Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"CapitaineNemo zei: Eerder bleek echter dat het snuiven van 3mmc voor vriendin SUPER-pijnlijk was. Als in: pijnlijker dan 2cb snuiven, als in pijn aan je keel na de drip. Geen aanrader dus. Dit was met een keer eerder 3mmc snuiven overigens niet het geval, dus misschien ligt het aan deze batch Klik om te vergroten... Dit klinkt eerder als 3-CMC en niet MMC... wij gebruikte eerst altijd MMC totdat je het niet meer online kon kopen.. toen overgestapt naar CMC en dat is echt wel heel anders qua gevoel in je neus en keel Brand als een gek!! CapitaineNemo zei: Zweethandjes, kriebels in mijn buik.... Dit heb ik nog niet eerder gehad op 3mmc. Vriendin vraagt of ik al iets voel. Ik geef aan dat het een beetje als beginnende xtc voelt. Vriendin voelt alsof ze op het randje zit. Klik om te vergroten... Ook dit lijkt dan weer meer op CMC dan MMC. Ik vind CMC meer op xtc lijken dan MMC. Ook konden wij van MMC prima slapen en van CMC slaap ik gewoon heel de dag/nacht niet. Miss toch CMC gekregen van je contact persoon ipv MMC."
"CapitaineNemo zei: Ik moet overigens ongeveer om het kwartier pissen. Klik om te vergroten... Dit ook trouwens.. typisch 3-CMC"
"Hallo allemaal, Laatste tijd vallen mij deze plekken op mijn armen en benen op tijdens gebruik van 3-mmc... iemand enig idee wat dit is? En zijn er meerdere mensen die hier last van hebben."
"PsyTekz zei: Vasoconstrictie . Gebruik je regelmatig en veel? Beter neem je een pauze. Klik om te vergroten... Niet meer een jaar geleden wel echt elk weekend maar nu misschien 1x per 2 a 3 maanden maar dan wel gelijk 2 gram ofzo ja"
"PsyTekz zei: Daar heb je het antwoord al. De hoeveelheid ligt te hoog. Klik om te vergroten... Het gebeurt al na het eerste lijntje tho.. Is het gevaarlijk? Heb verder niet echt last ervan behalve dat me benen en armen koud zijn"