Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc: Oh, bedoelen ze dit?

3mmc: Oh, bedoelen ze dit?

41 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
CapitaineNemo zei:
400 jaar hier niet geweest, lekker uit de hand gelopen hier haha.
Klik om te vergroten...

Alsof we hier ooit tijden hebben gekend waarin de boel niet uit de hand liep. 😆 That’s how we roll. Welcome back!

* Edit: Oh wacht, het ging over reacties in dit topic, niet over het forum in het algemeen? :’) *ziet ineens pedodiscussie en Putinpaardenplaatjes terug*
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stonologie zei:
Het is ook geen snuif drug!! Dat is waarom je de hype niet begreep. Gesnoven is het een soort coke met veel bijwerkingen en hele korte werkingsduur. Slapen is lastiger dan na coke. Oraal is vele malen euphorischer en meer als MDMA met energy. Al is slapen nogsteeds lastiger dan na coke, ik geloof dat het een metaboliet heeft ook.
Klik om te vergroten...
Vind oraal wel lastiger doseren
C
CapitaineNemoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Situatie:

Het is 1 januari en we hebben een rustige oudjaarsnacht achter de rug. We zijn vrij vroeg gaan slapen, goed uitgeslapen, op familiebezoek geweest, je kent het wel :wink:. Omdat we een lang weekend hebben en we niet willen toegeven dat we 30+ zijn en dat rustige oudjaarsavonden ons leven worden besluiten we er een drugsavondje aan te plakken.

We hebben 3mmc liggen. Gekocht als coke-alternatief (vriendin slaapt niet op coke, dus bedacht dat 3mmc een redelijk alternatief zou zijn). Eerder bleek echter dat het snuiven van 3mmc voor vriendin SUPER-pijnlijk was. Als in: pijnlijker dan 2cb snuiven, als in pijn aan je keel na de drip. Geen aanrader dus. Dit was met een keer eerder 3mmc snuiven overigens niet het geval, dus misschien ligt het aan deze batch. We besluiten daarom te bomben.

Eerlijk gezegd verwachten we weinig van de avond. We hebben een keer eerder 3mmc gebombt, ongeveer 100mg, maar dat deed bijzonder weinig. Voor mij misschien een klein beetje kriebels, maar meer was het niet. We besluiten daarom iets hoger te beginnen. ik bomb 150 en vriendin iets minder, ongeveer 130.

Bankhangen
Bommetje gedropt, laten we de Slimste Mens gaan kijken! :tearsofjoy:. We gaan lekker achterover zitten en wachten op wat komen gaat. Na ongeveer een half uurtje begin ik me een beetje lichter te voelen. Zweethandjes, kriebels in mijn buik.... Dit heb ik nog niet eerder gehad op 3mmc. Vriendin vraagt of ik al iets voel. Ik geef aan dat het een beetje als beginnende xtc voelt. Vriendin voelt alsof ze op het randje zit. We zijn nog niet helemaal overtuigd en besluiten bij te nemen, zodat we de full package krijgen. We droppen nog een keer 100.

Dansen en wandelen!
Yessss, dit lijkt het zetje (of nouja, de zet) te zijn die we nodig hebben. We krijgen zin om te dansen en knallen een boilerroomsetje aan. Dit is chill! We drinken wat, staan af en toe op om een beetje te dansen en we zijn allebei best praatgraag. Dit is vooral voor mij een andere ervaring dan met xtc. Ik raak erg in mezelf gekeerd van xtc en focus me dan vooral op de golven die je dan in je lichaam voelt. Bij 3mmc heb ik zin om te dansen, om te praten en ik heb het idee dat het gevoel constanter is dan de golven die je bij xtc ervaart. Ik zeg tegen vriendin dat ik de hype rondom 3mmc nu wel een beetje begrijp.

Ik moet overigens ongeveer om het kwartier pissen. Ook een andere ervaring dan op X zullen we maar zeggen. Na mijn zoveelste toer naar de wc heb ik zin om een rondje te gaan lopen. Het is niet echt koud en ik heb het idee dat in beweging het gevoel wat blijvender is. Schoenen aan en gaan dus. Wandelen is megachill, en we maken een grote ronde door de buurt. Buiten het beeeeeetje kaakklemmen heb ik niet het idee dat we er super vercracked uitzien, dus dat scheelt. Niet dat we iemand tegenkomen, want het is inmiddels bijna middennacht. En alle crackies zijn gisteren natuurlijk al los gegaan.

