Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKnetterhard gegaan op 50mg 2f ketamine

Knetterhard gegaan op 50mg 2f ketamine

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Ik dacht eigenlijk dat ze een ongeveer vergelijkbare potentie hadden.
Klik om te vergroten...
Dat dacht ik ook, uit ervaring waren ze nasaal ook ongeveer gelijk maar ik wist niet wat mijn kwaliteit was.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Hoe kan dat nu als een paddestoel uit de grond knallen?
Klik om te vergroten...
Toevallig zat ik vorige week naar dezelfde lijstjes te staren toen ik overwoog 2F-dck aan te schaffen. Ik kwam er niet uit maar dacht What The 2Fuck, dus wel gedaan - eerste keer .....

De twee lijstjes voor K lijken wel te corresponderen op basis van de genoemde bioavailability: bij oraal 1/3 van nasaal.
Bij 2F-dck staat geen bioavailability vermeld. Het zou voor de hand liggen dat die oraal ook fors lager is dan bij nasaal.

Eigenlijk zocht ik informatie voor die andere ROA waarbij nog net geen naald aan te pas komt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
BelowTheFlow zei:
Ik kwam er niet uit maar dacht What The 2Fuck
Klik om te vergroten...

😂

Zo noem ik dit spul ook altijd. xD Slechtste RC-naam ever, want denk niet dat het lekker fuckt. (Niet uitgeprobeerd though, maar een disso…)
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Roze Olifant @ljuv @Dirkjan

Daar zit allemaal waarheid in. Nasale bioavailability is ongeveer gelijk. Normale ketamine is alleen oraal bijna niet actief, terwijl 2F-DCK dat wel is. Dus, oraal wel verschil in potentie, maar nasaal niet. :)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vind het toch weird, wat zorgt dat fluor en chloor verschil erin dat de normale ketamine bij orale inname een soort lulletje lampenkatoen wordt qua opname? Zit ie dan in een burn-out ik bedoel wtf
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
😂

Zo noem ik dit spul ook altijd. xD Slechtste RC-naam ever, want denk niet dat het lekker fuckt. (Niet uitgeprobeerd though, maar een disso…)
Klik om te vergroten...
Hele ongelukkig gekozen naam idd, maar het is 2fluoro (positie 2 fluor) met des (voorvoegsel voor niet inbegrepen) chloro (dus geen chloor).
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geneesmiddel zei:
Daar zit allemaal waarheid in. Nasale bioavailability is ongeveer gelijk. Normale ketamine is alleen oraal bijna niet actief, terwijl 2F-DCK dat wel is. Dus, oraal wel verschil in potentie, maar nasaal niet. :)
Klik om te vergroten...
Ik ken me oge nie gelove
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Ik ken me oge nie gelove
Klik om te vergroten...
Je mot het ook met je neus bekijken!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Wel nee joh... Alcohol en ket, twee vette downers, koekkoek!
2f is volgens mij ook 3 keer zo potent als ketamine. Weet niet of en zowel ja, hoeveel ket je gebruikt, maar dit staat gelijk aan 150mg ket. Vet veel dus (wel lekkaaaa). Bovendien kan je wel geen effecten van de 2byfly hebben gehad, de stof interact wel met ket en 2fket, en kan dus tripeffecten versterken.

Ben benieuwd hoe je het nuchter ervaart! Fijn dat je je ei bij die maat van je kwijt eigenaar adviezen.
Klik om te vergroten...
150mg Keta vet veel??🤨😶

Ik heb 0,0 tolerantie en voel amper wat van 150mg 😵😵
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sillous zei:
Dus na een uur niks te merken van de 2cbly (afgaande dat de dosis te laag is) ben ik gewoon gaan drinken en tipsy te worden
Klik om te vergroten...
Het kan met 2C-B-FLY wel 2 uur duren voordat je de piekeffecten voelt. Dat je na een uur nog niet zoveel merkt pas dus juist wel bij de drug-effecten :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
ik vind het toch weird, wat zorgt dat fluor en chloor verschil erin dat de normale ketamine bij orale inname een soort lulletje lampenkatoen wordt qua opname? Zit ie dan in een burn-out ik bedoel wtf
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk heeft het te maken met een enzym in de lever dat wel ketamine kan afbreken maar niet 2F-DCK.
Bij orale inname gaat de drug via de darmen en de poortader eerst rechtsreeks naar de lever en dan pas via het hart en de longen via de hersenen. Bij nasale inname loopt het bloed eerst via de longen en het hart naar de hersenen, en dan pas naar de lever. Daardoor kan de drug al werkzaam zijn voordat het met een enzym uit de lever geconfronteerd wordt.

