Disclaimer: ik heb dit gecombineerd met alcohol en 2cb-fly 🥴
Ik ga deze onder tripreports plaatsen maar over de 'trip' an sich valt weinig over te vetrellen omdat ik het gewoon over me heen liet gaan (daarover straks meer)
Ik en mijn maat ontmoeten elkaar rond 2u in het uitgaansbuurt.
Ik had 2x 2cb-fly pil (1 voor hem en 1 voor mij) en een reserve 2f ketamine pil bij.
Wij nemen beiden een 2cb-fly pil en gaan rustig op cafe. Omdat ik dus die 2cbfly op had wou ik het rustig houden en bestelde 1 biertje en gewoon wachten tot de pil inslaat
Mijn maat had wel al wat bier op voordien en ik raadde hem aan om geen alcohol te drinken maar zo koppig dat hij is (en niet onervaren) dronk hij gewoon.
( Ik heb best al wat met rc's en psychedelica geëxperimenteerd en ik merk dat ik een zeer hoge tolerantie heb en dat sommige trips helemaal niet doorkomen en als er effecten zijn, zijn ze relatief braaf en mild bij gemiddelde dosissen)
Dus na een uur niks te merken van de 2cbly (afgaande dat de dosis te laag is) ben ik gewoon gaan drinken en tipsy te worden
Intussen was mijn maat helemaal in de mood en vroeg of ik nog iets bij me had en zei dat ik enkel nog een partypill had. (Zoiets met natuurlijke ingrediënten waar ik natuurlijk geen reet aan heb dus ik gaf het aan hem, misschien dat hij er wel iets aan heeft)
Denk dat het zo'n twee uur later is, 4 uur, dat ik licht dronken ben.
Mijn maat claimde dat hij er wel iets van voelt (van de 2cb) maar dat weet ik dus niet helemaal zeker omdat hij best wat alcohol op had.
Intussen had hij wel echt zin om hard te gaan die avond (cocaine) en sprak buiten al mensen aan of hij er kan aan geraken. Heel open en rechtuit, best schaamtelijk om aan te zien haha
Vanaf toen zijn we naar een cafe/dansing (iets er tussenin
![:tongueout:]()
) geweest.
Zijn doel was om die avond nog aan coke te raken. ik heb en had geen ambitie om coke te nemen. Maar omdat ik alweer teleurgesteld was in een pil dat niet insloeg hield ik in het achterhoofd dat ik die ene 2f ket pil bij me had.
Achteraf gezien had ik dat niet mogen nemen omdat 1; mijn maat wouw ook shit en ik hem steeds zei dat ik niks meer bij me had 2; ik heb het gewoon impulsief genomen tijdens het dansen toen we beiden al best heftig aan het dansen waren ZONDER dat hij het dus wist. Ik had het hem niet verteld en 3; alcohol.
Ik dus dronken met hem op de dansvloer die nog nooit echt helemaal hard getript heeft of knetter gegaan is en er van uit gaat dat het hoogstens milde effecten zal geven, hapt die 2f ketamine naar binnen.
Nou kan ik je zeggen dat het de eerste keer is dat ik echt van de kaart ben gegaan na al die keren dat ik drugs heb genomen.
Ik en mijn maat hadden voor dat ik die pil ingenomen had iemand ontmoet die ook op zoek is naar coke, dus we waren inmiddels met 3/4 zijn maat er nog bij, (denk dat dat zijn maat is die me bijgestaan heeft tijdens de trip.)
Zo'n 15 min nadat ik heb ingenomen heeft die gast heeft dus effectief mensen kunnen vinden dus ik ga met hen mee naar de bar, weg van de podium waren we al stonden te dansen en best wat aandacht trok van staff en security. Vanaf toen sloeg de pil kei-hard in.
