#1
Dat dacht ik ook, uit ervaring waren ze nasaal ook ongeveer gelijk maar ik wist niet wat mijn kwaliteit was.Ik dacht eigenlijk dat ze een ongeveer vergelijkbare potentie hadden.
Dat dacht ik ook, uit ervaring waren ze nasaal ook ongeveer gelijk maar ik wist niet wat mijn kwaliteit was.Ik dacht eigenlijk dat ze een ongeveer vergelijkbare potentie hadden.
Toevallig zat ik vorige week naar dezelfde lijstjes te staren toen ik overwoog 2F-dck aan te schaffen. Ik kwam er niet uit maar dacht What The 2Fuck, dus wel gedaan - eerste keer .....Hoe kan dat nu als een paddestoel uit de grond knallen?
Ik kwam er niet uit maar dacht What The 2Fuck
Hele ongelukkig gekozen naam idd, maar het is 2fluoro (positie 2 fluor) met des (voorvoegsel voor niet inbegrepen) chloro (dus geen chloor).😂
Zo noem ik dit spul ook altijd. xD Slechtste RC-naam ever, want denk niet dat het lekker fuckt. (Niet uitgeprobeerd though, maar een disso…)
Ik ken me oge nie geloveDaar zit allemaal waarheid in. Nasale bioavailability is ongeveer gelijk. Normale ketamine is alleen oraal bijna niet actief, terwijl 2F-DCK dat wel is. Dus, oraal wel verschil in potentie, maar nasaal niet.![]()
Je mot het ook met je neus bekijken!Ik ken me oge nie gelove
150mg Keta vet veel??🤨😶Wel nee joh... Alcohol en ket, twee vette downers, koekkoek!
2f is volgens mij ook 3 keer zo potent als ketamine. Weet niet of en zowel ja, hoeveel ket je gebruikt, maar dit staat gelijk aan 150mg ket. Vet veel dus (wel lekkaaaa). Bovendien kan je wel geen effecten van de 2byfly hebben gehad, de stof interact wel met ket en 2fket, en kan dus tripeffecten versterken.
Ben benieuwd hoe je het nuchter ervaart! Fijn dat je je ei bij die maat van je kwijt eigenaar adviezen.
Het kan met 2C-B-FLY wel 2 uur duren voordat je de piekeffecten voelt. Dat je na een uur nog niet zoveel merkt pas dus juist wel bij de drug-effectenDus na een uur niks te merken van de 2cbly (afgaande dat de dosis te laag is) ben ik gewoon gaan drinken en tipsy te worden
Waarschijnlijk heeft het te maken met een enzym in de lever dat wel ketamine kan afbreken maar niet 2F-DCK.ik vind het toch weird, wat zorgt dat fluor en chloor verschil erin dat de normale ketamine bij orale inname een soort lulletje lampenkatoen wordt qua opname? Zit ie dan in een burn-out ik bedoel wtf
Waarschijnlijk heeft het te maken met een enzym in de lever dat wel ketamine kan afbreken maar niet 2F-DCK.
Bij orale inname gaat de drug via de darmen en de poortader eerst rechtsreeks naar de lever en dan pas via het hart en de longen via de hersenen. Bij nasale inname loopt het bloed eerst via de longen en het hart naar de hersenen, en dan pas naar de lever. Daardoor kan de drug al werkzaam zijn voordat het met een enzym uit de lever geconfronteerd wordt.
First-pass metabolism heet dat.
Niet alles in 1x snuffelen, opstapelen per 40mg ofzo.150mg Keta vet veel??🤨😶
Ik heb 0,0 tolerantie en voel amper wat van 150mg 😵😵
Laatste maal deed ik 5x 30mg verdeeld over een halfuurtje.Niet alles in 1x snuffelen, opstapelen per 40mg ofzo.
Of je hebt gewoon bucht.
Ik vond het al vreemd inderdaad, ik neem meestal 50 mg per neusgat, 100 mg in één keer, en toegegeven ik voel hem wel degelijk hangen dan maar om nou te zeggen dat ik dan "knetterhard" ga? Meh.Je titel is wel een beetje misleidend. Je bent knetterhard gegaan op de combinatie 2C-B-FLY, 2-FDCK en alcohol. Dat is toch net even wat anders dan knetterhard gaan op 50 mg 2-FDCK. Normaliter zou je hier niet zo hard op gaan namelijk. Dat is een bescheiden/common dosis. In combinatie wordt het al snel een heel ander verhaal natuurlijk. Tripmiddelen en dissociatieven staan erom bekend dat ze elkaar flink versterken.
@Roze OlifantIk vond het al vreemd inderdaad, ik neem meestal 50 mg per neusgat, 100 mg in één keer, en toegegeven ik voel hem wel degelijk hangen dan maar om nou te zeggen dat ik dan "knetterhard" ga? Meh.
Wel nee joh... Alcohol en ket, twee vette downers, koekkoek!maar ik dacht juist dat de alcohol de effecten verminderen... My bad!!!
Wel apart hoe dat gaat op Psychonautwiki. Volgens mij is er iemand niet aan het opletten daar. Bekijken we de dosering nasaal:2f is volgens mij ook 3 keer zo potent als ketamine




"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."