First-pass metabolism heet dat.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Waarschijnlijk heeft het te maken met een enzym in de lever dat wel ketamine kan afbreken maar niet 2F-DCK.
Bij orale inname gaat de drug via de darmen en de poortader eerst rechtsreeks naar de lever en dan pas via het hart en de longen via de hersenen. Bij nasale inname loopt het bloed eerst via de longen en het hart naar de hersenen, en dan pas naar de lever. Daardoor kan de drug al werkzaam zijn voordat het met een enzym uit de lever geconfronteerd wordt.

First-pass metabolism heet dat.
Klik om te vergroten...

Als we ons Neo toch niet hadden. 😁😍🤓
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
150mg Keta vet veel??🤨😶

Ik heb 0,0 tolerantie en voel amper wat van 150mg 😵😵
Klik om te vergroten...
Niet alles in 1x snuffelen, opstapelen per 40mg ofzo.
Of je hebt gewoon bucht.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuffelaar zei:
Niet alles in 1x snuffelen, opstapelen per 40mg ofzo.
Of je hebt gewoon bucht.
Klik om te vergroten...
Laatste maal deed ik 5x 30mg verdeeld over een halfuurtje.


En de keta is kwaliteit hoor.
Mag geen namen noemen, maar degene van wie het kwam ging er wel hard op 😐
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Disclaimer: ik heb dit gecombineerd met alcohol en 2cb-fly 🥴

Ik ga deze onder tripreports plaatsen maar over de 'trip' an sich valt weinig over te vetrellen omdat ik het gewoon over me heen liet gaan (daarover straks meer)

Ik en mijn maat ontmoeten elkaar rond 2u in het uitgaansbuurt.

Ik had 2x 2cb-fly pil (1 voor hem en 1 voor mij) en een reserve 2f ketamine pil bij.

Wij nemen beiden een 2cb-fly pil en gaan rustig op cafe. Omdat ik dus die 2cbfly op had wou ik het rustig houden en bestelde 1 biertje en gewoon wachten tot de pil inslaat

Mijn maat had wel al wat bier op voordien en ik raadde hem aan om geen alcohol te drinken maar zo koppig dat hij is (en niet onervaren) dronk hij gewoon.

( Ik heb best al wat met rc's en psychedelica geëxperimenteerd en ik merk dat ik een zeer hoge tolerantie heb en dat sommige trips helemaal niet doorkomen en als er effecten zijn, zijn ze relatief braaf en mild bij gemiddelde dosissen)

Dus na een uur niks te merken van de 2cbly (afgaande dat de dosis te laag is) ben ik gewoon gaan drinken en tipsy te worden

Intussen was mijn maat helemaal in de mood en vroeg of ik nog iets bij me had en zei dat ik enkel nog een partypill had. (Zoiets met natuurlijke ingrediënten waar ik natuurlijk geen reet aan heb dus ik gaf het aan hem, misschien dat hij er wel iets aan heeft)

Denk dat het zo'n twee uur later is, 4 uur, dat ik licht dronken ben.

Mijn maat claimde dat hij er wel iets van voelt (van de 2cb) maar dat weet ik dus niet helemaal zeker omdat hij best wat alcohol op had.

Intussen had hij wel echt zin om hard te gaan die avond (cocaine) en sprak buiten al mensen aan of hij er kan aan geraken. Heel open en rechtuit, best schaamtelijk om aan te zien haha

Vanaf toen zijn we naar een cafe/dansing (iets er tussenin :tongueout:) geweest.

Zijn doel was om die avond nog aan coke te raken. ik heb en had geen ambitie om coke te nemen. Maar omdat ik alweer teleurgesteld was in een pil dat niet insloeg hield ik in het achterhoofd dat ik die ene 2f ket pil bij me had.

Achteraf gezien had ik dat niet mogen nemen omdat 1; mijn maat wouw ook shit en ik hem steeds zei dat ik niks meer bij me had 2; ik heb het gewoon impulsief genomen tijdens het dansen toen we beiden al best heftig aan het dansen waren ZONDER dat hij het dus wist. Ik had het hem niet verteld en 3; alcohol.