En nu slapen... (?)

Thuis gekomen kijken we eens naar het zakje. Er zit nog ongeveer 200 mg in. We besluiten ieder 100 bij te nemen want we voelen ons chill. Zie hier de verneukeratieve werking van drugs. Best onnodig en ik heb niet het idee dat het heel veel heeft bijgedragen aan een verdere trip. Maar het doet verder ook geen kwaad op dat moment. We dansen en drinken nog wat verder, gaan buiten op zoek naar een schommel om te kijken of dat chill is (best wel, maar niet meer dan lopen) en het blijft gezellig en fijn. Rond een uur of 4 besluiten we dat het genoeg is. We hadden het idee dat we prima kunnen slapen op 3mmc, maar met deze hoeveelheden besluiten we er toch een pammetje in te gooien. Dit werkt vrij snel en we strompelen met zwaar geworden ledematen naar bed. Maar helaas, de slaap krijgt ons niet te pakken. Ook een extra halve pam brengt geen soelaas en we slapen uiteindelijk belabberd. Niks aan te doen, maar eigen schuld.

Conclusie
Ik sta een stuk positiever tegenover 3mmc dan eerst. Ik begreep de hype niet zo, maar zie nu wel in wat er lekker aan is. Een stuk helderder dan met X, meer zin om iets te doen, en (in ieder geval nu) niet zó erg naar de getver als op X. Als er een volgende keer komt willen we alleen wel een dosis afspreken, want zoveel bijnemen was onnodig.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
CapitaineNemo zei:
Eerder bleek echter dat het snuiven van 3mmc voor vriendin SUPER-pijnlijk was. Als in: pijnlijker dan 2cb snuiven
Klik om te vergroten...
Het is ook geen snuif drug!! Dat is waarom je de hype niet begreep. Gesnoven is het een soort coke met veel bijwerkingen en hele korte werkingsduur. Slapen is lastiger dan na coke. Oraal is vele malen euphorischer en meer als MDMA met energy. Al is slapen nogsteeds lastiger dan na coke, ik geloof dat het een metaboliet heeft ook.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stonologie zei:
ik geloof dat het een metaboliet heeft ook.
Klik om te vergroten...
Elke drug heeft metabolieten, en sommige metabolieten zijn schadelijker dan de drug zelf. 1-P-LSD wordt namelijk heel snel normale LSD.

Het is niet zo dat je drugs slikt, en hij binnen een paar uur plotseling in een dampende drol veranderd.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Elke drug heeft metabolieten, en sommige metabolieten zijn schadelijker dan de drug zelf. 1-P-LSD wordt namelijk heel snel normale LSD.

Het is niet zo dat je drugs slikt, en hij binnen een paar uur plotseling in een dampende drol veranderd.
Klik om te vergroten...
Bij mij veranderd coke na tien seconden al in een dampende drop.
Lekker gevoel ook wanneer alles er uit geperst is.

Nothing like a good ol' stimshit.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Elke drug heeft metabolieten, en sommige metabolieten zijn schadelijker dan de drug zelf. 1-P-LSD wordt namelijk heel snel normale LSD.

Het is niet zo dat je drugs slikt, en hij binnen een paar uur plotseling in een dampende drol veranderd.
Klik om te vergroten...
En als je het goed doet kun je sommige van de uitgescheiden werkzame metabolieten weer extraheren en consumeren. Nooit meer de spaarpot omkeren voor drugs.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geneesmiddel zei:
En als je het goed doet kun je sommige van de uitgescheiden werkzame metabolieten weer extraheren en consumeren. Nooit meer de spaarpot omkeren voor drugs.
Klik om te vergroten...
Ik hoor het hele forum denken;

“dat is fucking slim…”
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Ik hoor het hele forum denken;

“dat is fucking slim…”
Klik om te vergroten...
Heeeey onze verloren zoon is er weer!

