paar uur plotseling in een dampende drol veranderd.
Klik om te vergroten...
Bij mij veranderd coke na tien seconden al in een dampende drop.
Lekker gevoel ook wanneer alles er uit geperst is.

Nothing like a good ol' stimshit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."