Ik dus dronken met hem op de dansvloer die nog nooit echt helemaal hard getript heeft of knetter gegaan is en er van uit gaat dat het hoogstens milde effecten zal geven, hapt die 2f ketamine naar binnen.

Nou kan ik je zeggen dat het de eerste keer is dat ik echt van de kaart ben gegaan na al die keren dat ik drugs heb genomen.

Ik en mijn maat hadden voor dat ik die pil ingenomen had iemand ontmoet die ook op zoek is naar coke, dus we waren inmiddels met 3/4 zijn maat er nog bij, (denk dat dat zijn maat is die me bijgestaan heeft tijdens de trip.)

Zo'n 15 min nadat ik heb ingenomen heeft die gast heeft dus effectief mensen kunnen vinden dus ik ga met hen mee naar de bar, weg van de podium waren we al stonden te dansen en best wat aandacht trok van staff en security. Vanaf toen sloeg de pil kei-hard in.

Wat ik toen meemaakte herinner ik mij niet meer, alleen dat het geen haar scheelde dat ik bad ging. Ik kon me recht houden, zonder paniekaanvallen, maar dat ik iets serieus genomen had was denk ik voor alle mensen rondom mij wel erg duidelijk; scheve kaken, verward gezicht, slecht evenwicht (maar daar gaf ik dus echt niks om)

Mijn maat dacht waarschijnlijk (ook mijn collega, waar ik trouwens voor de eerste keer mee uit ging) dat ik super dronken was maar in de heat of the moment gaf ik dus toe dat ik iets genomen heb en dat ik zwaar aan het trippen was. Hij dad dit snel door en leidde me naar de rokkersruimte.

Ik concentreerde me gewoon heel hard om niet te veel na te denken en het over me heen te laten gaan. Moest soms naar adem happen (ja, de combo met alcohol dus...)

Ik realiseerde me ook dat ik voor alle mensen rondom mij he-le-maal knetter ging. Maar ja, daar sta je dan, onder invloed van 2cb en alcohol zonder het eerder ervaren te hebben.

Mijn maat liet me achter om stuff te regelen voor zijn coke. Vond ik goed, ik bleef er staan en hield mezelf onder controle zoverre dat mogelijk was.

Weet niet meer hoe precies maar er was een gast die met mij een praatje aan ging. Ik was duidelijk aan de ketamine maar omdat ik denk ik heel gesloten en stijf stond zag hij dat ik wel een luisterd oor kon gebruiken.


Van het kleine beetje dat ik mij herinner is dat ik mezelf maar heel af en toe kon horen en hetzelfde met hem als hij praatte.
Alsof je het geluid van een televisie de hele tijd aan en uit zet!!


De rest herinner ik mij echt niet meer. Wel echt een fear and loathing ervaring. Zijn gezicht (ogen vooral) zweevde van links naar rechts maar wel licht.

Lichte visuals. Kon effe niet eens mijn gsm bovenhalen

Voelde de kauwkom in mijn mond niet meer.

Over de conversaties die we hadden verstond ik geen reet van en toch hield die stand. (Herkenbaar?)


Hij was een beetje mijn tripsitter op dat moment. Hij werkte in de apotheek ofzoiets dus kende zijn wereld daarin. Ik hoorde hem op een gegeven moment tegen die andere maat zeggen dat we voor hem (mij dus) moeten zorgen ofzo.


Hij heeft mij gedurende de piek wel de hele tijd bijgestaan (heb ik hem meerdere keren voor bedankt, gewoon dat hij er was en luisterde naar mijn shit die hij waarschijnlijk ook maar half verstond omdat ik mezelf maar half verstond, of niet meer goed kon articuleren ofzoiets)

Denk wel dat hij ook shit had genomen, maar hij was oke.



Dus over de effecten van de 2f ketamine die avond kan ik weinig over kwijt. Ik zal ze zeker nog kopen om thuis te proberen ZONDER alcohol en wat ik over dat sterk stofje kan vertellen.

Intussen waren mijn maten terug. Zij hadden hun coke, ik was al een beetje beter omdat we terug in groep waren enzo, nog steeds knetter ik men hoofd aan het gaan.