Heeft @Casrus je toch van Pluto weten te halen. Heel mooi
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Putin007 zei:
Ja voor 22dagen maar ik had niks extreem gedeeld ofz
Klik om te vergroten...


tu ne comprends pas, putin! ? 🧐 😅
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
CapitaineNemo zei:
Situatie:

Het is 1 januari en we hebben een rustige oudjaarsnacht achter de rug. We zijn vrij vroeg gaan slapen, goed uitgeslapen, op familiebezoek geweest, je kent het wel :wink:. Omdat we een lang weekend hebben en we niet willen toegeven dat we 30+ zijn en dat rustige oudjaarsavonden ons leven worden besluiten we er een drugsavondje aan te plakken.

We hebben 3mmc liggen. Gekocht als coke-alternatief (vriendin slaapt niet op coke, dus bedacht dat 3mmc een redelijk alternatief zou zijn). Eerder bleek echter dat het snuiven van 3mmc voor vriendin SUPER-pijnlijk was. Als in: pijnlijker dan 2cb snuiven, als in pijn aan je keel na de drip. Geen aanrader dus. Dit was met een keer eerder 3mmc snuiven overigens niet het geval, dus misschien ligt het aan deze batch. We besluiten daarom te bomben.

Eerlijk gezegd verwachten we weinig van de avond. We hebben een keer eerder 3mmc gebombt, ongeveer 100mg, maar dat deed bijzonder weinig. Voor mij misschien een klein beetje kriebels, maar meer was het niet. We besluiten daarom iets hoger te beginnen. ik bomb 150 en vriendin iets minder, ongeveer 130.

Bankhangen
Bommetje gedropt, laten we de Slimste Mens gaan kijken! :tearsofjoy:. We gaan lekker achterover zitten en wachten op wat komen gaat. Na ongeveer een half uurtje begin ik me een beetje lichter te voelen. Zweethandjes, kriebels in mijn buik.... Dit heb ik nog niet eerder gehad op 3mmc. Vriendin vraagt of ik al iets voel. Ik geef aan dat het een beetje als beginnende xtc voelt. Vriendin voelt alsof ze op het randje zit. We zijn nog niet helemaal overtuigd en besluiten bij te nemen, zodat we de full package krijgen. We droppen nog een keer 100.

Dansen en wandelen!
Yessss, dit lijkt het zetje (of nouja, de zet) te zijn die we nodig hebben. We krijgen zin om te dansen en knallen een boilerroomsetje aan. Dit is chill! We drinken wat, staan af en toe op om een beetje te dansen en we zijn allebei best praatgraag. Dit is vooral voor mij een andere ervaring dan met xtc. Ik raak erg in mezelf gekeerd van xtc en focus me dan vooral op de golven die je dan in je lichaam voelt. Bij 3mmc heb ik zin om te dansen, om te praten en ik heb het idee dat het gevoel constanter is dan de golven die je bij xtc ervaart. Ik zeg tegen vriendin dat ik de hype rondom 3mmc nu wel een beetje begrijp.

Ik moet overigens ongeveer om het kwartier pissen. Ook een andere ervaring dan op X zullen we maar zeggen. Na mijn zoveelste toer naar de wc heb ik zin om een rondje te gaan lopen. Het is niet echt koud en ik heb het idee dat in beweging het gevoel wat blijvender is. Schoenen aan en gaan dus. Wandelen is megachill, en we maken een grote ronde door de buurt. Buiten het beeeeeetje kaakklemmen heb ik niet het idee dat we er super vercracked uitzien, dus dat scheelt. Niet dat we iemand tegenkomen, want het is inmiddels bijna middennacht. En alle crackies zijn gisteren natuurlijk al los gegaan.

En nu slapen... (?)