Wat ik toen meemaakte herinner ik mij niet meer, alleen dat het geen haar scheelde dat ik bad ging. Ik kon me recht houden, zonder paniekaanvallen, maar dat ik iets serieus genomen had was denk ik voor alle mensen rondom mij wel erg duidelijk; scheve kaken, verward gezicht, slecht evenwicht (maar daar gaf ik dus echt niks om)
Mijn maat dacht waarschijnlijk (ook mijn collega, waar ik trouwens voor de eerste keer mee uit ging) dat ik super dronken was maar in de heat of the moment gaf ik dus toe dat ik iets genomen heb en dat ik zwaar aan het trippen was. Hij dad dit snel door en leidde me naar de rokkersruimte.
Ik concentreerde me gewoon heel hard om niet te veel na te denken en het over me heen te laten gaan. Moest soms naar adem happen (ja, de combo met alcohol dus...)
Ik realiseerde me ook dat ik voor alle mensen rondom mij he-le-maal knetter ging. Maar ja, daar sta je dan, onder invloed van 2cb en alcohol zonder het eerder ervaren te hebben.
Mijn maat liet me achter om stuff te regelen voor zijn coke. Vond ik goed, ik bleef er staan en hield mezelf onder controle zoverre dat mogelijk was.
Weet niet meer hoe precies maar er was een gast die met mij een praatje aan ging. Ik was duidelijk aan de ketamine maar omdat ik denk ik heel gesloten en stijf stond zag hij dat ik wel een luisterd oor kon gebruiken.
Van het kleine beetje dat ik mij herinner is dat ik mezelf maar heel af en toe kon horen en hetzelfde met hem als hij praatte.
Alsof je het geluid van een televisie de hele tijd aan en uit zet!!
De rest herinner ik mij echt niet meer. Wel echt een fear and loathing ervaring. Zijn gezicht (ogen vooral) zweevde van links naar rechts maar wel licht.
Lichte visuals. Kon effe niet eens mijn gsm bovenhalen
Voelde de kauwkom in mijn mond niet meer.
Over de conversaties die we hadden verstond ik geen reet van en toch hield die stand. (Herkenbaar?)
Hij was een beetje mijn tripsitter op dat moment. Hij werkte in de apotheek ofzoiets dus kende zijn wereld daarin. Ik hoorde hem op een gegeven moment tegen die andere maat zeggen dat we voor hem (mij dus) moeten zorgen ofzo.
Hij heeft mij gedurende de piek wel de hele tijd bijgestaan (heb ik hem meerdere keren voor bedankt, gewoon dat hij er was en luisterde naar mijn shit die hij waarschijnlijk ook maar half verstond omdat ik mezelf maar half verstond, of niet meer goed kon articuleren ofzoiets)
Denk wel dat hij ook shit had genomen, maar hij was oke.
Dus over de effecten van de 2f ketamine die avond kan ik weinig over kwijt. Ik zal ze zeker nog kopen om thuis te proberen ZONDER alcohol en wat ik over dat sterk stofje kan vertellen.
Intussen waren mijn maten terug. Zij hadden hun coke, ik was al een beetje beter omdat we terug in groep waren enzo, nog steeds knetter ik men hoofd aan het gaan.
De comedown verliep rustig, geleidelijk. Ik hield mezelf rustig. Sigaretjes roken en slokjes drinken. Had niet meer de intentie te gaan dansen ofzo (was inmiddels al rond een uur of 8 ) De DJ was er nog maar de mood bij allen van ons helemaal niet
Achja. Ik heb me ook, misschien te
te vaak, veronschuldigd bij mijn maat dat ik iets heb genomen achter zijn rug en dat ik best bad ging. (Niet bad-bad, maar ook niet goed.
All good. Geleidelijk aan namen de effecten van alcohol weer alles over.
We zijn blijven plakken tot je kent het wel, wanneer de uitsmijter je uitdrukkelijk vraagt om de zaak te verlaten. :P
Het is 10uur s'ochtends richting huis.
Ik heb een goeie tijd gehad, omdat ik wel iets heb ontdekt die me een wauw-gevoel heeft negelaten.
Zijn er nog mensen die ervaringen hebben met deze designer ket?
Ik hoor het graag!
![:)]()