De comedown verliep rustig, geleidelijk. Ik hield mezelf rustig. Sigaretjes roken en slokjes drinken. Had niet meer de intentie te gaan dansen ofzo (was inmiddels al rond een uur of 8 ) De DJ was er nog maar de mood bij allen van ons helemaal niet


Achja. Ik heb me ook, misschien te
te vaak, veronschuldigd bij mijn maat dat ik iets heb genomen achter zijn rug en dat ik best bad ging. (Niet bad-bad, maar ook niet goed.

All good. Geleidelijk aan namen de effecten van alcohol weer alles over.

We zijn blijven plakken tot je kent het wel, wanneer de uitsmijter je uitdrukkelijk vraagt om de zaak te verlaten. :P

Het is 10uur s'ochtends richting huis.

Ik heb een goeie tijd gehad, omdat ik wel iets heb ontdekt die me een wauw-gevoel heeft negelaten.

Zijn er nog mensen die ervaringen hebben met deze designer ket?
Ik hoor het graag! :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je titel is wel een beetje misleidend. Je bent knetterhard gegaan op de combinatie 2C-B-FLY, 2-FDCK en alcohol. Dat is toch net even wat anders dan knetterhard gaan op 50 mg 2-FDCK. Normaliter zou je hier niet zo hard op gaan namelijk. Dat is een bescheiden/common dosis. In combinatie wordt het al snel een heel ander verhaal natuurlijk. Tripmiddelen en dissociatieven staan erom bekend dat ze elkaar flink versterken.

De toevoeging van alcohol begrijp ik niet goed, lijkt me vooral narigheid geven. Disso’s en alcohol zijn gecombineerd op hogere doseringen ook gewoon gevaarlijk (de ademhaling kan onderdrukt worden).
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Je titel is wel een beetje misleidend. Je bent knetterhard gegaan op de combinatie 2C-B-FLY, 2-FDCK en alcohol. Dat is toch net even wat anders dan knetterhard gaan op 50 mg 2-FDCK. Normaliter zou je hier niet zo hard op gaan namelijk. Dat is een bescheiden/common dosis. In combinatie wordt het al snel een heel ander verhaal natuurlijk. Tripmiddelen en dissociatieven staan erom bekend dat ze elkaar flink versterken.
Klik om te vergroten...
Ik vond het al vreemd inderdaad, ik neem meestal 50 mg per neusgat, 100 mg in één keer, en toegegeven ik voel hem wel degelijk hangen dan maar om nou te zeggen dat ik dan "knetterhard" ga? Meh.
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Ik vond het al vreemd inderdaad, ik neem meestal 50 mg per neusgat, 100 mg in één keer, en toegegeven ik voel hem wel degelijk hangen dan maar om nou te zeggen dat ik dan "knetterhard" ga? Meh.
Klik om te vergroten...
@Roze Olifant

Nou, aangezien ik niks voelde van die 2cbfly, en niet stomdronken, wel dronken, vond ik het de enorme change heftig die dus door f2ket kwam.

maar ik dacht juist dat de alcohol de effecten verminderen... My bad!!!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sillous zei:
maar ik dacht juist dat de alcohol de effecten verminderen... My bad!!!
Klik om te vergroten...
Wel nee joh... Alcohol en ket, twee vette downers, koekkoek!
2f is volgens mij ook 3 keer zo potent als ketamine. Weet niet of en zowel ja, hoeveel ket je gebruikt, maar dit staat gelijk aan 150mg ket. Vet veel dus (wel lekkaaaa). Bovendien kan je wel geen effecten van de 2byfly hebben gehad, de stof interact wel met ket en 2fket, en kan dus tripeffecten versterken.

Ben benieuwd hoe je het nuchter ervaart! Fijn dat je je ei bij die maat van je kwijt eigenaar adviezen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
2f is volgens mij ook 3 keer zo potent als ketamine
Klik om te vergroten...
Wel apart hoe dat gaat op Psychonautwiki. Volgens mij is er iemand niet aan het opletten daar. Bekijken we de dosering nasaal:

2fdck naast Ketamine
1661125260447.png1661125320357.png
Ketamine is duidelijk potenter.

Maar kijken we naar de dosering voor oraal dan gebeurt er iets raars. Die ketamine KAN niet kloppen volgens mij. Maar het is allemaal één zwarte vlek nu, ik zie door de bomen het bos niet meer. Hoe kan dat nu als een paddestoel uit de grond knallen?

2fdck naast Ketamine
1661125526073.png1661125547112.png

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."