Thuis gekomen kijken we eens naar het zakje. Er zit nog ongeveer 200 mg in. We besluiten ieder 100 bij te nemen want we voelen ons chill. Zie hier de verneukeratieve werking van drugs. Best onnodig en ik heb niet het idee dat het heel veel heeft bijgedragen aan een verdere trip. Maar het doet verder ook geen kwaad op dat moment. We dansen en drinken nog wat verder, gaan buiten op zoek naar een schommel om te kijken of dat chill is (best wel, maar niet meer dan lopen) en het blijft gezellig en fijn. Rond een uur of 4 besluiten we dat het genoeg is. We hadden het idee dat we prima kunnen slapen op 3mmc, maar met deze hoeveelheden besluiten we er toch een pammetje in te gooien. Dit werkt vrij snel en we strompelen met zwaar geworden ledematen naar bed. Maar helaas, de slaap krijgt ons niet te pakken. Ook een extra halve pam brengt geen soelaas en we slapen uiteindelijk belabberd. Niks aan te doen, maar eigen schuld.

Conclusie
Ik sta een stuk positiever tegenover 3mmc dan eerst. Ik begreep de hype niet zo, maar zie nu wel in wat er lekker aan is. Een stuk helderder dan met X, meer zin om iets te doen, en (in ieder geval nu) niet zó erg naar de getver als op X. Als er een volgende keer komt willen we alleen wel een dosis afspreken, want zoveel bijnemen was onnodig.
Klik om te vergroten...
Anetha altijd goed😍 deze is ook heeerlie
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#12
CapitaineNemo zei:
Situatie:

Het is 1 januari en we hebben een rustige oudjaarsnacht achter de rug. We zijn vrij vroeg gaan slapen, goed uitgeslapen, op familiebezoek geweest, je kent het wel :wink:. Omdat we een lang weekend hebben en we niet willen toegeven dat we 30+ zijn en dat rustige oudjaarsavonden ons leven worden besluiten we er een drugsavondje aan te plakken.

We hebben 3mmc liggen. Gekocht als coke-alternatief (vriendin slaapt niet op coke, dus bedacht dat 3mmc een redelijk alternatief zou zijn). Eerder bleek echter dat het snuiven van 3mmc voor vriendin SUPER-pijnlijk was. Als in: pijnlijker dan 2cb snuiven, als in pijn aan je keel na de drip. Geen aanrader dus. Dit was met een keer eerder 3mmc snuiven overigens niet het geval, dus misschien ligt het aan deze batch. We besluiten daarom te bomben.

Eerlijk gezegd verwachten we weinig van de avond. We hebben een keer eerder 3mmc gebombt, ongeveer 100mg, maar dat deed bijzonder weinig. Voor mij misschien een klein beetje kriebels, maar meer was het niet. We besluiten daarom iets hoger te beginnen. ik bomb 150 en vriendin iets minder, ongeveer 130.

Bankhangen
Bommetje gedropt, laten we de Slimste Mens gaan kijken! :tearsofjoy:. We gaan lekker achterover zitten en wachten op wat komen gaat. Na ongeveer een half uurtje begin ik me een beetje lichter te voelen. Zweethandjes, kriebels in mijn buik.... Dit heb ik nog niet eerder gehad op 3mmc. Vriendin vraagt of ik al iets voel. Ik geef aan dat het een beetje als beginnende xtc voelt. Vriendin voelt alsof ze op het randje zit. We zijn nog niet helemaal overtuigd en besluiten bij te nemen, zodat we de full package krijgen. We droppen nog een keer 100.

Dansen en wandelen!
Yessss, dit lijkt het zetje (of nouja, de zet) te zijn die we nodig hebben. We krijgen zin om te dansen en knallen een boilerroomsetje aan. Dit is chill! We drinken wat, staan af en toe op om een beetje te dansen en we zijn allebei best praatgraag. Dit is vooral voor mij een andere ervaring dan met xtc. Ik raak erg in mezelf gekeerd van xtc en focus me dan vooral op de golven die je dan in je lichaam voelt. Bij 3mmc heb ik zin om te dansen, om te praten en ik heb het idee dat het gevoel constanter is dan de golven die je bij xtc ervaart. Ik zeg tegen vriendin dat ik de hype rondom 3mmc nu wel een beetje begrijp.

Ik moet overigens ongeveer om het kwartier pissen. Ook een andere ervaring dan op X zullen we maar zeggen. Na mijn zoveelste toer naar de wc heb ik zin om een rondje te gaan lopen. Het is niet echt koud en ik heb het idee dat in beweging het gevoel wat blijvender is. Schoenen aan en gaan dus. Wandelen is megachill, en we maken een grote ronde door de buurt. Buiten het beeeeeetje kaakklemmen heb ik niet het idee dat we er super vercracked uitzien, dus dat scheelt. Niet dat we iemand tegenkomen, want het is inmiddels bijna middennacht. En alle crackies zijn gisteren natuurlijk al los gegaan.

En nu slapen... (?)

Thuis gekomen kijken we eens naar het zakje. Er zit nog ongeveer 200 mg in. We besluiten ieder 100 bij te nemen want we voelen ons chill. Zie hier de verneukeratieve werking van drugs. Best onnodig en ik heb niet het idee dat het heel veel heeft bijgedragen aan een verdere trip. Maar het doet verder ook geen kwaad op dat moment. We dansen en drinken nog wat verder, gaan buiten op zoek naar een schommel om te kijken of dat chill is (best wel, maar niet meer dan lopen) en het blijft gezellig en fijn. Rond een uur of 4 besluiten we dat het genoeg is. We hadden het idee dat we prima kunnen slapen op 3mmc, maar met deze hoeveelheden besluiten we er toch een pammetje in te gooien. Dit werkt vrij snel en we strompelen met zwaar geworden ledematen naar bed. Maar helaas, de slaap krijgt ons niet te pakken. Ook een extra halve pam brengt geen soelaas en we slapen uiteindelijk belabberd. Niks aan te doen, maar eigen schuld.

Conclusie
Ik sta een stuk positiever tegenover 3mmc dan eerst. Ik begreep de hype niet zo, maar zie nu wel in wat er lekker aan is. Een stuk helderder dan met X, meer zin om iets te doen, en (in ieder geval nu) niet zó erg naar de getver als op X. Als er een volgende keer komt willen we alleen wel een dosis afspreken, want zoveel bijnemen was onnodig.
Klik om te vergroten...
Mooi report! Hoe ervaarden jullie hartkloppingen na het herdoseren?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
@CapitaineNemo
Heb het zelf nooit gesnoven en dus enkel oraal gebruikt, mr vond dit stofje eerst ook ferm overroepen, 1 dosis v 180mg oraal vond ik nogal braafjes en kortwerkende, ook doordat ik eerder heerlijk ging op X, 2-FA, 4-FMA en 6-APB, uiteindelijk leek startdosis van 360mg (2x180mg), meteen pak fijner en stapelde ik er vaak ook op, puur verlenging vd rush, zonder extra last. En indd geen kut kater als bij X.
Als je 3mmc zo lekker vindt, kan ik je zeker 6-APB aanraden, is echt fijne, energieke, euforische, stabiele (helderder, niet wausy) en lange MDMA rush. Wel is het zeer afhankelijk welke batch, aanbieden van 91% is geloofwaardiger dan dat mn je 100% zuiverheid beloofd , ook is het grotendeels de succinate varriant die nu in omloop is, die ca 28% zwaarder is/molecule dan 6APB HCI en succinate minder potent is. Ook raad ik je de pilvorm van 6APB eerder af ook al verkopen ze deze in 130 en 150mg, mijn 130mg capsules waren beduidend potenter dan beide pillen. Als je er niet mee inzit om met de poedervorm aan de slag te gaan en je dosissen het af te wegen n als bommetjes te slikken of in capsules te doen, kun je natuurlijk jouw perfecte dosis afwegen, soms heb je vd ene batch minder/meer nodig. Maar ik ben tot hiertoe steeds voor het gemak gegaan en de voorgemaakte capsules en pillen. Reken toch op een zeer fijne energieke, euforische en empathische
rush, gerekend vd come up tem na-stimulatie van om en bij de 12u, waarbij bij mij mn giga pupillen na 15u pas verdwenen, samen met het energieke en euforische. En de na-stimulatie tussen 8-12u kan nog als zeer aanwezig en lekker beschouwd worden. Maar zeer batch gevoelig.

Ook 4-FMA is een zeer fijne n stabiele en best langwerkende stim, sowieso zit je hier weer met een amfetamine rc in tegenstelling tot 6APB, maar zeker ook een zeer aanwezige entactogene werking en in tegenstelling tot 6APB wel steeds een gelijkaardige sterkte qua rush. Hier gebruik ik standaard 130mg oraal en telkens waren de rushes vergelijkbaar. De come up komt vrij snel (binnen het uur) lekker binnen, zeker niet overweldigend, eerder lekker energiek met lekkere focus en je voelt echt de drang n zin in muziek, waarna het dan enkel lekkerder wordt, de focus moet meer plaats maken voor pure lekkere energy en het euforische en entactogene gevoel duidelijk aanwezig is, waarbij contact met anderen must is n beduidend meer dan de 2-FA van destijds en tegelijkertijd heerlijk gaat op de muziek en muziek hier echt bij mij must is. De peak loopt zo richting de 5-6u na inname en hierin verschilt de na-stimulatie tov 6-APB dan echt enorm (we spreken dan ook over stims uit 2 verschillende klassen), het euforische en entactogene effect gaat dan echt vr groot deel snel weg en zit je vooral nog met de nodige energie en focus, nog fijn om vb op te dansen of je met iets bezig te houden, mr het sociale contact is echt geen must meer op dat moment, maar de klare wakker en geen zin/must om te slapen, sleept echt nog wat uurtjes na. Waardoor dit toch wel een zeer fijne stim is om op uit te gaan, vol energie n waar zowel het sociale aspect als muziek een leidraad zijn.
K
KhaleesiLid
01-01-2024, 00:00
#14
CapitaineNemo zei:
Eerder bleek echter dat het snuiven van 3mmc voor vriendin SUPER-pijnlijk was. Als in: pijnlijker dan 2cb snuiven, als in pijn aan je keel na de drip. Geen aanrader dus. Dit was met een keer eerder 3mmc snuiven overigens niet het geval, dus misschien ligt het aan deze batch
Klik om te vergroten...
Dit klinkt eerder als 3-CMC en niet MMC... wij gebruikte eerst altijd MMC totdat je het niet meer online kon kopen.. toen overgestapt naar CMC en dat is echt wel heel anders qua gevoel in je neus en keel
Brand als een gek!!
CapitaineNemo zei:
Zweethandjes, kriebels in mijn buik.... Dit heb ik nog niet eerder gehad op 3mmc. Vriendin vraagt of ik al iets voel. Ik geef aan dat het een beetje als beginnende xtc voelt. Vriendin voelt alsof ze op het randje zit.
Klik om te vergroten...
Ook dit lijkt dan weer meer op CMC dan MMC. Ik vind CMC meer op xtc lijken dan MMC. Ook konden wij van MMC prima slapen en van CMC slaap ik gewoon heel de dag/nacht niet.

Miss toch CMC gekregen van je contact persoon ipv MMC.
K
KhaleesiLid
01-01-2024, 00:00
#15
CapitaineNemo zei:
Ik moet overigens ongeveer om het kwartier pissen.
Klik om te vergroten...
Dit ook trouwens.. typisch 3-CMC
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Weet iemand hoe je een beperkt Facebook account kan opheffen ? Eikels hebben me gestraft gewoon vanwege een doodsbedreiging aan een pedo..is geen grap.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Putin007 zei:
Weet iemand hoe je een beperkt Facebook account kan opheffen ? Eikels hebben me gestraft gewoon vanwege een doodsbedreiging aan een pedo..is geen grap.
Klik om te vergroten...
Nee dat kan niet. Is ook gewoon je eigen schuld. Ik had het eens voor 3 dagen maar kan ook permanent moet wel ergens staan
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Rotjoch zei:
Nee dat kan niet. Is ook gewoon je eigen schuld. Ik had het eens voor 3 dagen maar kan ook permanent moet wel ergens staan
Klik om te vergroten...
Ja voor 22dagen maar ik had niks extreem gedeeld ofz
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Putin007 zei:
Ja voor 22dagen maar ik had niks extreem gedeeld ofz
Klik om te vergroten...
Ik kon via een appeal dat aanvechten hun besluit want pfff
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Putin007 zei:
Ja voor 22dagen maar ik had niks extreem gedeeld ofz
Klik om te vergroten...
Een doodsbedreiging.. dat lijkt me voldoende? Zou je hier ook voor gebanned worden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."